Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Milyen notebookot vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-10-16 20:13:15

LOGOUT.hu

Ahhoz, hogy segíteni tudjunk, ki kell töltened a lenti kérdéssort.
Ha korábban kitöltötted, akkor linkeld a hozzászólásodban!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#180226) Pyttawrx


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

(rögzített hsz)

Kedves fórumozók!
A kérdezőket arra kérném, hogy mindenképpen töltsék ki a kérdésekre a válaszokat az összefoglalóban. Nem véletlenül van ott. Anélkül nehéz válaszolnunk.
Kérek mindenkit, hogy konkrét bolt linket/hardveraprós linket ne tegyetek be sem a kérés, sem pedig a válasz hozzászólásokban sem. Ha linkelni szeretnétek, akkor vagy a gyártói linket, vagy egy árukeresős linket tegyetek be.
Az ilyen hsz-ek automatikusan törölve lesznek.

Köszönettel:
Pyttawrx

[ Szerkesztve ]

Hozzászólások

(#9289) Dhampir válasza margithid (#9287) üzenetére


Dhampir
félisten

Lengyelországban javítják.

2012.03.06-án a Lenovo megváltoztatta szervizfolyamatát. Az IdeaPadok és IdeaCenterek szervizelése központosítva lett, a teljes folyamatot a lengyel központú Jabil veszi át a leköszönő Profi Szerviztől. Ugyancsak mai naptól lépett életbe a technikai segítségkérő és hibabejelentő vonal, amely a 06-80-987-425 –ös ingyen hívható számon érhető el. Az IdeaPad és IdeaCentre termékcsalád teljeskörű műszaki támogatása a fent említett call centerünkön keresztül folyik a mai naptól. Ezen számon kell az ügyfeleknek és partnereknek továbbiakban az esetleges meghibásodásokat bejelenteniük, ahol az ügyfélszolgálatos kollégák minden szükséges információval tájékoztatják a betelefonálókat.

Garanciális ügyintézés folyamata

1. Fogyasztói hívás, igény bejegyzése, a hibás termék begyűjtése
2. A Hotline szám hívása – szolgáltatásigénylés (06-80-987-425)
3. A POP-t (számlát) vagy Jótállási jegyet a Call center konzulens elkérheti: pdf másolatot a retail_HU@teleperformance.com email címre küldendő
4. BIOS update elvégzése és a Call center konzulens informálása
5. Call center munkatárs intézi a gép felvételét (kiválasztott futárszolgálat: UPS)
6. Felvétel és szállítás a Jabilnek (Lengyel központú szerviz)
7. A termék javítása és visszaküldése a meghatározott címre
8. A javított terméket Magyar nyelvű jelentéssel történő kiszállítása (csatolt részletes javítási leírás)

Szolgáltató: Jabil Lengyelország - www.jabil.com
Helyszín: Bydgoszcz
Logisztikai és szállítási szolgáltató: UPS

Forrás

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Milyen notebookot vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.