Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#183673) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#182984) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ma elhoztam a szervízből az autót trafó és gyújtókábelek cseréje után, próbaút, első terhelésnél érzetem hogy nincs erő, aztán check engine! Hang alapján mintha apró darabokat hagynék el az autó alatt... megáll, leállít, újraindít, P155A hibakód ismét, és check engine állandó! Visszavittem a szervízbe, holnap nézik meg de most már nincs semmi bizodalmam bennük. Mi az isten ez szerintetek? Elk/rhatták az wategate szelep cseréjét úgy hogy az hazavágta a tutbót? Mondom, olyan mintha nem is kapcsolna. Egy bizonyos fordulat fölött erőtlen az autó, a fordulatszámmérő vánszorog.

Továbbra is keresek Fejér megyében jó szerelőt, mert a márkaszerívz úgy látszik ennyit ért hozzá..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.