Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#27813376
törölt tag
Koszi mindenkinek! Mndenesetre ha valaki kap valami csekket ebben a temaban, ossza meg a mierteket.
KMT
addikt
Erről mik a vélemények?
A fűtésszabályzó hiba mit jelent, mekkora összeg vajon a javítás? A huplik vajon mitől vannak?
Kbali
nagyúr
Remélem igen, és aki így vezet, azt ezerévre börtönbe zárják, lefoglalják az autóját és bezúzzák, miután az összes pénzét elszedték tőle.
Az ilyen kérdések alapján felöltik bennem, hogy így szoktál vezetni és meg akarsz ölni az úton.
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Hátsó rendszámtábla világitást szeretnék cserélni LED-esre (nem csak LED izzót bele, hanem komplett lámpát) Kérdésem lenne, hogy mire kell vigyázni ezeknél? Illetve, hogy mennyire fontos az E jelzés megléte ?
MunezXBK
nagyúr
5 százalék-lék?
kalmanchris
tag
Erről a nagyobb arányról kimutatásod is van? Fel kéne már nőni pár embernek és nem az alapján beskatulyázni egy autó megbízhatóságát, hogy melyik nemzet gyártja. Van gyenge típus franciából, olaszból és németből is. Haver 2001-es F Astráján az elmúlt 4 év alatt mindig előjön valami. Mégsem hirdetem, hogy a német autók sz.rok, mert tudom, hogy nem így van.
Inkább tükrözi egy autó megbízhatóságát maga a tulaj, a karbantartási hajlandóság és minőség, minthogy ki gyártotta. Minden autónak megvannak a típushibái, egyiknek több, másuknak kevesebb.
A berlingo-val nem tudom miket sikerült összehozni. Abból az időből egy szög egyszerű szerkezet, egy megbízható, egyszerű szívó diesel-el. De úgyis mindjárt sorolod...
Morris
veterán
Én nem értem a kérdést. Milyen autó, milyen rendszámtábla világítás?
Itt elég csak a sima szofita izzókat cserélni.
tresh
addikt
Bull Boss
senior tag
Ford Focus és mint irtam nem izzót szeretnék, hanem komplett LED panellel egybeépitett foglalatot (merthogy vannak ilyenek kedves Morris )
#27813376
törölt tag
Az a Te bajod, hogy milyen teoriakat gyartasz a kerdesem moge Regebben irta valaki itt, hogy szokott gyorsan menni, ott is elojott egy felos emberke, lusta vagyok visszaolvasni, ki volt az, hogy akkor az illeto most ot meg akarja olni, vagy mi?
Morris
veterán
Tudsz linkelni egyet példát?
!Overdose!
őstag
OMG Get a life!
KMT: Bowdenes mechanizmus vezérli a fűtést a kapcsolókon keresztül. Valószínűleg kiakadt az egyik vagy megszorult vagy ilyesmi. Jó eséllyel DIY orvosolható, de nem ismerem a típust.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Bull Boss
senior tag
Morris
veterán
Jah, vágom már.
TaaT
veterán
Az a jó ha csak az izzót cseréled hogy ha bedöglik, kiveszed és raksz bele másikat.
A linkelt cuccot 3700ft-ért lehet Kínából rendelni.
Give them hell Ukraine!
Declare
őstag
Ugy hivjak a jelenseget, hogy önkentes rendör
huszi.gyb
senior tag
Sziasztok!
Nagyon jó állapotú Golf MK3-unkat szeretnénk lecserélni egy modernebb autóra. Családban tragédia történt, és anyám nem tűr meg légzsák nélküli autót.
Tanácsot szeretnék kérni, van pár kiszemelt áldozat:
Mitsubishi Carisma 1,6/1,9DI-D
Ford Focus MK1 1,6
Fiat Stilo (kombi) 1,4/1,6/1,9JTD
Legyen benne légzsák, klíma, ABS.
Ár: 900 000Ft, átírással, szervizzel (800ig állítom a keresőt).
Az érdekelne, hogy milyen tapasztalatok vannak a fent leírt motorokkal, mire kéne figyelni... stb
95%-ban Győr-Budapest közt autópályázom 5%-ban Budapesten belül megyek vele. Ezért jöhet szóba a dízel is.
www.dongosofor.hu
TaaT
veterán
Azt azért tudd, a légzsák önmagában nem ment életet.
Főleg hogy hármasgolfból is van 2légzsákos verzió.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
huszi.gyb
senior tag
Tisztában vagyok vele. Swifteket/WagonR-eket ezért (is) zártam ki.
De anyám most ezen pörög, hogy öreg Golf, 0 elektronikával, cseréljük le egy légzsákos, ABS-es, biztonságosabb autóra.
Az utazás miatt nagyobb autókban gondolkodom (kombi sem kizárt) 4-5fő+csomagokkal autópályázom.
Igen, tudom, hogy van légzsákos verzió, ez nem az, és ha már veszünk, akkor valamivel újabbat szeretnénk.
Autó ára +600 000Ft kb a rászánt összeg.
Ezért 2000utáni gépek vannak a felsorolt típusokból.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-v-
addikt
1.6-os focust 800-ért lehet lőni jót, esetleg ezt figyelmedbe ajánlom:
[link]
Bár nem tudom mennyiért adja.
(meg úgy általában amit ff.hu-n hirdetnek apróhirdetésben vagy fórumban azok szebbek jobbak mint a piaci átlag )
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
Köszönöm. Meg fogom keresni, most még dolgozom, otthonról regelek, és rá fogok írni.
www.dongosofor.hu
TaaT
veterán
hármasgolfból is van ABS-es.
Ha a biztonság ennyire fontos, akkor olyan autót kell keresni amiben van oldallégzsák is és ESP. Legyen "magas" építésű, és merev az utascella.
Ja és egy vezetési tréning aranyat érhet.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Ennyiert mar eleg jo focust vagy G astrat kapsz, abs-el es legzsakkal. Ebbe az arkategoriaba meg belefer a 7 gen sedan civic, toyota corolla, de a mitsu se rossz!
huszi.gyb
senior tag
Igen, fontos a biztonság. Minél több lufival.
Stiloból az egyik esélyes...
Egyterűek, SUV-ok sajnos nem játszanak, de igyekszem nem túl lapos autókat nézegetni.
Vezetési tréning tervben van, talán jövőre össze is jön. Addig marad a hóban gyakorolgatás... Persze parkolóban, nem úton...
(#106373) tboy93: Köszönöm a tippet, Corollákra ránézek. Bár személy szerint a Sedanokat annyira nem kedvelem, de nem esélytelen. Civicben még sosem ültem, de két Lancer van otthon, ezért gondoltam Carismára (Az legalább 5 ajtós).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
tresh
addikt
olasz autó ..hm bátor gondolat
huszi.gyb
senior tag
Eddig német-japán autóink voltak (VW Golf 2,3 , Suzuki Samurai, Lancerek)...
Apám kollégája vett egy Stilo 1,9JTD 11X LE, 30ekm alatt nagyon elégedett vele, ezért gondolt rá, nekem meg ez a konkrét példány megtetszett.
Bár szemezek Octaviaval is. Csak azok drágák...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Stilonak elektromos gondjai szoktak lenni, szinte mindig van valami hibakodja, erdemes is hibakodolvasot vinni a megnezendo autohoz. En amikor stilot neztem az 1.6-ot nem ajanlottak, de masnak a bravoba ugyan azt a motort meg igen. JTD-rol sem hallottam egyebkent rosszakat
Ocativak is jok, b@szott nagyok
Ha gondolod a civicet meg tudom mutatni eloben
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
Én sem hallottam még rosszat a JTD-ről. 1,4-es 90LE-s motorral is nézegettünk Stilokat, bár autópályára én 1,4-nél nagyobbat gondolnék...
Nem rohanok, 130-140 óra szerinti utazó tökéletes, de nem baj, ha csendesebb az autó, és nem pörög annyira (kevesebbet fogyaszt )
Stilot még nem vezettem, húsvétkor viszont kipróbálhatom apám haverjának a JTD-jét.
szerk.: A III. kerületben az összes általam ismert autókereskedést végigjártam, egy helyen megnéztem 3 autót.
Octavia 1,6 benzin, szép volt, de sérült az eleje, élek nem futnak együtt, lökös kicsit lóg... Jobban alá kéne nézni, mi is sérült...
Mazda 323F kombi 2.0Dízel: Bal eleje sérült, narancsos fényezés, élek sem futottak tökéletesen, szintén zenész.
Mitsubishi Spacestar 1,9DI-D: Hátsó ajtón horpadás, lökös kicsit lóg amúgy szemre egyben volt, ezt be is indítottuk, szépen ketyegett, egyelőre nem volt gyanús... Csak nekem nagyon WagonR+ feelingű... De azért azt sem zártam ki, egyelőre...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Jó a stilobol az 1.4, de tényleg nem pályára való, akkor inkább 1.8. Ha nem az a tipikus boltbajárós autó lesz, hanem hosszabb távokat fog futni (legalább be tud melegedni) akkor mehet a JTD nyugodtan.
Nekem is 1.4-em van, pályán már hangos 130-140-él.
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
Ha megmutatnád, megköszönném. Sajnos Hondával csak motorban van tapasztalatom.
95% autópálya. Budapesten belül robogózom, csak ha szállítani kell valamit/többen megyünk, akkor veszem elő az autót. Egyébként Győr-Bp autópálya, 1-2 családi nyaralás...
Ezért nem félek annyira a dízelektől.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
pü
ha autópályán használod 95%-ban, akkor nem is kell félni tőle, a dízel az oda termett
[ Szerkesztve ]
Dorien
veterán
Én aztán nem akarok neked bizonyítani semmit. Nagyon szerettem a Berlingót az összes hibája ellenére. Szerencsére a dízelmotorjához, porlasztókhoz sosem kellett nyúlni. A futómű a gyengéje meg az elektronikája. Én az izzításával + a fűtésével szenvedtem a legtöbbet, ezeket a hibákat 3 szerelő sem tudta véglegesen orvosolni. Itt a szerviz lista az olaj + szűrő cserék nélkül:
150.000km 2006. ápr.
- vízpumpa csere
- komplett zárcsere
158.000km 2007. ápr.
- kuplungszett csere (Sachs)
161.000km 2007. júl.
- kormánymű javítás (szervóolaj elfolyt)
165.000km 2008. jan.
- izzítógyertya csere 4db (NGK D-Power)
175.000km 2009. jan.
- akksi csere (70Ah Varta)
188.000km 2009. sze. forgalmi vizsga
javítások:
- hátsó ablakmosó
- hátsó rendszámtábla világítás
cserék:
- műszerfal izzók
- hátsó index izzók
- toronycsapágy
- kormány összekötő
- lengéscsillapító
- lengőkar szilentek 2db
- stab. karok 2db
189.000km 2009. okt. (hidegen nem indul)
- izzítógyertya csere 4db (NGK D-Power)
195.000km 2010. jan.
- nagynyomású cső cseréje (szervóolaj elfolyt)
196.000km 2010. már.
- hűtő csere (hűtőfolyadék elfolyt)
202.000km 2010. jún.
- vezérműszíj + ékszíj + feszítők cseréje
206.300km 2010. aug.
- stabilizátor karok cseréje
- jobb első kormányösszekötő csere
- fékfolyadék csere
216.000km 2010. dec.
- jobb első halogénizzó csere
216.300km 2010. dec.
- izzítórelé csere
223.000km 2011. aug.
- bal első halogénizzó csere
223.700km 2011. sze. - forgalmi vizsga
- futómű kitámasztók, 2db hátsó szilent cseréje
- hátsó ablakmosó javítás
- első fékbetétek cseréje
- kipufogódob javítás
- izzítás javítás
- rendszámtábla világítás javítása
230.000km 2012. sze.
- műszerfal izzók cseréje
- fűtés elektronika javítása (előtét ellenállás csere)
232.000km 2012. okt.
- hátsó hídtest csere (1 év gar.)
233.000km 2012. okt.
- 4db izzítógyertya csere
- fűtőmotor javítása
238.000km 2013. jún.
- 2db stab. pálca csere (Birth)
- jobb első gömbfej csere (Birth)
238.500km 2013. júl.
- izzítás javítás
239.000km 2013. aug.
- lengéscsillapító csere
240.000km 2013. sze. forgalmi vizsga
- izzítógyertyák cseréje
- alvázra folt
- fékmunkahenger javítás
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 175.000Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
huszi.gyb
senior tag
Még szóba került ez az autó is.[link]
Ismerősé, szép/jó, csak öreg... Nekünk jó áron odaadná... De nem tudom...
www.dongosofor.hu
TaaT
veterán
Egy kis retró crash test [link]
Give them hell Ukraine!
Morris
veterán
A 2.5 TDI sem a full megbízhatóságáról híres. A vezérlés csere egy vagyon kb.
Persze van ellenpélda is (itt a topikban).
Ennyiért szvsz drága.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
2003-as, felejtsd el.
2004-től nézegesd őket.
Ez nem az a motor. Ez még 5 hengeres örök élet + 1 nap
Amit nem értek, ez már FL-es (tehát 1. gen A6), plusz csak ahhoz volt 6-os kézi, még is 100-as.
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
Na ez érdekel, vissza fogok keresni. Én úgy hallottam, hogy az 5 hengeres 2,5TDI elnyűhetetlen.
A 2,5 V6-ra mondták azt, hogy hanyagoljam.
www.dongosofor.hu
Hülye vagyok, nem tudom miért láttam én 100-ast.
huszi.gyb
senior tag
Értem. Megkérdezhetem miért? Mi történt akkor velük?
aero. Igen, ez a legelső A6, sor5-tel. Szimpatikus, de öregecske (ami apámat jobban zavarja, mint engem).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
kalmanchris
tag
Ilyesmire számítottam Izzítás meg a fűtés... Komoly, bonyolult szerkezetek. A legjobb szerelőket is igénybe veszik
alázógyík
őstag
2004-ben volt egy facelift, ami elég sok dolgot javított az elektromos rendszerben. Illetve a hátsó futóműben más szilentekkel szerelték a hátsó hidat, ami nagyon is kopogásra volt hajlamos.
huszi.gyb
senior tag
Köszönöm szépen a választ.
Sajnálom, mert az az autó tetszett, közel is volt... stb, de akkor felejtős.
Gondoltam, hogy túl szép, hogy igaz legyen.
www.dongosofor.hu
alázógyík
őstag
Most emiatt ne vesd el az autót, meg kell nézni.
Csak számítani kell pár kellemetlenségre a 2004 előtti gépeknél.
Viszont a 2004-től gyártottak kevésbé jól felszereltek, gyárilag csökkentették.
Morris
veterán
oh, fuck, benéztem! ott a pont.
huszi.gyb: Mindenesetre valóban nem egy mai darab. 21 éves...
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
Azt láttam, ez nagyon felszerelt. De a sok extra+ elektronika gondok annyira nem jó párosítás...
Megnézni amúgy is terveztem, mert érdekel (és közel van, ha otthon vagyunk apámmal), de ezek után már nem annyira nagy a szerelem.
www.dongosofor.hu
huszi.gyb
senior tag
Igen, ez az egyetlen dolog, ami ellene szól... Meg a 290ekm, bár a Golfban több van, és hiba mentes.
Esetleg ha valakinek kell, akár első autónak, megbeszéljük.
www.dongosofor.hu
#27813376
törölt tag
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Kerdes: mi lehet a problema, akkor, ha alapjarat megy, sebessegbe be lehet tenni az autot, de gazadasra rendszertelen kopogo es valtozo erossegu hang elol-alulrol es meg sem mozdul a kocsi, csak a fordulatszam emelkedik meg.
Elozmeny: keresztezodes elott megallas, jo szokashoz hiven ki uresbe. Elindulaskor egyes es gaz, Kis lenduletett vett a kocsi, de elkezdett kopogni es az erejet elhagyta a motor. annyi lenduletet meg volt, hogy lassan atgurult keresztben az uton. Onnan tolva lett a leparkolashoz.
udv,
Ambulimax Provider