Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomcsi23
veterán
Nemtom mi a para amúgy, hogy széthullik?
Annál előbb kiderülne.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
i-sti
senior tag
Pontosítok, emelkedőt
Csak még korán van.
Novum Forum Siculorum
tresh
addikt
Nem tudom nem értek hozzá
Enyém még bírja pedig ritkán van 2500 alatt váltva, legalább forogjon ha már nem megy
MunezXBK
nagyúr
Enyém se kokszolódott még le sosem.
tresh
addikt
Ezt így kell. Komolyan nem értem mi a francért vált el a többség 1500-nál.. aztán jön a korai kettőstömegű halál, a leragadt geo, eltömődött dpf és társai. Ja tudom spórol kb fél vagy egy litert..
Morris
veterán
Gyere el felém és nyomunk egy racsét.
Múltkor összeakadtam egy füstölős chipes toledo-val. Igencsak megkergettem.
tomcsi23
veterán
Jaja, ezt kéne oktatni, nem azt, hogy 40-nél ötösben legyen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
(#133558) sirszevenap válasza CharlieDrop (#133540) üzenetére
sirszevenap
őstag
Valóban az! Ha jól megnézed, nem nagyon találsz ilyen kasznis (facelift) A3-at sima 1.6-ba használtautón! (No meg ilyen évjáratban (2009 és a felett)) Kereken 1 hete hajtom, nagyon meg vagyok ez idő alatt elégedve vele. Báááár még ez kevés ahhoz, hogy komoly következtetést vonjak. Talán fél év múlva. Egy fix, hogy már egy tank benyát kihajtottam. Szűkösen 750 km-ert mentem vele 55 literből. Ezen még azt mondják faraghatok, amint megszokom a kocsit és a lábamra is odafigyelek. Mivel ebbe benne volt az, hogy szabályzásig húztam párszor! A Seattal is pont ennyit mentem, 10 literrel kevesebből. Nem rossz ez, kb egyébként ilyenre számoltam. 7-800 km-re.
Bankkártyával? Hát persze!
tresh
addikt
Ezt is , meg még jó pár dolgot
(#133556) Morris: a raccsingos mindenit Van már csípsz a gépen? Ha nincs miért nincs? Az kívánja
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Szerintem valami elírás lehet csak, gyárilag 224le volt a max a wiki szerint. [link]
Vagy lehet, hogy valami kupás kocsit is oda vettek.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Mágus2
Közösségépítő
5200-ig forgatni, mert ott már lekókad. A 16 szelepes CR nem. Nyugodtan mehet 5000 fölé. Első alkalommal olyan, mintha torpanna, de csak azért, mert még soha nem volt végállásban a GEO. Amint átlendül rajta 2-3 alkalommal, már nincs torpanás.
Morris
veterán
Áh, a házra költöm minden vagyonomat.
Talán egyszer összejön rá a della.
Látszik h nem üzemeltettél még valódi ménest. Kölcsönadjam Teddyt 1 hónapra, hogy úgy használd mint a mostani a4-t? Annyi a kikötés hogy te tankolod. Lesz még síró pingvin az avatárod
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
sirszevenap
őstag
Fuh de drágállom ezt a Audi A3 RNS-E navigáció-t. Pedig szeretnék bele. Egy Androidos akármivel nem jobban járnék?
Bankkártyával? Hát persze!
Mágus2
Közösségépítő
Soványabb lenne az avatar, az biztos.
De jobban járnál vele, bár a FIS funkciókat az androidos fejek nem tudják.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szerintem rögtön eltűnne az érvek közül a fél-egy literes spórolás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tresh
addikt
Malacúr!!
Egy nagy cm3 dízel +automata más, főleg 2 tonnás autónál. A lényeg itt azon volt amikor sírnak hogy 5 helyett 6 vagy 7 litert eszik,és még a kocsinak se tesz jót főleg a cr-nél. De a régi pd/tdi is napi téma a vészmódba teszi magát nem megy és társai.Pont ezért mert 2 ezerért meri teli a kúton 1500nél elváltja és így tovább.. de spórolt vele fél litert.
atos19881101
senior tag
Hát én szégyenlem is magam a 8l körüli átlaggal a PD-mel.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Ne Úr-azz , nem vagyok kurva
És milyen 2 tonnás autóról van szó? Eladtam már a Gazsit és Domi is. Teddy üresen 2450 kg. Telitankkal meg velem +200 kg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tresh
addikt
Akkor 2,7 nekem mindegy A lénylegen nem változtat Nem sírnék rajta hogy 15 öt vagy 17 et eszik nem oszt nem szoroz.
15 vagy 20 az inkább. Hidegen városi rövidtávokkal szomjas a szentem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Coyot
őstag
Az nem rossz, én mivel ilyenem nem volt még - de jó lenne ha lenne - ilyen 12-14 re saccoltam volna a hidegfogyit is.
De így legalább megnyugodtam hogy a tervezett v8 4.7L Jeep nem is fog olyan sokat enni megemelve nagy kerekekkel
Má' nem
Qru
MODERÁTOR
Mit érdemes tudni a 7 gangos szárazkuplungos DSG-ről?
200-250k km-t kibír, nem?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Sziasztok! IV-es Golfról mit kell tudni? Típushibák? 2000-s évjárat, ha van jelentősége.
Az Domi evett 12 körül nagy átlagban városi használattal. Az volt cca 1800 kg. Teddy városban zabál, városon kívül kis szerencsével le lehet szorítani 9-10 literre. A grand total olyan 12 körül van számolva. Az óra szerint csak 9 liter
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szia!
Motort tudsz mondani? Az a lényeg igazából.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomcsi23
veterán
Szégyellném, ha 20 alatt enne.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Még jó h más tárcájára vagy szégyellős
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Közben találtam egy jó leírást róla: A VW 7 fokozatú, közvetlen kapcsolású
sebességváltója (DSG)
Kérdés mennyire lenne tartós...
#nincsbennetarcsi
Sanyi.mTs
addikt
1.4-es vw borám centrál zárja rosszalkodik.
- Ha (az utólag beszerelt) riasztó távirányítójával nyitok ajtót, akkor a bal első és a jobb hátsó nem nyílik. Ilyenkor kulccsal nyitom a bal elsőt, de csak az nyílik. Ilyenkor belülről, az ajtó nyitó karral nem lehet kinyitni a jobb hátsót. Majd miután pár percet járt a motor, a riasztó nyitójával (néha) már nyílik a jobb hátsó ajtó is.
- Ha kulccsal nyitom az ajtót, akkor csak a jobb hátsó nem nyílik ki. Amin néha segít az előzőekben leírt menetrend.
A riasztó beszerelése után még legalább fél évig nem volt tapasztalható a fenti hiba.
Milyen szakembert kellene keresnem?
Erre ember nincs aki válaszoljon valós üzemeletetési körülmények között - szerintem. Minden automatát ki lehet nyírni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomcsi23
veterán
Hehe, tárca nélküli vagyok.
Ám nyilván adott verdára nézve, van egy optimális fogyasztás, ahogy egy optimális használat is, meg persze, fordulatszám-tartomány is. Szóval összességében, olyan verdát kell venni, amit tudsz úgy is használni, ahogy azt kell. Mivel a verda adott, így már csak a használatot kellene optimális szintre hozni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Oké-oké, csak hiába akarok toronyiránt mennyi ha sok a ház a városon belül
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Első sárvédők felül és alul a küszöbnél tudnak rozsdásodni, érdemes lehet a dobbetétet kiszedve bekukkantani javítást keresve. Csomagtérajtó is tud rozsdásodni. Kesztyűtartó nyitás csillapításával lehet gond. Digitklíma állítómotor is tud elromlani, aliexpressről filléres, illetve a nagy hűtőventik vezérlése hajlamos kiégetni a lassú fokozatot (ellenőrzés: AC be, mindkettőnek forogni kell). Hátsó ablaktörlő konstrukciója nem a legjobb, az is csak 10-!5 évet bír (ha használva van, kevésbé hajlamos megállni). 1.4 benzin nem ajánlott, addig szenved a vas alatt, míg el nem kezdi kortyolni az olajat, 1.6 jó. Dízelből csak gyenge van (1.9 SDI), rossz nincs Bővebben motorokról lásd összefoglaló. Gyártás közben pár dolgot megváltoztattak, pl nagyobb kesztyűtartó, finomabb grafika és más rögzítés a belső kapcsolókon.
[ Szerkesztve ]
(#133586) CharlieDrop válasza sirszevenap (#133558) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Ja, benzinesből van 2-3 db 1.4 TFSi és helo, meg talán egy 1.2, ugye FL-ben már nem nagyon volt 1.6 automatával pláne nem, a többi mind turbós, 1.2, 1.4, 1.8, 2.0
ja nem, vagy egy 1.8 TFSi még, de az 3 ajtós
Szóval az első normálisabb 2.0 CRTDi-ig lenne 1.2 milla különbség egy 2.0 PDTDi-hez képest
bele merjek-e vágni a PD-be?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#133588) CharlieDrop válasza molnarpeter (#133587) üzenetére
CharlieDrop
veterán
JA DPF nélkül, 2008 után...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Coyot
őstag
Valamiért úgy rémélik ezekben még nincs DPF - legyen ez így kérdés, hogy van-e ezekben DPF? [link]
Volt néhány gyenge pillanatom mikor elgondolkodtam mire cserélném a B5.5őt ami hasonló csak újabb, ez jött ki nyerek velük kb 8 év frissítést, eggyel újabb és talán nem döglik meg rajta annyi minden.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
VAG COMMANDERes embert keresek Budapesten. SOS.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
CharlieDrop
veterán
gondolod anélkül megkapta volna az EU4-et?
AAmúgy megnéztem az A3 kínálatot 1 db automata 1.9 van az is DPF-es
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Coyot
őstag
Vw vortexen olvastam talán hogy ebben elvileg nincs, de igazából hamarabb mondtam le róla minthogy rendesen körbejárjam a témát. Gondoltam bedobom akkor.
Lehet Mági tud valami okosat mondani rá - lévén látott néhány ilyen csodát már
szerk:
(#133593) Mágus2 :
Ott a pont. Köszönet!
[ Szerkesztve ]
Má' nem
Mágus2
Közösségépítő
Van DPF-es és DPF nélküli is. BXE-t keress, abban nincs.
lenko
aktív tag
Egy olyat aki elmondja neked, hogy a zárakat zsanérokat stb. legalább félévente olajozni kell.
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
Nem tudom a fent említett cikkszám honnan van, de nálam más számokat hoz az etka.
EGS váltóba a vw G 070726A2, vagy G 052726A2, vagy G 052171A2 olajat öntött.
Érdekes módon a skoda meg G 060726A2 ami helyettesíthető G052178A2-vel, G052726A2-vel.
Én anno G 060726A2 -re cseréltem azt, ami benne volt. Mai napig azzal megy az új gazdinál.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Persze nem mindegy városban vagy pályán használja de akkor is egy tól-ig szám jó lenne. A nem száraz DSG kibír 250k km-t lazán azt már tudom.
Bár volt ahol 180k km után mechatronika cserés volt ami kb fél millió JMF. Az mondjuk para.
#nincsbennetarcsi
Bocsánat, jogos 1.4-es.
(#133598) molnarpeter: Értem. 600euro szóval szerintem ha tönkremegy se vesztek sokat.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Gyenge (autó tömegéhez mérten) -> tapossák -> kopik -> eszi az olajat általában az élete. 1.6/felette nézd inkább
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Meg te írtad volt hasonszőrű váltóban azt az olajat. Úgy 2012 környéki hsz.
Akkor a most, általad írt kell végül bele?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.