Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
pit stop
addikt
Úgy legyen, mindannyiótoknak köszönöm!
Szerelőm is mondta, hogy kartergázvisszavezetéssel kezdjük, illetve még egyszer átnézni mindent, hogy nem valami tömítés vagy valami (azt gondolja ahhoz túl sok a fogyasztás).
Ha nem találunk semmit, akkor minimum endoszkóp kell.
Szkeptikus vagyok sajnos, hogy érdemes-e jogilag belemenni. Szerelőm is mondja, hogy próbáljam bevasalni legalább részben, de ha nem hajlandó nem biztos, hogy megéri.
Volt már ilyen ügyek, szakértőt fogadni, dokumentálni olajfogyit 600-600 kilométeres etapokon. Ügyvédi költség, plusz a per ha oda jutunk - és mire az egészből lesz valami.
Az furcsa kicsit, hogy miután behozta cserélt benne olajat, miközben 7k kilométer telt el. Ettől függetlenül mi cseréltünk benne, hogy biztos legyen 0-s állapot vétel után.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
daniel2121
senior tag
Szerintem meg nem igazán hatja meg az eladót az ügyvéddel való fenyegetőzés. Nagyon ritkán vállalja fel a vevő ezt a tortúràt.
Qru
MODERÁTOR
LA az teljesen jo, nem kokany banda.
#nincsbennetarcsi
Faby
senior tag
Azt azért nem árt tudni, hogy a saját költségen kijavítom és majd a számlát szavatosság keretében behajtom az eladón opció kikerült a szavatossági körben érvényesíthető igények közül.
Ha el is ismeri az eladó, akkor vagy ő kijavítja a hibát, vagy árleszállítás lehet a megegyezés, más nem.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
CharlieDrop
veterán
15 ezer km után van szavatosság? Egy kvázi kopó alkatrész esetében?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Reggie0
félisten
Miert nem CCWA?
Reggie0
félisten
Hat, egy 1.4-es TSI motornal 100ezer felett minden km ajandek. De legalabbis az olajfogyasztas megjelenese elobb utobb varhato. Az, hogy mikor ut be a szerzodeshez kepest reszletkerdes, a szerzodesben az sincs, hogy uj motorral kaptad.
Az en szerelom szerint ezeknek a motorok kezikonyveben az elso fejezet arrol szol, hogy hogyan keruljuk el a birtoklasat.
[ Szerkesztve ]
Lisztok
lelkes újonc
Van a közelben egy eladó példány és jszp szerint ez a motorkódja, 240e km van benne, valósnak tűnik lekérdezés alapján.
tibbike01
őstag
"egy 1.4-es TSI motornal 100ezer felett minden km ajandek"
Miért is?
molnarpeter
nagyúr
2003 Golf IV 1.9 SDI AQM
Motortartók szerelésénél van valami, amire nagyon figyeljek oda a nyomatékokon kívül? 20 mm-rel lesz megemelve, nem kizárt, hogy egyszerre mindhárom helyen szét lesz oldva, de csak az ábra szerint amiket muszáj (bakok és karosszéria között, illetve középen a váltó és bak között).
Így, az ötödjére kilyukasztott olajteknő örömére több megelőző beavatkozást eszközölünk, az első egy távtartó szett a motor- és váltó tartók alá.
Rákeresve a két oldali nagy csavarok 40 Nm + 90°, kis csavarok 25 Nm, kutyacsont végénél mindkettő 50 Nm. Új csavarokkal jött a szett természetesen.
Corsa02
őstag
Köszönöm, hogy nem nekem kellett megkérdezni
The Truth Is Out There --->
pit stop
addikt
Én tájékozódásom szerint viszont a konszern kisebb motorjai közül ez a legjobb - és nem azért mert a legkevésbé xar, hanem mert már valóban kinőtte gyerekbetegségeket és jó.
Meg lehet nézni konkurencia mit kínál európaiként pl. Stellantis 1.2-ről mit mondanál? Nem akarom őket bántani, sok autójukat imádom de ott elég nagy bajok vannak valóban. Ismerős most vett ilyen motorral új autót, azt ígérik már tényleg javították és nem lesz baja... - 3-4 hónap alatt tettek bele 15+k kilométert, éles teszt zajlik
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Faby
senior tag
A hirtelen megugró olajfogyasztás szerintem nem kopó alkatrész.
Igen, van szavatosság. Cég -> magánszemély között és magánszemélyek között is, a különbség a bizonyítási teherben van.
Ha kereskedéstől vásárolt, akkor elvileg 2 év a szavatossági idő, ebből a vásárlást követő 1 éven belül jelentkezett hibák vonatkozásában a kereskedésnek kell igazolnia, hogy azok az adásvételkor még nem voltak meg.
De magánszemélytől vásárolva is van 6 hónap szavatosság.
Legalábbis én így tudom.
Illetve az is kérdéses, hogy használt autónál mi számít bele a természetes elhasználódásba.
Egy drasztikusan megnövekvő olajfogyasztás szerintem nem, de nem vagyok sem jogász, sem műszaki szakértő.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
Itt a bizonyítás mint olyan nem annyi h ez nem volt és kész. Használt termék esetén a bíróság figyelembe szokta venni a felróható körültekintést és annak hiányát. Egy adott autó/motor esetében ha használt azt kell feltételezni hogy a használt mivoltával a vevő tisztában van (hiszen ha nem akar ilyet akkor újat vehet) és nem tudok elképzelni olyan igazságügyi szakértőt aki nem új motor esetén le fogja írni hogy pl a gyártól használati utasításában is szereplő 1000km/L mennyiség megjelenése rejtett hiba lenne. Már pedig egy használt belsőégésű motor az életciklusa alatt elhasználódik valamilyen mértékig. És itt jön a vevő felelőssége. Ha pl vki használt tdi kocsit vesz ott a turbó/egr/befecsi sem rejtett hiba hanem a célirányos használat eredménye amire számítani lehet és kell. Szerintem az olaj is ilyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Faby
senior tag
Persze, ez nagyon ingoványos és nem egyértelmű helyzet, nem véletlenül írtam, hogy kérdés, mi számít a természetes elhasználódásba bele.
Nem akarom tovább offolni a topikot, de az biztos, hogy az nincs könnyű helyzetben, aki használt autót vesz/akar venni.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
MunezXBK
nagyúr
Engedd el, ő mindent is tud.
daniel2121
senior tag
Már bocsi de ez nettó hülyeség.
Whynot?
aktív tag
Sziasztok. Csatlakoztam a táborba egy 2021-es octavia kombi vásárlásával. Rögtön szeretnék is egy kis segítséget kérni, mert nem sikerül főfelhasználóvá válni. Indításkor felajánlja, de a gombra bökve kis karikázás után "nem lehet az alkalmazást elindítani" üzenetet kapok. Ugyanez setupból indítva. Mit tehetnék?
BigBlackDog
veterán
Fejegység újraindítás (vagy autó zárt állapotban hagyása 15-20 perce) már megvolt?
Ha igen, akkor amit megpróbálnék; jelenlegi usert törölném, majd nyomnék egy gyári beállításokra történő visszaállást. Ezt követően gyújtást lekapcsolnám, kiszállnék, ajtócsukást követően bezárnám és így hagynám a kocsit 15 percre, aztán próbálkoznék újra.
Egyáltalán nem tudom, hogy ez segít-e, de a Golfnál sokszor már bejött, mikor valami nem volt hajlandó működni.
Whynot?
aktív tag
Zárt állapotban hagyás már volt (melóhelyen múlt hét péntek óta minden nap)
Saját magam, mint felhasználót már töröltem és újra hozzáadtam. Megpróbálhatom a gyári visszaállítást, de ugye nem veszítek el akkor térképet ésmás egyebet?
BigBlackDog
veterán
"térképet ésmás egyebet"
Elvileg nem, gondolom gyári extraként volt a navi. Nálam csak a beállításokat tette vissza alapértelmezettre (amibe belefoglaltatik pl. a mentett rádióállomások törlése is). De a navi és térképe megmaradt.
Továbbra is SD kártyáról kell a netről levadászott rádiólogókat feltölteni (Golf 7), vagy már megoldja magának online?
BigBlackDog
veterán
Rádiódókhoz az ikonok már megjelentek nekem automatikusan, ha jól rémlik, bár nagyon keveset hallgatok rádiót.
Sajnálom a helyzetet. :/
Egy valami nem tiszta; mióta megvásároltad, azóta kéri az olajat, vagy nálad volt egy hosszabb időszak amikor nem fogyasztotta?
pit stop
addikt
Eladó frissen cserélt ugye.
Utána hazaút-szerelő stb. kB 400 km. Kapott új olajat - azt hiszem el amit én cserélek ki.
Majd kB 1250 kilométer után kellett utántölteni is egy hosszabb út után.
Utána 6-700 kilométer volt és megint.
Nem megyek ki a világból így annyi kilométer nem pörög - leghosszabb ez a ~1300 kilométer volt.
Szerk.: reméljük a legjobbakat, jövő hétre van időpont, addig meg pihen.
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Milyen sebesség mellett ette meg ezt az olajat?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
pit stop
addikt
Vegyesnek mondanám teljesen.
Előváros/országút.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
enddav
aktív tag
Neked egész jól bírja, én vásárlás után 200 kilométert mentem vele és meghalt a motorja. = D
Enyém '13-as 1.4tsi cmba volt 92k km-rel.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
pit stop
addikt
Az kemény, most visszaolvastam sztorit.
Mondjuk azzal, hogy hamar kijött legalább könnyebb volt beszélni eladóval.
Részvétem, de azóta legalább jól muzsikál ahogy nézem
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Reggie0
félisten
Szereloi tapasztalat. Barmikor megyek foleg ilyeneket latok en is szetesve naluk, meg sokat is panaszkodnak ra, a dizelekhez kepest. Nyilvan a dizeleknel is van nehany tipikus hiba.Szerintuk kb. 2005-2016 felejtsek el minden kis benzinest, ha jot akarok magamnak, plusz multitronic abszolut felejto, de lehetoleg s-tronic-ot se. Azokbol is jonehany van naluk szetesve. Mar 7 eve jarok oda es meg mindig ezeket latom naluk.
[ Szerkesztve ]
426os
őstag
Miért, mi történt 2016-ban a kis turbós motorokkal, amitől hirtelen már nem lettek olyan rosszak?
Ezek csak általános okoskodások, ha konkrét motorokról, motorkódokról és azok hibáiról lenne szó, még lehetne is beszélgetni, érveli az állítás mellett/ellene, de ez így nettó hülyeség sajnos.
.
Corsa02
őstag
+1
(2017-ben jött be az EA211 Evo)
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
Asbee
veterán
Sokan nem értenek ezekhez a motorokhoz, nem ismerik a nyűgjeit, vagy pl a régebbieknél nem tudják hogy a többször módosított gyári vezérléskészletet rakják és társai. De sokszor még a megfelelő olajat sem sikerül eltalálni. Aztán a legegyszerűbb teljesen lefikázni.
MunezXBK
nagyúr
A 2006-os, ex 1.4TSI-m a mai napig hibátlanul fut, túl a 200.000km-en.
Mindezt megspékelve kompresszorral is.
De majd szólok neki, hogy elfelejtett elromlani.
(#216185) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#215936) üzenetére
Motion_Blur
félisten
Váltóban az olajszintet tudom ellenőrizni valahogy?
Megy az idő, megy a méter az autóba és elég erősen csöpög a váltóolaj
Lehet hogy leteszem az autót amíg nem lesz újracsapágyazva a váltó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#216186) molnarpeter válasza Motion_Blur (#216185) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Hátha hasznos [link]
Betöltő egyben nívó.
[ Szerkesztve ]
A váltóolaj hőmérséklete a mérvadó. Asszem 60-65°c fölé nem lenne szabad mennie. Ha feljebb megy akkor kevés az olaj. A feltöltő csavarnál kell szintezni cserekor. Köztes ellenőrzés a hőmérsékleten kívül tudtommal nincs.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Motion_Blur
félisten
Értem köszi. Ezek szerint van benne jeladó és ezáltal kiolvasható?
2011-es autó, sima 6-os manual váltóval.
molnarpeter: thx! lehet hogy ezzel a módszerrel rátöltök, biztos hogy kell valamennyit
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#216189) molnarpeter válasza Motion_Blur (#216188) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Kicsit érdemes a sofőr oldalt megemelni, úgy több megy bele - gondot nem okoz, de annyival később csökken le a szint/ritkább a rátöltés szükséglet.
TrollBalint
addikt
Milyen ablaktörlőlapátot ajánlotok? típus, márka, minden jöhet
Úgy vettem észre, megértek a cserére, főleg a hátsó (sedan octavia III), és egy sikertelen vásárlási kísérletem már volt a Bárdinál. (nem tudtam milyen hosszú, meg milyen a csatlakozója , ugyan a forgalmi nálam volt, de a kérdésekre nem tudtam így se válaszolni )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Típusspecifikus Bosch Aerotwint, itt tudod kikeresni: https://ablaktorlok.hu/
Meg fog egyezni a gyárival.
[ Szerkesztve ]
Whynot?
aktív tag
2012-es 105 lovas 1.2 TSI-m volt. Új korától 200.000e km-t hajtottam bele és nagyon jó kis kocsi volt, szerettem. Egy gyújtáskábel köteg csere volt az összes javításom a 12 év alatt. Szerintem ez magáért beszél. Most is csak azért cseréltem, mert már szerettem volna fiatalabbat.
Viktor677
csendes tag
Nekem a Continental, Valeo, esetleg még a Bosch van az első háromban.
Bár hátra szerintem nem fontos márkás, csak időben cserélni kell.
Whynot?
aktív tag
Na megcsináltam a törlés, gyári visszaállítás próbát. Az új felhasználót beviszem, a főfelhasználóvá válásnál megint "nem lehet elindítani az alkalmazást"
De most már legalább nem hagy carplayen keresztül csatlakozni sem.
Jelszót kér a telefon a myskoda3165-höz, de nem ír ki jelszót a fejegység :S
atos19881101
senior tag
Szerintetek lehetek olyan szerencsés, hogy a tavaly cserélt Luk szett beszart kb 12ekm után? Ma hidegindítás után ezt produkálta: [link]
Pár perc járás után abbahagyta.
Tavaly ezért cseréltem: [link]
1500rpm alatt nem terhelem a motort direkt. Természetesen garancia nincs már. Lukban volt bizadalmam, de már abban se nincs. Fogyasztói társadalom áldozata vagyok ismét ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
chopin42
őstag
Üdv! Fabia 6y2 1.4 bky 2006, 130k km
Megvolt a szervíz munka, vezérlés csere vízpumpával, hűtő folyadék le lett engedve a radiátornál és persze a pumpánál. Minden összerakva, mentem vele, szépen jár, de nincs fűtés, illetve a jobb oldalon egy kicsit a lábnál. Üzemmelegen, fél órája jár, úgy se. A motor fix 90 fok, a hűtő langyos, a csövek melegek. A tartályon nincs kupak, eszméletlen lassan kicsit bugyog percenként.
Mi tévő legyek?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
rbalint88
addikt
Nekem a Sachs szett 4!!!ezer km utan csinalta ezt/hasonlot. (Rudolf bacsi harkalyaitol elszokott a fulem )
Kinyomocsapagyat cserelt a szerelo, valamint a tarcsa kevlaroztatva lett, mert csusztatastol eleg konnyen lett szaga (parkolas, foleg emelkedonel).
A zaj nagyjabol, de nem teljesen megszunt, a szerelo is azt mondta, hogy a kettostomegu lehet, mukodest nem befolyasolja alapvetoen, szerinte se csereljem.
Tapasztalata szerint is sokat romlott a minoseg, tobb ugyfelnel esett szet gyorsan az uj kuplung es kettostomegu (is)…
atos19881101
senior tag
Sachsról én is hallottam rosszat, ezért vettem Lukot. De úgy néz ki teljesen mind1 mit veszel… mind szar. Ez kicsit kiábrándító azért. Ha még csak pár ezer ft lenne..
Én sztem hagyom ezt bent. Semmi garancia arra, h ha cserélem, akkor 1 év utàn nem lesz ugyan ez.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
chopin42
őstag
Targytalan... elindultam laza kupakkal, 300 m után forróság, csipogás, fele hianyzott, maxig töltöttem, minden oké. Délelőtt szereltem, most volt alaposan idő megjáratni.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
JHONNY 79
aktív tag
Biztos LUK szett volt a dobozban? Csak mert nekem Luk dobozban Sachs volt. Betetettem, mert nem volt hirtelen más, de megbántam mert szar azóta is.
(#216201) molnarpeter válasza atos19881101 (#216195) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nem lehet nyelestengely csapágy hangja?
bul07
nagyúr
Én az olcsóbbak közül veszek mindig
Én nem vagyok hajlandó 8-10e Ft-ot kiadni 1db lapátért
Mindenfajta márkából próbáltam(DENCKERMANN, MAXGEAR, Aerotech Multi-Flat,) de egy év után nem is az hogy csíkoztak hanem ami rosszabb ilyen fátyol réteget hagytak ami éjszaka a legrosszabb megtörik rajta a szembejövő fény
Ezeknek legtöbbje nem került 2000Ft-ba darabja
2022 őszén vettem Hella lapátokat, és ma napig az van rajta,egy helyen húz egy kisebb csíkot de az is az én hibám mert ép pár csepp után porosan töröltem egyet és akkor lett ott hibája
Amúgy már megvettem a következő szettet 2023-rom közepén, mert ritkán rendelek szervizanyagot és sok a szállítás díja
Több fórumba is feljött a neve Bosoko, mint jó olcsó
Bár így hogy a Hella ennyire jól bírja lehet hibát követtem el hogy nem megint Hellát vettem tartaléknak
Nem tudom neked milyen méret kell de legegyszerűbb ha megméred, mérőszalaggal mondjuk
Ha van kedved próbát tenni olcsóbbal akkor
Hella ilyen nálam [link], [link]
Ezt még nem próbáltam de azért linkelem
Bosoko-ból ezt vettem [link], [link]
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
gyimger
őstag
Sziasztok!
Autószerelős témából:
Az mi a nyű lehet, hogy hideg indításkor az autó pöccre indul, de pár másodperccel később elkezd fuldokolni, főleg világítás felkapcsolásakor lefullad? Ha túljut a világításon, akkor is legkésőbb sebességbe rakáskor, de leáll, kinyomott kuplunggal is.
Vadonat új akksi van benne, semmit nem javított a helyzeten. És ez nem is olyan dolog, amit egy szerelő előtt produkálni tudok, mert tényleg csak a napi első indításnál vettem észre, de azon se csodálkoznék, ha idővel gyakoribb lenne a probléma.
Van erre valami ötlet vagy praktika?
2001 Seat Ibiza 1.4-ről van szó.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
BigBlackDog
veterán
Jól hangzik. Wifihez kér jelszót? Triviálisabb jelszóval (pl. csupa nulla, 1234, stb.) próbálkoztál?
Esetleg úgy próbáltad a CarPlayt, hogy telefonon, Bluetooth menüben keresed meg a kocsit és ott indítod el a párosítást? Ha jól rémlik, ilyenkor felajánlja (legalábbis a Golf), hogy akarok-e CarPlayt is.
atos19881101
senior tag
Tuti.
peti
Passz. Szerelő szerint is kéttömegű.. ha a csapágy lenne, akkor az máskor is szólna nem?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
426os
őstag
Golf 7 GTI-n, R-en ki hogyan oldotta meg az első rendszámtábla kérdést, amennyiben a gyáritól eltérő rögzítési módon rögzítette a rendszámot?
Tegnap raktam volna fel a kedvenc Plexiclick tartómat, de némi kihívással szembesültem, így ideiglenesen egy barkácsáruházas tartó került fel (Osztrákiában ugye más méretű a rendszám, így a német keretet nem tudom használni).
A probléma, hogy az R-line lökösön van egy műanyag tartó és arra van felszerelve a klasszikus rendszámkeret (illusztráció). Ez szép és jó, működik, de nekem a pőre rendszám, keret nélküli tartóval jobban bejön.
A taró maga az (műanyag)szegecselve van. Ezt le tudom szedni, de marad utána 5db 8mm-es furat. Új furatokat nem szívesen fúrnék az új tartó rögzítéséhez.
Van egy ötletem, de érdekelne, hogy aki volt hasonló cipőben az hogyan oldotta meg a dolgot esztétikusan, stabilan, roncsolásmentesen
.
(#216207) molnarpeter válasza atos19881101 (#216205) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
A videóból csak azt tudtam leszűrni, hogy van/nincs hang és hogy mikor, csak egy dolog amit ellenőrizni lehet Nyelestengely csapágy pont azt tudja, hogy nem szól, amikor szét van oldva a kuplung. Golfnál is van hasonlóan hang, de az ugye egytömegű, kevesebb zajkeltő lehetőség.
[ Szerkesztve ]
(#216208) atos19881101 válasza molnarpeter (#216207) üzenetére
atos19881101
senior tag
Csak nekem nem mindig csinálja. Tegnap is csak indítás után csinálta pár percig. Utána elhallgatott. De van a szomszédomban egy váltós, rákérdezek. Köszi a tippet!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
molnarpeter
nagyúr
Ki néz be a rendszám mögé? (Mondjuk amennyi keretet cseréltem, kb kiégtem tőle 😅)
Gazdaságos és egyben jó megoldásként javaslom a lapátgumi cseréjét, pici kézügyességet igényel, de megugorható. Ez pont a Bosch Aerotwin gumija: https://vi.aliexpress.com/item/32965020953.html, kicsit vadászni kell, én postával 3,12 $-ért rendeltem.
1,5 éve tesztelem, vezető oldalon Bosch, anyóson a kínai gumis van, nem látok különbséget, mindkettő oké.
Azt a fényes műanyag tartót ki tudod cserélni újra - nekem már kellett cserélni, egy városi kocc során sérült, kb. 30 euro. Létezik belőle kisebb, USA szabvány méretű is. Ugyanakkor szerelheted a rendszámot közvetlenül a lökhárítóra, a fényes műanyagot kihagyva, ilyenkor ívesen rögzíted.
(#216212) molnarpeter válasza atos19881101 (#216208) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nekünk úgy random, hogy kuplungolok egyet (de marad üresben) és elhallgat, kuplungolok megint, akkor visszajön
Ismerős cserélt nemrég LuK lendkereket, 570 ezer km-nél (egytömegűre).
Tehát ezt megrendelem, kicserélem a gyári kopottat erre és "örülök", hogy relatív olcsón megúsztam?
Amikor azt írod, hogy némi kézügyességet igényel, akkor mire gondolsz?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD