Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz macilaci78 #297280 üzenetére

    Az megvan, hogy egy jó esetben 2*3m-es dobozról beszélünk alábetonozva? :)
    Két volt társbérlőnk használ jelenleg ilyet, nem hasból kaptam elő a macska almot de ha már próbáltátok akkor mea culpa maxima... azt tudjuk eddig mind a Tracer7 mind az SV650A el van mint a befőtt lassan 2 éve lemez mobilgarázsban macskaalom + beltéri ponyva alatt télre behúzott akkutöltővel.

    Qru Köszi :R Megy bele akkor a filtron szett plusz ha már neki állok akkor lehet az SCV szelepet is eldobom. Nem nagy összeg és nincs kedvem később meglepihez... utána olvasva 2-3 évente előszeretettel gyengélkedik és szép lassan de gyilkolja a magasnyomásút.
    Csak kapnám vissza már azzal a hírrel, hogy 2 csővel megúsztuk a dolgot. :DDD

    --

    Csatacsip téma:
    Beszéltem márka + típus guruval. Erősen ellenjavalt Denso befecs esetén a csatacsip. Ha annyival erősebb kell tessék venni 1.9-es Fiat szökevénnyel szereltet esetleg Insignia csere. Kitudnak kb facsarni ~20-25 lovat és 40-50Nm-ert még de gyakorlatilag nem észrevehető cserébe kódolva van onnantól, hogy előbb utóbb lesznek porlasztó/dpf problémák mert vagy szegényedik vagy túldúsít szép lassan. Z17DTJ-nél* el kell engedni a chippelést, tudja azt amit tud gyárilag és azzal elszalad vígan 3-400 ezret ha karban van tartva.

    *cseles mert forgalmiban Z17DTR de minden Z17DTR ami 110 lovas az valójában Z17DTJ / A17DTJ és Denso porlasztós.

    Ezen kis infó morzsák összegyűjtésével együtt szerencsére meg is lett tervek szerint a szerelőm kb a szomszédban... legalább annyira bejáratott Weisz mint Imi Honda berkekben legalábbis mindenki felé terel Érdre, héten beszélek vele vezérlés végett meg BC visszatanítás okán. :K

Új hozzászólás Aktív témák