Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Gurulunk, WAZE?!
- Milyen mosógépet vegyek?
- No Voice in the Galaxy
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- 2024 őszi fórum peca
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Archer #55031 üzenetére
A mozgási energia a sebességtől és a tömegtől függ. Tehát a vezetővel együtt kb. harmad súlyú kerékpár egyfelől harmadakkora mozgási energiával bír, ugyanakkor a tapadását biztosító súrlódási erő is csupán a harmada, mivel harmadakkora súly nyomja össze a felületeket fékezéskor. Ezenkívül a motorkerékpár kerekének is általában jobbak a tapadási tulajdonságai egy átlagos kerékpáros gumihoz képest.
Sőt, kerékpáron a tipikusan jóval magasabb súlypont is extra nehezítés, egy ész nélkül behúzott fék ott sokkal nagyobbat büntet, mint motoron, mert szempillantás alatt megelőzi olyankor az ember az első kereket....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen