Ahhoz, hogy segíteni tudjunk, ki kell töltened a lenti kérdéssort.
Ha korábban kitöltötted, akkor linkeld a hozzászólásodban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-10-16 20:13:15
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(rögzített hsz)
Kedves fórumozók!
A kérdezőket arra kérném, hogy mindenképpen töltsék ki a kérdésekre a válaszokat az összefoglalóban. Nem véletlenül van ott. Anélkül nehéz válaszolnunk.
Kérek mindenkit, hogy konkrét bolt linket/hardveraprós linket ne tegyetek be sem a kérés, sem pedig a válasz hozzászólásokban sem. Ha linkelni szeretnétek, akkor vagy a gyártói linket, vagy egy árukeresős linket tegyetek be.
Az ilyen hsz-ek automatikusan törölve lesznek.
Köszönettel:
Pyttawrx
[ Szerkesztve ]
Hozzászólások
Lengyelországban javítják.
2012.03.06-án a Lenovo megváltoztatta szervizfolyamatát. Az IdeaPadok és IdeaCenterek szervizelése központosítva lett, a teljes folyamatot a lengyel központú Jabil veszi át a leköszönő Profi Szerviztől. Ugyancsak mai naptól lépett életbe a technikai segítségkérő és hibabejelentő vonal, amely a 06-80-987-425 –ös ingyen hívható számon érhető el. Az IdeaPad és IdeaCentre termékcsalád teljeskörű műszaki támogatása a fent említett call centerünkön keresztül folyik a mai naptól. Ezen számon kell az ügyfeleknek és partnereknek továbbiakban az esetleges meghibásodásokat bejelenteniük, ahol az ügyfélszolgálatos kollégák minden szükséges információval tájékoztatják a betelefonálókat.
Garanciális ügyintézés folyamata
1. Fogyasztói hívás, igény bejegyzése, a hibás termék begyűjtése
2. A Hotline szám hívása – szolgáltatásigénylés (06-80-987-425)
3. A POP-t (számlát) vagy Jótállási jegyet a Call center konzulens elkérheti: pdf másolatot a retail_HU@teleperformance.com email címre küldendő
4. BIOS update elvégzése és a Call center konzulens informálása
5. Call center munkatárs intézi a gép felvételét (kiválasztott futárszolgálat: UPS)
6. Felvétel és szállítás a Jabilnek (Lengyel központú szerviz)
7. A termék javítása és visszaküldése a meghatározott címre
8. A javított terméket Magyar nyelvű jelentéssel történő kiszállítása (csatolt részletes javítási leírás)
Szolgáltató: Jabil Lengyelország - www.jabil.com
Helyszín: Bydgoszcz
Logisztikai és szállítási szolgáltató: UPS
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
● kérdés előtt olvasd el a Topic összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topicban nem!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű HP 17-cp2532ng - 17,3"HD+ IPS - Ryzen 3 7320U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - 1 év garancia
- Corsair Rm750x Gold!
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- HP OMEN Gaming Laptop 16-wd0002nt - ÚJ 16" GAMER notebook - i5-13420H, 16GB, 512SSD, RTX 4050 (6GB)
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független 100% hibátlan