Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74445) wody21 válasza V/ (#74325) üzenetére


wody21
tag

Ismét jelentkeznék ezzel a 610 EUR-os, elveszett, nem biztosított csomagos story-val.

Legfrissebb fejlemény: az eladó (ebay.de - privát, nem üzleti user) kapott egy levelet DHL-től, amiben közölték vele, hogy a vizsgálat lezajlott - a csomag elveszett, és mivel nem volt biztosítva, így kártérítésre sincs lehetőség. Ezt beszkennelte, nekem is elküldte.

eBay-en ugyan mindig aktív a case, ugyanaz a szöveg olvasható a státusz alatt (You have contacted eBay Customer Service. Awaiting for response). eBay.de CS-től kaptam egy mailt (telefonhívásomat követően), amiben sajnálattal veszik tudomásul, hogy az eladó nem teljesítette a ráeső részét. Mivel a fizetés banki átutalás formájában történt, így nincs lehetőség refund-ra, ebben az esetben fordulhatok rendőrséghez, stb. amihez csatolják az eladó adatait...

Nah most a kérdésem még egyszer:
- elveszett, nem biztosított csomag esetén, privát eladótól vásárolva kit terhel a kár? A vevőt, engem? Szóval jelen esetben, a Terms and Condition-nak megfelelően nem tehetek mást, csak benyelem az egészet...? Nyilván ebben az esetben a "chargeback" sem játszhat...

Köszi a segítséget még egyszer!

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.