Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Kivenni az akksit, most feltölteni, és majd használat előtt rátölteni. Addig vissza se tedd. A meleg szobában nem fog lemerülni...a paplan alatt. Vagy új akksi.
Este játszhatsz a két bimbójával, csak ne nyalogasd egyszerre.
[ Szerkesztve ]
Keef_Lee
senior tag
Köszönöm, talán az lesz a kivitelezhető, hogy holnap feltöltöm (úgy olvastam, hogy 10 órán keresztül) aztán kerülök is egyet vele naponta.
A bimbik ügyében, ma az ízlelőbimbóimnak lesz először egy unájkum, aztán finom vacsora...
simonjoe
senior tag
..én most állok előtte, a gépben alig van 120e km, de nem várok tovább. Mágus2 Mester esküszik egy Cseh manufaktúrára, ahol olyan 50-60 ezer körül van a javítása, természetesen garanciával. Ő nekem készségesen felajánlotta a javíttatás levezénylését. Viszont találtam itthon is egy gépészt aki ugyan ennyiért, Ő is garanciával megcsinálja, módosítja a balansz tengelyt is, és a hexagont is. Így nem kell mást (Mágus2) terhelnem, nincs posta és egyéb. Van más alternatíva is, Angolba is van aki foglalkozik ezzel, Ő is ebben az árfekvésben, és itthon is találtam kassza 120-160 ezer között teljes egész olajpumpa szerkezetet a már módosított elemekkel. Persze ehhez még add hozzá azt a szervizköltséget ahol ezt kiszerelik, beszerelik, no meg akkor már egy olajcserét is. Én a módosítással, a szereléssel, és a teljes szűrők, motor-váltóolaj cserével cc. 150-re számítok, ez szerintem az alsó határ, de ha 170-180 lesz sem dőlök a kardomba, inkább most ennyi mint később a többszöröse, megspékelve egy pszichiátriai kezeléssel. Ha konkrét infó kell, szívesen elküldöm privátba.
Joe
(#128804) atos19881101 válasza atos19881101 (#128771) üzenetére
atos19881101
senior tag
Mágus
Nincs ötleted?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Ötletem van, de az rajtad nem segít. Ha csak a féltengely meghajtása alól folyna, az a legjobb eset, ahhoz nem kell levenni és szétszedni a váltót. Alulról kellene megnézni. Ez így lófütty.
Mágus2
Közösségépítő
A manual szerint úgy kell, mint az octaviaban. Gyujtás ráad, majd levesz és 5mp-n belül lefelé megnyomod az ablaktörlő kapcsolót, mintha csak egyet szeretnél törölni.
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Többen îrtátok,javasoltátok a modern dîzeles autók hűtőmaszkjának letakarását télen.
Most komolyan fontolóra veszem,hogy megcsináljam a takarást.
Mentem 45-50 km-t lakott területen kîvül illetve falvakon,városon áthaladva.
Vîzhőmérőm cirka 55-60 fokot mutatott a célom végén.
2-3 ezres fordulattartomány között autókázva felment 75 fokra de az volt a teteje. Amint nyugisabbra vettem a tempót a vîz folyamatosan csökkent.
Vajon az olaj ilyenkor melegszik vagy az se érheti el a megfelelő hőmérsékletet,viszkozitást?
Takarjam vagy ne takarjam? Mi legyen?
Audi A4 2012 2.0CR TDI
kép
Köszönöm!
gzbotii
veterán
Szeritem a termosztát kuka. Nem? î
Novamon, Corsamon es most a Golfon is előjött ez. A termosztát nem zárt teljesen/egyáltalan így a víz nem tudott időben felmelegedni - vagy rosszabb esetben soha.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem is kuka a termos. Ma -12- ben 14km után beállt 90-re a víz, 80-ra az olaj.
gzbotii
veterán
Amúgy, tényleg: 1.9-2.0 TDI milyen hamar éri el a 90 fokot? Nalam bő 3km kell most télen, plusz fokban is minimum 2,5. Ez meg normális? Októberben lett termosztát cserélve.
(Városi közlekedésre értem ezt a távot)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
AsusBoy
senior tag
Le van takarva a hűtőmaszkod?
Nem biztis h termosztát gond.
0-5 fok kozott kb 20 km utan beallt 90 re.
Mennyibe kerül a jó minosegu termosztat?
Mágus2
Közösségépítő
Csak felül van letakarva. De enélkül is elérte, csak később.
Morris
veterán
Szerintem is tuti, hogy termosztát.
Egy normális (wahler) 3-4 ezer huf. + ugye 5 liter - 70 fokos fagyálló (amit sima csapvízzel keverve be lehet lőni - 30-40 fokra. És így elég lesz az a mennyiség is.
AsusBoy
senior tag
Köszi nektek !!
Nyitási hőmérséklet 82 vagy 87 fok legyen?
Mágus2
Közösségépítő
A cr tdi-be biztos nem 3-4000 lesz. inkább 40-60 euró, mivel együtt van egy szofisztikált műanyag házzal.
Nyitási 87 fok legyen.
[ Szerkesztve ]
simonjoe
senior tag
Sziasztok!! Olajcserés dolgon agyalgom.
2008-as B6-os CR TDI-s motorban lehet 30 ezrenként és 15 ezrenként is olajat cserélni. Mi határozza meg, h melyiket alkalmazzam. Netovább van értelme annak, h óvatosságból, 10 ezrenként cseréljek olajat? Persze szerviz szemszögéből üdvözlendő a tízezres cirkusz. De, a motor szempontjából indifferens, h 10 vs. 15? Az autó egy átlagos felhasználású. Hétközben a Zasszony kergeti olyan 50km-es napi távval, időnként talán több is mint ötven. 7végén hosszabb távok, itthon és külföldön. Szerintetek??
Joe
Brumi˘
addikt
Én megvenném a gyárit bele. 3x annyiba kerül, de 3x addig bírja is. Kivéve ha élvezed az évenkénti cserét.
atos19881101
senior tag
Értem. Akkor ha a féltengely alól, akkor nem szopok. Ha nem onnan, akkor igen. Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
De az még motorolaj is lehet.
tomcsi23
veterán
Itt nem sok egyén van, aki 10-15-nél többet megy egy olajjal.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
lord_devil
tag
Mielőtt kidobod a termosztátot próbáld ki, hogy beltér fűtés nélkül hogyan melegszik a víz, ingadozik-e a hőmérséklete. Öltözz fel rendesen. Szerintem semmi baja amúgy. Enyém is ilyen...
Magnum_
nagyúr
cseréltess tízezrenként legkésőbb.
I humbly and respectfully decline™
Morris
veterán
Kedvességgel gondoltam
AsusBoy
senior tag
Eddig,hogy ha el is érte a 90fokot (peldaul 5-10fok kinti homerseklet kozott) a hűtővîz akkor mindig lement 75 fokra es ott beallt. Ezt itt forumon is tobben alatamasztottak,hogy ez ilyen. Ilyen a crtdi motor.
Olajhőfok meg tartja magát üzem melegen.
( Autopalyan gondolom tartaná a 90fokot de îgy hogy városrol városra, falvakrol falvakra jársz kelsz. Egyszer 90km/ó val egyszer meg 50el).
Szoval en ugy érzem. Ez csak egy megérzés,hogy a termosztátnak semmi baja.
Vagy mégis? Computer ezt nem tudja kimutatni? Hibakódot nem generál?
Mágus2
Közösségépítő
Max ellopod ennyiért.
Mágus2
Közösségépítő
Extrém esetben hűlhet vissza, nem úgy mint nálad.
AsusBoy
senior tag
Akkor ez termosztát csere !
Még valami. Ha már szerelőhöz mindenképp elmegyek akkor a fékbetéteket is kicsereltetem.
Jobb első már nyikorog,sîpol amikor fékezek.
Valószînű el van kopva. Milyen márkájú fékbetétet érdemes venni?
kk831228
addikt
Na itt a mágikus - 15 fok... Most aztán fel kell öltözni a pd-be... 25 km alatt se ment föl teljesen 90-re a mutató... Persze mindjárt jön lenko hogy neki 5 km alatt 90-en van és onnan soha nem mozdul...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Morris
veterán
Azt hittem, annyi mint az enyém.
K Norbi
addikt
Itt is annyi -15 Érzi nekem is a golf.. Hát nem volt szép hangja indításkor 10W40 es olajjal
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
Mágus, segíts pls.
A PR matricán megvan az első féktűrcsa és betéthez tartozó kód.
DE a hátsót nem látom!
ilyet kellene látnom - elvileg: 1KD, 1KU (253mm), 1KS, 1KT (272mm), vagy 1KE, 1KF (256mm)
Honnan tudom így, hogy hátra mekkora méretű kell? Ilyen kódokat a matrica nem tartalmaz. És etkán is ezek vannak.
Köszönöm!
I humbly and respectfully decline™
K Norbi
addikt
Magnum_
nagyúr
kifotóztam a PR matricát a szervizkönyvből és a pótkerék mellől is.... Hátsó tengelyen lévő fékre vonatkozó kódot nem látok, azokat nem, amiket a keresők és Etka dob a hátsó tengelyre.
I humbly and respectfully decline™
Piwi
addikt
köszönöm..tuti én vagyok a balfék akkor,de holnap viszek le kaját magammal és addig fel sem jövök amíg meg nem csinálom
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Mágus2
Közösségépítő
Hol az a matrica?
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
atos19881101
senior tag
Csak az honnan? Mert a motor száraz. Maximum az olajteknő tömítésénél lehet még folyás, de azt sajna nem látom. Fent van a motorvédő... Jövő héten emelőre rakom, aztán meglessük mi a helyzet. De szerintem féltengely lesz az. Viszont ha azt mondod, az nem nagy téma, akkor megnyugodtam.
Másik beteg:
2005 Octavia, 1.6 benzin. A fűtés álló helyzetben hideget fúj, menet közben meleget. Mi lehet? Levegős a rendszer?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
K Norbi
addikt
Tényleg nincs rajta fura..
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
de érted, minden rajta van, még az is, hogy bőrkormánnyal, meg 6.5x16os acél felnikkel jött, de a hátsó féket nem látom. (köszi Tomcsi a fordító kulcsot!!!! )
Remélem, Mági mondd rá valami okosat
I humbly and respectfully decline™
MunezXBK
nagyúr
Morris
veterán
Behúzol az unixhoz a forgalmiddal és alvázszám alapján megmondják.
Magnum_
nagyúr
ez rendben van.
de ettől még kellene tartalmaznia, hogy ha szombat este nekiállok netezni, akkor tudjam.
I humbly and respectfully decline™
K Norbi
addikt
Morris
veterán
Nem értem. Mi szükség a gyári azonosítóra? Vagy mindenképp gyárit akarsz?
gzbotii
veterán
Mágus, ha első indításnal hidegen, nehezen teker - aku októberben lett cserélve - indimotor lehet a ludas?
Tünetek hasonlóak mind amikor dolglodik az aku.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Magnum_
nagyúr
tudni szeretném a PR kód alapján, hogy milyen tárcsa és betét kell hátra. Előre már tudom.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Mágus2
Közösségépítő
Ha elől a legkisebb van, akkor hátul is, ezért nincs kód hátra. ..1ke, 1kf 260x12- es tárcsa van hátul.
gzbotii:akksi vagy önindító. Mérd meg az akksin a feszültséget reggel a hidegindítás közben. vagy ha világít az abs közben, akkor nem is kell mérni. akkor 10V alá csökken a feszültség.
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
én is erre gondoltam, de Te vagy a szaki.
Köszönöm a választ
I humbly and respectfully decline™
Magnum_
nagyúr
bár mondjuk akkor a legkisebb a 253mm-s, nem? 1KD, 1KU?
I humbly and respectfully decline™