Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28101) Mágus2 válasza rob210 (#28100) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az sem mindegy, hogy a lovak lipicaiak, vagy versenylovak. Nem a lóerő számít, hanem a nyomaték, meg a tartósság, hiába lehet 100 ló az 1.4 tdi, ha 10 000km alatt belehal.

(#28102) VR6-Fan válasza Mágus2 (#28101) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az alja elég jó, ha jól emlékszem bírja a nyúzást, bár talán az 1,9 hajtókarjait átszokták még hajigálni.

GT15-nek kb meg 3 hengerrel jaja pont az a 100le a vége, nem jó csúcsra járatni, viszont váltózó geos turbot nem biztos hogy raknék rá, bár ha valaki nem csak városba használja úgy elmegy.

meg 100le a gyári befecsiknek is pont a végük ugye.

Balu: turbod elöbb utobb úgy is lepusztul, km abba is van, akár hogy vigyáznak rá nem örök életű cucc, hál isten befecsik érdekes mód az 1,4 nem szoktak döglödni az valóban feles költség, az erősebb motor belső meg saját érdek :))

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#28103) rob210 válasza Mágus2 (#28101) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezt mondom én is. :C

Renault power

(#28104) Balupapa válasza VR6-Fan (#28102) üzenetére


Balupapa
senior tag

:R

asszem nem kezdek bele :DDD úgyis gyűjtés van más(odik) kocsira :DDD

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#28105) 8th


8th
addikt

Perfect! :)

(#28106) tomcsi23 válasza Balupapa (#28104) üzenetére


tomcsi23
veterán

Csak nem Golf V GTi? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28107) Balupapa válasza tomcsi23 (#28106) üzenetére


Balupapa
senior tag

Az a B opció :P
A mint Ódi, az a kicsi :DDD amiet Te is vezetsz néha :D

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#28108) AMD Power válasza 8th (#28105) üzenetére


AMD Power
titán

Ezt hívják úgy,hogy szerelem első látásra. :))

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#28109) tomcsi23 válasza Balupapa (#28107) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hehe. Az automata váltóval majd vigyázz, majdnem beszoptam a héten, annyit gondolkozott. :D

8th: :K

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28110) Balupapa válasza tomcsi23 (#28109) üzenetére


Balupapa
senior tag

egy ideig ingyen dolgoznál a főnöknek :DD

_-=*WheelWhores*=-_

(#28111) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

mk1 Clio-ból milyen okosságok voltak? :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#28112) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#28111) üzenetére


tomcsi23
veterán

2 lityis 150 lovas:F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28113) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#28112) üzenetére


VR6-Fan
veterán

van valami rönyó klub, rob, esetleg Amd nem vagytok tagok? :B

meg volt valami sport, súly, le adatok érdekelnének...
mert baromira jött, ha williams volt nem vágok eret..
ha sport akkor igen :W

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#28114) rob210 válasza VR6-Fan (#28113) üzenetére


rob210
nagyúr

2 verzió volt ami megfoghatott de azokat nem éred be.
Az egyikben a laguna V6-osa dolgozik.
A másik a Williams, azt nem fogod megfogni a vr6-al sem, annyira el van találva.
egy kis ízelítő:)
és mégegy

Renault power

(#28115) rob210 válasza VR6-Fan (#28113) üzenetére


rob210
nagyúr

Na meg is van mert ezt már egyszer elmentettem magamnak:D
ezek tudnak téged megfogni.
2.0 L (1997 cc) F4R 16-valve I4 138 PS (101 kW; 136 hp) 205 km/h (127 mph) 8.5 s
2.0 L (1998 cc) F7R 16-valve I4 150 PS (110 kW; 150 hp) 215 km/h (134 mph) 7.3 s Williams
2.0 L (1998 cc) F4R 16-valve I4 172 PS (127 kW; 170 hp) 220 km/h (137 mph) 7.2 s 2000–04, RS
2.0 L (1998 cc) F4R 16-valve I4 182 PS (134 kW; 180 hp) 222 km/h (138 mph) 7.1 s 2004–06, RS
2.0 L (1997 cc) F4R 16-valve I4 197 PS (145 kW; 194 hp) 223 km/h (139 mph) 6.9 s 2006–09, RS
3.0 L (2946 cc) L7X 24-valve V6 230 PS (170 kW; 230 hp) 235 km/h (146 mph) 6.4 s
3.0 L (2946 cc) L7X 24-valve V6 255 PS (188 kW; 252 hp) 245 km/h (152 mph) 5.8 s 2000–04, RS

Renault power

(#28116) tomcsi23 válasza rob210 (#28115) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nemá, hogy ez mind volt mk1-esben. :F

VR6: hun ment annyira? Fel az emelkedőre? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28117) VR6-Fan válasza rob210 (#28115) üzenetére


VR6-Fan
veterán

[link] pedig pont így nézett ki, a felni szín is stimmel, csak speedline maracana volt rajta.

ha esetleg fent vagytok valami rönyó klubbon utána kérdeznétek esetleg :B
rendszámot sajna nem tudok hiába húzodtam ki megelőzni nem tudott ;]
azé elmélet szerint van 20le elönyőm viszont jó 150kg hátrányom, jah meg volt bent egy kipu dob egy egy komplett első zárhíd is a kocsiba :U

Tomcsi, jah ott hát mielőtt fékeztem már x9x volt, lefele kicsivel több is volt...

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#28118) AMD Power válasza VR6-Fan (#28113) üzenetére


AMD Power
titán

Ha a szerelőmmel találkoztál akkor semmi esélyed. Kategóriájában Mo-i gyorsulási rekorder. ;)

Kék Clio I. Látszik rajta,hogy valami sport, de nincs túl cicomázva.

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#28119) rob210 válasza tomcsi23 (#28116) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem 2-3 db-nál ott van a gyártás az MK2-es csak melóban vagyok itt nem nagyon tudom szerkesztgetni a privát dolgaim.
De vagy 16-18 féle változat van csak 2 változat Európában nem került forgalomba vagy valami ilyesmi.

Renault power

(#28120) rob210 válasza VR6-Fan (#28117) üzenetére


rob210
nagyúr

Rendszám nélkül nem nagyon megy. :(
Csak én tudok 3-at ami itt kering Pesten és ez a kék szín felnivel.
De elég sok fanatikus renault gyüjtő van, mint az számomra is kiderült.
Még alpine is van A110-es:D

De a lényeg, hogy a laguna motoros a nagyobb feltöltővel bitang módon megy, azt szerintem nem fogja meg semmi, annyira jól el van találva a gép, hogy az valami iszonyat, kb. a GTR motoros juke hoz tunám hasonlítani.

Renault power

(#28121) AMD Power válasza VR6-Fan (#28117) üzenetére


AMD Power
titán

Mennyi idő alatt gyorsulsz 100-ra?

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#28122) FoBCRaistlin válasza VR6-Fan (#28117) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Mennyi a gép?
Le Nm, kg?

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#28123) tomcsi23 válasza AMD Power (#28118) üzenetére


tomcsi23
veterán

Elég kis haladós. ;]
Ja, bár gondolom, nem utcai gumikkal ment, de elég jól húzott gyorsulásban, plusz azért ott figyel a ~280 ló keréken.

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28124) VR6-Fan válasza AMD Power (#28121) üzenetére


VR6-Fan
veterán

~7, talán 7 alá is betudná vinni egy jó sofőr, jó gumival.

Rastlin már mint mi? a röncsire én is kiváncsi lennék.

am fiatalabb srác volt ilyen vas ággyal együtt 30kilo tipus

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#28125) AMD Power válasza tomcsi23 (#28123) üzenetére


AMD Power
titán

Nem kicsit... 4.3 alatt 100-on. Esélye sincs szinte "senkinek". ;)

Akkor valóban semmi esélyed ellene. :D

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#28126) Smani


Smani
senior tag

Hihetetlen jó konstrukció a passat b5-ben az 1.9pd motor.
Ismerősnek így 404k km után ~1hete szart be a lendkerék benne. Remegett össze vissza a verda meg a váltó mint valami vibrátor :D
90-ből megvolt a csere :C

VR6:
Szerintem a te gépedre gondolt.

[ Szerkesztve ]

(#28127) Balupapa válasza Smani (#28126) üzenetére


Balupapa
senior tag

túl van ez spirázva rendesen.
400e km után egy 90k-s javítás belefér :U

_-=*WheelWhores*=-_

(#28128) 8th válasza Balupapa (#28127) üzenetére


8th
addikt

Ja csak nem egy embert ismerek személyesen akinek még 150-et sem ment el.

(#28129) FoBCRaistlin válasza VR6-Fan (#28124) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Nem... a tiéd.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#28130) FoBCRaistlin válasza rob210 (#28119) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Havernak volt Clioja... az apja a cipőjéről azonosította miután megfogott egy oszlopot a városban... :(

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#28131) Smani válasza Balupapa (#28127) üzenetére


Smani
senior tag

Najah... Mindenki parázik itt mert pd meg diesel és beszarik ez meg az. Mióta megvette chippelve van ráadásul hajtva van rendesen. Tavaly volt egy első futómű felújítás. Az asszem valami 150k körül volt. De az is belefér cirka 380k km után :U Azon kívül meg semmi baja. Egyszer nem hagyta ott sehol. RÁadásul ezek is kopó alkatrészek. :U

8th:
A régi B5-ben?

Az újban tényleg szarok. Mienkben is gariban cserélték párszor de ugyan úgy "üt" a pedál ha csak kicsit érsz hozzá :W

[ Szerkesztve ]

(#28132) 8th válasza Smani (#28131) üzenetére


8th
addikt

Nem B5-ben, 1.9pdtdi-ben. A probléma nem autó függő.

(#28133) Smani válasza 8th (#28132) üzenetére


Smani
senior tag

2005-től más az 1.9pdtdi. Én ezekről tudom hogy szarok. A régi pd-ben is gagyi?

(#28134) rob210 válasza FoBCRaistlin (#28130) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezt nem értem :F

Renault power

(#28135) VR6-Fan válasza AMD Power (#28125) üzenetére


VR6-Fan
veterán

oké,,, fel tolok én is egy t3/t4 1,3-baron megnézzük mit megy úgy jó ? :U

(elvileg néztem cs-n...)

azért turbos szívóval össze hasonlítan, ész kell hozzá....

rastlin:ezek ilyen elméleti számok 170/185/1000-1100közt

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#28136) AMD Power válasza VR6-Fan (#28135) üzenetére


AMD Power
titán

Felolem.:) Havonta mennek gyorsulni. Ha gondolod beszeljetek meg egy randit.;)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#28137) rob210 válasza VR6-Fan (#28135) üzenetére


rob210
nagyúr

Kíváncsi lennék b@szottul mit menne a géped egy csigával.
De megmondom őszintén szerintem a kisebb súly miatt a v6-ost nem fognád, meg az iszonyat durvát lép.
Bár ki tudja, ezek csak számok a valóságtól néha messze állnak.
Az biztos, hogy szoros lenne:D

Renault power

(#28138) VR6-Fan válasza rob210 (#28137) üzenetére


VR6-Fan
veterán

v6-ost tuti nem, "mezei" williams lehetett ez, az 1,8-ast nagyon szét kéne azért reszelni hogy így fogjon.

youtube golf 2 16VT, ilyen 300-400le-seket nézegessél/ t3/t4, K29, gt287xRS, 450-600ccm közti düznikkel, kb úgy.
ezek olyan 250-270le-sek:[link] azt is érdemes nézni hogy jön a kanyarba, hát jó értelmes út meg KW ;]

AMD mindegy hagyjuk, vagy dobjál meg 1 misivel és mehetünk.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#28139) tomcsi23 válasza rob210 (#28137) üzenetére


tomcsi23
veterán

Na most ez a V6-os csigás lenne:F
Ja, nézem közben, hátul kaparós?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28140) rob210 válasza VR6-Fan (#28138) üzenetére


rob210
nagyúr

Azt a mezei williams motort de szeretném én a kocsimba:D

Renault power

(#28141) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#28139) üzenetére


VR6-Fan
veterán

2-esből volt V6 22le közép motoros, R5-ből volt v6 v v8 (inkább 8), de szerintme turbos ,sok hengeres nem volt ill clioba se feltöltös bengás.

rob210: én egy mezei oettinger 2000E-nek is örülnék, 2l 191le, 260nm@4600, szívó ;]
gyárilag 850kg...

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#28142) rob210 válasza tomcsi23 (#28139) üzenetére


rob210
nagyúr

A V6ost azt már csak a II-esbe tették bele.
Az egyes kaszni max 2.0es motorral volt gyártva.
a csúcs ez volt, szerintem minden idők legszebb cliója:)

és van rajtuk csigusz igen.

Renault power

(#28143) Smani


Smani
senior tag

2esben volt 1.3 karbis motor is :D
Unokatesómnak az van. 4-es kéziváltó. 170-t megy igaz elég lomha :DDD

(#28144) rob210 válasza VR6-Fan (#28141) üzenetére


rob210
nagyúr

ám legyen ezt legalább ismerem.

Renault power

(#28145) FoBCRaistlin válasza rob210 (#28134) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Megfogta az oszlopot olyan tempóval, hogy rommá ment kocsi+ember. A cipőről lett azonosítva.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#28146) rob210 válasza FoBCRaistlin (#28145) üzenetére


rob210
nagyúr

Jah így már értem, de ez minden autóra igaz főleg komolyabb motorral.

Renault power

(#28147) tomcsi23 válasza rob210 (#28142) üzenetére


tomcsi23
veterán

Mutizz már egy csigást, mert szerintem sem az. :B
Itt van ez a 255 lovas V6-os, kellően meghízva.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#28148) rob210 válasza tomcsi23 (#28147) üzenetére


rob210
nagyúr

:Y wazze tényleg nincs rajta, a lagunában sincs.
Na akkor viszont ez mit mehet, ha kap egyet? :F

Minden esetre ezt bebuktam csúnyán, én abban a hitben voltam, hogy a 250 es csigás.
Mert két verzió van belőle, de most okosítottak ki, hogy így rákérdeztél, hogy nem a csiga a plusz 30 ló, az sokkal többet hozna :B

Renault power

(#28149) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Renault topik lett :F :W

(#28150) FoBCRaistlin válasza rob210 (#28148) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Nekem is fura volt mi beszélsz, mert egy 3 literes mocitól csigával elég kevés lenne a 250 ló.
Na jó annyira nem kevés, de nem nagy eresztés.

MunezXBK: ja... sokáig kellett dolgoznia robnak rajta de csak sikerült.

[ Szerkesztve ]

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.