Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz rbalint88 #153785 üzenetére

    ja ott is az egyiknek az volt a nagy erve, hogy de a 4.4 V8-mat biztos nem fogja megenni
    azt biztos nem (amúgy hekkelt PuntoGT-vel olyat is megettunk :DDD meg eleg sok mas nemet szuperszedant, meg sportautot is, R8 4.2, S5 3.0TFSI, Focus RS) mert ezek mind qrva nehez kasznisak gyárilag

    de egy E46 M3-tol sem kell seggre esni am, mert az is olyan nehez, mint a sár, 1650kg, egy ~210lo/tonnas auto mar ugyanúgy tud menni

    meg nagy motorbol mindenki tud sok loerot kihozni, csak milyen aron?
    nagy kaszniba kell a nagy ccm-s motor az onmagaban is plusz suly, amiatt vastagabb futomu is kell, meg nagyobb fek, ami megint suly
    egy ongerjeszto spiral
    ezert van az emberekben az a tevhit, hogy vmi 2.5-3.0liter alatt nem is tud menni
    elfelejetik, hogy nem 1.5-2tonnas bodet kell mozgatni vele, úgyhogy eleg a kisebb ccm-s motor is, foleg ha az fujva is van
    az autót nem a ccm meg a hengerszam mozgatja, hanem a fotengelyen megjeleno teljesitmeny
    de foleg nem az orran a markajelzes

    regen az amcsi vasbalnakat is ezzel ettek meg a japo kis ccm-s Civic-k
    2tonnas bode, benne a V6-V8, 3-4speed automata valto, de megis tohonya, nem megy, kanyarodni nem tud mert sodrodik a sulya meg a kőbuta hatso futomuve miatt, parkolni vele egy halal es csak zabal...
    ezzel szemben volt egy jól kezelheto futomu, kis ccm-s, de lelkesen forgos motor, atlathato meretu konnyu kaszni melle, egy sokkal jobb fogyival

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés