Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#153251) focvis válasza focvis (#153248) üzenetére


focvis
veterán

Kicseréltem, H7 volt, nem H1. Köszönöm!
A garázsban teszteltem, működik.

Miért nem ért rá reggel? :DDD

(#153252) kk831228 válasza focvis (#153251) üzenetére


kk831228
addikt

Akkor nem tudtál volna nyugodtan aludni... :D

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#153253) simonjoe válasza Vincsaba (#153221) üzenetére


simonjoe
senior tag

grat!! Ügyi vagy!!, de mi az az APC?? :F

Joe

(#153254) do3om válasza tibbike01 (#153239) üzenetére


do3om
addikt

Ha mégis használnod kell akkor viaszos zugsorcsővel szerintem megoldható.

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#153255) grizlisandor válasza grizlisandor (#153209) üzenetére


grizlisandor
addikt

Gumicsere óta van egy furcsa kicsit öblösebb hangja az autónak menet közben, majd ma levideózom.

(#153256) K Norbi válasza focvis (#153244) üzenetére


K Norbi
addikt

Izzót párban szokás cserélni. ;)

[ Szerkesztve ]

(#153257) csiga8 válasza Doki16 (#153243) üzenetére


csiga8
senior tag

Ha több az álló helyzeti fogyasztó ( nyugalmi áramfogyasztás) akkor mindenképp Exide premium. A Classic és az excell a nem nyugalmi áramfogyasztású (régebbi) autókba ajánlott.

AGM akkuból Exide-ot ne vegyél. Mig az excell meg a premium bő erős közepes kategória, az AGM valamiért nem annyira jó. A Varta AGM viszont nagyon jó.

Lentebb rja molnárpéter fórumtárs, hogy mostabában Moll EFB akkukkal jönnek ki a VAG-ok.

Magyarországon nem is nagyon láttam mostanában Moll akkut. Qrva drága, igaz jó is. A képeden is ott a bal alsó sarokban a moll felirat, de direkt nem írtam, mert nehezen hozzáférhető.

A Varta felső kategóriás akkui viszont nagyon jók.

Az EFB az AGM olcsósított (gyengített) változata. Ha nincs nagy árkülönbség, én mindenképp az AGM mellett maradnék, ha van start-stop és az autóban és használjátok is. Ha nincs start-stop, jó az Exide premium, de valamivel jobb a Varta Silver.

Hogy jobb-e annyival, amennyivel drágább? Jó kérdés. Pici odafigyeléssel ( karbantartás, csepptöltés) mindegyik akku élettartama és megbízhatósága 1-2 évet növelhető, és a Vartát is hanyatt lehet fektetni idő előtt.

A töltéi feszültséget ellenőrizd le, ( menet közbeni, vagy emelt fordulatú, de kb 10 perc járás után is ellenőrizd) az Exideok mindegyikére ( manual a neten fellelhető exide manual) 14,4V max. töltést írnak. A magasabb töltési fesz. az EFB, AGM akkukra általában jellemző, a Varta AGM-nek tán 14,7-14,8V körüli

(#153258) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

Na befert vegul a csiga, de kb semmi mas nem fog elferni :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#153259) K Norbi válasza VR6-Fan (#153258) üzenetére


K Norbi
addikt

A kúposztó! :D :C

(#153260) Morris válasza csiga8 (#153257) üzenetére


Morris
veterán

Érdekes, fater 1 éves sportsvanjában a gyári akku banner.

(#153261) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#153258) üzenetére


tomcsi23
veterán

Felfelé építkezz, a géptető majd alkalmazkodik. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#153262) Danex


Danex
addikt

Hello, hogy látjátok ez a vezérműtengely jónak néz ki a rossz felbontás ellenére ?

[ Szerkesztve ]

(#153263) Doki16 válasza csiga8 (#153257) üzenetére


Doki16
addikt

Köszönöm ezt a kimerítő választ nagyon hasznos volt :)

A Q5-ben nincsen Start-stop ezért gondoltam, hogy bőven elég lesz hozzá egy sima akkumulátor is. Mondjuk gyári erősítős és mélyládás a kocsi, úgyhogy tényleg a prémium mellett döntök vagy valami jobb varta amit ajánlottál. Igen láttam, hogy MOLL a márkája a gyárinak de az nem igazán beszerezhető nálunk. Az én B7 Passatomban ilyen Varta AGM van. Ebbe nem is tudok majd mást venni ez pont tökéletes és itthon is kapható legalább :)

Ezekre a fesz értékekre ránézek mert nekem nem rémlik, hogy ilyen magas értékkel töltene a kocsim vagy akár az audi.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#153264) MunezXBK válasza Danex (#153262) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Szerintem ez is kopott.

(#153265) havri1 válasza Doki16 (#153263) üzenetére


havri1
félisten

A LIDL-s töltő 14.7V-al is tölti ezt az akksit nekem.

havri

(#153266) focvis válasza kk831228 (#153252) üzenetére


focvis
veterán

Valahogy így. :D

@K Norbi: Alapvetően jogos, így kellett volna tennem :K csak ez egy kisb.zi kanyarfény, ami keveset világít és nehezen hozzáférhető.

@simonjoe: APC = all purpose cleaner, egy koncentrált vegyszer.

[ Szerkesztve ]

(#153267) kk831228 válasza VR6-Fan (#153258) üzenetére


kk831228
addikt

Nem kell az a tűzfal... ;] Amúgy meg is vinni kelkene még hátrébb azt a mocit... 😉

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#153268) Csaby25 válasza molnarpeter (#153250) üzenetére


Csaby25
senior tag

Erre nem is gondoltam.
BILSTEIN 19-029429
ez megkapnám 7.078 Ft-ért.
GSP 803060
ezt meg 4.808 Ft-ért itt Erdélyben

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#153269) molnarpeter válasza Csaby25 (#153268) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Bilstein :K Túl olcsó a felújításhoz :D

(#153270) Csaby25 válasza molnarpeter (#153269) üzenetére


Csaby25
senior tag

És a féltengelycsukló?
Nekem GSP, TQN, AN ezeket ajánlották, de csak ezt találtam.

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#153271) csiga8 válasza Doki16 (#153263) üzenetére


csiga8
senior tag

2011-as B7 Passat gyári akkuja tavaly ki lett cserélve Exide AGM-re.

Akkor állítottam át VCDS-el, ( Exidra) tényleg visszavette a töltési feszültséget.

A régi AGM akkura töltöttem deszt vizet, a negatí pólusnál lévő repedést műanyag ragasztóval beragasztottam, deszulfátorral regeneráltam és saját kapacitásmérővel, terhelővillával ellenőrizve a 57Ah és 720A (EN) kapacitású lett, most vígan melózik az 1.6 TD II Golfban.

Ezenkívűl még kettő Varta AGM járt nálam, amik idősebbek voltak és életre kelthetőek lettek. Most egy normal 110Ah Varta van nálam, (az is - külföldről behozott - Audiból lett kiszedve), de jóval kevésbé regenerálható, mint az AGM.

A menet közbeni fesz. értéket részemről a szivargyújtóba dugható fesz. mérővel nézem. Nem pontos, ezért egy pontos műszerrel ellenőrizni kell mennyit csal. ( általában 0,15V-al mutat többet)

[link]

Akkucseréhez még hasznos lehet : [link]

Egy kisebb akkura rákötöd, majd rádugod az OBD-re. Sípol amíg rá van dugva, de a computer nem érez fesz esést, a rádió se kér kódot, stb...

Amit még szoktam ajánlani, hogy az új akkut üzembe helyezés előtt töltsd fel. A legolcsóbb Aldis-Lidlis töltő is tökéletes erre a célra.

[ Szerkesztve ]

(#153272) Vincsaba válasza simonjoe (#153253) üzenetére


Vincsaba
csendes tag

Motion_Blur

Köszi :) 136 ezer km -valószínűleg soha nem tisztított- porát sikerült leszedni róla.

(#153273) simonjoe válasza Vincsaba (#153272) üzenetére


simonjoe
senior tag

Tényleg ügyes vagy!! Kedvet kaptam én is. Veszek én is ilyen allpurpose tisztancsot és neki esek, mert hasonló az állapot mint nálad volt. :((

Joe

(#153274) FoLey-v


FoLey-v
addikt

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy G4-ben hol lehet légteleníteni a kuplungot? :)

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#153275) L1ZRRR válasza Vincsaba (#153221) üzenetére


L1ZRRR
senior tag

apc ? az mi xd,

szerk. targytalan :D

[ Szerkesztve ]

You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.

(#153276) bitpork válasza FoLey-v (#153274) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A munkahengernél?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#153277) FoLey-v válasza bitpork (#153276) üzenetére


FoLey-v
addikt

Igen :K

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#153278) Vincsaba válasza simonjoe (#153273) üzenetére


Vincsaba
csendes tag

Még annyi, hogy amennyire csak tudtam, lebontottam az összes műanyagot. Így könnyebb volt meg pucolni, mint a motortérben!

[ Szerkesztve ]

(#153279) FoLey-v válasza FoLey-v (#153274) üzenetére


FoLey-v
addikt

Erre valaki?

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#153280) simonjoe válasza Vincsaba (#153278) üzenetére


simonjoe
senior tag

....motor-biztosíték-légszűrő stb. borítást?? Bár ezen kívül nemtom mit lehet még "büntetlenül" szétszedni? :F

Joe

(#153281) bitpork válasza FoLey-v (#153279) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Aki ért hozzá az szerel éppen , nekem meg adatbázishibával beállt az ELSA uh ¯\_(ツ)_/¯

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#153282) Reggie0 válasza bitpork (#153223) üzenetére


Reggie0
félisten

De, viszi.

(#153283) K Norbi válasza FoLey-v (#153274) üzenetére


K Norbi
addikt

Én nem értek hozzá, amíg nem érkezik segítség vidékilányok linket küldhetek.
Addig el kell verni az időt. ;] ;]

(#153284) Ákos007


Ákos007
csendes tag

Sziasztok! Következő dologban kérném szíves segítségetek! Adott : Seat Cordoba 1,4 8v 2002 EPC világít a műszerfalon, gázadásnál picit behorkol van úgy hogy leáll! Gázadáskor mint ha későn nyitna a pillangó szelep ! "Hatalmasat szív" .... Vélemény??????? Talán elektoronikus gázpedél esetleg fojtószelep? Jellemzően kis fordulaton produkálja a hibákat..
Üdv Ákos :R

(#153285) bitpork válasza Ákos007 (#153284) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia!

Hibaolvasás nélkül felesleges találgatni. Igen, lehet gázpedál is. De lehet még kistucat más dolog is. Pl akár féklámpa kapcsoló is.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#153286) Ákos007 válasza bitpork (#153285) üzenetére


Ákos007
csendes tag

Köszönöm a választ! De viszont féklámpakapcsoló okozhat hasonló hibát ? Féklámpa működik! Mellesleg fura csattogó hangja is hallatszik a motorból. EGR szelepet is tanácsolták ..az is adhat hasonló hangot! Véleményem szerint ez hidrotőke hang!

[ Szerkesztve ]

(#153287) bitpork válasza Ákos007 (#153286) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Pontosan a szerteágazó lehetőségek miatt lenne érdemes egy pontos hibatároló tartalmat látni. Sajnos jómagam nem rendelkezem rutinnal szerelés terén, csak a kockák szintjén értem a dolgot.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#153288) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Vorsprung durch technik.

A skodri kész. Dupla kúp volt kicserélni azt az O gyűrűt. ;)

(#153289) FoLey-v válasza bitpork (#153281) üzenetére


FoLey-v
addikt

;]

[ Szerkesztve ]

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#153290) bitpork válasza FoLey-v (#153289) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Tényleg lehal az a szar. Viszont egy gép van csak azon meg megy a hóm média szörvör is, nem lehet csak úgy restartolni

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#153291) freaghill


freaghill
őstag

Nah, ma izgalmas volt. Egy út alatt 3x csinálta azt, hogy eltűnt a gáz. Alapjáratot megemelte 1200-ra, kicsit várva villogott az izzításjelző. Újraindítás "megjavította"
Holnap rádugom a gépet és kiolvasom.

(#153292) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

(L:/dl/upc/2018-04/07/278333_qt4h4ldglacyi0yt_img_20180407_134031.jpg)(/L)

Ha már eresztett az a gumi gyűrű, cseréltem a termostatot és kitakarítottam bizonyos dolgokat. Volt 1cm karbon réteg az egr-szívódor csatlakozásnál, meg a fojtószelepen is.

[ Szerkesztve ]

(#153293) 1stVikman válasza Mágus2 (#153292) üzenetére


1stVikman
senior tag

Azmiaz a második és harmadik képen? :)

[ Szerkesztve ]

(#153294) Mágus2 válasza 1stVikman (#153293) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az egr csőcsonkja a szívórorban. Kivehető, tisztítható, csak mindenhová új tömítés kell. Így kerül egy olcso gumigyűrű cseréje 60€ anyagba. 1.2€ az a gyűrű. Inkább cseréltem körülötte mindent.;)

(#153295) molnarpeter válasza Mágus2 (#153292) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1 centi, az szép :Y

(#153296) 1stVikman válasza Mágus2 (#153294) üzenetére


1stVikman
senior tag

Hát, ha szét van bombázva, akkor érdemes mindent kicserélni, ami tönkremehet, mert újból szétszedni már sokkal rosszabb. :)
Mint sógor T4 transporterében, mikor szét volt szedve valamiért a komplett eleje, talán a motor is kint volt, de nem akart a kuplunggal még foglalkozni. Aztán ~2 hónap és széthullott, majd szedhette megint darabokra...

Mennyi idő volt a művelet?

(#153297) Mágus2 válasza 1stVikman (#153296) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem csak egy O gyűrű könnyezte a hűtőfolyadékot a termostat ház mellett, de a cseréjéhez ki kell venni a termostatot, ha már a kezemben volt, nem raktam vissza, kapott újat, meg el lett mosva minden, amit le kellett venni a művelet miatt.
Sokat szöszöltem vele, így lett 7 óra, de minden nyomatékra lett húzva, mindent mostam. 3 óra volt szétszedni, 4 összerakni.

Légszúrőház, összes motor burkolat, turbó csövek, fojtószelep, üzemanyag szűrőház, hosszbordás szíj, generátor, jobb első lámpa, vagy 10 hűtéscső, termostat, az ominózus O gyúrű, egr első cső(egr a motor mögött van a turbó alatt, de vannak látható részei a szívósoron). Nem unatkoztam vele. A blokkot lemostam féktisztítóval, megszárítottam. ;)

Mindegyiken ereszteni fog előbb vagy utóbb. Majd dobok képet az O gyűrűről. ;)

[ Szerkesztve ]

(#153298) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Ja, a váltó kulisszát is le kellett venni 1 darab csavar miatt. :U

(#153299) Killer01 válasza Mágus2 (#153298) üzenetére


Killer01
őstag

Ilyenkor nem kapsz dührohamot? :B

(#153300) Mágus2 válasza Killer01 (#153299) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem szabad ilyesmin felkapni az olajat. ;) Úgy lett tervezve, hogy a szervizköltség nagy legyen. A generátort is egy csavar miatt kellett elfordítani, amiatt a gázolajszűrő házat és a lámpát kellett kivenni.

Gzbotii: 6 év és 179 000km.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.