Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
vzsryl
nagyúr
" nem tudsz haladni mindegy milyen a motor a verdában"
Ez más kérdéskör. Amíg kapitalizmus van, addig ez így marad, illetve rosszabbodik a helyzet.
"nincs értelme a nagy köbcentinek"
Ez sem teljesen igaz, lásd Mazda. A 2L-es benzines motorjai kb. hozzák az átlag 1.4TSI szintjét. Alapvetően egyszerűnek tűnt a nagyobb hengerűrtartalmat jobban megadóztatni (Ny-EU.), mint megkérdezni a mérnököket arról, hogy minek van több értelme. Meg lehet nézni, hogy egy mai amerikai V8-as mennyit fogyaszt normál körülmények között, és mennyit zabált 10+ éve. Simán felére csökkent, pedig ugyanúgy megmaradt az 5L feletti lökettérfogat és a teljesítmény még nőtt is. Amikor azt látom/hallom egy V8-as Mustang tesztben, hogy átlagosan 10-12L-rel elmegy, az ásványvizes palack méretű motorral szerelt Passat pedig 6-8L-rel, akkor azért eléggé kiver a víz. Persze a Mustang is képes 17-18-at beverni, ha úgy tapossák, de olyankor a Passat is 10 fölé megy.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖