Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77801) V/ válasza Occon adom (#77800) üzenetére


V/
Topikgazda

:F

Bal oldalt, egér kurzor a nevedre, a neved alatt az Account settings és a Resolution Center, ott kiválasztod a problémát
I bought an item.
- I haven't received it yet. - nem érkezett meg
a Continue gomb és megkeresed a vásárlást.

[ Szerkesztve ]

(#77802) Occon adom válasza V/ (#77799) üzenetére


Occon adom
aktív tag

"Egy angol nyelvű felületen a nyomkövetési információ, rászerkesztve hogy a jó cím a másik város, az cím jó ami az eBay-en van megadva, "

írtad arra kérdeztem rá hogy mi az az angol oldal, ahol lehet ellenőrizni egy csomagszámot, meg az adatokat.
A Követési oldalakat ismerem, illetve a
[link] szoktam használni, elég alaposan adja merre jár a csomi, kivéve ha utazik, ott a semmit nem csekkolják. :)

[ Szerkesztve ]

(#77803) tamas1985 válasza V/ (#77799) üzenetére


tamas1985
aktív tag

Hálás köszönet.
Az kérdésként felmerült bennem, hogy hogyan szerzett, vagy csinált olyan nyomkövetési számot ami egyezett feladással és Magyarországra szólt.

(#77804) V/ válasza Occon adom (#77802) üzenetére


V/
Topikgazda

Elnézést, :R félreértettem.
Magyar Posta oldal angol nyelvre állítva, a forgó Föld gömb előtt, vagy ez az oldal vagy a 17track.
Az a lényeg ahol a legpontosabban látszik a másik városban történő kézbesítés. Azért írom ezt a hármat, mert számtól függően eltérő a részletességük.
Lehet hogy az is mutatja jól amit írtál.

[ Szerkesztve ]

(#77805) V/ válasza tamas1985 (#77803) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem mindig ő adja fel, kiadja a logisztikának, a szállítónak aki nem csak neki dolgozik és az keveri össze. Volt akivel visszatudtam követni hogy mi történhetett, ez volt a megoldás. Mivel mindegyiket aznap adták fel ide Magyarországra, de különböző kereskedőktől, rossz számot írt vissza neki és ő azt írta be az AliExpress oldalára. Mivel 10 volt, nem tudták neki meg mondani hogy melyikkel várjam.

(#77806) tamas1985 válasza V/ (#77805) üzenetére


tamas1985
aktív tag

Hát inkább csalás szaga van a dolognak, utólag belegondolva túl olcsó volt a termék és az addig csak pozitív visszajelzései után jött 100 negatív.

(#77807) biega válasza rednifegnar (#77797) üzenetére


biega
aktív tag

Teljesen megdöbbentem, hogy törölték az értékelésem, főleg, hogy mások is ezt írták róla, csak ők semlegesnek értékelték, innentől kezdve semmi értelme az értékelési rendszernek.

(#77808) V/


V/
Topikgazda

A Magyar Posta Én postám regisztrációt követően elérhető az alábbi szolgáltatás: E-vámügyintézés

Megfelelőnek tűnik, a leírása egyértelmű, jól kezelhetőnek tűnik. 2021-től ezt, vagy ennek a fejlesztett változatát kell majd használni, egyenlőre úgy néz ki hogy minden EU-n kívülről érkező küldeménynél, alsó értékhatárok nélkül.

(#77809) .mf


.mf
veterán

Hali!
Másoknak is vannak mostanában gondjai az ebayes rendelések megérkezésével? Régóta (10+ éve) használom időnként kis értékű egyszerű alkatrészek, kiegészítők rendelésére, néha-néha eddig is előfordult, hogy valami nem érkezett meg, de most sorra nem jönnek meg a rendelések, még olyanoktól is, akik totál megbízható eladók, tucatnyi sikeres tranzakcióm volt velük és ezelőtt minden megérkezett. Tavasszal még a Kínából rendelt dolgok amik megjöttek (volt pár scam eladó, akiket az ebay törölt, a pénzt visszakaptam), a legit tranzakciók 90%-a megjött, 3-4 hét alatt itt voltak. Most pl. júl. 28-án 7 rendelést adtam fel, ezek közül 1 Európából jött, ezen kívül a többi 6 közül eddig csak 1 érkezett meg. A 6-ból 4-nek van tracking ID-je, 3-nál pár nap alatt elindult Kínából és megérkezett Isztambulba (ugh), és ez az utolsó bejegyzés egy hónapja.
Másnál is beakadt a logisztika?

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#77810) Met


Met
nagyúr

Rendelnék 3 dolgot.
Kettőt sikerült, a harmadikat nem engedi
Unfortunately, we can't process your payment. Here are your options:

Check out with another PayPal method, like the one we're showing now.
Select a different payment option.

Van valami napi limit?
Pénz van a PP-hez csatolt virtuális kártyán.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#77811) V/ válasza Met (#77810) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyádnál lehet limit. A PayPal-nál nincs napi limit, az évest ha eléred akkor persze van limit, de legfeljebb technikai hiba fordulna elő.

(#77812) Met válasza V/ (#77811) üzenetére


Met
nagyúr

Ehh, köszi.
Ez volt a gond, pedig egyszer már szívtam ezzel.
Valamiért a virtuális kártyához nem kötődik nekem az hogy limit van rajta.
Rendes kártyánál tudom, meg gondolok rá ha valami drágább dolgot készülök venni hogy emelni kell a limiten, de a virtuálisnál valahogy ez nem rögzült.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#77813) rednifegnar


rednifegnar
senior tag

kicsit off, inkabb penzugyi kerdes:
adott egy fix aras cucc, nemet elado utalasos fizetes, eur osszeg.
namarmost ilyenkor megvan minden adat a bankszamlajahoz. lehetseges erre a szamlara valahogy kozvetlenul ratenni kp-bol a lovet? tekintve, hogy marha magas most az eur viszont lenne regebbrol kp igy kvazi olcsobban kifizetni. vagy ez nagyon hulye otlet?

A camera does not make art, the artist makes art.

(#77814) V/ válasza rednifegnar (#77813) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor lehetne ha lenne itt a bankjának fiókja, ahol €-t pénztári befizetéssel a számlájára tesznek

(#77815) rednifegnar válasza V/ (#77814) üzenetére


rednifegnar
senior tag

egyszer jo regen ~20 eve vettem mar igy dolgot besetaltam az elso bankba (otp a florianon) es ott befizetve, de nem tom ma ez mukodik e vagy van ra mas modszer vagy egyszeruen nem eri meg.

[ Szerkesztve ]

A camera does not make art, the artist makes art.

(#77816) V/ válasza rednifegnar (#77815) üzenetére


V/
Topikgazda

No erre csak azt tudom írni hogy akkor sétálj be egy bankba és tájékoztass bennünket hogy mi történt.

(#77817) bzoley válasza .mf (#77809) üzenetére


bzoley
veterán

07.20 óta 20+ tétel lóg a levegőben. Ki tudja merre járnak.

(#77818) fererencz89


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Üdv!
Angliából vásároltam hangfalakat. A leírás szerint "these are playing well", tehát elvileg jól szólnak. A valóságban pedig nagyon nem. Próbáltam levélben megbeszélni, de mindig volt valami kifogás, miszerint én vagyok a béna. Megelégeltem, visszafizetést igényeltem. A kérdésem az, hogy a politikája szerint a vásárló fizeti a visszautat (amit gúnyosan az orrom alá dörgölt), de abban az esetben is, ha hibás, nem megfelelően leírt a termék?

Köszönöm!

Nem szotkam hibázni.

(#77819) V/ válasza fererencz89 (#77818) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de a PayPal -ha rajtuk keresztül történt a fizetés- 9300 Ft-ig visszaadja.
Kérdés az hogy volt-e visszaküldési lehetősége a hirdetésben.
Találsz olyan eBay Help-et ahol azt írják hogy az eladó ad neked postai címkét, meg neki kel állni a költséget, de ez nem minden esetben igaz.
Egy Royal Mail előre fizetett címkével innen senki sem vinné el, üzleti eladók esetén is mivel ez nem olyan jellegű eladás nem mindig fizetik a vissza postát. Ugyanúgy ha az van írva a hirdetésben Hogy nincs visszaküldés vagy garancia, akkor hiába írja az eBay help.
Persze lehet próbálkozni kérni az eladótól.

[ Szerkesztve ]

(#77820) madrac válasza fererencz89 (#77818) üzenetére


madrac
őstag

Volt hasonló esetem, és ha hibás a termék, akkor biztos, hogy az eladónak kell előre állnia a visszaküldés költségét. Ha nem teszi, full refund-ot fognak ítélni több mint valószínű, ha lejár a visszaküldés határideje. Az már más kérdés, hogy mennyire lehet bebizonyítani a termékről, hogy hibás, ha elég szubjektív az a tulajdonság amivel az ember nem elégedett. A "these are playing well" kifejezés is elég szubjektív, és nem tudni pontosan mire is vonatkozott...
Szerintem akkor kérheti az eladó, hogy postázd vissza saját költségen, ha mondjak csak úgy meggondoltad magad.

(#77821) V/ válasza madrac (#77820) üzenetére


V/
Topikgazda

És nálad is egy angol mondjuk magánszemély volt aki kifizette neked és nem új termékről volt szó? Ha nincs visszaküldési lehetőség megadva akkor nem nem igazán lehet kötelezni.
De visszanézve a hozzászólásokat végül is nem írtad, hogy akkor visszaküldted, nem küldted, visszakaptad-e az árat vagy nem kaptad vissza? Mi lett a vége a dolognak? Az augusztusi dologról érdeklődöm.

[ Szerkesztve ]

(#77822) 66zio válasza .mf (#77809) üzenetére


66zio
aktív tag

Most nekem se jön annyira össze. 3 refundot kértem mostanában (2 Ebay 1 Gearbest). Egyből vissza is adták a pénzt, egyedül a Gearbesttel kellett többet levelezni. Mind a háromnak lejárt a kiirt szállítási idő, van amit júniusban rendeltem.

Mondjuk vicces mert hétfőn kértem refundot erre az egyik termék kedden megjött.. Szóval most írhatok az eladónak, hogy adja meg a Paypal-ját amire elküldhetem az árat megint.

(#77823) fererencz89 válasza madrac (#77820) üzenetére


fererencz89
őstag
LOGOUT blog

Köszönöm a válaszokat!

Folyamatban a visszaküldés, az eladó elfogadta, majd ezt kaptam legutóbb:
" Seller **** let us know that they can't buy a return shipping label for you to use for good mached pair of xyz loudspeakers playing well.
The seller is still responsible for return shipping costs, so contact them to arrange return shipping. "

Másutt meg ezt írja az eBay:
"Be sure to send it back by Sep 18. If you don't, we might close your return and there's a chance you won't get a refund. The seller's responsible for return shipping charges, so you can ask for a return shipping label"

Szóval elvileg neki kell fizetni, de nem küld nekem matricát. Most én keressek valami módot a visszajuttatásra, de ha egy héten belül nem kapja meg, nem fizetnek ki? Már nem értem. :D

Egyébként a "used" állapot leírásában szerepel, hogy látszik a használat nyoma, de teljesen működőképes, úgy funkcionál, ahogy kell. Videót is készítettem, megosztottam az eladóval. Ezen hallható, hogy a magas hangok hiányoznak, kellemetlen a többi hang is. Mindezt egy hasonló kategóriájú hangfallal, látható csalás nélkül összehasonlítva. Levélben az eladó is beismerte, hogy azok az ő hangfalai. :DD De belekötött abba is, ami egyértelmű, azt mondta az nem a hangfal hibája...

Köszi!

[ Szerkesztve ]

Nem szotkam hibázni.

(#77824) madrac válasza V/ (#77821) üzenetére


madrac
őstag

Új termékről volt szó. Kínai kereskedő volt.
Persze, hogy nem írtam meg a történet végét annó, nem volt már kedvem hozzá, mert úgy láttam ez nem érdekel senkit sem. Itt csak te válaszolsz mindenkinek, mint egy magán ebay support, ráadásul inkább az eladó érdekeit preferálva.. Te is csak annyit tanácsoltál, hogy küldjem vissza saját költségen, utánajárással, miközben nem is én voltam a hibás... én ezt a megoldást erősen vitattam.
Szóval mivel nem volt más opció, kértem egy visszaküldést, amire nemsokra rá az eladó jelezte is, hogy nem tud visszaküldési labelt adni. Ezután már hiába írtam neki, nem válaszolt.
Ezután megkérdeztem az ebay supportot is, és nagy nehezen sikerült találni egy felületet ahol fel tudtam venni velük a kapcsolatot, és írták, hogy a visszaküldési határidő lejárta után nem fognak hezitálni a full refund-al, és on hold-ra rakták a caset. Ilyen esetben (nem azt a modellt küldték mint ami a leírásban van), az eladónak kell állnia a visszaküldés költségét, erre nem kötelezhetnek. Szóval lejárt a határidő, én pedig meg is kaptam a full refund-ot egy idő után. Nyilván ment is a negatív értékelés, amit az eladó még megpróbált utána módosíttatni velem, mondván milyen rendesek voltak, hisz full refund-ot adtak, ugyan változtassam már meg..

[ Szerkesztve ]

(#77825) madrac válasza fererencz89 (#77823) üzenetére


madrac
őstag

Hát, én azért újra megkérdezném, hogy akkor fizeti-e előre a visszaút költségét, mivel ez az ebay szabályzata szerint az ő felelőssége, és ha nem, akkor esélyes a full refund az ebay részéről, bár tényleg nem tudom, hogy ilyen esetben mennyire fogadják el az indoklást, mellékelt bizonyítékokat, hogy az eladó hibája. Lehet, hogy fel kellene venned neked is a kapcsolatot az ebay-el, mert ilyen esetben lehet más a dolog megítélése...

(#77826) V/ válasza madrac (#77824) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszönöm a tájékoztatást, de a személyeskedő megjegyzésed nélkül is tökéletesen megfelelt volna, én illendően kérdeztem tőled, sajnálatos hogy ez neked nem sikerült a válaszolás közben.
Végeredményben visszakaptad a pénzed és ott maradt a használhatatlan termék is nálad.
Azt is írtam, hogy a PayPal nem véletlenül biztosítja a visszaküldési költség megtérítését. De ebben sem vitatkozok veled.

[ Szerkesztve ]

(#77827) madrac válasza V/ (#77826) üzenetére


madrac
őstag

Látod, pont az ilyen támadó, kioktató kommentjeid miatt nem volt kedvem már leírni a további fejleményeket, amit kvázi a sajátodként kezelsz...
Semmi személyeskedés nem volt abban amit írtam. Tárgyilagos leírtam a véleményemet amit ismét sikerült túlreagálnod.
Vissza lehet olvasni, hogy miket írtál, tanácsoltál annó nekem is. A Paypal korlátozott postaköltség visszatérítő funkciója nem igazán arra van kitalálva szerintem, hogy az eladó szabályzatbeli kötelességét kiváltva, gyakorlatilag a vevő kontójára legyen visszaküldve a hibás termék, és a vevő igényelje azt vissza utólag. A csomagolás, utánajárás procedúráját persze szintén nem téríti meg senki... Mikor javasolta azt az ebay egy vevőnek ilyen esetben, hogy így járjon el? Te mégis csak ezt tanácsolod mindenkinek, és nem szoktad a full refund lehetőséget még megemlíteni sem....

(#77828) ledgeri


ledgeri
nagyúr

Üdv! Szeretnék érdeklődni, hogy miért lehet az, a kínai eladók 99,9%-a vagy több nem küld Afrikába?
(Kis projektem keretében akartam egy kis gagyiságot küldeni tesómnak aki ott van most, és csak kíváncsiságból egy eladótol magamhoz is rendelni, hogy lássam hova ér előbb a cuccli..)

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#77829) V/ válasza madrac (#77827) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit írsz hogy egy visszaküldéses termék esetén nem kapsz posta bérmentesítő címkét akkor automatikusan jár a teljes refund, az csúsztatás.
Ha az eladóval meg lett egyezve a szállítás módjáról és ugye a kifizetéséről a költségnek akkor azt kötelező visszaküldenie a vevőnek.
Arra hivatkozni hogy nem küldött címkét - amit eleve nem tud - és megtagadni a visszaküldést, annak ellenére hogy kifizetné a posta költséget, majd így refundot visszaigényelni és "zsebrerakni" az visszaélés az eBay szabályaival és tisztességtelen vevői magatartás, nyerészkedés.

Ha belenézel az eBay szabályaiba, ott említenek olyat ha nincs címke, akkor más módon kell visszaküldeni.
If I don't receive a return shipping label, how should I return the item?
When returning an item you should always use tracked shipping to maintain proof you returned the item to the seller which ensures your refund. If the item is over $750 it will need to be returned with a signature confirmation.

Ha valaki nem érti meg hogy a kínai, az USA vagy angol postának nincs Magyarországon felvevőhelye, akkor hiába küld előre kifizetett postai címkét az eladó, azt nem lehet itt feladni, ha akarna sem tudna küldeni, mert nincs értelme.

Nem címke küldés a lényeg, hanem az hogy az eladó fizeti a visszaküldés költségét.
If the seller is paying for return shipping
When you're sending an item back to the seller, there are a few methods you can use to ship it back. If the seller is responsible for the return shipping costs, they decide how they'd like the item to be sent back to them, and they'll let you know which method to use.

Ennek megfelelően az eBay szabályai közül ha objektív okok miatt az eladó nem küld címkét a két leírt visszaküldési módszerből The seller is paying for return shipping és a You're paying for return shipping ez utóbbit kell alkalmazni azzal az eltérésse hogy a költséget az eladónak ki kell fizeti a vevő felé.

A címkés szállítás megfogalmazásuk a Generally Általában szóval indul. Ez általános értelmezésben jelenti azt hogy ezenkívül van más is.

Ha vissza kell küldeni akkor tisztázzuk azt az eladóval hogy fizeti a postaköltséget, mivel bérmenetesítési címkét nem tud küldeni, ezért a nálunk elérhető szállítónál egy követhető, könyvelt és nem a legdrágább módon küldjük el az eladónak, ha megkapta neki vissza kell adni a vételárat és a postaköltséget. A fogyasztóvédelmi szabályozás is ennek megfelelően működik.

Az eBay ezt írja: Anytime you use an eBay return shipping label, returns are shipped by either USPS First-Class or Priority Mail, Tehát ezen posta, a USPS venné át csomagot szállításra, ami nálunk nem működik.
Ott is megbukik ez a eBay label téma, hogy mindezekhez PayPal regisztráció az előfeltétele, akinek nincs annak akkor nem járna a vásárlói védelem?

Azt nem kívánom megvitatni hogy mire van ez a PayPal szolgáltatás, lényeg az hogy a feladást követően azonnal igényelhető és pár napon belül vissza is térítik az összeget, mert a te esetedben ez nem releváns, az eladó hajlandó lett volna kifizetni.
Erre elég hamar jött is az email ebay-től, hogy az eladó jelezte, hogy labelt nem tud küldeni és egyezzünk meg a visszaküldés költségéről. Erre írtam neki üzenetben, hogy akkor tud-e adni labelt, mert én nem tudom visszaküldeni, mert nagyon drága lenne, de full refund is oké lenne.

Mivel nem lett a szállítási költségben egyezség, de nem az eladó hibájából, innentől kezdve már értelmetlen az egész szituáció. Ha valaki eldönti hogy eleve nem is küldi vissza, akkor okokat lehet felsorolni, de azért ez már nem korrekt.

semmi kedvem a visszaküldési herce-hurcához, nagy méretű csomagoló anyagot venni saját költségen valahol, amit nem ad vissza senki, hieroglifákkal megcímezni, vagy szenvedni valamilyen etikett nyomtatással, vámáru nyilatkozattal, sorbanállással, ragozzam még?

Részemről csak annyi a zárszó, hogy az eBay vásárlói védelme a visszaküldésre biztosítja azt is ha objektív okok miatt nem tud az adott vevőnek az eladó bérmentesített csomagcímkét küldeni miként lehessen az adott dolgot visszaküldeni, úgy hogy az eladó fizeti a költségét.
Az hogy ezt adott esetben a vevőnek meg kell előlegezni mert máshogy nem tudja az elküldést megkezdeni az gondolom logikus.
Bár ha meg van a kiküldés összege (elkészítjük a MP címiratkitöltő oldalon a címkénket) és ezt közöljük az eladóval és azt kérjük hogy az összeget küldje el a PayPal fiókunkra, akkor nem kell megelőlegeznünk. Eleve az a címke kerül rá és a kifizetési nyugtát is elküldjük az eladónak. Ha nem posta a szállító ott is tudjuk előre hogy mennyibe fog kerülni.

Ez itt semmi kioktató stílus, egy tárgyilagos tájékoztatási hozzászólás. Nem csak én szoktam azt javasolni, hogy legyenek betartva az eBay szerződési feltételei, szabályai.
Ez pedig nem igaz: Itt csak te válaszolsz mindenkinek, mint egy magán ebay support, ráadásul inkább az eladó érdekeit preferálva

[ Szerkesztve ]

(#77830) GAbre


GAbre
veterán

Üdv!
Ebayen eltünt a chat support funkció?

Avatar

(#77831) V/ válasza GAbre (#77830) üzenetére


V/
Topikgazda

Most az Email us-t és a Call us-t látom jóformán minden helyen, de nem figyeltem hogy mikor tűnt el, nekem ez a jobb.

(#77832) GAbre válasza V/ (#77831) üzenetére


GAbre
veterán

Nálam csak call-ok vannak :D
.com-on,
co.uk-n,
.de-n

Avatar

(#77833) V/ válasza GAbre (#77832) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyit változtattak lényegében hogy az adott vásárlást kiválasztva lehet használni, olyan általános dologra nem igazán.
Felül vagy alul a Help & Contact és rögtön a Need help with your recent orders? és alatta a vásárlások jönnek, ott kiválasztva pedig jönnek a linkek amely problémát azokon jelezhetsz. A megoldáshoz vezető dolgok ha nincsenek az előkerülő leírásba (azokban is vannak kapcsolathoz vezető linkek) akkor alulra a Need more help? alatti opciók használhatóak.
Contact seller vagy Call us vagy Email us esetleg ezekből párosítások.

[ Szerkesztve ]

(#77834) .mf válasza bzoley (#77817) üzenetére


.mf
veterán

Nyertél :DDD Ez szívás :(
Nekem közben elkezdtek megérkezni, tegnap és tegnapelőtt is jött 1-1.
Ugyan a max szállítási időn belül voltak, de jóval a leghamarabbi után (valahol a kettő között), miközben régen ált. a leghamarabbi előtt már megérkeztek, vagy max azután egy héten belül, ritka volt, hogy ennél lassabban jött. Ami csak azért aggaszt, mert egy hónap múlva elutazok, és rendeltem / újrarendeltem még pár dolgot, ami jól jönne az utazáshoz; bár a leghamarabbi szállítási idő még 2 héttel az indulás előtt van mindegyiknél, de max szállítási időnek elég hosszú időt adtak meg (nov közepe, december meg ilyenek)...

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#77835) GAbre válasza V/ (#77833) üzenetére


GAbre
veterán


Sajnos nekem sehogy sincs.Úgy se ahogy mondtad.

Avatar

(#77836) V/ válasza GAbre (#77835) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem. Másik böngészővel is ez jön elő? Amúgy mi lenne a probléma?

(#77837) GAbre válasza V/ (#77836) üzenetére


GAbre
veterán

Igen,külön néztem most edgé-vel.
Eladtam cd kulcsot ebayen,jobban mondva 2-őt.
És pár óra múlva jött az üzenet,hogy elvileg feltörték a vevő fiókját,és vissza lesz vonva megrendelés.
Akkor még éltek a kulcsok,és kb 1 óra múlva mikor végre gép elé ültem,már el lettek használva.
Gondolom vevőnek lesz adva az egész és megint csak bukok ebayen..... :W
De még csak beszélni se lehet ebayel.... :S
Kezdem unni,hogy mindíg ilyen és hasonló körökbe lépek bele.

Avatar

(#77838) V/ válasza GAbre (#77837) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom, de nekem erre jött az e-mail-es link: Subject: Appealing a decision as a seller

Ez az útvonala:
Home
Help
Selling
Returns & Refunds
Appeal eBay's decision about a return or missing item for sellers

Lehet hogy ez a link odavisz és alul ott az e-mail-es dolog

Sajnos átvertek és eddig ilyen eladási problémánál nem volt megnyugtató befejezése a dolognak.
Az a gond, hogy az ilyen kifogást el kellene utasítaniuk, ha van 2 lépcsős azonosítás amivel a "feltörés" megakadályozható és az eBay vevő ezt nem használja, akkor semmi keresnivalója a pénz visszakérés területén. Ha nem védi a fiókját, hát így járt. Ezt egyszerűen nem értem az eBay részéről.

[ Szerkesztve ]

(#77839) GAbre válasza V/ (#77838) üzenetére


GAbre
veterán

Ugyanaz a helyzet.
Próbáltam másik ebayen is.Sajnos annál sincs. :S

Avatar

(#77840) V/ válasza GAbre (#77839) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ugyanazon a helyen vagy mint itt a képen az eBay felirat alatti link sor?


Lehet hogy rossz linket másoltam be, ez lesz a jó.
Ez eBay.com

Kipróbáltam Chrome címsorában bemásoltam az előző linket, arra az oldalra ment és alul ott a link.

[ Szerkesztve ]

(#77841) GAbre válasza V/ (#77840) üzenetére


GAbre
veterán

Nah valahogy sikerült.
Most az alsó sorban ott volt a chat,ahol a paypal is neked.
De email azóta sincs :D

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#77842) darvinya válasza GAbre (#77841) üzenetére


darvinya
titán

Milyen nálad az eBay kezdő oldal nálad?

Kicsit olyan érzésem támadt, hogy Te lettél feltörve és egy fals eBay-re vagy irányítva.
Ott adataidat felhasználva garázdálkodnak a valós eBay-en, stb.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#77843) GAbre válasza darvinya (#77842) üzenetére


GAbre
veterán

Kezd elegem lenni az ilyenekből,nem mondom,volt már,hogy figyelmetlen is voltam.
De tudod olyan jó,mikor kérsz randit attól a lánytól,aki évek óta mosolyog rád,aztán igent mond,de másnap nem is hajlandó se mosolyogni,se köszöni(randi nem is volt),aztán mégis,de nem megyek bele.
Vagy a legjobb barátod hagy éhezni külföldön,és nem adja vissza a pénzed,amit ígérget.
Csak 1-2 nyalás az életből.
:C
Ilyeneket eszek elég gyakran. :Y
Meg ilyen ebay dolgokat deszertnek.És nincs megoldás,kerestem/keresek. :)
Nekem ez nem specifikus,hacsak valami vírus nincs a gépen,és 2 böngészővel 2 külön fiókkal nem csinálja vmi kártevő.Mert még csak ki se jelentkeztem azóta.
Bár avast-ot és Malwarebytes Anti-Malware-t is futtatok rendszeresen.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#77844) darvinya válasza GAbre (#77843) üzenetére


darvinya
titán

„Bár avast-ot és Malwarebytes Anti-Malware-t is futtatok rendszeresen.”

Nem ide tartozik, de Te magad telepítetted kémberejtettvírust.
Ami újdonság, hogy nem kell fent legyen az egész kém program.
Csak annyi, hogy kiküldi IP-d, s máris fals oldalt látsz, mert Ő szerverükre vagy átirányítva.
Tehát mindegy hány böngészőn nézed.

Bár ekkor hullik össze Opera Turbó, s akkor tudom, hogy nem kerek valami.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#77845) cof válasza GAbre (#77841) üzenetére


cof
veterán

Nekem úgy is van e-mail, hogy nem vagyok belépve, Chrome. Az Avast böngésző beépülő az néha tud meglepetéseket okozni, néha blokkol ezt-azt...

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#77846) GAbre válasza darvinya (#77844) üzenetére


GAbre
veterán

Ilyenbe még nem volt részem,de topikgazda linkje se ment.(már ha ez számít).
Eleddig minden működött rendesen ebayen is.Ha van is ilyen nem tudom mire várnak hónapok alatt,mert nem volt ismeretlen aktivitás,jelszó változás,vagy épp összeg eltűnt volna valami.

CoF:
Nem rakok be böngészőbe semmit,van videó letöltő évek óta,meg blokkoló program és kész.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#77847) darvinya válasza GAbre (#77846) üzenetére


darvinya
titán

De kivárjon kire?
eBay hiteles adataidat látja, csak te látsz fals oldalt.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#77848) GAbre válasza GAbre (#77846) üzenetére


GAbre
veterán

Újra néztem,megint az amit leírtam(no chat stb)

Kijelentkeztem:

Ebay.co.uk-n csak hívás van.
Bejelentkeztem:

Ebay.com-on van csak email.Bár ahogy a fentebbi képen is látszik 77835ban.ott nem volt email.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#77849) minas


minas
aktív tag

Üdv! Manapság hogy lehet ügyet nyitni? Mert korábban volt ilyen menüpont. Vagy ha refundot kérek, automatikusan vissza is kell küldenem a terméket? Ha igen, ilyenkor kié a költség?
Vettem valamit, megérkezett, de szépséghibás. Kétszer is írtam az eladónak, hogy egyezzünk meg valami kompenzációban, de nem válaszol. Van pár negatívja, mindegyik azt írja, hogy nem kommunikál és a visszaküldési cím sem valós. Egyébként 98,4%-os a feedback-je párezer eladással. Mit javasoltok?

(#77850) V/ válasza minas (#77849) üzenetére


V/
Topikgazda

Az a korábban majd 2 éve megszűnt. A menüpont neve a return request és az üzent részhez kell beírni hogy pontosan mit szeretnél, ha megfelel a dolog csak részkártérítés kell, akkor azt.
Az Összefoglaló, 4. b) eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van segíthet.

Nincs kötelező visszaküldés, ha az eladó nem ragaszkodik hozzá. A költséget vagy kifizeti vagy nem, de neked biztosítva van az hogy a visszaküldés díját rögtön a feladás után kérd a PayPal-tól, ők max. 9300 Ft-ig visszaadják neked.
Úgy 20 hsz-el feljebb írtam néhány dolgot a visszaküldéssel, ott van link is az eBay megfelelő oldalára, ahol konkrétabban le van írva.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.