Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
alvaro
senior tag
Jó, hát a futár kartondoboza minden motoron szarul nézne ki, ez egyáltlán nem típusfüggő... rendes platnit meg mindenre lehet rakni, aztán mehet a normális hátsó doboz.
A fenntartási költség részéhez nem tudok sok mindent hozzáfűzni, mert bár minden mozzanat föl van írva gondosan a saját motoromról, igazából semmi közöm az említett típusokhoz. Ennek alapján a karbantartás nálam (BMW F650CS, fogyasztás átlaga 3 liter, a megfigyelés tartama 4 év és 76000km) kicsivel a benzin fölött van a mai árakon számolva. Kisebb és főleg gyakoribb motorhoz általában olcsóbbak az alkatrészek, de mivel sajna a nagyobb motorokat luxuscikként kezelik a gyártók és forgalmazók, így ez nem lesz sose túl kevés.
A gumi tényleg elég nagy súllyal szerepel, de a 10 ezres darabokat nem biztos, hogy szívesen tenném föl a motoromra. Nálam a "határok keresése" nem játszik, közlekedek és túrázok, de épp emiatt bejön az, hogy minden körülmények között fogniuk kell. Persze síkjégen semmi sem fog egy szemernyit se, vágtam is oda még novemberben szegényt emiatt
Súly... nos, nálam megszokást igényelt, a semmiről átszállva motorra. Azzal együtt, hogy az F650 súlya inkább GS500-i "magasságokban" van. Most már be mernék vállalni nehezebbet is, ezt pedig meglehetősen könnyen kapom fel a földről - de ehhez el kellett telnie némi időnek, meg tapasztalat is kellett hozzá. Egyébként hülye pózban alászorulva ez a súly is épp elég, jártam már úgy.
Magasság: szerintem jó a biztos talajfogás. Van, aki szerint lényegtelen, szerintem nagyon nem az. Főleg, ha nem sík a terep, ahol meg találsz állni. Felemelő érzés rosszkor megállni kényszerülni egy nyomvályú melletti taréjon, vagy beszorulni orral egy lejtős parkolóba... enyhébb terepről nem is beszélve, ami azért előfordulhat, ha nem is mész direkt földutazni, netán keményebbre.
Szerintem jól fontold meg, keress tapasztalatokat a kiszemelt típusokról (itt kezdve, ha már itt vagy), az esetleges meghibásodási hajlamokról, fogyasztásról, egyebekről. Azt meg te tudod, hogy mennyire élvezkedésre akarod venni. Itt azt fogják mondani, hogy akkor is arra veszed, ha most nem tudsz róla. Ezzel se értek egyet, illetve annyi megjegyzéssel mégis, hogy sokféleképpen lehet élvezni a motorozást, és ez nem feltétlenül jelent állatkodást. Úgy tapasztaltam, hogy a sportmotor.hu-n sokkal kevésbé dominálnak a sportszempontok, mint itt
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok