Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Sirus86


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Elon Musknak sajat magat is ki kene rugnia ;) Akkor johetne valami drog- es szindroma mentes vezeto oda.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#2) doooo válasza Sirus86 (#1) üzenetére


doooo
veterán

Az lenne a legjobb mindenkinek. Minden fontos pozícióból távoznia kellene (most még önszántából is megteheti).

(#3) flexxx2


flexxx2
őstag

a Supercharger-részleget meg újra építi más hírek szerint, mivel a gyártók egy része USA-ban tér át a Tesla töltő szabványra

a "nemzetközi helyzet fokozódik", ilyen hírek más cégeknél is vannak, vagy azok is cuccoznak :)

(#4) L3zl13 válasza Sirus86 (#1) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Logikus lenne, de a Tesla nem az autó eladásból, hanem a részvényekből él. Az meg részben Musk miatt van fenn, mert sok hülye még mindig prófétaként tekint rá.

Aki hülye, haljon meg!

(#5) Busterftw válasza flexxx2 (#3) üzenetére


Busterftw
veterán

De erted ez is milyen, feloszlatja a reszleget, miutan bejelentette, hogy rengeteg penzt fog beleolni.

(#6) Reggie0 válasza Busterftw (#5) üzenetére


Reggie0
félisten

A ketto miert zarja ki egymast? Most minden IT fejlesztestol menekulnek az USA-ban, amiota nem lehet leirni a fejlesztesi koltsegeket abban az evben. Guglinal is ezert van kirugasi hullam. Majd fejlesztik kulfoldrol, ahol jobban megeri fenntartani fejlesztoket.

(#7) Shadowbull válasza flexxx2 (#3) üzenetére


Shadowbull
addikt

Nincs Tesla töltő szabvány egyrészt. Másrészt a NACS átálláshoz nem kell a Tesla.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#8) Narxis válasza Reggie0 (#6) üzenetére


Narxis
nagyúr

Ne játszanak emberek életével azért mert plusz 5 forintot zsebre tehetnek, pontosan ebből van elege az embereknek és ezért tudnak a populista politikusok sikereket elérni.

Thanos was right.

(#9) Busterftw válasza Reggie0 (#6) üzenetére


Busterftw
veterán

Nem zárja ki, de hülyeség feloszlatni azt a bagázst amelyik dolgozott azon a részlegen amibe épp milliárdokat tol .

(#10) flexxx2


flexxx2
őstag

ezek szerint ilyen a taktikája:
"Ha az átalakítás után nem kell visszavenned legalább 10 százalékot, akkor nem vágtál elég mélyen – idézik most sokan Musk egy korábbi mondatát.
...
Musk pedig ezután a Twitternél már egyszer alkalmazott stratégiát húzta elő, ahol a 8000 feletti létszámból ... csak 1300 fő maradt, majd elkezdték visszavenni azokat, akik hiánya kritikusnak mutatkozott."
forrás

(#11) Reggie0 válasza Narxis (#8) üzenetére


Reggie0
félisten

A leepites teljesen hetkoznapi dolog, nincs ebben semmi extra. Vallalkozni kell es akkor nem rugnak ki. Amugy meg a cegek profitert leteznek, nem szivjosagbol, nem kommunizmus van, joreggelt. Te sem mesz be ingyen dolgozni, de valtasz munkahelyet, ha jobb a fizu.
Ha az embereknek elege van, akkor olyan kormanyzatra kell szavazni, amelyik nem hoz ilyen idiota adoszabalyokat. Pont a munkavallaloknak van nagyobb szavazati ereje, ez az o feleloseguk.

[ Szerkesztve ]

(#12) Narxis válasza Reggie0 (#11) üzenetére


Narxis
nagyúr

Ez rég nem szimplán a profitról szól. Szerintem amikor valaki azt mondja, hogy nem kéne,hogy a cégvezetők plusz 5 forintért az anyjukat is eladják akkor arra nem demagóg proli módon a kommunizmussal kellene példálózni. Nem mellesleg az egyik legkisebb adóteher és legkevésbé szabályozott környezet a cégek számára az USA-ban van mégis ott építenek le azonnal a cégek ha már nincs akkora nyereségük mint korábban volt. A helyzet az, hogy a legkiszolgáltatottabb helyzetben vannak jelenleg az emberek amikor a munkaerőpiac nem évtizedről évtizedre hanem néhány év alatt változik.

Thanos was right.

(#13) Reggie0 válasza Narxis (#12) üzenetére


Reggie0
félisten

Dehogynem, demagog proli kijelentesre demagog proli valasz dukal.

Ha a legkisebb adoteher USA-ban lenne, akkor nem kuzdenenek az adoparadicsomok ellen. Amugy ja, ott sokkal dinamikusabban tortenik minden, nincsenek is szarban, ellenben itt az EU-ban szopas a vallalkozas, mert nagy a burokracia es sok az ado.

A legkiszolgaltatottabb helyzetben akkor vannak, ha hulye politikusokat valasztanak, mert azok meg extran ratesznek a munkaeropiac valtozasara, mint ahogy most is tortent.

[ Szerkesztve ]

(#14) Samott válasza Shadowbull (#7) üzenetére


Samott
addikt

A NACS a tesla szabvany. :)

The North American Charging System (NACS), being standardized as SAE J3400, is an electric vehicle (EV) charging connector system developed by Tesla, Inc.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#15) Shadowbull válasza Samott (#14) üzenetére


Shadowbull
addikt

Nem, a NACS egy SAE szabvány. A Tesla kiadta a kezei közül, és tőle függetlenül működik. Éppen ezért álltak át rá a többiek.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#16) Samott válasza Shadowbull (#15) üzenetére


Samott
addikt

Nem, a SAE J3400 a SAE szabvany, ami a NACS-on alapul. Ne vitassuk mar el ezt a teslatol, tenyleg a sajat szabvanyukat vertek at a piacon es lett egyeduralkodo az allamokban. Tudom hogy faj, de ez van.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#17) Shadowbull válasza Samott (#16) üzenetére


Shadowbull
addikt

Nem fáj, szimplán nem igaz. A szabvány lényege az hogy az senkié, a gyártóktól független. Kizárólag ezért álltak át rá a többiek, amíg a Tesla kezében volt, addig nem lépett senki.
Ez persze azt is jelenti hogy a NACS a Teslától teljesen függetlenül fejlődik tovább.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#18) Samott válasza Shadowbull (#17) üzenetére


Samott
addikt

Tovabbra sincs igazad, ezt a szabvanyt a tesla fejlesztette, nyitotta meg es a szabvanyosito szervezet csak elfogadta. Adtak neki egy szabvanyos nevet, SAE J3400... meg a NACS elnevezes is a tesla "talalmanya" a konkurencia meg emiatt is reklamalt, hogy tul hivatalosnak hangzik. Letaroltak a piacot es mindenki mas kenytelen volt elfogadni. Es naiv aki azt hiszi, hogy a tesla nelkul vagy akar a tesla elleneben ezen valtoztani lehet.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#19) Shadowbull válasza Samott (#18) üzenetére


Shadowbull
addikt

Láthatóan fogalmad sincs mi az a szabvány.

"Letaroltak a piacot"

LOL.

"Es naiv aki azt hiszi, hogy a tesla nelkul vagy akar a tesla elleneben ezen valtoztani lehet."

A Teslának már az égvilágon semmi köze nincs hozzá. Pont ezért álltak át rá a többiek. Amíg a Tesla kezében volt a dolog, addig mindenki más a CCSt támogatta az USAban.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#20) Samott válasza Shadowbull (#19) üzenetére


Samott
addikt

Ne viccelj mar, ok fejlesztettek, fejlesztik. A tobbiek csak beletorodtek a dologba. Milyen mar, hogy a sajat kocsidra szerelteted a piacvezeto altal fejlesztett csatlakozot, szabvanyt mert nincs mas valasztasod? Mert amit eredetileg valasztottal (ccs) az versenykeptelen az eszak amerikai piacon?

Csak a wikit kene elolvasnod. Eleve csak a Ford valtas utan kezdte a SAE a "szabvanyositast" es mire kesz lett az adaptacio mar nagyjabol mindenki valtott. Szoval felcsereltekd az okot es az okozatot.

The adoption by almost all other EV manufacturers in North America is considered acknowledgement that Tesla's Superchargers were the most reliable and most widely-available, and that the design of the connector was superior. It also is expected to be a stable source of recurring revenue for Tesla from the other manufactuers.

Ez tiszta vereseg mindenki masnak es egyertelmu gyozelem a tesla reszerol. Tudom hogy gyulolod oket, de egy eleve vesztett vitat kezdtel. :DDD

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#21) Shadowbull válasza Samott (#20) üzenetére


Shadowbull
addikt

"viccelj mar, ok fejlesztettek"

Amíg le nem adták a SAE-nek. Azóta nem.

"mert nincs mas valasztasod? Mert amit eredetileg valasztottal (css) az versenykeptelen az eszak amerikai piacon?"

Ez ebben a formában marhaság.

"Eleve csak a Ford valtas utan kezdte a SAE a "szabvanyositast" es mire kesz lett az adaptacio mar nagyjabol mindenki valtott"

Nem igaz, a Ford is akkor döntött a váltásról, amikor a szabványosítás biztossá vált. A többiek meg pláne.

"Ez tiszta vereseg mindenki masnak"

What? Miben lenne ez vereség? Senki más nem fejlesztett saját töltési megoldást, nekik tökmindegy hogy NACS vagy CCS.
Ez egy röhejes teslafan tévhit, hogy ez vereség lenne.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#22) Samott válasza Shadowbull (#21) üzenetére


Samott
addikt

Legalabb jarj utanna es ne hazudozz:

In May 2023, Ford Motor Company became the first large automaker to announce that it would use NACS with its electric vehicles. ... Ford's announcement began a rapid shift in the industry, with many other vehicle manufacturers making similar announcements between May and December 2023.... On June 27, 2023, SAE International announced that they would standardize the connector as SAE J3400. ...The technical information report was published by SAE on December 18, 2023.

Tenyleg nem ertem miert gorcsolsz egy ilyen egyszeruen cafolhato hulyesegen.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#23) Shadowbull válasza Samott (#22) üzenetére


Shadowbull
addikt

Látom nem érted. A szabványosítás az egy folyamat, ami azzal indult, hogy a Tesla lemondott a NACS-ról, és átadta a SAE-nek. Ezután jelentette be a Ford az átállást. De maga a szabványosítási folyamat a megfelelő dokumentációval eltartott még néhány hónapig.
Nem a Ford indította el a többi gyártót ezen az úton, hanem az hogy a Tesla lemondott a SAE javára a tulajdonjogokról. A Ford csak az első volt.

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#24) Samott válasza Shadowbull (#23) üzenetére


Samott
addikt

Nem lemondott, hanem megnyitotta a szabvanyt masok szamara is. Es a ford elobb valtott mielott a SAE befogadta volna a dolgot. A ford fele torolkozo bedobas volt a trigger a tobbiek szamara. Akkor dolt el a dolog. Tenyleg olvasd el a wikit, tisztabban latnal.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#25) Shadowbull válasza Samott (#24) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ahhoz hogy szabvány legyen le kell mondania róla. Minden jog a SAE-nél van, ezért nem a Tesla szabványa. Eleve önellentmondás lenne, mert vagy szabvány, vagy a Tesláé.

Mellesleg nekem nem kell olvasnom a Wikipédiát hogy tudjam mi történt.

Milyen törölköző bedobás? A Fordnak tökmindegy hogy NACS vagy CCS, az egyik csatlakozó olyan mint a másik.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#26) Sirus86 válasza Samott (#24) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Le kellett mondania, hogy nyitott legyen. Az USB szabvanynal sem mondjuk, hogy ki talalta ki, pedig pl HP is benne volt anno. Mondod minden nap, hogy USBHP vagy ilyesmi? Igen TESLA kezdte, lemondtak rola,hogy megnyissak a szabvanyt. Ugyanez pl Covid vakcinanal: Mrns vakcina az Kariko Katalin vakcina? Remelem igy segitettem megertni Shadowbull problemajat.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#27) Reggie0 válasza Shadowbull (#25) üzenetére


Reggie0
félisten

Tevedsz. Az NACS tesla szabvany, akkor adtak ezt a nevet neki, amikor megnyitottak, es ezt most is az ovek. A SAE a megnyitas utan ebbol hazon belul csinalt szabvanyt SAE J3400 neven. Szoval az NACS az a Teslae, a SAE J3400 pedig a SAE-je. A Tesla nem adta oda a szabvanyat senkinek, hanem szabadon hozzaferhetove es felhasznalhatova tette, hogy a SAE szabadon letrehozzon egy sajat szabvanyt, ami vegul ugyanazt a csatlakozot irjak le. Tehat van a szellemi tulajdon, amit szabadon felhasznalhatova tett a tesla, es erre van egy szabvanya a SAE-nek es a Teslanak is.

[ Szerkesztve ]

(#28) Shadowbull válasza Reggie0 (#27) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ez egy az egyben hülyeség.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#29) Reggie0 válasza Shadowbull (#28) üzenetére


Reggie0
félisten

Attol meg, hogy valamit nem ertesz, az nem lesz hulyeseg. Kezdetnek emeszd meg azt, hogy egy dologra tobb szabvany is lehet.

[ Szerkesztve ]

(#30) Shadowbull válasza Reggie0 (#29) üzenetére


Shadowbull
addikt

Először meg kellene ismerkedned a szabvány fogalmával.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#31) Reggie0 válasza Shadowbull (#30) üzenetére


Reggie0
félisten

Boven tul vagyok rajta, valoszinuleg te nem ismered az osszes fajtajat, ezert maradtak ki neked ezek a dolgok.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.