Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#128801) Mágus2 válasza Keef_Lee (#128791) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kivenni az akksit, most feltölteni, és majd használat előtt rátölteni. Addig vissza se tedd. A meleg szobában nem fog lemerülni...a paplan alatt. Vagy új akksi. ;)

Este játszhatsz a két bimbójával, csak ne nyalogasd egyszerre. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#128802) Keef_Lee válasza Mágus2 (#128801) üzenetére


Keef_Lee
senior tag

Köszönöm, talán az lesz a kivitelezhető, hogy holnap feltöltöm (úgy olvastam, hogy 10 órán keresztül) aztán kerülök is egyet vele naponta.
A bimbik ügyében, ma az ízlelőbimbóimnak lesz először egy unájkum, aztán finom vacsora... :D

(#128803) simonjoe válasza harcikoca (#128792) üzenetére


simonjoe
senior tag

..én most állok előtte, a gépben alig van 120e km, de nem várok tovább. Mágus2 Mester esküszik egy Cseh manufaktúrára, ahol olyan 50-60 ezer körül van a javítása, természetesen garanciával. Ő nekem készségesen felajánlotta a javíttatás levezénylését. Viszont találtam itthon is egy gépészt aki ugyan ennyiért, Ő is garanciával megcsinálja, módosítja a balansz tengelyt is, és a hexagont is. Így nem kell mást (Mágus2) terhelnem, nincs posta és egyéb. Van más alternatíva is, Angolba is van aki foglalkozik ezzel, Ő is ebben az árfekvésben, és itthon is találtam kassza 120-160 ezer között teljes egész olajpumpa szerkezetet a már módosított elemekkel. Persze ehhez még add hozzá azt a szervizköltséget ahol ezt kiszerelik, beszerelik, no meg akkor már egy olajcserét is. Én a módosítással, a szereléssel, és a teljes szűrők, motor-váltóolaj cserével cc. 150-re számítok, ez szerintem az alsó határ, de ha 170-180 lesz sem dőlök a kardomba, inkább most ennyi mint később a többszöröse, megspékelve egy pszichiátriai kezeléssel. :DD Ha konkrét infó kell, szívesen elküldöm privátba.

Joe

(#128804) atos19881101 válasza atos19881101 (#128771) üzenetére


atos19881101
senior tag

Mágus
Nincs ötleted?

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#128805) Mágus2 válasza atos19881101 (#128804) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ötletem van, de az rajtad nem segít. Ha csak a féltengely meghajtása alól folyna, az a legjobb eset, ahhoz nem kell levenni és szétszedni a váltót. Alulról kellene megnézni. Ez így lófütty.

(#128806) Mágus2 válasza Piwi (#128798) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A manual szerint úgy kell, mint az octaviaban. Gyujtás ráad, majd levesz és 5mp-n belül lefelé megnyomod az ablaktörlő kapcsolót, mintha csak egyet szeretnél törölni.

(#128807) AsusBoy


AsusBoy
senior tag

Sziasztok!
Többen îrtátok,javasoltátok a modern dîzeles autók hűtőmaszkjának letakarását télen.
Most komolyan fontolóra veszem,hogy megcsináljam a takarást.

Mentem 45-50 km-t lakott területen kîvül illetve falvakon,városon áthaladva.

Vîzhőmérőm cirka 55-60 fokot mutatott a célom végén.
2-3 ezres fordulattartomány között autókázva felment 75 fokra de az volt a teteje. Amint nyugisabbra vettem a tempót a vîz folyamatosan csökkent.

Vajon az olaj ilyenkor melegszik vagy az se érheti el a megfelelő hőmérsékletet,viszkozitást?

Takarjam vagy ne takarjam? Mi legyen?

Audi A4 2012 2.0CR TDI
kép
Köszönöm!

(#128808) gzbotii válasza AsusBoy (#128807) üzenetére


gzbotii
veterán

Szeritem a termosztát kuka. Nem? î

Novamon, Corsamon es most a Golfon is előjött ez. A termosztát nem zárt teljesen/egyáltalan így a víz nem tudott időben felmelegedni - vagy rosszabb esetben soha.

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#128809) Mágus2 válasza gzbotii (#128808) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szerintem is kuka a termos. Ma -12- ben 14km után beállt 90-re a víz, 80-ra az olaj.

(#128810) gzbotii válasza Mágus2 (#128809) üzenetére


gzbotii
veterán

Amúgy, tényleg: 1.9-2.0 TDI milyen hamar éri el a 90 fokot? Nalam bő 3km kell most télen, plusz fokban is minimum 2,5. Ez meg normális? Októberben lett termosztát cserélve.
(Városi közlekedésre értem ezt a távot)

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#128811) AsusBoy válasza Mágus2 (#128809) üzenetére


AsusBoy
senior tag

Le van takarva a hűtőmaszkod?
Nem biztis h termosztát gond.
0-5 fok kozott kb 20 km utan beallt 90 re.

Mennyibe kerül a jó minosegu termosztat?

(#128812) Mágus2 válasza AsusBoy (#128811) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Csak felül van letakarva. De enélkül is elérte, csak később.

(#128813) Morris válasza AsusBoy (#128811) üzenetére


Morris
veterán

Szerintem is tuti, hogy termosztát.
Egy normális (wahler) 3-4 ezer huf. + ugye 5 liter - 70 fokos fagyálló (amit sima csapvízzel keverve be lehet lőni - 30-40 fokra. És így elég lesz az a mennyiség is.

(#128814) AsusBoy válasza Morris (#128813) üzenetére


AsusBoy
senior tag

Köszi nektek :)!!

Nyitási hőmérséklet 82 vagy 87 fok legyen?

(#128815) Mágus2 válasza Morris (#128813) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A cr tdi-be biztos nem 3-4000 lesz. inkább 40-60 euró, mivel együtt van egy szofisztikált műanyag házzal. :(

Nyitási 87 fok legyen.

[ Szerkesztve ]

(#128816) simonjoe


simonjoe
senior tag

Sziasztok!! Olajcserés dolgon agyalgom.
2008-as B6-os CR TDI-s motorban lehet 30 ezrenként és 15 ezrenként is olajat cserélni. Mi határozza meg, h melyiket alkalmazzam. Netovább van értelme annak, h óvatosságból, 10 ezrenként cseréljek olajat? Persze szerviz szemszögéből üdvözlendő a tízezres cirkusz. :) De, a motor szempontjából indifferens, h 10 vs. 15? Az autó egy átlagos felhasználású. Hétközben a Zasszony kergeti olyan 50km-es napi távval, időnként talán több is mint ötven. 7végén hosszabb távok, itthon és külföldön. Szerintetek??

Joe

(#128817) Brumi˘ válasza AsusBoy (#128814) üzenetére


Brumi˘
addikt

Én megvenném a gyárit bele. 3x annyiba kerül, de 3x addig bírja is. Kivéve ha élvezed az évenkénti cserét. :)

(#128818) atos19881101 válasza Mágus2 (#128805) üzenetére


atos19881101
senior tag

Értem. Akkor ha a féltengely alól, akkor nem szopok. Ha nem onnan, akkor igen. :) Köszi!

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#128819) Mágus2 válasza atos19881101 (#128818) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

De az még motorolaj is lehet. ;)

(#128820) tomcsi23 válasza simonjoe (#128816) üzenetére


tomcsi23
veterán

Itt nem sok egyén van, aki 10-15-nél többet megy egy olajjal. :N

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#128821) lord_devil válasza AsusBoy (#128814) üzenetére


lord_devil
tag

Mielőtt kidobod a termosztátot próbáld ki, hogy beltér fűtés nélkül hogyan melegszik a víz, ingadozik-e a hőmérséklete. Öltözz fel rendesen. :) Szerintem semmi baja amúgy. Enyém is ilyen...

(#128822) Magnum_ válasza simonjoe (#128816) üzenetére


Magnum_
nagyúr

cseréltess tízezrenként legkésőbb.

I humbly and respectfully decline™

(#128823) Morris válasza Mágus2 (#128815) üzenetére


Morris
veterán

Kedvességgel gondoltam :B

(#128824) AsusBoy válasza lord_devil (#128821) üzenetére


AsusBoy
senior tag

Eddig,hogy ha el is érte a 90fokot (peldaul 5-10fok kinti homerseklet kozott) a hűtővîz akkor mindig lement 75 fokra es ott beallt. Ezt itt forumon is tobben alatamasztottak,hogy ez ilyen. Ilyen a crtdi motor.
Olajhőfok meg tartja magát üzem melegen.
( Autopalyan gondolom tartaná a 90fokot de îgy hogy városrol városra, falvakrol falvakra jársz kelsz. Egyszer 90km/ó val egyszer meg 50el).

Szoval en ugy érzem. Ez csak egy megérzés,hogy a termosztátnak semmi baja.

Vagy mégis? Computer ezt nem tudja kimutatni? Hibakódot nem generál?

(#128825) Mágus2 válasza Morris (#128823) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Max ellopod ennyiért. :DDD

(#128826) Mágus2 válasza AsusBoy (#128824) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Extrém esetben hűlhet vissza, nem úgy mint nálad. ;)

(#128827) AsusBoy válasza Mágus2 (#128826) üzenetére


AsusBoy
senior tag

Akkor ez termosztát csere !

Még valami. Ha már szerelőhöz mindenképp elmegyek akkor a fékbetéteket is kicsereltetem.
Jobb első már nyikorog,sîpol amikor fékezek.
Valószînű el van kopva. Milyen márkájú fékbetétet érdemes venni?

(#128828) kk831228


kk831228
addikt

Na itt a mágikus - 15 fok... Most aztán fel kell öltözni a pd-be... 25 km alatt se ment föl teljesen 90-re a mutató... :B Persze mindjárt jön lenko hogy neki 5 km alatt 90-en van és onnan soha nem mozdul... ;]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#128829) Morris válasza Mágus2 (#128825) üzenetére


Morris
veterán

Azt hittem, annyi mint az enyém. :D

(#128830) K Norbi válasza kk831228 (#128828) üzenetére


K Norbi
addikt

Itt is annyi -15 :K Érzi nekem is a golf.. Hát nem volt szép hangja indításkor 10W40 es olajjal :D

[ Szerkesztve ]

(#128831) Magnum_ válasza Mágus2 (#128826) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Mágus, segíts pls.
A PR matricán megvan az első féktűrcsa és betéthez tartozó kód.
DE a hátsót nem látom!
ilyet kellene látnom - elvileg: 1KD, 1KU (253mm), 1KS, 1KT (272mm), vagy 1KE, 1KF (256mm)
Honnan tudom így, hogy hátra mekkora méretű kell? Ilyen kódokat a matrica nem tartalmaz. És etkán is ezek vannak.

Köszönöm!

I humbly and respectfully decline™

(#128832) K Norbi válasza Magnum_ (#128831) üzenetére


K Norbi
addikt

Szervízkönybe nincs benne? Nekem ott van első hátsó kódja.

Innen meg meglestem [link] mi a gyári cikkszáma és kerestem.

De ha nincs meg egyszerű dobsz e-mailt VW szerviznek [link] alvázszám stb. És megírják. :K
Én szoktam zaklatni őket.

[ Szerkesztve ]

(#128833) Magnum_ válasza K Norbi (#128832) üzenetére


Magnum_
nagyúr

kifotóztam a PR matricát a szervizkönyvből és a pótkerék mellől is.... Hátsó tengelyen lévő fékre vonatkozó kódot nem látok, azokat nem, amiket a keresők és Etka dob a hátsó tengelyre.

I humbly and respectfully decline™

(#128834) Piwi válasza Mágus2 (#128806) üzenetére


Piwi
addikt

köszönöm..tuti én vagyok a balfék akkor,de holnap viszek le kaját magammal és addig fel sem jövök amíg meg nem csinálom ;]

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#128835) Mágus2 válasza Magnum_ (#128831) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Hol az a matrica?

(#128836) Magnum_ válasza Mágus2 (#128835) üzenetére


Magnum_
nagyúr

kép

I humbly and respectfully decline™

(#128837) atos19881101 válasza Mágus2 (#128819) üzenetére


atos19881101
senior tag

Csak az honnan? Mert a motor száraz. Maximum az olajteknő tömítésénél lehet még folyás, de azt sajna nem látom. Fent van a motorvédő... Jövő héten emelőre rakom, aztán meglessük mi a helyzet. De szerintem féltengely lesz az. Viszont ha azt mondod, az nem nagy téma, akkor megnyugodtam. :K

Másik beteg:
2005 Octavia, 1.6 benzin. A fűtés álló helyzetben hideget fúj, menet közben meleget. Mi lehet? Levegős a rendszer?

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#128838) K Norbi válasza Magnum_ (#128836) üzenetére


K Norbi
addikt

Tényleg nincs rajta fura..

[ Szerkesztve ]

(#128839) Magnum_ válasza K Norbi (#128838) üzenetére


Magnum_
nagyúr

de érted, minden rajta van, még az is, hogy bőrkormánnyal, meg 6.5x16os acél felnikkel jött, de a hátsó féket nem látom. (köszi Tomcsi a fordító kulcsot!!!! :R)
Remélem, Mági mondd rá valami okosat :D

I humbly and respectfully decline™

(#128840) MunezXBK válasza K Norbi (#128830) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

(#128841) Morris válasza Magnum_ (#128839) üzenetére


Morris
veterán

Behúzol az unixhoz a forgalmiddal és alvázszám alapján megmondják. :U

(#128842) Magnum_ válasza Morris (#128841) üzenetére


Magnum_
nagyúr

ez rendben van.
de ettől még kellene tartalmaznia, hogy ha szombat este nekiállok netezni, akkor tudjam.

I humbly and respectfully decline™

(#128843) K Norbi válasza MunezXBK (#128840) üzenetére


K Norbi
addikt

Ezt fogom kipróbálni [link]

Beszéltem TaaT al ugyan az a motor van neki is a golfjába azt mondja nagyon megvan elégedve az 5W-30 ESP formulás olajjal. [link]
De ez nem túl vékony ennek a motornak?

[ Szerkesztve ]

(#128844) Morris válasza Magnum_ (#128842) üzenetére


Morris
veterán

Nem értem. Mi szükség a gyári azonosítóra? Vagy mindenképp gyárit akarsz?

(#128845) gzbotii válasza Mágus2 (#128835) üzenetére


gzbotii
veterán

Mágus, ha első indításnal hidegen, nehezen teker - aku októberben lett cserélve - indimotor lehet a ludas?
Tünetek hasonlóak mind amikor dolglodik az aku.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#128846) Magnum_ válasza Morris (#128844) üzenetére


Magnum_
nagyúr

tudni szeretném a PR kód alapján, hogy milyen tárcsa és betét kell hátra. Előre már tudom.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#128847) Mágus2 válasza Magnum_ (#128842) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha elől a legkisebb van, akkor hátul is, ezért nincs kód hátra. ..1ke, 1kf 260x12- es tárcsa van hátul.

gzbotii:akksi vagy önindító. Mérd meg az akksin a feszültséget reggel a hidegindítás közben. vagy ha világít az abs közben, akkor nem is kell mérni. akkor 10V alá csökken a feszültség.

[ Szerkesztve ]

(#128848) Magnum_ válasza Mágus2 (#128847) üzenetére


Magnum_
nagyúr

én is erre gondoltam, de Te vagy a szaki.
Köszönöm a választ :R

I humbly and respectfully decline™

(#128849) Magnum_ válasza Mágus2 (#128847) üzenetére


Magnum_
nagyúr

bár mondjuk akkor a legkisebb a 253mm-s, nem? 1KD, 1KU?

I humbly and respectfully decline™

(#128850) Mágus2 válasza Magnum_ (#128849) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Milyen évjáratot nézel?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.