Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [TheLázs:] Mintázatok és kihívások
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ha nem nyomom neki, akkor ez csendesebb, viszont nem teljesen fair az összehasonlítás, a 6-os már 6 éves volt, 164 ezer kilométerrel.
Mindkettőn a gumi zaja a legfeltűnőbb, ez mert széles, peres, amazon meg csereértett (öreg is, kopott is) volt már a nyári garnitúra.
Általános anyag- és kidolgozási minőségben nem érzek sok változást a 6 és 7 között. Igazából a G6 még mindig nagyon (jobban?) tetszik.
A vezető felőli ajtót majd be kell állíttatnom, mert pályán hallok némi sustorgást, ill. ha belenézek a tükörbe, akkor is látni, hogy a vállvonala nem párhuzamos a b.1. és b.2. ajtóknak. Bízom benne, hogy sikerülni fog a szakiknak első próbálkozásra.
@Vilike: nem veszélyes útvonalon / körülmények mellett. 88-as a jogsim.
[ Szerkesztve ]