Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77601) V/ válasza totyak (#77600) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vásároltad meg, így azt meg sem kaphattad. De tényleg ez van ha túl alacsony a leütési érték van aki nem adja oda annyiért. Ez még nem a szívatósabb. Mert azt is megteheti, hogy kifizeted, jelöli hogy elküldve, persze nem, amikor letelik a várható szállítási idő vége akkor te reklamálsz, hát bizony az elveszett, de ő rögtön visszaadja pénzed, mert nagyon jó fej. Persze e pénzed meg 30-50 napig állt benne.

(#77602) totyak válasza V/ (#77601) üzenetére


totyak
aktív tag

Letojom, nagyon felbosszantott, bepróbálkozom egy case-zel, még akkor is, ha haszna nem lesz, vagy engem rúgnak fenékbe érte. Ez így nem járja.

Szerk: Ahh, értem már, hogy miért írtad, hogy nem tehetem meg a case nyitást. Nem morálisan nem tehetem meg, mert ki sem fizettem, meg sem kaptam a terméket, most látom, hogy fizikailag sem tudok case-t nyitni, mert mindig oda lyukadok ki, hogy beszéljek az eladóval.

Eszem megáll, hogy ilyen ócska kiskapu védi az inkorrekt eladókat.

[ Szerkesztve ]

(#77603) Csepy válasza totyak (#77602) üzenetére


Csepy
senior tag

Ha ettől lesz meg a lelki békéd, persze, bajod nem lesz belőle, max le se szarják.

Regards: Csepy

(#77604) totyak válasza Csepy (#77603) üzenetére


totyak
aktív tag

Fizikailag sem engedi megnyitni a rendszer. Azt írja, hogy a termék úton van. Nyilván mivel vasárnap vettem, ő úgy érzékeli, hogy még meg sem jöhetett. És arra biztat, hogy vegyem fel a kontaktot az eladóval. Egyszerűen nem tudom jelezni az eBay felé. Vicc.

(#77605) V/ válasza Csepy (#77603) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt tudod hogy számolják ám a vásárló részéről is az indított request-eket, mert azért furmányos vevő is van?

[ Szerkesztve ]

(#77606) V/ válasza totyak (#77604) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért látod hogy nem egészen megy a dolog,
egy: törölte a vásárlást,
kettő: ami nincs kifizetve az nem lehet szállítás alatt,
három: semmi értelme, ha nem akarja eladni semmi sem kötelezi rá, ha tönkrement a termék vagy mondjuk ellopták akár igaz az ok, akár nem.

(#77607) totyak válasza V/ (#77606) üzenetére


totyak
aktív tag

Némileg bosszant a dolog, de lenyugodtam, elengedem a témát. Szemlátomást mást nem is tehetek.

Neked azért köszönöm a válaszaid. Mindig valami újba botlik az ember.

(#77608) darvinya válasza V/ (#77605) üzenetére


darvinya
titán

Vevő részéről mit jelent ez?

Mondjuk most volt pár eladóval üzeneteim, de mindegyik csak üzenettel intéztem.
Egyik készséges volt, mert totál mást küldött, s 2 héten belül küldte ami vettem eredetileg, de a csavar, hogy nem volt tökéletes.
Ezt 5 üzenet váltás után megértette, és felajánlott 20%-os visszatérítést.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#77609) Rendo84


Rendo84
senior tag

Sziasztok!

Kb másfél hónappal ezelőtt vásároltam ebayen 2 különböző terméket, 2 különböző eladótól. A lényeg hogy pont egy napon. Chína vagy Hong Kong-ból, most fejből nem tudom.
Az az érdekes, hogy azóta sem jött meg egyik termék sem!
Illetve az egyik termékből már vásároltam 4 hónappal ezelőtt, ami kb 5 hét alatt itt volt, de a kollégámnak megtetszett és neki is kellett belőle, csak másik színű. Mindegy ez csak részlet....
Szóval esetleg tudnátok segíteni, hogy mi tévő legyek?

(#77610) V/ válasza Rendo84 (#77609) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor letelik a várható érkezési idő vége, akkor még arra adsz egy hetet, ha azután sem kapod meg, akkor azt ami le van írva az Összefoglaló, 4.a) eBay-en Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék leírásban.

(#77611) alratar


alratar
addikt

Sziasztok.
Szerintetek [kép] valós ionfo? Mert akkor írnék neki, hogy most akkor mi a helyzet, mért nincs még In transit?

Csak azért kérdezem, mert úgy tudom ekkora értékű cuccra nem raknak követést.
Viszont ha igaz, már úton kéne legyen.

[ Szerkesztve ]

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#77612) V/ válasza alratar (#77611) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd, augusztus 26-ig szállítás alatt lehet. Még szállítják.

(#77613) rednifegnar


rednifegnar
senior tag

gls sztetek most szombaton szallit ki? leven athelyezett munkanap es lesznek is a cimen, raadasul a kovetes alapjan aznapra jonne ki a pakkom kiszallitasa.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#77614) lupus_l válasza rednifegnar (#77613) üzenetére


lupus_l
aktív tag

Igen, kiküldték a partnereknek a levelet, hogy belföldi csomagokat most szombaton is kiszállít a GLS.

(#77615) rednifegnar válasza lupus_l (#77614) üzenetére


rednifegnar
senior tag

koszi. mondjuk ezt sosem ertettem miert nem lehet feltenni a nyito/nyomkoveto oldalukra es akkor egyertelmu.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#77616) V/ válasza rednifegnar (#77615) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyébként nem viccelnek, csak a belföldön feladottakat viszik ki, de kíváncsi leszek, hogy a külföldről érkezőkre alkalmazzák-e ezt most.

[ Szerkesztve ]

(#77617) alratar válasza V/ (#77612) üzenetére


alratar
addikt

Ez igaz.
De akkor nem kellene zöldnek lennie az in Transit felíratnak is? Vagy csak akkor ha megérkezett?

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#77618) rednifegnar válasza alratar (#77617) üzenetére


rednifegnar
senior tag

sztem a zold pipa ami megtortent es kek ami folyamatban van. ilyen most az enyem:

A camera does not make art, the artist makes art.

(#77619) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Sziasztok ebayes reklemácionál valamilyen hibát ir ki a legvégén. És visszairányit a főoldalra.

(#77620) V/ válasza Remekelek28 (#77619) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem irod le akkor honnan tudnánk hogy mire vonatkozik? Lehet bármi.

(#77621) Remekelek28 válasza V/ (#77620) üzenetére


Remekelek28
őstag

Középen nagy betűvel Something went wrong.We're sorry. Alatta meg link formájában homepage.

Ezt az után fobja ki,hogy kiválasztottam a hibaindokot és alatta beirtam a hiba okát. Az eladó által megadott érkezési idő lejártából még van 5 nap,de nrm azért reklamálok mert nem jött meg.

[ Szerkesztve ]

(#77622) V/ válasza Remekelek28 (#77621) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha üzenni akarsz akkor a contact seller és az első pont az ami kérdezésre utal

(#77623) Remekelek28 válasza V/ (#77622) üzenetére


Remekelek28
őstag

A resolution centerben voltam refund miatt.

(#77624) V/ válasza Remekelek28 (#77623) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, ha leigazoltad hogy megérkezett néha nem engedi akkor sem ha nem telt le az idő, de a Return request indítandó akkor is ha nem akarod visszaküldeni, ilyenkor beírjuk ezt a szövegbe

(#77625) Aliendej


Aliendej
tag

Sziasztok!

Az ebay-en bankkártyával (Revolut) szeretnék fizetni, nem payplal-lal. Hogyan és hol tudom azt beállítani, hogy ne forintban, hanem a vevő által felkínált pénznemben fizethessek?

Ez ezért lenne fontos, mert pl ausztrál dollárnál nem mindegy hogy 197 vagy 209 forintot fizetek.

Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van

(#77626) V/ válasza Aliendej (#77625) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem eBay, hanem Revolut topik téma, mert a Revolut fiókban kell állítanod, ha kellene egyáltalán.
Ha az eBay-n AU $ van és a kártyás fizetést választod az a deviza összeg megy el terhelésre a Revoluthoz és akkor az az árfolyam van használva ami náluk van, így nem egészen értem ezt: hogy 197 vagy 209 forintot Egy árfolyam van.

[ Szerkesztve ]

(#77627) Aliendej válasza V/ (#77626) üzenetére


Aliendej
tag

Történt a következő, a Revolut-tól függetlenül.

Vásároltam egy valamit 1 ausztrál dollárért. A Revolut kártyánom volt 1 AUD és magyar forint is. Fizetésnek a MC kártya volt megadva, nem a paypal. Vártam, hogy AUD-ban levonja amit 197Ft-ért váltottam, de magyar forintot vont le 209-et. A Revolutnál abból vonja le amiben kéred, ha nincs elég akkor huf, ha az nincs akkor amiből a legtöbb van a számládon.
Tehát az ebay-en kéne beállítani, hogy nem forintban szeretnék fizetni hanem mindig a megadott pénznemben, de nem találom ezt hol kell megtennem.

A Revolut topiban ezt az információt kaptam: Amikor a kártya adatokat kell megadni akkor ott is külön be kell állítani a fizetésnél hogy miben fizetsz mert alapnak a forintot értelmezi az ebay.
Nem akarok ott ebay-es dolgokban offolni, azért jöttem ide.

A kérdésem: hol tudom azt beállítani az ebay-en azt, hogy a kártyás fizetésnél milyen pénznemben volna le, és ne a forintot értelmezze alap fizetési formának?

Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van

(#77628) V/ válasza Aliendej (#77627) üzenetére


V/
Topikgazda

A fizetési kliens amikor kártyával vásárolsz akkor az adott devizával terheli meg a kártyát aztán az aki adta az konvertálja ha forintos a kártya alapja forintra. Nem az eBay az ahol állítani kell.

De most már gondolom hogy mire érted, ott a topikban egy kicsit pontatlanul van megfogalmazva.
A fizetési kliensben (PayPal) amikor fizetsz ott a képernyőn látod hogy az mire van beállítva.
A képek alább egyértelműek lesznek.
Lényeg az hogy a Checkout képernyő közvetlen a fizetés előtt a kiindulási alap.
Ha a kártyás kifizetés kiválasztod kétféle kiírás jelenhet meg.
Ha alatta ilyen szöveget látsz:
Card issuer will determine your exchange rate akkor a deviza összeget küldik el.
Ha ilyesmit olvasol:
803.00 HUF
1.00 HUF = US $0.00

Akkor válaszd a More exchange rate options linket.

A megjelenő képernyőn az alsó gomb választandó ahol nem a PayPal-ra utalnak, vagy magyarul, vagy angolul a Fizetés az értékesítő pénznemében választandó és az Elfogadás és folytatás gombra kattintva elmentendő, azután az előbb írt Card issuer will determine your exchange rate fog megjelenni.
Elméletben ezt megjegyzi, de legközelebb amikor fizetsz nézz rá, ha forintokra utal akkor megint állítsd be.

Forintra utalás ezért válaszd a More exchange rate options linket.

Ez a neked megfelelő eredmény:

[ Szerkesztve ]

(#77629) Aliendej válasza V/ (#77628) üzenetére


Aliendej
tag

Köszönöm szépen, erre gondoltam!

Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van

(#77630) oil120


oil120
senior tag

Nem igazán e-bayes kérdés, de hátha tudtok segíteni.
Svédországból rendeltem árút privátban, mely számítás szerint akkor fog megérkezni miután elutaztam. Van-e arra lehetőség, hogy másnak szállítsák ki, annak ellenére, hogy az eredeti címzett én vagyok, tehát a címzettet átíratni?

(#77631) V/ válasza oil120 (#77630) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól függ hogy ki a szállító, a postán lehet megadni olyat hogy ne vigyék ki, hanem a megadott időszakban érkező küldemények postán maradjanak. Küldeményőrzés a neve, fizetős 2 hét 1680 Ft, 3 hét 2330 Ft

[ Szerkesztve ]

(#77632) oil120 válasza V/ (#77631) üzenetére


oil120
senior tag

Köszi, posta a szállító, ezek alapján utánajárok.

(#77633) TripleB


TripleB
senior tag

Sziasztok!

Ennél a terméknél számíthatok egyéb sarcra is itthon, ha megveszem?
[link]
[kép]

"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"

(#77634) V/ válasza TripleB (#77633) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem mert eleve kifizeted, ott az import charges összeg, az Összefoglalóban van magyarázat

(#77635) TripleB válasza V/ (#77634) üzenetére


TripleB
senior tag

Köszönöm !
Azért kérdezem, mert volt egy rendelésem az Államokból anno, de ezen felül még az Orczy térre is berángattak 120 km-ről plusz költségekre hivatkozva .

"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"

(#77636) V/ válasza TripleB (#77635) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem minden USA eladó használja GSP-t, akkor nincs kifizetve az import charges és ahogy írod utólag lesz vámeljárás keretében elrendezve. Ennél viszont anyiba fog kerülni mint amit összesen kifizetsz.

(#77637) TripleB válasza V/ (#77636) üzenetére


TripleB
senior tag

Köszönöm a válaszokat! :R

"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"

(#77638) V/ válasza TripleB (#77637) üzenetére


V/
Topikgazda

Szívesen. Én is jobban szeretek ilyen eladótól vásárolni aki GSP-s (Global Shipping Program), mert az áfa érték az kb 20 % és a Pintney Bowes aki ezt rendezi nem kér jutalékot.
Míg normál esetben Magyar Posta rendezné, ők 3500 Ft-ot kérnek az eljárásért és 27% a befizetendő áfa.

(#77639) francois8


francois8
tag

Sziasztok! Végülis hagytam időt az eladónak, amit mondtatok 2 hetet, hátha addig megérkezik a termék. Aztán kezdtem el a refund-ot, aug legelején. Viszont a kínai eladó erre reagálván kért még időt aug.10.-éig, mert azt írta, hogy ő feladta a vásárolt terméket. Nem jött meg a várt termék. Ezt megírtam neki, és kértem, hogy szeretném visszakapni a pénzt, de sajnos nem reagált eddig rá. Kérdésem az lenne, hogy mi legyen a következő lépés részemről?

(#77640) V/ válasza francois8 (#77639) üzenetére


V/
Topikgazda

A nem érkezett meg requestje. Összefoglaló, 4.a) eBay-en Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék. Esetleg még a mai postát várd meg.

(#77641) francois8


francois8
tag

Ezt már elindítottam. Itt volt a levélváltásunk, hogy várjak még aug.10.-ig. Tehetek-e még ez ügyben, hogy valami történjen vagy várjak türelemmel? Amit észrevettem, hogy az item number a két terméknél megegyezik, pedig még csak nem is egyforma. Okozhatta ez a problémát a szállítást tekintetében?

(#77642) francois8


francois8
tag

Itt a kép róla.

[ Szerkesztve ]

(#77643) V/ válasza francois8 (#77641) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg hogy látszik-e már az eBay segítségkérési gomb, Ask us to step in and help ha igen akkor jelöld. ha itt akarsz belépni a case felületre akkor a Take Action link
Azonos az item szám, de több variációja van a terméknek és ezért van tétel a fehér és a lila színhez, de mindkettőre külön kell indítani a case-t, ez így most jó.

[ Szerkesztve ]

(#77644) francois8


francois8
tag

Köszi, megjelent! De mit célszerű kijelölni? Nem kaptam visszatérítést mehet? Szövegmezőben kell-e valamit írni?

(#77645) V/ válasza francois8 (#77644) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom hogy most neked milyen opciók láthatóak, gondolom nem változott az Összefoglalós leíráshoz viszonyítva, de az az az alap hogy nem érkezett meg, nem az hogy Nem kaptam visszatérítést, az akkor van ha az eladó az előző egyezség alapján nem küldi a pénzt.
A felette lévő szöveg az igaz: I still haven't received my item Még mindig nem kaptam meg az árut.
Én annyit szoktam beírni, hogy: még mindig nem érkezett meg, a helyi postával egyeztettem és nincs náluk sem.

[ Szerkesztve ]

(#77646) francois8 válasza V/ (#77645) üzenetére


francois8
tag

Ez volt a másik, amire gondoltam, hogy még mindig nem kaptam meg. Ellenben nekem levélben a visszatérítést felajánlotta az eladó, már az első levélváltásban.

(#77647) V/ válasza francois8 (#77646) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az lenne az alap probléma, az már túlbonyolítás, ha itt a case során tesz ilyen ajánlatot és 5 naőon belül nem kapod meg, akkor az lenne az igaz. Hogy egy külön üzengetés során azt írta az nem számít.

(#77648) Andrely


Andrely
csendes tag

Sziasztok
ebay.de-n árulok, más is tapasztalt minden ok nélkül jelentős visszaesést nyár eleje óta, vagy ez egyedi eset?
Válaszokat előre is köszönöm!

(#77649) V/


V/
Topikgazda

Ha érdekel valakit megint van eBay kupon kedvezmény, amíg el nem fogy.

(#77650) doe2


doe2
tag

Sziasztok!

United Statesből rendelnék fülhallgatót 55$ értékben.

A kérdésem az lenne ,hogy ilyenkor a 27% adót kellene fizetni a vámolás után?

Ez elkerülhető ha a dobozra esetleg kisebb összeget írnak?

Köszi!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.