Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Daywalker
addikt
Ezt nem is mondtam. Nyilván nem nagymotorra gondoltam, hanem korán kezdeni és megjárni a lépcsőfokokat, annak rendje-módja szerint. Én már egy 50-es simóval is elégedett lettem volna annak idején
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Ebben van valami...
Én 6 évesen ültem egy simsonra, egy kb 120 KG srác mögé. Lábtartó vagy kapaszkodási lehetőség nuku. Úgy lifegtem a srác mögött mint valami darab szar......
Majd 20 évre elment a kedvem tőle
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
.mf
veterán
Tezsvír, dettó
A diplomamunkám kicsit rohammunkában született meg, mert az akkori mhelyemen nem akarták rá a (tavalyi) szabim kiadni, így felmondtam és maradt két hetem a diplomamunka maradék kétharmadának megírására. Az utolsó 3-4 napon nem aludtam, max egyszer 1.5-2 órára elpilledtem. Majd egyből miután leadtam, hazafelé úton, úgy kialvatlanul mentem jelentkezni a motoros tanfolyamra Elköltöztem otthonról, egy hónapra rá megvettem a motort. Anyám majd' sírva fakadt. Még most is minden motorozás után fel kell hívnom, hogy megvagyok, jólvagyok. Az anyák már csak ilyenek. Pedig én is szívem szerint már 14 évesen elkezdtem volna valami kis Simót vagy enduro jellegű motort. De így végül csak 26 évesen lett meg.
Én meg novemberben 29 leszek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
ALI_G
veterán
Reklam?
NINJA_V
tag
¿Qué ?
Two Strokes and Four Jokes
Na mennyi vén F*** van itt....
Lehet mamáink ismerik egymást, én a sikeres kresz végén mondtam csak el, hogy motorozni fogok. És nekem is leállítom a motort nem leszállok hanem telefon igen nem haltam meg...
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
Topiccsendőr
addikt
Emlekszem anyam mit mondott a motorra: miert vettel ilyen sotet szinut, az olyan gyaszos, az elozo olyan szep szines volt
En nem is tudom mivel kezdtem, minirigat kottotuk el otthonrol mindig12 evesen, onnan nem volt visszaut. Szerencsere nem tudtam megvenni sosem a zxr750 est. Mindig is kerestem hol a hatar. Hulye fejjel utcan is. Jobb volt nekem, h robogoztam. Utaltam de most rohadt halas vagyok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Djuree
félisten
én még 14 évesen kezdtem volna, de nagyfater eladta a simsont, nemhogy nekem adta volna, milyen mérges voltam rá sokáig. de aztán 2 évre rá fater nekemadta a 25-ös mz-t és én voltam az ász csávó a simsonos haverok között mentünk konvojban túrázni, robogtunk 60-al az út szélén mekkora fíling volt istenem, még valahol vidi is van, majd felteszem.
nekem is fel kell hívni mutert mindig, aztán néha elfelejtem és jön is a hívás meg a lecseszés hogy miért nem hívtam
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
yodamastah
őstag
"Na mennyi vén F*** van itt..."
En 40 vagyok, 32 evesen ultem eloszor motoron MOndjuk engem kifajejezetten a palyazas erdekelt, ott is kezdtem tanulni szinte azonnal... Igaz ehhez kepest bena vagyok, ebbol is latszik hogy 4 evesen jobb ezt elkezdeni
[ Szerkesztve ]
stifi
senior tag
na én meg 22 voltam amikor először ültem motoron, a rutinpályán
előtte max bicaj, robogó sem
Yoda, 40 éves vagy? ha ezt tudom akkor először megkérdezem hogy tegeződhetünk-e...
Nincs időm kedvesnek lenni!
NINJA_V
tag
En kb akkor kezdtem, Romet kadett, eloszor csak gazt tudtam huzni, megloktek aztan amikor meg akartam allni megfogtak, 7-8 evesen mar leert a labam a labtartora, de foldre meg nem, akkor mar huzhattam a kettest Sosem felejtem el amikor altalanos iskolaba bementunk eloszor Simsonnal, csak egy havernak volt meg nekem, igazan rajok voltunk , Aztan 125osok papir nelkul 14-15 evesen ,mito meg tzr. Visszagondolva nem semmi volt, akkor ereztem eloszor olyant, hogy mito kitepi a vallam.
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
yodamastah
őstag
Jo nekem is volt babettam par evig 14 evesen. De utana 16-17 ev mulva 1000es v2-re ultem fel legkozelebb, szoval mondhatjuk hogy 32 evesen kezdtem
[ Szerkesztve ]
ALI_G
veterán
Nyilvan ez volt a sorban a legdurvabb, legveresebb esemeny, viszont reklamnak se volt utolso.
Djuree
félisten
32 évesen kezdted? akkor még van esélyem hogy egyszer tudjak pályán is értelmesen menni majd. egyszerűen ezt a szép kis fészert nem merem pályára vinni, veszek inkább majd egy pályagépet, valakivel jó lenne felesben megoldani. meg nincs is közel hozzám pálya, de havi 1 nap beleférne bármelyik pályán, az a baj futó is kéne...nem egyszerű.
stifi: én 28 vagyok. ez öregnek számít? ahhoz képest egyre többen csókolomoznak le. 'nyátokat
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
tutis
őstag
Nekem is újra meg kellett tanulni motorozni
Vidéken volt simsonunk, mz-nk, tz-nk, meg pár olyan keleti csoda aminek a nevét se tudom
Csak ugye feljöttünk Budapestre világot látni, kimaradt vagy 10 év. Bátyám lent maradt vidéken, Ő folytatta motoros pályafutását. 1x amikor meglátogattam, felültem a CBR600FS-ére. Na annak a motornak köszönhetem hogy "újra" motoros lettem. Hétvégén voltunk lent, következő héten már be is iratkoztam nagymotor jogsira. Elsőre meglett minden. Bár amikor először Tz-vel kellett gyakorolni még a motorra ülés előtt mosolyogtam magamban hogy sima menet lesz, régebben sokat mentem ilyen motorral. Aztán meglepett hogy a 10 év kihagyás milyen nyomot is tud hagyni az emberben, lényegében mint a kezdők, úgy mentem. Persze ez még jobban felspanolt..A 400-as hondával már könyebb dolgom volt utána, amilyen örömöm volt a tz-re ülés előtt hogy azzal gyakorolhatok, ugyanolyan örömmel váltam meg tőle és ültem át másik tanulómotorra. Utána az 500-as hondával gyakoroltam tovább, azal is vizsgáztam..
Vizsgázás után már lassan jött az ősz meg a tél, de tavasszal már mentem is megvenni a GSR-t..1 évig volt meg ha jól emlékszem, sajnos volt vele egy perec is, persze az én hibámból, kicsit túlhúztam az egykerekezést, ledobott a csikó
Mondjuk haragszok a motorra emiatt, mert reggel amikor munkába jöttem, alig akart kiállni egykerékre, kicsit több gáz kellett neki.. Na erre a töb gázra emlékeztem hazamenet is, na persze hogy akkor meg nem kellett neki a kicsit több gáz
Persze összeraktam csilli-villire. Eladtam utána mert sportmotort akartam, meg is vettem a gixxert..
De ha visszamehetnék az időben másképp csinálnék mindent.. Vagy megtartottam volna a GSR-t és azt alakítom át, vagy legelőször már veszek egy 1000-es sportmotort és akkor nincs az hogy cserélgetni akarom..
Amúgy meg legalább két motor kéne mindenkinek Én legalábbis úgy érzem hogy még a két motor is kevés lenne. Talán 3-4 motorral kibékülnék (sportmotor, nagyrobogó, naked bike meg valami bokorugró a terepre)
Na kb ennyi az én motoros történetem dióhéjban..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
tutis
őstag
Itt vannak a motoros életem meghatározó motorjai
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Daywalker
addikt
Hehe, olyan piros Merrel csukám nekem is volt
Egykerék...nem tudom, én azt nem merem gyakorolni. Vagyis nem a merés a kérdés, hanem a gép épsége. Egyszer sikerült már nem szándékosan kerékre rakni (mármint úgy rendesen, nem csak ilyen kigyorsításnál elemelkedésre gondolok).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
yodamastah
őstag
Az elso motorom pont egy olyan fzs600 fazer volt mint a tied. Nem palyazni vettem, csak tanulgatni, de 1 honap utan mar felmentem vele palyara. 2 honap utan indultam a fazerrel a gsxr klub partoloi futamon napi licensszell (tokutolso lettem hehe). Aztan par het mulva eladtam es vettem gixxert. Akkoriban nagyon porgott a gsxr klub kupa, sokat lehetett palyazni jo aron. Gyakorlatilag ezert vettem suzukit.
[ Szerkesztve ]
ujskodas
tag
10 évesen kezdtem simsonnal, csak mindig jönni kellett velem valakinek, mert nem ért le a lábam a földre. 12 évesen vette apám a saját simsont, akkor már leért a lábam, mehettem egyedül is, igaz nem engedett közútra. A 3-as úton én vezettem, ő mögöttem ült, mikor jöttünk nagyanyámtól haza 13 évesen. Volt rajta rendszám is (közel sem volt ekkora forgalom)
Most 42 vagyok.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
Nna, dúrva mindezen infókat nem néztem volna ki belőled, ahhoz képest egész jól tartod magad.
Mintha korábban említetted volna, hogy kupákat is nyertél..? Pláne..
Egy széthajtós, ereszd-el-a hajam MZ a legjobb kezdés, higgyétek el.
Minden szempontból. Tanít mindenre. Vezetni is, szerelni is, szopni is, és tisztelni is (a későbbi tartósan jól működő konstrukciókat)
Bár ez inkább vicc, azért van benne valami..
Avagy szerintem az RS 125-ös a jó választás pályázni.
Hogy miért? A költségek: Nagypályákra a pályajegy, gumizás, ha esel a javítás a legdrágább kategória. Egy magyar pénztárcához mértebb go-kart pályák sokkal több helyen találhatók az országban, és ezen pályákon a nagy motorokat úgysem lehet kihasználni. A költségek is alacsonyabbak, és te is jobban érzed magad mindezen okok miatt.
Már tömegeket vizionálok 125 kupában..
[ Szerkesztve ]
Djuree
félisten
egyértelmű. van aki olajcserére is szervízbe viszi a gépet akinek nem volt előtte semmi, én nem, megtanultam az mz-n ezeket, alap dolgokat meg is tudok szerelni, sőt lényegében mindent amihez nem kell a motort bontani
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
tutis
őstag
Jó, de nem mindenki 70 kiló meg 175 cm magas, vannak emberméretű emberek is, akik a 125-ös gépen úgy néznek ki mint majom a köszörűkövön. (ez most a RS125-re írtam)
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
vendingo
veterán
Én 12 évesen kezdtem illegálba robogóval, aztán 14 lettem, és lett jogsi is.
Úgy kezdődött nálam, hogy veszek egy 125/50 motort, aztán folyamatosan nézegettem a nagyobb mocikat, aztán a végén ott tartottam, hogy nagy motor, A jogsi.
Végül sok motor megnézése, és 1 év tipródás után megvettem az SV-t, jövőre meg tervezem a másik motor vételét.
Én 25 évesen szereztem meg az A-t, és 26 évesen lett motorom.
Nem tudom, hogy miért vártam ilyen sokat a nagy motorral, mert mindig is szerettem motorozni. Lehet nem kellett volna vennem egy pénznyelő autót mert annak az árából, javíttatásából, 12 literes fogyasztásából vehettem volna 3 motort is. Fiatal voltam, "sport" kocsim volt, menő voltam. Csak azt nem tudta senki, hogy mennyibe van fenntartani egy 22 éves "sport" kocsit.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Djuree
félisten
én is sokat vártam a nagygéppel, 25 évesen vettem. ekkorra lett pénzem rá, ígyis felét fater adta bele
sportkocsit én még szeretnék, egy imprezát. majd. de szart nem veszek, inkább többért megveszem, családom nemigen lesz a közeljövőben, csak a hobbikra kell költenem, mondjuk havi 40k ígyis elmegy csak benyára
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
vilmaboy
őstag
Sziasztok!
Eddig nem találtam meg ezt a topikot, de hipp-hipp... Megvan
Sok fiatallal az a baj, hogy kihagyta az Mz-s, Simsonos időszakot. Egyből 600as vagy nagyobb motorra ülnek. Még akkor is rémálom, ha csak túra a gép, nem ám ha sport. Mint innét is sokat, magam is 13 évesen simsonnal kezdtem. 14évesen jogsi. 18évesen A-korl jogsi. 250es VTZ majd RR. 20évesen nagy A jogsi. Akkor már be mertem vállalni a jelenleg is használt '97-es 750es Ninja-t. Így közel 20év távlatából, amit motoron töltöttem aktívan, még mindig azt mondom, hogy a motorom többet tud mint én. Egyenesben is csak akkor scutkázható a gázkar, ha nagyon jó az út. Kihasználni közúton nem lehet.
Erősen tiltakozom azellen is, hogy egy autó jogsis emberke felüljön akár csak egy robogóra is mondván, hogy ő életében nem került ki motorral egy bóját, soha nem fékezett vele stb. Nem utolsó sorban semmit nem tud a kuplungolásról, az első és hátsó fék helyes használatáról stb... És akkor még ki akarják tolni nagyobb köbcentiig. Had kopjon az aszfalton a magyar...
[ Szerkesztve ]
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
vendingo
veterán
Én többet tuti nem veszek pénznyelő autót. Én már megelégedek az 1.2-es megbízható igénytelén kocsikkal is. Vigyen el A-ból B-be. Pl. Nemrég voltunk Horvátországba az 1.2-es twingommal ugyan azon az útvonalon, ahol korábban a motorokkal csapattuk. Eléggé szenvedett szegény gép a szerpentineken, de megoldotta a problémát. Kicsit fájt a szívem, amikor téptek el mellettem a mocik, és eszembe jutott, hogy 1 hónappal korábban én is itt csapattam.
Nem vágytam arra, hogy bárcsak egy ültetett sportgép lenne alattam, csak arra, hogy bárcsak motorral lennék. Motorral elég durván odavertünk az ültetett sportgépeknek
Száguldozni ott a motor, közlekedni meg ott a kocsi.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
tutis
őstag
A fiatalok motorjogsi jutásához lehetősége most azért az új jogsivizsga törvényekkel eltolódik a jó irányba..
A B kategóriás 125cm3-s dolognak meg nem kell nagy feneket keríteni, elenyésző az a tömeg aki emiatt ül motorra, ráadásul a 125-ös motorok nagyrésze robogó, ahol nincs kuplung..
Ezt a lehetőséget inkább azok használják ki akik eddig 50-es robogóval tolták B-s jogsival, most átülhetnek nagyobb motorra.. De ez is kis számú, mivel nagyon el vannak szállva a 125-ös árak. Lényegében álló vízbe dobtak egy kicsi kavicsot ami csak pár fodrot keltett..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Topiccsendőr
addikt
Nagymotoron meg plane, ha nem tud motorozni. Sztm ha elfel rajta az ember es tokig tudja boritani akkor kit erdekel hogy nez ki. Az mz szoba se johetne ilyen elven mert az egy hulladek kinezetre. Emberrel egyutt.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
vendingo
veterán
Jogsival kapcsolatba lenne kérdésem.
Bátyámnak van 10 éve 25kw-ig jogsia. Hogyan tud nagy motorra vizsgázni. Ő beletartozik abba a rétegbe akit jól megszívattak, és mindent előröl kell kezdenie?
Jövőre lehet megkapná az SV-m.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
vilmaboy
őstag
Ezzel azért vitatkoznék, mert amint ezt bevezetik, abban a pillanatban el fog indulni a használt 125ösök importjának áradata. Szépen le fognak esni az árak a sok hulladéktól. Egy benzines kocsihoz képest jócskán kevesebbet fognak enni és városban igencsak fürgébbek. A baj ott lesz, hogy lesz egy 10-15lóerős robogó alattuk, nevetséges kerékmérettel és futóművel. Amikor Pistabá kitalálja majd, hogy ezzel jár a Lidibe a zaporozsec, mert az mekkora kaland, akkor lesznek majd a bajok. Nézd meg menyien ültek átt elektromos motorokra, 50ccm-es robcsikra nyáron. A benzinárak miatt nagyon sokan. 125r-e sem fognak kevesebben. Pláne hogy nem 70 lesz a vége, így a város vonzáskörzetéből is bejárnak majd vele dolgozni, mert tudni fogja a 100at... Meg fog ugrani a balesetek száma. Szépen el fogják dobni a vasakat az első intenzív vészfékezésnél, amikor kitekeredik az első kerék és nem tudják azt kitámasztani. Nem egy csúszás lesz.
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
Topiccsendőr
addikt
Tegnap pisti haverom megmutatta hogy mukodik az abs.
Belementunk nehany kanyarba satu elsofekkel. Volt feheraszfalt darab is, en mar azt neztem hova fogunk csuszni, de a motor szimplan alulkormanyzott lett, (tolta az elejet kifele) es nem fikaltunk el. Baszki aki szidni meri ezutan az abst
Nem menekülsz a csendőrség elől.
tutis
őstag
Ép az hogy nem fér el mindenki egy 125-ösön. Esetleg a régieken amikor még nem volt ennyire divat a zsugorítás.. Amúgy meg pont az mz az aminek még normális mérete van
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Ferdzsoo
addikt
és mégis annyian nem hisznek benne...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Topiccsendőr
addikt
Persze de ezzel most mi a baj?
Hayabusat se vehet 165 cm es ember, mert tul nagy neki.
Rsv4 re is ugy kell felpasziroznia magat egy 180 cm es embernek.
Ezert rossz a kategoria, vagy most ebbol mit akarunk kihozni?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
tutis
őstag
kihozni? Semmit. Én csak írtam hogy nem mindenkinek legjobb a 125-ös RS pályázni. Ennyi..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Topiccsendőr
addikt
Ertem. Cipot a cipoboltbol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Djuree
félisten
nekem most egy 1.4-es R19-em van, semmi baj nincs vele, de kipróbálnék egy erősebb gépet. ez nekem tökéletes utazgatni amire nekem kell, majd veszek bele egy kényelmes ülést azt annyi. de egy impreza kell! legalább egy darabig
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Topiccsendőr
addikt
A125 osok importja megallt, mint a marcali hal szeme, akkor amikor a valsag beutott.
Azota csak azok hoznak be ilyen motrot akik nagyon kozel vannak a tuzhoz, es meg viszonylag magas euroval is megeri.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Integra
titán
agree, annak headshot..
a végén még a blade-nél fogok kikötni...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
kombinált abs-szel.
Integra
titán
ha mcguiness szarrá veri vele a világot a tt-n vele a mai napig, rohadjak meg, ha nekem kevés lenne... igazából ez a helyzet. mondjuk egy ducatim akkor is lesz, mert kell..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
egyik a biztonságos közúti vas, a másik meg az ereszd el a hajam - kizárólag pályára. oda nem kell abs, bár egy digó vasat nem szívesen építenék újra egy perec után.
Integra
titán
valami használt dukit fogok nézni, ami nem baj ha karcos esetleg, csak legyen rendben, én is elfogom úgyis dobni. gyári idomot nem akarok látni rajta. szép történet lesz találni egy karban tartott darabot..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
boogie84
veterán
Nem attól motoros a motoros h mutatványozik. Én is jobban féltem a motort, minthogy megmutassam én vagyok a faszagyerek, közben egyszer bénázok és vége a gépnek.
(#13744) Integra: Kalappal.
(#13746) Feree13: Így is meg lehet fogalmazni, és így viccesebb is.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Ferdzsoo
addikt
Dettó. Szívesen megtanulnék egykerekezni de 1 millát nem ér.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
TayRol
veterán
nem lehetetlen csak nehéz.
feree: elvitték a vasat?
Integra
titán
John McGuinness vs the McLaren MP4-12C
Roli: még az olaszoknál is necces, már néztem
jaja, meg a rallyzó bentley-ről is
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
jövő év elején lesz a következő évad, ott videó is lesz róla ha minden igaz.
jujj, tényleg, a rallyzó bentley! james may-jel.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok