Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77551) rednifegnar


rednifegnar
senior tag

mar a masodik vasarlasom rovid idon belul amit nem tudok hide-olni, hiaba probalom tobb geprol, telefonrol, sehonnan nem megy. idokozben volt masik vasarlasom is, es azokat sikerult, de most megint van egy ujabb. nem ertem mi a baja, de marha idegesito. mind a ketto tobb teteles, lehet ez az oka (nem tom volt e kozben olyanom mostanaban ami szinten tobb teteles volt es sikerult), de ez igy eleg gaz. foleg hogy van 15-25 teteles vasarlasom is ugyanazoktol az eladoktol amiket majd el kene hide-olni :W

A camera does not make art, the artist makes art.

(#77552) V/ válasza rednifegnar (#77551) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy teljesen más számítógépről, teljesen más Internet szolgáltatón keresztül és nem szinkronizált böngésző adatokkal próbáld meg. Nekem működik, hogy neked milyen beragadásod van az nem tudom, egyedi hiba.

[ Szerkesztve ]

(#77553) rednifegnar válasza V/ (#77552) üzenetére


rednifegnar
senior tag

probaltam de semmi hatasa, ceges gep, otthoni, mobiltelo (mobilnet), masik bongeszo, semmi nem hat rajuk.

juni 12-en volt olyan vasarlasom ami egy eladotol tobb termek, azt sikerult. de amiket azota vettem, azokbol ez a ketto amit nem lehet. mind a ketto tobb termekes (egy-egy eladotol). kb ennyi osszefuggest velek felfedezni. minden mast tudtam hidolni, elotte, utana, kozben is.
amikor ranyomok a hide-ra akkor eltunik, megjelenik a undo gomb, aztan kovetkezo frissitesnel ujra ott vannak.

[ Szerkesztve ]

A camera does not make art, the artist makes art.

(#77554) Mr-Pamacs


Mr-Pamacs
senior tag

Sziasztok.

Kezdő vagyok még eladóként az ebay-en. Olyan gondba ütköztem hogy az egyetlen termékemnek lenne kb 50 variációja, amit fel is tudok szépen vinni. Viszont nem engedi elmenteni mert az eladói szintem túl alacsony.
Kértem szint emelést. Ez hogy fog működni? Felhívnak és elbeszélgetnek velem? Milyen feltételei vannak a szint emelésnek?

(#77555) V/ válasza Mr-Pamacs (#77554) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd írnak, kell egy indoklás. Ha egy termék és 50 variáció az csak egy hirdetés ha megfelelően paraméterezed Egynél több az alap nem egészen értem hogy mi a gondod

(#77556) Mr-Pamacs


Mr-Pamacs
senior tag

Egy termék van, 2 fajta variácóval. Az egyik variációban 7 fajta van, a másikban 5 fajta, így 7*5 kombináció van jelenleg. Bár ez csak 35, nem 50.

(#77557) V/ válasza Mr-Pamacs (#77556) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nekem 2 db hirdetés lenne, csak azon belüli fajta váasztással. Ha nálad 35 az nem egészen jó.

[ Szerkesztve ]

(#77558) kuyarashi válasza V/ (#77550) üzenetére


kuyarashi
őstag

A garanciát hogyan tudom számon kérni -már abban az esetben, ha eltűnik az eladó?

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#77559) V/ válasza kuyarashi (#77558) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt nem jellemző a garanciás ügyintézés, ez eBay ilyen lehetőséget, közremüködést nem biztosít. Eltárolod a vásárlás után az eladó elérhetőségi adatait aztán ha vállalt garanciát akkor rendezitek egymàs közt. Ez itt nem a klasszikus websop-os vásárlás, nem érvényesek azok a szabályok. Persze az eladó bevállalhatja, de akkor kapsz is mondjuk számlàt. De ez már eBay-en kivül eső téma.
Ha eltűnik akkor semmitsem tehetsz, nincs jogutódlás.

(#77560) kuyarashi válasza V/ (#77559) üzenetére


kuyarashi
őstag

Így van, épp emiatt kérdeztem. Az eladó vagy segítőkész, vagy nem. Csakis ezen múlik a garancia.

[ Szerkesztve ]

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#77561) atua válasza V/ (#77557) üzenetére


atua
aktív tag

Feltehetően arra gondol, hogy van egy termék, ami pl. 7 féle színben és 5 féle mintával érhető el, és ezek szabadon kombinálhatóak. Ez már így 35 lehetőség.

(#77562) V/ válasza atua (#77561) üzenetére


V/
Topikgazda

Et írta: Viszont nem engedi elmenteni mert az eladói szintem túl alacsony. 1 hirdetésnél több a minimum szint és ezt a valamit maximum 2-vel szerintem meglehet hirdetni akármennyi variációban.
Ha van 7 színben és adok színválasztási lehetőséget, az nem fog 7 hirdetési lehetőséget elhasználni mondjuk az alap 10-ből.

(#77563) oil120 válasza V/ (#77540) üzenetére


oil120
senior tag

Szia,

Jelenleg ittvan a csomagom. Kezdjek aggódni a vámeljárás miatt?
Köszi

(#77564) V/ válasza oil120 (#77563) üzenetére


V/
Topikgazda

Már az van ami a másik lehetőség volt: magyarul az utolsó sor lényege: belföldi szállítási hálózat továbbítása és a MP oldalán is ez van már:

Ma vagy holnap kézbesítik.
Nem kértek be igazolást, így annyiba fog kerülni mint amit kifizettél

(#77565) oil120 válasza V/ (#77564) üzenetére


oil120
senior tag

Köszönöm, én nem is néztem a posta oldalán.

(#77566) rednifegnar


rednifegnar
senior tag

eltuntethetetlen vasarlasok ujra. megleltem a commubityben, ez egy uj hiba, iden nyar eleje ota jelentkezik, azoknal a vasarlasoknal (ahogy en is tapasztaltam) ahol 1 eladotol tobb termeket vesz valaki.
megoldas, az nincs. :Y
kerulo ut van, arhivalni kell es eltunnek a phistorybol. de arhivalni mar nem lehet (ha jol ertem) mert ez megszuntetett funkcio. ennek ellenere van ra egy link amin keresztul mukodik, igy nekem is sikerult.
:R

A camera does not make art, the artist makes art.

(#77567) oil120 válasza V/ (#77564) üzenetére


oil120
senior tag

Most az Országos Logisztikai Központba került a csomagom. Ott ugye már nem vámolnak, vagy fordítják vissza vámra az árút?

(#77568) V/ válasza oil120 (#77567) üzenetére


V/
Topikgazda

Már a helyi postán kellene lenni és kézbesítésének folyamatban, szerintem ott is van csak nem frissült az adatbázis.
De ha nem volt egyértelmű akkor Bejövő küldemény belföldi továbbküldése szöveg már rendben lévő dolog.
A folyamat ez szokott lenni:
Moszkvában a helyi postán feladják a csomagot, azt beszállítják az ottani nemzetközi kicserélő központba, hogy a külföldre történő vámolásos és kiszállítási dolgokat intézzék. Repülőre teszik. Az megérkezik Budapestre, leadják a mi nemzetközi kicserélő központunkba a befelé történő vámolás és szállítási dolgokat intézni, ha ez megtörténik akkor belföldre továbbítják, ami a Budaörsön lévő OLK-t jelenti onnan küldik a helyi postákra a küldeményt.

[ Szerkesztve ]

(#77569) oil120 válasza V/ (#77568) üzenetére


oil120
senior tag

Köszönöm

(#77570) oil120


oil120
senior tag

Még egy kis segítséget kérnék.
Szívesen elvinném ezt a terméket. Az enter your max bid kockába azt az összeget írjam, amennyit nekem maximum megér? Ettől még, ha nem licitálnak ennyit, akkor olcsóbban is elvihetem, mint az általam megadott összeg?
Vajon mikor kezdjek licitálni rá?

(#77571) arfer válasza oil120 (#77570) üzenetére


arfer
aktív tag

Ha van egy max összeg, amit megadnál érte, akkor bármikor licitálhatsz vele. Ha a licitálás nem éri el az általad megadott összeget, akkor olcsóbban megkapod.

(#77572) madrac válasza Rick4 (#77139) üzenetére


madrac
őstag

Szia, ez pontosan hogy történt? Én is ügyet nyitottam, mert nem azt a terméket kaptam mint amit hirdet, de ugye csak visszaküldési ügyet lehet nyitni, mást nem. Erre elég hamar jött is az email ebay-től, hogy az eladó jelezte, hogy labelt nem tud küldeni és egyezzünk meg a visszaküldés költségéről. Erre írtam neki üzenetben, hogy akkor tud-e adni labelt, mert én nem tudom visszaküldeni, mert nagyon drága lenne, de full refund is oké lenne. Nem én tehetek róla hogy más terméket küldött... na most erre azóta se történt semmi.
Rendeléseknél az van, hogy "Status: You requested a return - the seller should respond soon."
A visszaküldési oldalon meg az van, hogy 12.-éig küldjem vissza... itt vagy üzenni lehet neki, vagy visszavonni a visszaküldést...

(#77573) V/ válasza madrac (#77572) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd, nem kötelező visszaküldeni, nem is mindig élnek vele az eladók. Egybe pakolták a régi valamennyi pénz vissza vagy visszaküldés után a teljes pénz vissza.
Ha használható és nem akarom visszaküldeni, akkor azt írom be az üzenet részhez, hogy X pénzre részvisszatérítésként tartok igényt és akkor nem küldeném vissza.
Az tény hogy a PayPal 9300 Ft-ig megtéríti a postaköltséget, ha ebbe az összegbe belefér a visszaküldés díja, akkor lényegtelen hogy fizeti vagy nem. Ha a legolcsóbb biztonságos szállítási mód több, akkor a leigazolt különbözetet bármikor elküldheti, hiszen a PayPal tud fogadni pénzt.
Nem igazán látom a problémát. Kideríted mennyi lenne és annak függvényében megegyeztek, hiszen felajánlotta. A postázással kapcsolatban találsz segítséget az Összefoglalóban. 8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek. és 17. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja

[ Szerkesztve ]

(#77574) oil120 válasza oil120 (#77570) üzenetére


oil120
senior tag

Sajnos elvitték előlem, pedig szívesen megadtam volna érte többet. Csak nem mertem, még sose licitáltam és attól tartottam, én verem fel magam alatt az árat.

(#77575) cbmfan


cbmfan
senior tag

ez már megint mókás lesz. nullásnak adtam fel két hete csomagot, most nézem ragszámot. utolsó infó ez:

2019-07-31 14:27
PHILIPPINES, Returned from Customs (CUSTOMS STATUS: import rejected, taxes not paid)

jól értem, hogy visszajön mert nem fizette vámot? tuti nekiáll hamarosan pattogni, hogy hol a pénze, fizessem vissza azonnal...

[ Szerkesztve ]

Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo

(#77576) madrac válasza V/ (#77573) üzenetére


madrac
őstag

Az eladó 5$ refundot akart adni egy 40+ dolláros cuccra mielőtt case-t nyitottam volna, most pedig nem hajlandó kommunikálni. Szerinted ez nem probléma? Nyilván nem akarja vállalni a felelősséget ezen túlmenően, pedig ő vert át.
Úgy gondolom, hogy paypal nélkül is minimum neki kellene állnia a vissza postázás összes költségét, pláne, hogy nem én vagyok az eladó aki rossz terméket küldött... másrészt semmi kedvem a visszaküldési herce-hurcához, nagy méretű csomagoló anyagot venni saját költségen valahol, amit nem ad vissza senki, hieroglifákkal megcímezni, vagy szenvedni valamilyen etikett nyomtatással, vámáru nyilatkozattal, sorbanállással, ragozzam még? És akkor még várni, hogy megkapja?!
Azért ennél lehetne profibb és ügyfélbarátabb egy akkora vállalkozás is mint az ebay... tök amatőrnek hat az egész oldaluk, szolgáltatásuk. Most kb várok a nem tudom mire, és nem igazán látom azt, hogy a segítségemre lennének...
Esküszöm Aliexpressen nem volt még ilyen töketlenkedésben részem.

(#77577) V/ válasza madrac (#77576) üzenetére


V/
Topikgazda

Némi tévedés azért van.
Az eBay egy online piactérnek tekintendő, adja a keretet a vásárlások lebonyolítására. A vevő és az eladó üzletelnek egymással, amelybe csak a legminimálisabb arányba folyik be az eBay, nem igazán szükséges a harmadik fél közreműködése.
Ez is nyilván tévedés: tök amatőrnek hat az egész oldaluk, szolgáltatásuk. Nem webshop, egy keretrendszer, milyennek kellene lenni? Ne gyere a z AliExpressel mert legfeljebb azt lehetne hasonlítani, az is vásárlói szempontból nagyon gyenge oldal, pl. hasonlítsd össze a keresi lehetőségeket és a fizetési opciókat. Persze ha egy szolgáltatással valaki nem elégedett van választási lehetőség, hiszen nem kötelező használni.

Bárhol vásárolsz az a fogyasztóvédelmi törvényekben is leírt szabály hogy ha valami gond van akkor visszaküldés az alap. A visszaküldés költségeit a vevő fizeti és bizonyos esetekben és az eladó vállalása alapján visszakapja utólag és a termék ára is azután jár vissza ha megkapja. Itt kitétel az hogy vonhat le belőle ha nem megfelelő állapotban kapja. Jogszabály is ezt írja.

Szóval ha nincs kedved a visszaküldési hercehurcához akkor nem igazán van más lehetőséged.
Persze igazad van az eladó tévedett, ő a felelős, de a hibát akkor tudja kijavítani ha a terméket visszakapja.
Ezt megtartod és küldjön másikat, nem igazán helyes opció, még akkor sem ha ő a felelős.
Most nem értve azt hogy olyan mértékben károsodott szállítás közben hogy nincs értelme a visszaküldésnek és erről le is mond az eladó.

Pont azért mert nem kötelező a visszaküldést az eladónak finanszírozni -az az eBay help szöveg hogy ad előre bérmentesített címkét elmegy USA viszonylatban, de más irányokba nem működik és az eladó eleve ki is zárhatja a visszaküldést, ezt a címkés dolgot akkor is írja az eBay, ez tényleg hiba-, pont ezért is biztosítja a PayPal a visszaküldési költségtérítést amelyet már a feladást követően rögtön lehet igényelni. Egyébként is neked kell akkor is megelőlegezni ha fizetné az eladó.

Jó neked hogy nem kel levél, csomag feladással bajlódni, de amit leírsz az nem annyira bonyolult, a csomag összekészítés feladásra úgy fél óra max, az igaz hogy lehet hogy sorba kell állni, de nem muszáj csúcsidőben feladni

Közel 10 éve vásárolok az AliExpressen, tudnék mesélni, volt amikor nem kaptam vissza a jogosan járó pénzem és náluk is a visszaküldés az alap, és ott azt bizony hiába az eladó rontotta el neked kell fizetni, senki nem téríti meg, a reklamációs lehetőség 15 nap, nem pedig 30 mint az eBay-en

(#77578) Mr-Pamacs válasza V/ (#77557) üzenetére


Mr-Pamacs
senior tag

Ez a limit emelés mennyi idő szokott lenni? Mert eddig semmi levél, telefon, füstjel nem jött.

Kb 8 éve van accountom az ebay-en és a paypalon is. Eddig csak vettem, ez az első eladásom. Egyet már eladtam itt, de akkor még nem volt szín variáció, így nem volt gond.

Ráadásul úgy néz ki hogy legalább megdupázódik a termékek száma kb egy héten belül. Tehát egy fajta termékből lesz kb 13-15 darabom .Különböző mind mert felújított termékről beszélünk, és nem akarom hogy azért pattogjon a vevő mert nem úgy néz ki a termék mint amit lát egy általános képen. Ezért mindegyik darab külön variáció, egyedi képekkel hogy lássa az esetleges hibákat és ki tudja választani hogy melyik kell neki, és minden darabhoz lehet egy elemet egyedire állítani (utólag kerül rá), így jön ki a kb 13*5 variácó. És ez még könnyen nőhet, mármint a darabok száma 30 körülire.

(#77579) V/ válasza Mr-Pamacs (#77578) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a Selling menüpontot választod ott most milyen havi limit van írva? A Monthly selling limits alatt.
Használod a Variations lehetőséget?

Egyébként ha megfelelő az indoklás 2-3 napon belül reagálnak. A színhűség az sosem lesz egyező.Szerintem túlbonyolítod a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#77580) totyak


totyak
aktív tag

Sziasztok!

Ahhoz, hogy nagyjából be tudjam lőni egy brit eBayen kiszemelt termékről, hogy mennyit fogok fizetni Forintban érte, ahhoz elé annyi, hogy pl. a napiárfolyam.hu-n megnézem az Unicredit bank mennyiért adja a fontot és abból számolhatok (egy megközelítőleg helyes összeget)? Vagy totál rossz nyomon járok?

Köszönöm

(#77581) V/ válasza totyak (#77580) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudod, mert nem Unicredit adja a deviza árfolyamot. Ha jól emlékszem akkor te egyenlegről fizetsz, azt az árfolyamot csak a PayPal-on tudod megnézni, az mindig több a bankok árfolyamánál úgy 8-14 Ft-al, így egy bank deviza eladási árfolyam nem nagy segítség.
Most a 1 font a PayPal árfolyamon 375,02 Ft ha vásárláskor vált, ha előtte az egyenlegen átkonvertálod akkor meg 1 fontot 370,58 Ft-ból tudsz csinálni.
Egyébként az Unicreditnél 369,02 Ft 1 font, de ez nem lényeges

[ Szerkesztve ]

(#77582) totyak válasza V/ (#77581) üzenetére


totyak
aktív tag

Igen, én vagyok az az elvetemült, aki csak egyenlegről hajlandó fizetni :D

Pp-on belül pontosan hol találom meg az aktuális árfolyamokat? Nyilván ott is naponta változik.

Most akkor jól értem, hogy jelenlegi PP árfolyam szerint, ha Forintban van a pénzem a PP-on, akkor 375,02Ft-ot fizetek 1 fontért, de ha a PP-os leírás "10. A PayPal deviza egyenlegek közti váltás" pontja szerint váltok a forintomból 1 fontnyit, az csak 370,58Ft-omba kerül? Magyarán ezzel a váltással nyerek durván 4,5Ft-ot fontonként.

Ha jól értem, akkor az egész jó dolog, kár hogy ez eddig nekem kimaradt. Csak utána gondolom visszakonvertálásnál meg veszítek, ha forintra van szükségem. Ez is úgy működik, mint pénzváltónál.

Köszönöm

(#77583) V/ válasza totyak (#77582) üzenetére


V/
Topikgazda

A forint általában mindig gyengébb, nem veszítesz semmit legtöbbször, de nem kell mind átváltanod.
Már nem érhető el az a régi konverziós oldal ahol lehet kalkulálni.
Az egyenlegen történő konverzió és árfolyamok csak akkor kerülnek elő ha van valamelyik egyenlegen pénz.
Hát ezt az egyenleges dolgot már elég régóta írogatom a PayPal topikban.

A fizetési árfolyamot meg úgy tudod megnézni, hogy a pénzküldés valami ellenértékeként résznél mintha küldené valakinek termékért pénzt, csak egy e-mail címet kell beírni és érték 1 font, $ vagy € majd az ESC-el visszalépni az összesítő oldalról vagy más menüpontra katt, ha láttad hogy mennyi lenen a forint összeg.

[ Szerkesztve ]

(#77584) Okosandroid válasza Okosandroid (#77198) üzenetére


Okosandroid
tag

Sziasztok. Sajnos a mai napig nem érkezett meg a termékem és pár nap múlva lejár a 60 nap. Ha nem kapom meg, hova tudok fordulni? Az eladó eltűnt, milyen lehetőségeim vannak? Érdemes még várni, ha igen mennyit, vagy indítsam el a reklamációs folyamatot. Tracking number szerint június 28-án érkezett az országba, június 30-án azt írta, hogy a napokban megkapom, de azóta sem jött meg. Utoljára július 7-én történt vele 3 időpontban "Parcel is Handled, azóta meg sem mozdult. Mit gondoltok? Köszönöm szépen!

(#77585) totyak válasza V/ (#77583) üzenetére


totyak
aktív tag

Tehát pl., ha ma vásárolok valamit eBay-en 10 fontért, akkor megtehetem, hogy az egyenlegemen levő forintból csak 10 fontnyit konvertálok át az eBay-en történő fizetés előtt, ezzel kvázi máris nyerve 45Ft-ot?

De honnan fogja tudni a rendszer fizetéskor, hogy neki azt a 10 fontnyit kell elhasználnia és nem a forintból?

Kicsit kínai nekem ez a konvertálgatás. Elnézést, ha egyszerű, csak én bonyolítom túl.

(#77586) tbalint3 válasza cbmfan (#77575) üzenetére


tbalint3
tag

mondjuk egy kvázi diktátor által vezetett ország egyik lakosától mit vársz? Az ilyeneket (fülöp szigetek, összes volt szovjet utódállam, stb.) tiltani kell a pi..ba. mo-t is természetesen, itt is hasonló a helyzet......

[ Szerkesztve ]

(#77587) V/ válasza Okosandroid (#77584) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay-en nincs jelentősége a 60 napnak, az csak az értékelés leadási határidőként és vásárlási lista láthatóság esetén merül fel, az Összefoglalóban leírva hogy mikor mit kell csinálni.
3. A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében
és a részletesebb
4. Az eBay-en probléma rendezés (Request, Case) indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék, vagy ha a vásárolt termékkel gond van.

[ Szerkesztve ]

(#77588) V/ válasza totyak (#77585) üzenetére


V/
Topikgazda

Onnan hogy font egyenleget teszed meg elsődlegesnek, mert csak akkor fogja látni a 10 fontodat A leírásba is ott van ez a kitétel.

(#77589) Okosandroid válasza V/ (#77587) üzenetére


Okosandroid
tag

Köszönöm a gyors válaszod, a 4-es pont alapján küldtem egy üzenetet, visszakaptam egy olyat, hogy ha 3 napon belül nem válaszol az eladó, / aki egyébként nem fog, mert törölt tag/ akkor kérhetem hogy az ebay lépjen közbe.

(#77590) Okosandroid válasza Okosandroid (#77589) üzenetére


Okosandroid
tag

Nagyon gyorsak voltak. 20 perc elteltével írta az ebay, hogy a teljes vételárat visszatérítik.

(#77591) oil120 válasza V/ (#77568) üzenetére


oil120
senior tag

Köszönöm a segítségedet, megérkezett a küldemény és szerencsére nem kellett továbbiakat fizetnem érte.

(#77592) goku888


goku888
tag

Sziasztok

Egy gondom lenne hogy vettem egy 8 ezer forint értékű cuccot ebay és nem kaptam meg írtam eladónal de nem írt vissza egy levelemre se és tudd valaki segíteni nekem abban hogy ilyenkor kinek írjak hogy vissza kapjam a pénzem
Előre is köszönöm a választ

(#77593) V/ válasza goku888 (#77592) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon egyszerű, ha fent kinyitod az Összefoglalót, akkor konkrét leírást találsz ennél a résznél: 4. Az eBay-en probléma rendezés (Request, Case) indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék, vagy ha a vásárolt termékkel gond van.

(#77594) totyak


totyak
aktív tag

Sziasztok!

Hogyan tudja az eladó kibővíteni a számlát a postaköltséggel? A történet a szokásos, eredetileg nem postázott hozzánk, de megegyeztünk egy árban. Megnyertem a terméket licittel és most azt írja nekem, hogy nem tudja hogy kell a teljes számlát küldeni, de semmi gond, küldjem a termék árát rendesen eBay-en keresztül, a postaköltséget meg simán utaljam át PP-on.

Na, ezt biztos nem fogom megtenni. Kérlek segítsetek! Én annyit csináltam még tegnap, hogy a terméknél rámentem a fizetés gombra és alul a Request total gombra nyomtam.

Gondolom ő erről kapott egy üzenetet, feltételezem, hogy ott kellene intéznie valamit.

(#77595) V/ válasza totyak (#77594) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól gondolod, neki csak a szállítási költség összegét kell még megadni és jön hozzád a fizetési e-mail. Minden adatot beemel neki az űrlapra az eBay csak ezt az összeget nem tudja.
Ha nem csinálja meg, te nem tudod "a termék árát rendesen eBay-en keresztül" Így hiába is küldenél a PP-n valamit.

[ Szerkesztve ]

(#77596) totyak válasza V/ (#77595) üzenetére


totyak
aktív tag

Valóban nem tudom a termék árát kifizetni, ezt eddig nem is figyeltem.

Nem adtam el soha semmit eBay-en, de ezt tényleg olyan nehéz beállítani?

Mindenesetre megírtam neki, hogy nekem ez így nem jó, szeretném az egészet eBay-en keresztül a vevővédelem miatt, illetve hogy keresgéljen az általam küldött kérelemnél, mert valószínűleg ott lehet beállítani valamit.

(#77597) V/ válasza totyak (#77596) üzenetére


V/
Topikgazda

Most írtam le van egy rubrika oda kell beírni és a Send gombra kattintani. Persze ezzel az összeggel növekedni fog a jutalékalap, amiből a 10%-ot vonják.

[ Szerkesztve ]

(#77598) totyak válasza V/ (#77597) üzenetére


totyak
aktív tag

Á, ez mekkora egy szemét eladó. Neki ez a dolog túl macerás, inkább törli a rendelésem és törölte is. És mire hivatkozott? "I'm out of stock or the item is damaged." Hazugság az egész.

Nem tudok legalább egy kövér negatívot adni neki, vagy jelenteni az eBay felé?

[ Szerkesztve ]

(#77599) V/ válasza totyak (#77598) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, mert ezzel az indokkal törölhető hivatalosan egy vásárlás. És ha nincs vásárlás akkor nincs mit értékelni.
Te még jól is jártál mert nem fizettél. nekem volt hogy a fizetés után és vesztettem az árfolyam növekedés és amiatt hogy bank eladási árfolyammal vonta le a pénzt, jóváírni meg vételi árfolyammal írta jóvá.

[ Szerkesztve ]

(#77600) totyak válasza V/ (#77599) üzenetére


totyak
aktív tag

Ezzel az indokkal az lenne, csak a valódi indok nem ez, a srác hazudik. Mi az, hogy ez neki túl macerás? Készséggel beleegyezett, hogy postázza hozzánk. Nem kellett rábeszélnem, könyörögnöm. Akkor nem tudta, hogy valahogy teljes számlát kell generálnia majd? Meg hol itt a macera? Azt írtad két klikk az egész, egyszer bele klikkel a mezőbe és beírja a postaköltséget, egyszer meg elküldi. Nem hiszem el, hogy nem tudta mit kel csinálni, valamiért meggondolta magát. Talán túl olcsón nyertem meg a terméket, talán sok lett volna a levonás, nem tudom. De hogy ilyenkor nincs vásárlói védelem, az vicc. Felháborít az ilyen mocsok sunyiság.

Azt sem tehetem meg, hogy a Resolution centerben case-t indítok azzal, hogy nem jött meg a termék és ott leírom mi történt? Legalább tudjon róla az eBay is.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.