Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Maxell Retro DJ teszt
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Van esetleg valakinek valami ötlete arra vonatkozóan, hogy az autómban (Seat Leon 2 1.6 MPI) miért van az hogy szinte az összes rádió tökéletesen jön kivéve 89.5 Radio 1 ? Előző autómban ez nem volt gond (Fiat Bravo 2 1.4 T-Jet). Ez ilyen vagy nézessem meg autóvillamosságissal ? Érdemes kutakodni ?
-
Reggie0
félisten
válasz
CragON #197588 üzenetére
Az ablakfutes elparologtatja a parat, igy az bent fog keringeni es eloszlik a tobbi ablak kozott. En a hatso ablakot csak akkor szoktam paratlanitani, ha tudom, hogy fontos ott kilatni. Amugy meg inkabb hagyom, hogy gyujtse a parat es minel tovabb maradhassak belso keringtetesen.
-
válasz
macilaci78 #197592 üzenetére
...há nem vót egyértelmű, h két kapcsoló vagyon??
Amikor hazahoztuk a Splash-t, keresetem a tükörfűtés gombot. Érdekes, mert a tükörlapon a fűtés piktogramja rajta van, kapcsoló meg sehol, csak a hátsó ablakfűtés kapcsoló található. Azt gondoltam, ez egy nagy átb@....ás.
Majd meggúgliztam, és megtaláltam, h egyszerre kapcsolható a kettő. Mondjuk elb@...ott dolognak tartom, h semmi utalás nincs a tükörfűtés bekapcsolása egyik kezelőszervén sem.
-
válasz
CragON #197588 üzenetére
A Suzuki-ban 1xrre műxik, engem az zavar, a CC-ben külön lehet kapcsolni, ezt jobban szeretem, mert vannak olyan szituk, amikor csak a tükör párásodik le menet közben. Abban az esetben fölöslegesen kapcsolnám pluszban a hátsó ablak fűtést is. De, olyan is van amikor csak az ablak párásodik. Szóval nekem praktikusabb a külön kapcsolhatóság.
-
CragON
aktív tag
válasz
macilaci78 #197589 üzenetére
Konkrétan a jégleoldás miatt írtam…
-
CragON
aktív tag
Mi értelme van annak, hogy a külső tükörfűtést külön lehet kapcsolni a hátsó ablak fűtéstől? Nem praktikusabb egy gombbal működtetni a kettőt egyszerre?
-
TaylorPro
addikt
Üdv!
Az alany egy Octavia 3.
Felni és gumi témában vagyok full vakon. Még sosem vettem új gumikat.
A jelenlegi téli gumi méretem 205/55 R16.
És ehhez vennék könnyűfém felnit, ahol ez a gumi méret van megadva: 215/60 R16
A kérdés az, hogy a gumi jó-e a felnire? Vagy ez így nem oké?
A feni pontosan ORION
light-alloy wheel 6.5J x 16“ ET41
for 215/60 R16 tyre
3V0 071 496 8Z8 | silver metallicKöszi!
-
gzbotii
nagyúr
válasz
monosgeri21 #197569 üzenetére
Nem hinném.
Végül pár YT videó alapján megpróbáltam leszerelni a fesz szabályzót, de sajnos nincs olyan kulcsom, amivel oda tudnék férni. Muszáj lesz várjak hátfőig -
Gyula84
veterán
válasz
molnarpeter #197580 üzenetére
köszi
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
molnarpeter #197580 üzenetére
Naja de a drága nepper lehet csak megiratja az adásvételit aztán majd utána meg járkálhat a polgár, hogy az előző tulaj ugyan intézze már el...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rostiron #197578 üzenetére
Bal alsó sarokban feketít [link], mondjuk itt pont NBR, az is megteszi. Nade azt kéne tudni pontosan, hogyan helyezkednek el a motorban és a hengerfejben pontosan az olaj nyílások, mert egyszerre kéne mindkettőnek a "körben" lenni. Itt mintha csak ferdén be lenne vezetve az olaj a csavar mellé, és az egész csepp alakú kivágás peremét kéne pluszban/jobban tömíteni, O-gyűrű alakja miatt nem való ide, ezért (is) írtam a teflon cuccot, bár annak van két vége
Hengerfejen is meg kéne nézni, van-e egyáltalán annyi hely a furat mellett, hogy ne akadályozza az áramlást, csavar mellett is ellenőrizni, hogy elférjen, nameg a vastagságot sem árt számításba venni. Fenntartom a jogot a faluszéli tákoláshoz, nem lesz hozzá gyári cikkszám
-
rostiron
őstag
válasz
molnarpeter #197571 üzenetére
-
Gyula84
veterán
Szerintetek egy olyan autót aminél ez áll lekérdezésnél azt egy kereskedő el tud adni?
A jármű elidegenítési és terhelési tilalommal terhelt. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
rostiron #197567 üzenetére
MTZ-nél szoktunk tenni Viton/FKM/FPM O-gyűrűt az olajjárathoz (vagy van, aki maradék teflongyűrűből oldja meg), ott mindkettő egyforma átmérőjű furat, de nem egy vonalban vannak, hf tömítésen egy nagyobb kör van kiszabva átömlő gyanánt, van hely O-gyűrűnek.
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
VW Polo 2012 1.2 benzin, alábbi hibakód található. Ma autópályán service modeba került a kocsi, 5km/h-val tudott menni. Leállítás-újraindítás segített.
ABS egy korábbi hiba, az azóta nem jött elő, ott vajon mi lehet a gond?
Cím 01: Motor (J623-CGPB) Címke:. 03E-906-019-CGP.clb
VAG szám SW: 03E 906 019 M HW: 03E 906 019 B
Alkatrész: SIMOS11.1 H03 9487
Revizió: --H03--- Szériaszám:
Kódolás: 00110016000400080000
Műhely #: WSC 00788 648 00255
ASAM adatcsomag: EV_ECM12MPI02103E906019M 001008
ROD: EV_ECM12MPI02103E906019A.rod
VCID: 2E59537A71174C3F3B-807B
2 hibakódot talált:
6352 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 00 [096] - 3. henger
időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 118895 km
Dátum: 2022.03.02
idő: 14:33:41
Motorfordulatszám: 3266.00 /min
Normált terhelésérték: 82.7 %
Gépjárműsebesség: 119 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 88 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: 20 °C
Környezeti levegő nyomás: 1000 mbar
30-es pont feszültség: 14.218 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
3. henger gyújtáskimaradás száma menetciklusban-Égéskimaradás 3.heng.motorindítástól_a_leállításig: 19
Égéskimaradás_érzékelő_számláló_a menetciklusban-CTR_MIS_TOT_DC: 21
Égéskimaradás-összegszámláló: Carb A-MIS_SUM_A: 0
Gyújtáskimaradás összegszámláló-Égéskimaradás minden henger 1000 1/min_fordulaton: 10
11836 - Hengerkikapcsolás
P130A 00 [096] - -
időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 118895 km
Dátum: 2022.03.02
idő: 14:33:42
Motorfordulatszám: 3315.00 /min
Normált terhelésérték: 43.5 %
Gépjárműsebesség: 119 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 88 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: 20 °C
Környezeti levegő nyomás: 1000 mbar
30-es pont feszültség: 14.218 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Motorindítás óta eltelt idő: 2952 s
Motor forgatónyomatéka-Motornyomaték: 60.40625 Nm
Gázpedál-elmozdulás-Gázpedálhelyzet: 53.71 %
Aktuális henger gyújtásszöge: mért érték-Gyújtásszög: mért érték: 23.250 °
Készenlét: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 03: ABS fékelektronika (J104) Címke:. HGJ\6R0-907-37x-ESP82.clb
VAG szám SW: 6R0 907 379 BC HW: 6R0 907 379 AF
Alkatrész: ESP8.2i front H05 0002
Revizió: --------
Kódolás: 210224E3216E00B9842624E584D200401100
Műhely #: WSC 00788 648 00255
VCID: 0005DDC297030A4F99-8055
1 hibakódot talált:
01314 - Motorvezérlő
013 - kérem a hibatárat kiolvasni - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00101101
Hiba priorítása: 0
Hiba gyakorisága: 1
Számláló nullázása: 55
megtett Km: 118895 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2016.07.23
idő: 14:33:42
hibakörülmény:
hex érték: 0x0000
hex érték: 0x8000
hex érték: 0x1207
hex érték: 0x13B7
hex érték: 0x757F
hex érték: 0x7F7E
hex érték: 0x7DF8 -
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Adott egy 1.9 TDI Golf 4
Tavaly volt cserélve a szénkefe a generátorban, tegnap újra felvillant a töltés-visszajelőz a műszerfalon, apósommal rámértünk, 11.4V a töltés.
Kérdés: mennyire egyszerű, leszerelés nélkül (ha lehetséges ez) cserélni a szénkeféket? Szervizt hívtam, hétfőn vagy kedden tudna fogadni, de jó lenne ezt hamarabb megoldani, építkezünk és elég gyakran el kell menni ezért-azért
-
rostiron
őstag
Sziasztok,
Az én bajomra nincs ötletetek hogy mi lehet ? [link] -
cross56
senior tag
Sziasztok!
Egr-rel kapcsolatban írtam már párszor, most is ezzel kapcsolatban kérdeznék.
Passat cc-hez cffb motorkódhoz (140 le crtdi) melyik egr falazó szett lehet jó?
Mindenfélét találok, de fogalmam sincs melyik méret passzol hozzá.
Talán ez: [link] ?Tudom azt írtam, inkább cserélem, de még ezt a lehetőséget is alaposabban megvizsgálnám.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #197558 üzenetére
Elektronikusan tudja immitalni a sperrt, az adott oldali kerek fekezesevel. A dupla sperr nem tul kifizetodo a gyartonak.
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Az alany egy 2010-es Octavia.
Hátsó fékbetét féktárcsa csere volt az autón.
Nem sokat fékezve de kb 200km-t már mentem vele.
De olyan hangot ad mint amikor már elkopottak a betétek.
Tárcsát nézve nem került szennyeződés a fékbetét meg a féktárcsa közé.
Tulparázom és még menni kellene vele? -
Köszönöm a válaszokat a kardán/összkerék rendszerrel kapcsolatban.
Ezek alapján minden változtatást természetesen elvetettem.
Azért ez nem lenne egy rossz konstrukció, ha mindkét diffi sperr lenne, ami ha jól tudom nem tud olyat, hogy az egyik pörög a másik meg áll egyhelyben.
Illetve még ami eszembe jutott, hogy ha szélesebb gumit tennék rá csak még ritkábban kapcsolná be a hátsó hajtást. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #197551 üzenetére
Forog, de nem hajt kis kerekítéssel. Remélem így érthető
Fogaskerekek, áttételek vannak elöl és hátul is, a kardán megállásához két kuplung kéne elé és mögé is (elöl a váltó hajtja, hátul a féltengelyeken keresztül visszafelé hajtódik meg a difi, ez utóbbiba szól bele amikor dolgozik a Haldex és akkor végre nem a nyúl viszi a puskát).
Ha kiiktatod, előbb-utóbb felgyűlik az eltérés az első és hátsó tengely között, aztán valami eltörik. Vagy az is lehet, hogy elszakad.A hajtásban 3 helyen lehet eltérés, visszafelé haladva a hátsó két kerék között és az elsőknél ugyanez (lásd kanyarodás), valamint az első és hátsó között, de mivel alapvetően a Haldex kvázi nyitva van amíg nincs helyzet, így nem okoz gondot, jóformán olyan, mintha pl terepjáróban ki lenne kapcsolva az összkerék.
-
Reggie0
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #197551 üzenetére
A haldex vezerelt rendszer. Tobbek kozott azert eroltetik, mert a torsen difi pillanatnyi allapotat szoftverbol modellezni kell, mivel a mechanikai allapota csak a mechanikai viszonyoktol fugg, az szoftveresen nem vezerelheto, nincs benne aktuator. Emiatt sokkal nehezebb a hajtasszabalyozas. A haldexnel nincs ilyen gond, a szoftver mindig tudja milyen a csatolas a kerekek kozott, igy konnyebb a fekrendszerrel osszehangolni. Emiatt szerintem ha fixen kotod akkor elegge problemas lehet, mert amikor lekapcsolna a hatso tengelyt, pl. megcsuszas miatt, de megsincs lekapcsolva, akkor megzavarodik es nem tudja majd stabilizalni az autot. Max akkor probald meg, ha az ASR/ESP rendszereket is vegleg kikapcsolod.
-
yodamester10
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #197551 üzenetére
Szerintem ebből a videóból nézve mindig hajt
[link] -
dozó
tag
válasz
T0mBd1gg3R #197551 üzenetére
Ez jó kérdés, szerintem a kardán mindig forog, legalábbis ahogy a B8 5 generációs haldexét olvastam. De lehet, hogy rosszul értelmeztem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #197551 üzenetére
Alapvetoen elsokerekes, nem forgatja a kardant feleslegesen. De keress ra a Haldex rendszer mukodesere.
-
Jó reggelt, kérdésem lenne:
Összkerekes Passat B7-ben mindig forog a kardán fixen összezárva az első diffivel, és hátul van egy elektronikus kuplung ami összezár, vagy hogy néz ez ki? Mert ha van egy kuplung ami oldja-zárja akkor az elől is lehet, fölösleges folyton forgatni a kardánt. Illetve ha bekapcsolja a hátsó tengelyt, mégis hogy viszi a nyomaték 100%-át hátra? Oldani tudja az első tengely kapcsolatát?
Egyik kollégával tanakodtunk, és azt mondta ő csapna hátra egy fixen a kardánra csatlakozó rendes diffit aztán hamár úgyis van plusz fogyasztás akkor értelme is legyen, ne csak akkor hajtson ha elpörög az első. És ebben látnék is logikát de ha nem forog fixen a kardán akkor nem megoldható, illetve lehet odabaszna a 4Motion agyának.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo IdeaPad 3 15IAU7 garancia 109990
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- A Surface Go Type Cover 100% magyar
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest