Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Garasoskodás
- Mindent a StreamSharkról!
- Tökéletes töketlenség
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #196999 üzenetére
Eleg szarul latszik, de a feketen vilagit mindket csik, meg en is lattam tobb olyan eGolfot, amin vilagitott mindketto meg olyat is, amin csak egy. Az izgi, hogy volt olyan, ami azonos felszereltseg, de az egyiken mindketto vilagitott, a masikon meg csak egy 🤷♂️ #azeletnagyproblemai
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #196998 üzenetére
Ez a két lámpa ugyanaz. Nincs különbség köztük. E-Golfba csak egyféle ledes van. Egyedül az R-Line kapott olyan fényszórót amiben mindkettő csík világít.
#196995 joshua7: Igazad lesz, én nem ismerem behatobban a 7,5 Golfot. Csak abból indultam ki, hogy a 7-ben benne volt a dynamic light assit. Nem gondoltam, hogy a fejlesztett verzióból meg kivették
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #196996 üzenetére
Persze, de van amibol eleve nem erdemes a gyarit venni, mert semmivel sem jobb. A szerelonek pont az az elonye, hogy tudhatja melyik utangyartott jo adott alkatreszbol, vagy melyik gyartja az eredetit es adja ugyan azt a gyari logot kikoszorulve es igy ugyanazt kapod meg olcsobban.
Nem tudom, nem en rendeltem. Vegul gyari lett 100-ert
A masik problemas alkatresz a kuplung volt, amibol gyarit se lehetett kapni. Cikkszambol volt ugyanaz, csak nem passzolt es emiatt nem lehetett felszerelni. Berendelt par hasonlot is, mas cikkszammal, hatha valamelyik passzol, de vegul maradt az ami volt.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Reggie0 #196994 üzenetére
Ezért kell gyárit venni főleg a vezérlésből.
Az én motoromhoz pl. 3 féle cikkszámmal is jött ki gyári vezérlésszett az utóbbi években, nyilvánvaló hogy a legutolsó a tuti, az már szélesebb fogaskerekekkel, 1 taggal szélesebb lánccal és teljesen más feszítővel van.
Egy utángyártott szettnél nulla infód van arról hogy melyik verziónak a "másolata", de úgy 99% hogy a legelső hulladéké.
---
Milyen márka volt a szíjtárcsa?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #196990 üzenetére
Ha tudod, hogy milyen alkatreszbol mi a jo es tudod, hogy passzolni fog-e vagy esetleg vissza kell kuldeni, mert akkor azzal is neked kell vacakolni, hogy visszavetesd a kereskedovel.
En most tobb alkatresszel is igy jartam. Pl. a fotengely-szijarcsaval: szerelom mondta, hogy baromi draga a gyari(100k) van utangyartott, ami biztos rosszabb minosegu, de mivel konnyebben szerelheto helyen van, probaljuk meg az olcsot. Leokeztam, berendeltem, majd mondta, hogy annyira szar a gumi csillapito tag benne, hogy ezt inkabb visszakuldene es rendeljuk meg a gyarit. Ezt is leokeztam es intezett mindent. Ha viszem neki sajat kutfobol az olcso utangyartottat, akkor o max szo nelkul berakja, aztan en szivok a vegen.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #196992 üzenetére
Szvsz ha valaki megvesz egy ilyen autót és nem 1-2 évre tervez, akkor mindenképpen megéri a csere, azt a 300k-t be kell tervezni, mert ha ugrik a lánc az GTK.
Bár a kollega helyében 2012-től vennék szíjasat és ezt a 300k-t beletenném a vételárba.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
válasz BullKoxa #196988 üzenetére
A komplett*, nem gagyi kategóriás szett 123139 Ft (katt a referenciákra). Felhívod őket, és megmondják mennyi lenne a gyári.
*Kell a készletbe az "okoskerék" is, ami különben Denso gyártmány (made in Hungary).Tényleg mindenki segíteni akar itt, nem egy olajszűrőről beszélünk amiből a Mann kb. azonos minőség a gyárival.
És egyáltalán nem biztos, hogy cserélni kell - én 2 évig használtam az autót anélkül hogy cseréltem volna, az eredetivel adtam el 165 000 km-rel. (volt már hangja) De fel kell rá készülni. 2013-ban 300+ ezret mondtak a Porsche Pestnél a cserére. -
Doki16
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196986 üzenetére
A szerelőnek mindegy, ő csak el akarja végezni a munkát (jobb esetben) és kaszálni rajta.
Én jobban szeretem minden esetben magam beszerezni az anyagot, mert akkor teljesen egyértelmű hogy mi mennyiben kerül, legyen bőr a szaki arcán megmondani hogy ez a pár órás szerelés bizony 100k.
Az én szerelőmmel 20+ éves a kapcsolat, nincs gond ha én viszem a motyót.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rbalint88
addikt
Van arra valami korrekt forras, hogy egy tipusba milyen kulonbozo fenyszorokat szereltek milyen funciokkal? Specifikusan golf7fl erdekelne*, de hatha masnak mashoz is jo jonne. Koszi!
*ugy latom a ledesbol is van minimum ketfele, ha nem tobb… -
BullKoxa
őstag
válasz macilaci78 #196987 üzenetére
Ezt az alkatresz arra irtsm hogy nem tudom melyik szerelő rendel kintről alkatrész. Mert amiket kaptam 2 linket azok nem itthoniak, gondolom magyar szerelő nem onnan rendeli le. Jó magyar szokás szerint a linkelt árra még simán ráranak alsó hangon 10-15%-t, de szerintem van az 25-30% is.
-
macilaci78
nagyúr
válasz BullKoxa #196986 üzenetére
A szerelő is kénytelen lavírozni. Gyári alkatrész x Ft-ba kerül, de az a jó. Az utángyártott x/3-x/2 Ft-ba, amit a kliens még hajlandó megfizetni és a feladatát általában ugyanúgy ellátja, csak nem olyan jó és/vagy nem olyan sokáig.
Igen, a hozott alkatrészen nem keres a szerelő, a hozott alkatrészért nem vállal felelősséget a szerelő, ha a hozott alkatrész mellett kell még valami, azért ugyanúgy el kell menni, várnia kell rá.
A szerelő egy adott feladaton adott összeget akar keresni. Neki mindegy, hogy ezt az alkatrész hasznából és a munkadíjból milyen áron legózza össze. Ha neked könnyebb megemészteni a magasabb óradíjat, akkor vegyed az alkatrészt, ahol jól esik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
BullKoxa
őstag
Nagyon szépen Köszi nektek!
Csak nekem az a furcsa; ezt a szerelők nem tudják hogy a gyári a jó??
" Csak a gyári "javítókészlet" a frankó, újragondolt és tervezett feszítővel, erősített lánccal stb."Mert ha mondjuk elviszem a kocsit szerelőhöz, ( szerintem Győrbe viszem, Ajkán nincsenek nagy szakik) nekik ezt tudni kelene hogy a gyárit kell belarakni, mert csak az a jó. Ha meg mondjuk en viszem a szerelőnek az alkatrész akkor megy a nagy lehúzás a munkadíjra, mert nem keres semmit sem az alkatrészen. Nehez ez a szereltetés téma is, gondolom akik kint elnek ott nincsen ez a nagy húzkodás.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196982 üzenetére
Egyikkel se.
Csak a gyári "javítókészlet" a frankó, újragondolt és tervezett feszítővel, erősített lánccal stb.
ezt a kört én is megfutottam pár éve, rakattam bele "olcsó" INA vezérlést, csak pont a lényeg nem oldódott meg vele
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
grizlisandor
veterán
válasz slett27 #196974 üzenetére
Pedig az még az egyszerűbb motor volt, a Multiair nélküli?
(#196982) BullKoxa:
Cserélni kell mindent, más fórumokon sok sajnálkozást lehet olvasni, hogy most volt vezérlés cserélve és még mindig nem jó az autó, rákérdeznek mit cseréltek. Ja, hogy a okoskereket nem cseréltetek, lehet szétbontani és cserélni megint; hogy a fogaskereket(nem tudom pontosan mi a megnevezése) se cseréltétek, azt mondta a szerelő, hogy jó az még; kicserélték azt is és jó az autó.
Így néz ki, amit cserélni kell, anno átolvastam az 1.4 TSI topikot index fórumon. -
veterán
válasz gycs02 #196980 üzenetére
Szuper!
Keresd ki az első és a hátsó fék PR kódját (Google: VW PR code decoder, pl: [link]), de akár egyből mehetsz az Ate oldalára is [link]. Vagy pl. a fogyasztóbarát alkatrészkereskedők oldalára (pl. [link]), kiválasztod az autót, majd a fékek közt a PR kódnak megfelelőt.Szerk: 2 db PR kódra van szükséged, az első és a hátsó fékére.
[ Szerkesztve ]
-
gycs02
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Golf 6 1.6 CRTDI 2012-es kombihoz keresném a hátsó féktárcsa és a betétszett gyári számát.
a 7ZAP-on keresgélek, de van 3 méret is. Az első tárcsám AC-s végű, a hátsóból is az kell vajon? S még egy kérdés ATE cuccokat nézegetek az első tárcsából 422210 (+s +b) és 522210 (+s +b PD) is megfelelő méretű, mi a kettő között a különbség, mi lehet az a PD, nem találok erről infót.Köszi gycs
-
tresh
veterán
válasz slett27 #196974 üzenetére
hiányzik az az érzés, mikor megjön a turbónyomás.
Akkor egy jó régi adagolós TDi-t kell venni az 2000-től hátba b@ssz Viccet félretéve ha nyomaték kell és ez az érzés akkor diesel. Engem a TSI nem győzött meg főleg nem az alap modellek 1.4 ,1.8.... a 2.0-tól felfelé már izgalmasabb kategória persze árban is más. De oda banán is kell nem csak a majom.
-
slett27
addikt
válasz grizlisandor #196973 üzenetére
Fiat Bravo 2 1.4 T-Jet 120LE volt, abból kiszálltam (olasz betegségek nagyon kellemetlen élményeket szereztek), viszont nagyon jó volt az a 206Nm benzines létére, hiányzik az az érzés, mikor megjön a turbónyomás.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
grizlisandor
veterán
válasz rasotamas #196963 üzenetére
Dukai Sanyit ajánlgatták anno, mikor követtem a TFSI Hungary FB csoportot, DS Performance Chip. FB oldalán vannak dízel + dsg optimalizálások, egy kérdést megér szerintem.
(#196949) slett27:
Ha ebből az évjáratból szeretnél vásárolni, inkább 1.4 TSI 122/125 ló lényegesen kevesebb a felmerülő probléma erősebb társaihoz képest. Ha kell a bugi, akkor 2.0 TFSI BWA motor, jobb motor, mint a korabeli 1.8 TSI, de erre is kell valószínűleg többet költeni.
-
Szada85
aktív tag
válasz macilaci78 #196966 üzenetére
Én néhány éve naivan elvittem egy "öreg" OFF autómat (Astra GSi) futómüállításra, meg fényszóróállításra az újpesti AKH-hoz, olyan fitymálást kaptam a szerelötöl, "ez egy rom", "öreg vacak, lehetetlen beállítani", "minden rozsdás, inkább nem nyúlok hozzá, mert helyben elporlad", úgyhogy többet a közelébe nem megyek semmi ilyen "fancy mühelynek", fényszórót végül én is magamnak beállítottam egy mélygarázsban a fal segítségével, azóta is köszöni jól van, a futómüvet egy maszek helyen megcsinálták mindenféle epés megjegyzés nélkül.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #196966 üzenetére
Anno ugyanezt mondták nekem is. Hazamentem és beállítottam falnál.
-
slett27
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #196965 üzenetére
Autóklubban azt mondták, a szar fos Depot be se lehet állítani és mutogatott a műszerére. Addig tekergette, hogy a jobb oldali keresztbe verte a bal oldalit. Eleve azzal kezdtük, hogy nekem kellett megmutatnom, hol vannak az állítócsavarok, mert az 50+ éves ősz hajú szakinak fogalma sem volt róla.
Kínomban a hétvégén foglalkoztam vele a teremgarázsban, így a jobb oldali távolsági már nem a gerendákat világítja meg, cserébe most mindkettő lefelé világít, üres tankkal és csomagtartóval.
Szerdán megyek gumishoz tele tankkal, rakás felnivel, kerékkel, ránézek megint. Az imbusz kulcsot ki se vettem a kocsiból, van bent pokróc is letakarni az egyik fényszórót, míg a másikat állítom.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz macilaci78 #196964 üzenetére
Autóklubban jártam 2x, nem kérsz számlát és olyanra állítják műszerrel amilyenre kéred. (~2000 Ft)
-
macilaci78
nagyúr
Van ajánlott műhely, ahol be tudnak állítani egy B5 Passatba szerelt Depo lámpát és nem csak elbarmolják (Magyar Autóklub), vagy szarozzák a 20+ éves autót?
Zugló, vagy Dél-Buda előnyben.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
Qru: Itt DSG váltó átírásra ajánlod az LA chipet
molnarpeter: Itt DPF/ javított csalószoftver korrigálásra ajánlod az LA chipet.Beszéltem velük, konkrétan a pestivel, mert melóhelyemhez nincs messze és az Oroszlányi központ ha jól látom hétfőnként zárva van.
Csalószoftver: Visszaprogramozást nem csinálnak. DPF regerenálás ritkítását nem tudják megoldani, amit tudnak, hogy teljesen kiírják a DPF-et, de akkor ki is kell venni, amit ők is vállalnak, akkor az plusz egy nap és plusz néhány tízezer forint. Azért teljesen kiiktatni nem szerettem volna, csak az élettartamát maximalizálni.
DSG átírás: Azt mondja a fickó hogy régebbieket nem tudják, csak kiszerelt váltóval (amit nyilván nem), újabbak már OBD-n írhatóak, a váltás pont 2012 és az enyém is 2012, ha odaviszem akkor látják.
Elvileg váltási pontok akkor az újabbaknál átírhatóak, de olyat, hogy amikor fékezés után már csak 5-10km/h a sebességem amikor felengedem a féket, és amíg a gázhoz nem érek hozzá ugyan ne kezdje már a váltó csúsztatni a kuplungot fölöslegesen húzva az autót és imitálva a hagyományos automatát, na olyat nem tudnak.Kicsit az az Oroszlányi cég, kihelyezett tagozat korlátozott szakértelemmel szájíze volt a dolognak, ugyan az a program kerül rá mintha amoda vinném azt mondta.
Nagy igényeim nincsenek, a chiptuning 80 ezret kiköhögöm ha kell (nem írják ez bruttó-e vagy nettó), persze akkor már legyen bő 200ló 400Nm. De én ellennék az eredeti csaló dízellel hogy maximalizáljam a DPF élettartamát (nameg a kb 330-ra esett nyomaték helyett a papíron 350, valós 370 legyen meg) , és egy váltótuninggal hogy maximalizáljam a kettőstömegű(k) élettartamát.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
VW Polo, 2012 1.2 benzin. ESP lámap fékezés után kigyulladt, majd úgy is maradt. Motor leállít, majd újra elindít. Ekkor a jelzés megszűnt. Mire kell gyanakodni? (Eddig ez a hibajelenség nem volt)
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #196944 üzenetére
Egy 2005-ös 1.9 PDTDI (BRU) vezérlés cseréje mennyire igényel szaktudást?
Kérdezem azért hogy mennyire jó szerelő kel hozzá
Ebben az évben mindenképpen meg kell ejteni, de nehéz egy olyan szerelőt találni aki nem egy emberen akar meggazdagodni de ért is hozzá( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
zoo8800
veterán
válasz slett27 #196949 üzenetére
Nincs benne könyöklő, én megpusztulnék nélküle.
Az 1.8 TSI-ből volt egy széria, amit gyárilag selejt dugattyúkkal szereltek, az ilyen autó simán bekér 0,5-1L olajat 1000 km-en. Amiben jó dugók vannak, azoknál nincs különösebb olajfogyasztás. Egy ilyen kocsinak ismerni kell az előéletét.rip and tear, until it is done
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Valaki dióhéjban le tudná írni milyen hátrányokkal járna egy ilyen autó, esetleges buktatók és pénzben ez mennyit jelenthet ? Köszönöm előre is a véleményetek.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
zoo8800
veterán
válasz Motion_Blur #196941 üzenetére
36.000-rel vettem a kocsit, akkor már ilyen volt. De a céges garázsban az Octaviák eléggé újak voltak, annak is ilyen hangjuk volt, amikor épp beindítottak egyet. Ez egyébként CZC, tök más, mint ami Neked van.
rip and tear, until it is done
-
BullKoxa
őstag
válasz Motion_Blur #196943 üzenetére
az szép akkor én valami sz@rt néztem ! Most látok hasonló árakat mint amit te linkeltél .
egy videót néztem aminél az a feszítő szétb@zta a motort. azt hittem a vezérlés cserénél teljesen lebontják a kocsi azon felét . De akkor nem , gondolom csak a felső részét.
Most megint bele néztem a videóba itt csak az 1,8 és 2,0 TSI-t mondja az ember .
Akkor az 1,4 TSI-l nincs ilyen probléma?[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196942 üzenetére
Nem tudod meg sehonnan hogy cseréltek-e, vagy hogy milyen állapotban van a feszítő, megbontás nélkül.
Anyagár: [link] ehhez számolj még alsó hangon 100k munkadíjat.
A 30k körüli ár az 1.2 TSI-nél megáll: [link] ennyit számít hogy nincs okoskerék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
BullKoxa
őstag
válasz grizlisandor #196927 üzenetére
Szia! Köszönöm az eddigi sok segítséget ! Akkor nekem eddig az 1,4 TSI felel meg. Míg meg van az Opel addig feleségem azzal viszi a fiúnkat , Bölcsibe lassan oviba, lassan érkezik e kis tesó is.
Mindenkinek akár !!
Az honnan tudom meg hogy azt a feszítőt ( ha jól írom) ami miatt a vezérlés át szokott ugrani cserélték-e vagy sem? ha gépen van az autó az kimutatja?Másik kérdésem ha vezérlés cseréltetek rajta az milyen összeg maga az alkatrész ? 30K körüli árakat látok neten , mert az akkor nekem kicsit hihetetlen az ára miatt.
A vezérléshez nem veszik ki a motort ugye?
Vagy ilyenkor ha vezérlést cserélnek nagy meló még kicserélni a rossz feszítőt ami miatt átszokott ugrani a vezérlés?Bocsánat a sok kérdés miatt, nagyon láma vagyok kocsi témában.
Motion_Blur : Ez a fogaskerék ha jól néztem neten nem is nagy összeg amúgy. Akkor már célszerű ezt is cseréltetni vagy nálad ez valami egyedi eset lehetett?
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz zoo8800 #196933 üzenetére
Újkorától kezdve? Mert ha nem, akkor az bizony hiba.
Nálam a láncos 1.2 TSI-nél évekig azt hallgattam hogy "ezilyen", arra kérdésre hogy melegen leállítás, majd pár percen belüli újraindítás után miért csörren csúnyán a lánc. Hiába volt vezérlés csere, nem segített.
Aztán amikor a gyári javítószettel együtt ki lett cserélve a főtengely fogaskerék (csillag) is, teljesen megszűnt a probléma.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196937 üzenetére
Én nem szarakodtam vele, pedig nálam még hibát sem dobott. Annyi volt a baja, h az alján már könnyezett. Csere gyárira, 2017-ben 75eHUF volt, gondolom, egy gyári minőség ennél olcsóbb lehet most is. Szerintem nem egy vészes összeg, ennyiért én nem rizikóznék a "falazással". Az a gond a tisztítással, h nem garantálja a megoldást. Többnyire az a baj, h a nagymértékű lerakódás miatt a mozgató mechanika ami gagyi műanyagból van, elkopik, tönkremegy, annak javítása nem lehetséges, így szerintem a tisztítás sem megoldás.
Joe
-
cross56
senior tag
válasz molnarpeter #196935 üzenetére
P0401-es hibakódot dob.
2011-es passat cc, cff motorkód, 2.0 cr tdi 140 le
[ Szerkesztve ]
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Sajnos másodszorra dobja be a kocsim az egr szelep hibát. Bár még semmilyen tünetét nem érzékelem, tehát ugyanúgy működik az autó mint előtte de még most kéne orvosolnom.
Ultrahangos tisztítás mennyire lehet jó megoldás?
Vagy inkább cseréltessem az a biztos?Esetleg falazzam le és írassam ki? Ez esetben milyen esélyekkel menne át a műszakin az autó?
Próbálok jó nagy távokat menni, hátha attól kicsit kikormolódik, de gondolom ez már sokat nem segít.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #196913 üzenetére
Na elmúlt magától. Reggel elmentem a lidlbe. Ráadom a gyújtást, nézem világít a fényszóró, francba nem jött helyre egy éjszaka alatt. De a hátsó lámpa az nem világított. Ha ráadtam a helyzetjelzőt csak akkor aludt el egyébként folyamatosan világított a fényszóró. Odaértem a boltba, kiszálltam járó motornál, már nem világított. Világítást azóta mondjuk nem adtam rá h produkálja e megint.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz IntelKiller7 #196919 üzenetére
Palya tempo felett nekem is 9-10 km/h-t csalt a Passat is meg a Superb is (gyari kerek/gumi meret).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz grizlisandor #196927 üzenetére
Az 1.4 TSI-nél a "túldúsításnak" más hangja van, olyankor öblösen szól ~ fél percig, 20 C fok körüli külső hőmérsékletnél jellemző.
-
grizlisandor
veterán
válasz BullKoxa #196920 üzenetére
Az 1.4 TSI 122 lóval kevesebb a probléma, főleg a biciklilánc vezérlés, esetleg a kox.
Ez az 1.8 TSI a hírhedt 1.8 TSI, nyugodtan olvass utána, de generál után jó az is.
Ebbe Passatba építettek 2.0 TFSI BWA motort is, gatyába kell majd rázni, utána stabil.Passatot főleg dízel motorral szokták ajánlani, részecskeszűrő nélküli 1.9/2.0 PDTDI, BKC, BLS, BXE(egy csapágycserével)/ BKD.
(#196925) Gomez1984:
Az első link rossz.
Olvastam már olyat, hogy ez ilyen, hidegen túldúsít a TSI.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gomez1984 #196925 üzenetére
Szia!
A 9. és a 10. másodperc között hallható "tompa vonyításra" gondolsz?
Nem tudom, hogy normális-e, mindenesetre 2 db Golf 7 2.0 TSI-nél megfigyeltem ugyanezt, csak több órás pihenést követő indításnál hallható. Zavar, de megszoktam már.
A kommentek szerint "normális", azt hallani ahogy az olajpumpa felszedi a kiürült olajat. -
macilaci78
nagyúr
válasz IntelKiller7 #196917 üzenetére
Nálam ugyanez van télivel, nyárival.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz IntelKiller7 #196919 üzenetére
Nekem a Honda 8-9 körül is csal már, igaz nagyon fent (180-200 körül)
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #196919 üzenetére
Ranger? 2.2-3.2 vagy már 2.0?
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok. Az 1.8 TSI motoros passat B6 is jó, vagy több a nyügje/ baja van mint az 1.4 TSI-nek?
-
-
bul07
nagyúr
válasz IntelKiller7 #196917 üzenetére
Igen mert előírás hogy nem mutathat többet a óra a valósnál, így a gyártók alá lőnek direkt
[link]Szoktam menni egy Fordal, GPS szerinti 130, órán 136-137
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
IntelKiller7
veterán
Az letezik, hogy B8 Passatnal 2.0TDI, 17-es teli kerekekkel, autopalyan 7-8km/orat is csal?
150-es tempomat,Waze szerint csak 142-143Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #196913 üzenetére
Azt nem figyeltem, tehát lekapcsolom, de világít továbbta is a fényszóró. Ha leállítom a motort akkor kapcsol csak le.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #196913 üzenetére
Oder indexkar.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #196911 üzenetére
Leállítva helyzetjelző sem ég? Kapcsoló gyanús nekem, nagyon-nagyon egyszerű a csere [link] - lehet előbb bontóban kezdeném másik kapcsoló próbával, nem is szerelőnél
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #196910 üzenetére
Mi is pl szilvát szoktunk vinni így, minél közelebb van az első ülés támlájához a súly, annál jobb. 850-et húzhat az SDI, lehajtott ülésekkel megpakolva az utasteret, és persze mögé akasztva megfelelő utánfutót, el lehet vinni összesen tonna körüli hasznosat is a szerelvénnyel (nyilván tengelyterhelést, stb vegye mindenki figyelembe)
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok!
Fényszóró lekapcsolása után is világít a tompított. Motort ha leállítom, akkor lekapcsol. Hétfőn szerelő, de mi lehet a gond? Köszi. B5 paszuly.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Lacess
tag
A konszern lehetővé teszi a némely navigációs rendszer adatbázisának otthoni frissítését. (Audiban nem vagyok biztos) Mindegyik márka esetében van hivatalos oldal, ahol rendelkezésre állnak a térképadatbázisok. Szvsz nem warezra irányult a kérdése. Ez pl. a VW oldala.
taresz2: Másik márkáé nem lesz jó, csak a Seat. Biztonsági mentést mindenképp készíts az eredeti kártya tartalmáról.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
taresz2
csendes tag
sziasztok
2018-as seat arona térkép frissítést keresek
egyébként márkán belül nem lehet mást felrakni
a seat oldalán 1 éves térképek vannak és azt írják, cak saját sd kártyán fogadja el a térképet, ami lehet, mert máski sd kártyát nem ismert fel.
mentés után letörölhetem, és felmásolhatom a letöltöttet?
vagy a volkswagen, audi, skoda térképek megfelelőek?
azok 2021-esek
előre is köszi -
cross56
senior tag
válasz simonjoe #196887 üzenetére
Bocsánat, lehet néha értetlenül fogalmazom.
Maga a mosó szerkezet nincs eltörve, a tömlő rögzítése törött állítólag le és az volt és lett is emiatt újra gyorskötözővel felrakva.Fényezés előtt a bal oldali kicsit szorult, lehet a lököst ért kisebb ütés miatt, ami annyit tett, hogy nem mindig tudott kijönni, vagy éppen nem ment vissza normálisan.
A jobb oldalival nem volt gond.
Most meg ugye egyik sem jön ki.Megpróbáltam most, hogy többször 3-5 mp-ig kapcsolgattam…de sajnos semmi.
Muszáj lesz szétkapni ezek szerint.[ Szerkesztve ]
-
BullKoxa
őstag
válasz szilchi #196900 üzenetére
Köszi. Szombathelyi kocsit láttam a neten. Ami még meg is felelne, egy nem értő embernek. B6 kombi, manuál. De akiket hívnék azok csak Győr , Sz.Fehérvár, Bp közt válalnak autó átnézést. Autovizsgálat.hu
-
grizlisandor
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest