Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Az sem mindegy, hogy a lovak lipicaiak, vagy versenylovak. Nem a lóerő számít, hanem a nyomaték, meg a tartósság, hiába lehet 100 ló az 1.4 tdi, ha 10 000km alatt belehal.
VR6-Fan
veterán
az alja elég jó, ha jól emlékszem bírja a nyúzást, bár talán az 1,9 hajtókarjait átszokták még hajigálni.
GT15-nek kb meg 3 hengerrel jaja pont az a 100le a vége, nem jó csúcsra járatni, viszont váltózó geos turbot nem biztos hogy raknék rá, bár ha valaki nem csak városba használja úgy elmegy.
meg 100le a gyári befecsiknek is pont a végük ugye.
Balu: turbod elöbb utobb úgy is lepusztul, km abba is van, akár hogy vigyáznak rá nem örök életű cucc, hál isten befecsik érdekes mód az 1,4 nem szoktak döglödni az valóban feles költség, az erősebb motor belső meg saját érdek
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Ezt mondom én is.
Renault power
Balupapa
senior tag
asszem nem kezdek bele úgyis gyűjtés van más(odik) kocsira
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
tomcsi23
veterán
Csak nem Golf V GTi?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Balupapa
senior tag
Az a B opció
A mint Ódi, az a kicsi amiet Te is vezetsz néha
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
AMD Power
titán
Ezt hívják úgy,hogy szerelem első látásra.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tomcsi23
veterán
Hehe. Az automata váltóval majd vigyázz, majdnem beszoptam a héten, annyit gondolkozott.
8th:
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Balupapa
senior tag
egy ideig ingyen dolgoznál a főnöknek
_-=*WheelWhores*=-_
VR6-Fan
veterán
mk1 Clio-ból milyen okosságok voltak?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
2 lityis 150 lovas
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
van valami rönyó klub, rob, esetleg Amd nem vagytok tagok?
meg volt valami sport, súly, le adatok érdekelnének...
mert baromira jött, ha williams volt nem vágok eret..
ha sport akkor igen
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
2 verzió volt ami megfoghatott de azokat nem éred be.
Az egyikben a laguna V6-osa dolgozik.
A másik a Williams, azt nem fogod megfogni a vr6-al sem, annyira el van találva.
egy kis ízelítő
és mégegy
Renault power
rob210
nagyúr
Na meg is van mert ezt már egyszer elmentettem magamnak
ezek tudnak téged megfogni.
2.0 L (1997 cc) F4R 16-valve I4 138 PS (101 kW; 136 hp) 205 km/h (127 mph) 8.5 s
2.0 L (1998 cc) F7R 16-valve I4 150 PS (110 kW; 150 hp) 215 km/h (134 mph) 7.3 s Williams
2.0 L (1998 cc) F4R 16-valve I4 172 PS (127 kW; 170 hp) 220 km/h (137 mph) 7.2 s 2000–04, RS
2.0 L (1998 cc) F4R 16-valve I4 182 PS (134 kW; 180 hp) 222 km/h (138 mph) 7.1 s 2004–06, RS
2.0 L (1997 cc) F4R 16-valve I4 197 PS (145 kW; 194 hp) 223 km/h (139 mph) 6.9 s 2006–09, RS
3.0 L (2946 cc) L7X 24-valve V6 230 PS (170 kW; 230 hp) 235 km/h (146 mph) 6.4 s
3.0 L (2946 cc) L7X 24-valve V6 255 PS (188 kW; 252 hp) 245 km/h (152 mph) 5.8 s 2000–04, RS
Renault power
tomcsi23
veterán
Nemá, hogy ez mind volt mk1-esben.
VR6: hun ment annyira? Fel az emelkedőre?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
[link] pedig pont így nézett ki, a felni szín is stimmel, csak speedline maracana volt rajta.
ha esetleg fent vagytok valami rönyó klubbon utána kérdeznétek esetleg
rendszámot sajna nem tudok hiába húzodtam ki megelőzni nem tudott
azé elmélet szerint van 20le elönyőm viszont jó 150kg hátrányom, jah meg volt bent egy kipu dob egy egy komplett első zárhíd is a kocsiba
Tomcsi, jah ott hát mielőtt fékeztem már x9x volt, lefele kicsivel több is volt...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
AMD Power
titán
Ha a szerelőmmel találkoztál akkor semmi esélyed. Kategóriájában Mo-i gyorsulási rekorder.
Kék Clio I. Látszik rajta,hogy valami sport, de nincs túl cicomázva.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
rob210
nagyúr
Nem 2-3 db-nál ott van a gyártás az MK2-es csak melóban vagyok itt nem nagyon tudom szerkesztgetni a privát dolgaim.
De vagy 16-18 féle változat van csak 2 változat Európában nem került forgalomba vagy valami ilyesmi.
Renault power
rob210
nagyúr
Rendszám nélkül nem nagyon megy.
Csak én tudok 3-at ami itt kering Pesten és ez a kék szín felnivel.
De elég sok fanatikus renault gyüjtő van, mint az számomra is kiderült.
Még alpine is van A110-es
De a lényeg, hogy a laguna motoros a nagyobb feltöltővel bitang módon megy, azt szerintem nem fogja meg semmi, annyira jól el van találva a gép, hogy az valami iszonyat, kb. a GTR motoros juke hoz tunám hasonlítani.
Renault power
AMD Power
titán
Mennyi idő alatt gyorsulsz 100-ra?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
FoBCRaistlin
őstag
Mennyi a gép?
Le Nm, kg?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
tomcsi23
veterán
Elég kis haladós.
Ja, bár gondolom, nem utcai gumikkal ment, de elég jól húzott gyorsulásban, plusz azért ott figyel a ~280 ló keréken.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
~7, talán 7 alá is betudná vinni egy jó sofőr, jó gumival.
Rastlin már mint mi? a röncsire én is kiváncsi lennék.
am fiatalabb srác volt ilyen vas ággyal együtt 30kilo tipus
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
AMD Power
titán
Nem kicsit... 4.3 alatt 100-on. Esélye sincs szinte "senkinek".
Akkor valóban semmi esélyed ellene.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Smani
senior tag
Hihetetlen jó konstrukció a passat b5-ben az 1.9pd motor.
Ismerősnek így 404k km után ~1hete szart be a lendkerék benne. Remegett össze vissza a verda meg a váltó mint valami vibrátor
90-ből megvolt a csere
VR6:
Szerintem a te gépedre gondolt.
[ Szerkesztve ]
Balupapa
senior tag
túl van ez spirázva rendesen.
400e km után egy 90k-s javítás belefér
_-=*WheelWhores*=-_
8th
addikt
Ja csak nem egy embert ismerek személyesen akinek még 150-et sem ment el.
FoBCRaistlin
őstag
Nem... a tiéd.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
FoBCRaistlin
őstag
Havernak volt Clioja... az apja a cipőjéről azonosította miután megfogott egy oszlopot a városban...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Smani
senior tag
Najah... Mindenki parázik itt mert pd meg diesel és beszarik ez meg az. Mióta megvette chippelve van ráadásul hajtva van rendesen. Tavaly volt egy első futómű felújítás. Az asszem valami 150k körül volt. De az is belefér cirka 380k km után Azon kívül meg semmi baja. Egyszer nem hagyta ott sehol. RÁadásul ezek is kopó alkatrészek.
8th:
A régi B5-ben?
Az újban tényleg szarok. Mienkben is gariban cserélték párszor de ugyan úgy "üt" a pedál ha csak kicsit érsz hozzá
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Nem B5-ben, 1.9pdtdi-ben. A probléma nem autó függő.
Smani
senior tag
2005-től más az 1.9pdtdi. Én ezekről tudom hogy szarok. A régi pd-ben is gagyi?
rob210
nagyúr
Ezt nem értem
Renault power
VR6-Fan
veterán
oké,,, fel tolok én is egy t3/t4 1,3-baron megnézzük mit megy úgy jó ?
(elvileg néztem cs-n...)
azért turbos szívóval össze hasonlítan, ész kell hozzá....
rastlin:ezek ilyen elméleti számok 170/185/1000-1100közt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
AMD Power
titán
Felolem. Havonta mennek gyorsulni. Ha gondolod beszeljetek meg egy randit.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
rob210
nagyúr
Kíváncsi lennék b@szottul mit menne a géped egy csigával.
De megmondom őszintén szerintem a kisebb súly miatt a v6-ost nem fognád, meg az iszonyat durvát lép.
Bár ki tudja, ezek csak számok a valóságtól néha messze állnak.
Az biztos, hogy szoros lenne
Renault power
VR6-Fan
veterán
v6-ost tuti nem, "mezei" williams lehetett ez, az 1,8-ast nagyon szét kéne azért reszelni hogy így fogjon.
youtube golf 2 16VT, ilyen 300-400le-seket nézegessél/ t3/t4, K29, gt287xRS, 450-600ccm közti düznikkel, kb úgy.
ezek olyan 250-270le-sek:[link] azt is érdemes nézni hogy jön a kanyarba, hát jó értelmes út meg KW
AMD mindegy hagyjuk, vagy dobjál meg 1 misivel és mehetünk.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
Na most ez a V6-os csigás lenne
Ja, nézem közben, hátul kaparós?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
Azt a mezei williams motort de szeretném én a kocsimba
Renault power
VR6-Fan
veterán
2-esből volt V6 22le közép motoros, R5-ből volt v6 v v8 (inkább 8), de szerintme turbos ,sok hengeres nem volt ill clioba se feltöltös bengás.
rob210: én egy mezei oettinger 2000E-nek is örülnék, 2l 191le, 260nm@4600, szívó
gyárilag 850kg...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
A V6ost azt már csak a II-esbe tették bele.
Az egyes kaszni max 2.0es motorral volt gyártva.
a csúcs ez volt, szerintem minden idők legszebb cliója
és van rajtuk csigusz igen.
Renault power
Smani
senior tag
2esben volt 1.3 karbis motor is
Unokatesómnak az van. 4-es kéziváltó. 170-t megy igaz elég lomha
rob210
nagyúr
ám legyen ezt legalább ismerem.
Renault power
FoBCRaistlin
őstag
Megfogta az oszlopot olyan tempóval, hogy rommá ment kocsi+ember. A cipőről lett azonosítva.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
rob210
nagyúr
Jah így már értem, de ez minden autóra igaz főleg komolyabb motorral.
Renault power
tomcsi23
veterán
Mutizz már egy csigást, mert szerintem sem az.
Itt van ez a 255 lovas V6-os, kellően meghízva.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
wazze tényleg nincs rajta, a lagunában sincs.
Na akkor viszont ez mit mehet, ha kap egyet?
Minden esetre ezt bebuktam csúnyán, én abban a hitben voltam, hogy a 250 es csigás.
Mert két verzió van belőle, de most okosítottak ki, hogy így rákérdeztél, hogy nem a csiga a plusz 30 ló, az sokkal többet hozna
Renault power
FoBCRaistlin
őstag
Nekem is fura volt mi beszélsz, mert egy 3 literes mocitól csigával elég kevés lenne a 250 ló.
Na jó annyira nem kevés, de nem nagy eresztés.
MunezXBK: ja... sokáig kellett dolgoznia robnak rajta de csak sikerült.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX