Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71601) V/ válasza voyi (#71600) üzenetére


V/
Topikgazda

De arra válaszolt hogy elfogadja, arról kaptál az eBay-n keresztül valamit?
Annyit tegyél meg, hogy írsz neki, hogy kérését teljesítetted és várod a pénzt vissza.

[ Szerkesztve ]

(#71602) voyi válasza V/ (#71601) üzenetére


voyi
aktív tag

Igen,azt irta,hogy visszahivja a kuldemenyt igy nem kell nekem pluszban postakoltseget fizetnem es amint visszajott illetve hagytam pozitiv feedbacket refundol. Jan 2.an irta hogy 3-5 nap mulva jon vissza a cucc hozza. Szombaton, azaz 6.-an jart le az 5 nap. Illetve urtam neki hogy a kereset teljesitettem pozitiv feedbacket adtam.

Tehat levelezes megvan.

A levelen kivul nem kaptam semmit sem az ebaytol.
Lehet ilyenkor case-t nyitni errol utolag a resolution centre-ben?

[ Szerkesztve ]

Aláírás

(#71603) ngyjns


ngyjns
tag

Sziasztok! Első rendelésem az ebayről egy óra volt tavaly október végén, azóta sok mindent rendeltem és szépen megjött minden. De az említett óra nem jött meg, most már tracking number kiírás sem szerepel. Eddig az volt, hogy Magyarországra érkezett december elején azóta semmi hír. Mit tegyek?

(#71604) V/ válasza ngyjns (#71603) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól függ hogy ez bejegyzés igaz volt vagy nem. Ha nem nemzetközi postai nyomkövetési szám és nem futár szám, akkor a megérkezést nálunk senki sem könyvelte így az kamu.
A várható érkezés utolsó dátumától van 30 napod reklamációt indítani a nem megérkezésre, erre dátumra még javasolt 7-10 napot ráhagyni és azután indítani a nem érkezett meg request-et. Bővebben az Összefoglalóban.

[ Szerkesztve ]

(#71605) ngyjns válasza V/ (#71604) üzenetére


ngyjns
tag

Köszi, vegyem fel a kapcsolatot az eladóval? Mit írjak neki?

(#71606) V/ válasza voyi (#71602) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyi gond azért van, hogy rögtön azért nem szokták feladni és így ez a visszahívás számomra nem egészen tiszta.
Persze lehet nyitni, pl: nem érkezett meg.

(#71607) ngyjns válasza V/ (#71604) üzenetére


ngyjns
tag

Purchase history-ban a More actions-ben nincs lehetőség I didn't receive it-et választani, csak elmenteni az eladót, vagy írni neki. Mit csináljak? Köszi?

(#71608) V/ válasza ngyjns (#71605) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem menj arra a More actions-ban akkor a Resolution Center-ben, a menüben alul,

lesz az hogy nem érkezett meg, ha már a dátum túl van lépve akkor elmegy a request és majd arra reagál az eladó, ha nincs még erre lehetőség, akkor meg azt írja hogy szállítás alatt van, később lehet indítani.
Lehet ugyan olyan stádiumban, hogy már itt van a Nemzetközi Kicserélő Központban, ahol valamiért akár 7-10 napig sem foglalkoznak vele.

[ Szerkesztve ]

(#71609) ngyjns válasza V/ (#71608) üzenetére


ngyjns
tag

Köszönöm a gyors válaszod, Account settings-ban We hope you get your item soon
Let the seller know how they can help. If you don't hear back from the seller after 4 business days or can't resolve the problem, ask us to step in and help. We want to make things right for you.
Track your item:
Carrier ...
Tracking number 8001490000000

In Transit alatt van, vagyis az zöld.

Október 18-tól akkor még mindig szállítás alatt van?

(#71610) V/ válasza ngyjns (#71609) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért ne, hosszú az út. De az a kényeg, hogy majd 5 nap múlva léphetsz tovább a ask us to step in and help.-re

(#71611) ngyjns válasza V/ (#71610) üzenetére


ngyjns
tag

Ha itt tovább megyek, bejelölöm az I want the item-et és leírom az eladónak, hogy My first ebay purchase.Not arrived! Akkor hülyeséget csinálok?

(#71612) V/ válasza ngyjns (#71611) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóra azért utaltam, mert ott egyértelmű mit válassz. 4.a) eBay-en Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék, második része
Ennyi idő után már nem a terméket, ha nem a pénzt kérjük vissza I want refund, rossz a választásod, mire újból megjönne feltéve ha nem veszne el az is, akkor már a PayPal védelemből is kifutsz jóformán.
És talán ilyesmit írj: The package has not been received. I'm sorry, I can't wait any longer, please return my money.

[ Szerkesztve ]

(#71613) ngyjns válasza V/ (#71612) üzenetére


ngyjns
tag

Köszönöm az összefoglalódat is és a válaszodat, refundoltam, január 12-ig remélem válaszol az eladó. Ha nem akkor próbálkozom a leírásod alapján.

(#71614) voyi válasza V/ (#71606) üzenetére


voyi
aktív tag

Na, most már minden világos.
Beszéltem az ebay customer service-el, ha a legkésőbbi becsült kézbesítési időpontig sem jön meg a refundom, akkor közbelép az ebay és akkor elbírálják az ügyet,azaz nagy valószínűséggel megkapom a refundot. Hacsak előbb nem refundol az eladó.

Aláírás

(#71615) donjohnson


donjohnson
addikt

sziasztok,

a végén a fizetésnél van ez amit ki lehet pipálni: "By clicking Confirm and pay, you agree to the PayPal terms and Privacy Policy. Payment processed by PayPal. No PayPal account required."

itt a képen nincs ilyen bepipálós doboz a "confirm and pay" gomb mellett és szintén bankkártyával mutatja: [link]

nincs paypal-om és nem is akarok csinálni, de ha most ezt a részt nem pipálom be a kék gomb mellett, akkor nem fog működni a fizetés?

előre is köszi!

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#71616) V/ válasza donjohnson (#71615) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen világos hogy miért nem fizeted ki, ez az utolsó gomb és megy a pénz, kattints rá a Confirm and pay-re, ez így működik.
Akár PayPal fiókkal, akár kártyával fizetsz a fizetési kliens mindig a PayPal.
A szövegben írják is, hogy nem kell PayPal fiók, viszont a fizetési procedurát, a szabályokat elfogadod.
Értsd mos ők csak a kártyás fizetés bekérőoldalát biztosítják.
Ennek ellenére a szabályokban az is benne van, hogy nincs PayPal védelem.

[ Szerkesztve ]

(#71617) t.dora1204


t.dora1204
újonc

Sziasztok!
Új vagyok még itt, viszont lenne egy kis problémám.
Rendeltem az ebayről 25.000ft értékben egy elektronikai terméket, a mai napon pedig kaptam egy emailt a DHL-től hogy sikeresen megvámoltak. Viszont az eladó a csomagomra 29.64 USD-t írt. Sosem vámoltak még meg, ilyenkor mi a teendő? Mit küldjek el nekik? És körülbelül mennyit kell ráfizetnem a termékre? Megköszönném ha tudnátok segíteni :)

(#71618) V/ válasza t.dora1204 (#71617) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, 17. Vám ügyintézésről néhány gondolat
A DHL nyomtatványa is letölthető meg az is hogy mit csatolj hozzá olvasható.
Úgy 2004 óta nem a ráírt érték számít.
Pont az előbb néztem meg és írtam a másik topikba: hogy a 22 € áfamentes határ az most 26,49 $ és egy csomagban lévő értéke számít.
Így hiába írta a 29.64 USD-t, az is áfaköteles lenne.

[ Szerkesztve ]

(#71619) donjohnson válasza V/ (#71616) üzenetére


donjohnson
addikt

köszi a választ.
csak annyi lett volna a kérdésem, hogy bepipálás nélkül is működik-e a Confirm and pay gomb, de akkor valószínűleg nem, és muszáj bepipálni, hogy elfogadjam a feltételeket. :)
mert amúgy nálam bepipálás nélkül is kék a gomb, nem pedig szürke.

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#71620) V/ válasza donjohnson (#71619) üzenetére


V/
Topikgazda

Emlékeim szerint kell a pipa, de mindig variálnak, lehet, hogy most nem.

(#71621) t.dora1204 válasza V/ (#71618) üzenetére


t.dora1204
újonc

Köszönöm.

(#71622) RAZR_v3


RAZR_v3
tag

Angliából rendeltem és az Ebay információ szerint a csomagot a Global Shipping Program keretében kapom meg, kaptam nyomkövetési számot is, ami UPAAA betűkkel kezdődik és rengeteg számmal végződik.

Melyik futárszolgálat fogja Magyarországon kézbesíteni? Kapok majd e-mailben információt a csomag pontos kézbesítési időintervallumáról, mint például a GLS futárszolgálatnál?

(#71623) V/ válasza RAZR_v3 (#71622) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglaló, 10. Tracking, küldemény nyomkövetés végén ott vannak az ismert szállítók. A GLS lesz és a csomag minden mozgásáról kapsz e-mailt-is. Majd amikor a GLS-hez kerül akkor lesz egy GLS csomagazonosító is és nézegetheted a honlapjukon.

(#71624) access_denied


access_denied
senior tag

Google translate megvolt (nem tudok németül), de az utolsó két bejegyzés az alábbi linken számomra értelmezhetetlen.

08.01.2018 16:57:00 Die Sendung wurde sortiert (Ungarn / HUN).
08.01.2018 12:00:00 Der Empfänger wurde nicht angetroffen.

Igazából a 12:00 órás bejegyzés furcsa. Várjak türelemmel?

(#71625) attiati


attiati
veterán

sikerült 225 USD maximum licitet bevinnem 2,25 usd helyett.

ezzel lehet valamit csinálni?

(#71626) somnia válasza attiati (#71625) üzenetére


somnia
őstag

...törölni...lásd az összefoglalót!

[ Szerkesztve ]

(#71627) V/ válasza attiati (#71625) üzenetére


V/
Topikgazda

Van törlési lehetőség, lásd Összefoglaló

(#71628) attiati


attiati
veterán

köszi mindkettőtöknek :R

(#71629) arminlok


arminlok
senior tag

Sziasztok!

Miután a vámnyilatkozatot elküldte az ember utána a fizetés az hogyan megy a Postánál? Előre kell majd fizetni és utána küldik csak ki a csomagot vagy átvételkor kell kifizetni a díjakat? Köszi :)

(#71630) Archttila


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Sziasztok!

Segítenétek értelmezni, hogy most ez a csomag Budapesten tűnt el, vagy úton a célország/Budapest felé?
Köszönöm!

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#71631) V/ válasza arminlok (#71629) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem írtam volna az Összefoglalóban akkor kézbesítéskor fizeted kp.-ben az áfát és az eljárási díjat

[ Szerkesztve ]

(#71632) V/ válasza Archttila (#71630) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem igazán eBay, van DHL számod is, van telefonszámuk is. De az lenne az utolsó bejegyzés, hogy megérkezett ide és hamarosan kézbesítik. Úgy november 25.-én én már kerestem volna, most egy kicsit későinek tűnik. :F

(#71633) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Elküldött üzenetet tudok törölni (mobilról)?
Rossz eladónak ment a reklamáció.
(Persze ezt leírtam neki utána, hogy hagyja figyelmen kívül)

#?*@&!

(#71634) V/ válasza zeon.hu (#71633) üzenetére


V/
Topikgazda

A saját fiókodból az elküldött üzenetek közül tudod törölni, akihez megérkezett annak a fiókjából nem :)

[ Szerkesztve ]

(#71635) zeon.hu válasza V/ (#71634) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Akkor így marad :)
Kösz!

#?*@&!

(#71636) Archttila válasza V/ (#71632) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Köszi! A DHL átirányított a Postához mondván, hogy ők csak Németországig szállítják a csomagokat, a többit a Magyar Posta intézi. Szóval megy a mutogatás/mellébeszélés.

Nem az én rendelésem én csak segítek a egy ismerősnek. :)

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#71637) V/ válasza Archttila (#71636) üzenetére


V/
Topikgazda

Nyilván van valami félreértés mert nem igazán világos, hogy ennél milyen Németországról beszélnek, hol van utalás a Magyar Posta általi továbbszállításra. Én mindent elhiszek, csak meg is magyarázhatnák, hogy a rendszerük miért mást mutat.

(#71638) batyus086 válasza V/ (#71542) üzenetére


batyus086
csendes tag

Elnézést, csak most tudtam PayPal-on utána nézni a tranzakciónak, mert gondok voltak a gépemmel. A tranzakcióról azt írja, hogy pending, tehát akkor még függőben van elvileg? Az eBay-tól nem kaptam üzenetet azóta és az eladótól sem. Már kezd eléggé idegesíteni a dolog, mert mégis 3600 forintról van szó. Az árut törölték a listáról és az eladó sem hajlandó válaszolni a kérdésemre. Eléggé rosszat sejtek. Van ez a Resolution Center dolog, de ott nem sikerült intéznem semmit, mert ezt a hibát dobja ki:

Ez az eladónak a profilja: https://www.ebay.com/usr/notkopman - nincs valami sok pozitív értékelése az biztos, pedig erre szoktam általában mindig figyelni.

Gondoltam arra, hogy talán az eBay-nek kellene írnom egy emailt, de sajnos nem vagyok valami erős angolból, oroszul tanultam. :)

Az email megírásában tudna esetleg segíteni nekem valaki? Szerintetek van még esély rá, hogy vissza kapjam az összeget?

(#71639) V/ válasza batyus086 (#71638) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal-n amikor rákattintasz a vásárlási sorra és lemegnyilik a bővebb ablak azon belül mi lenne.
Ilyenre képre gondolok:

(#71640) batyus086 válasza V/ (#71639) üzenetére


batyus086
csendes tag

Megtaláltam. Ugye ez az?:

(#71641) V/ válasza batyus086 (#71640) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez az. Most annyit kellene tenned, hogy bankszámládon megkeresel egy olyan terhelést amelynél ez van írva: PAYPAL SPYDAERMTQT és 13,99 $-os tétel.
Ha a PayPal-on pending állapotban van, akkor még nem lett leemelve a bankszámláról, azért nem tudsz semmit sem tenni, mert még nincs "kifizetve" és ezért van ez a PayPal reports.
Egyébként ha nem "szedi" le az eladó akkor sikertelen vásárlás lesz belőle.

(#71642) Stefi_dzsi


Stefi_dzsi
tag

Sziasztok!

Az alábbi témában várom segítségeteket. Már egy ideje e-Bayezek, de ilyen még nem fordult elő velem.
Egy kínai eladótól vásároltam valamit, amit olcsóbban árult mint általában a többiek. Ugyan nem volt tip-top az értékelése, de nem találtam ordítóan negatívnak. Érdekelt a dolog, eBay protection meg paypal mellett ennyi rizikót bevállaltam.
Kaptam egy követési számot, mozgott is a csomag, minden okénak tűnt. Aztán amikor később újra betévedtem az eBay-re, a tranzakciómnál ott üdült a figyelmeztetés, hogy törölték a cikket és az eladót is, de ha már fizettem és küldés alatt van a csomag, ne aggódjak csekkoljam a trackinget.
Ezt én bőszen nézegettem is, amíg ma pofára nem estem, amikor azt írta, hogy a csomag kézbesítve Dunaföldváron (én pesti címre kértem).
Akkor most át lettem cseszerintve a palánkon vagy a posta nézett el ennyire valamit? :F

Mindenesetre indítottam egy case-t a resolution centerben...

(#71643) V/ válasza Stefi_dzsi (#71642) üzenetére


V/
Topikgazda

Ami nyomkövetési számot neked megadtak az nem egészen a tied volt. Olyan lehet a Magyar Postánál hogy más városba szállítják elsőként, de onnan továbbítják az eredeti címre, hogy egy másik városba kézbesítve legyen a nevedre szóló olyan nem szokott lenni.

(#71644) batyus086 válasza V/ (#71641) üzenetére


batyus086
csendes tag

Megnéztem, a bankszámlámon így szerepel ez a tranzakció. 2018.01.04-én lett elkönyvelve:

(#71645) V/ válasza batyus086 (#71644) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd jelentkezem privát üzenetben a javaslattal.

(#71646) Rowan66


Rowan66
tag

Sziasztok!
Volt egy nov.5-i rendelésem, ami nem érkezett meg határidőig. Kaptam full refundot, bár a pénz még nincs itt.
1. kérdés: mennyi idő alatt ér ide a pénz? Bankkártyával fizettem.
2. kérdés: Néhány nappal később befutott a csomag :) Kifizetném az eladónak, persze csak azután, hogy a pénz megjön. Nem találom, hogy hol tudom felvenni vele utólag a kapcsolatot. Hogy szokás az ilyen ügyet rendezni?

(#71647) Archttila válasza V/ (#71637) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Most ott tartunk, hogy nekem kellene felvennem a kapcsolatot az eladóval :D Ezen jót nevettünk a kollégákkal... mégis mit tud Amcsiból segíteni az a szerencsétlen feladó? :)

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#71648) fausto


fausto
addikt

Sziasztok,

Rendeltem november 8-án egy pár dolláros cuccot, tracking nélkül küldték. Nem jött még meg, ezért tegnap írtam az eladónak. Ma válaszolt és az év végi postai őrületre hivatkozva arra kér, hogy várjak még egy kicsit. Én várnék, de nem fogok így kifutni a vásárlói védelemből? Vagy mennyi ideig kérhetek refound-ot, ha mégsem kapom meg, mondjuk egy hónap múlva sem?

(#71649) V/ válasza Rowan66 (#71646) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló: 5. Mi az a Refund?
Az eladó által visszautalt vételár, vagy kártérítés.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.
Általában 3-5 banki munkanap, amíg könyveli a bank.

Állitsd a vásárlások megjelenítését át a 60 napról 2017-re és vásárlásnál ott lesz a contact seller, ezenfelül kaptál egy Paypal e-mailt a fizetésről, arra az e-mail címére ment a pénzed. Amely képes e-mailt is fogadni.
Megoldás az hogy megírod megjött kifizetnéd, mehet az eredeti PayPal címre a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#71650) V/ válasza Archttila (#71647) üzenetére


V/
Topikgazda

Kár nevetni, addig amíg a vevő nem veszi át a csomagot az eladó tulajdona, csak ő járhat el a szállító felé.
Ha nem érkezik meg az eladónak vissza kell adni a pénzt a vevőnek és majd a szállítóval lerendezi a kártérítését.
Ezt így lehet intézni.
De a DHL nem mondhatja azt, hogy a Postához forduljon a vevő, mert bizonyítsa be, hogy oda került. Én erre gondoltam eredetileg.
De jelen pillanatban az eladónak kell valamit tenni valójában.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.