Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71101) Tsebacsi válasza V/ (#71100) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

OTP-s.
A webkártyán kevés volt a pénz, de ezt az ebay rendszere sem jelzi, csak hogy nem sikerült a vásárlás, én abban a hitben voltam, hogy valami más miatt. Mikor sokadjára sem ment, akkor tértem át a másik kártyára.

Az ügyintéző szerint a sok webkártyás próbálkozás során ide-oda pingpongozott a pénz, mert a termék ára mindig levonódott, de a posta+vám nem, mert kevés volt. És az utolsónál már nem jött vissza a termék ára. Majd próbáltam a másik kártyáról amiről sikerült is. Csak 1 vásárlási nyugtám van az ebay-től valóban. A Paypal-os részt hol tudom megnézni? Nem a paypalos fizetést szoktam választani, hanem a credit card-osat, nem lépek be paypal-os accountba.

Megnézem a paypal-os dolgot, ha meg tudod mondani hol kell, illetve akkor várok 1-2 napot, hátha sztornózódik az összeg és visszajön a webkártyára.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#71102) V/ válasza Tsebacsi (#71101) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyben fizeted, nem vonódhat le külön, a GSP-s szállítás esetén azt letudja vonni ami a logisztikai cégnek (Pitney Bowes) megy, de mivel össze van kötve a teljes árral, így sikertelen lesz a vásárlás, a késleltetés miatt a teljes sztornó 1-2 nappal később történik és az a pénz is visszakerül hozzád.
Normális esetben a GSP szállításos dolognál 2 levonás tartozik az adott vásárláshoz.

Röviden a lényeg, nem kell nyaggatnod az eladót, ő ebből a nincs elegendő pénz a kártyán nem lát semmit.
Próbálj egy értelmesebb ügyintézővel konzultálni, aki tudja hogy mi jelent az hogy a pénz zárolva, ha GSP-s szállítás miatt a fenti cégnek van zárolás, az vissza fog kerülni hozzád, mert nem ment végig a fizetés.

[ Szerkesztve ]

(#71103) Tsebacsi válasza V/ (#71102) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nincsen paypal fiókom, azért nem is ismerem ezt a részét a dolognak.

Én is így vagyok vele, hogy egybe kellene mennie, mégsincs ott a pénz a webkártyán (a termék árával kevesebb), és a másikról is levonta a teljes összeget mindenestül, igaz ott érdekes módon külön vette a terméket, és külön a szállítást, de egy azonosító szám alatt van mindkettő.
Várok akkor, és meglátjuk. Ha most regelek paypal-ra gondolom, a korábbi vásárlások nem látszódnak, vagy esetleg mégis, és akkor tegyem meg, hátha kiderül?

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#71104) V/ válasza Tsebacsi (#71103) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt egy ilyen vásárlás visszaigazolása, ilyen neked nem lesz, de a magyarázatom így érthetőbb.

(#71105) demmer123


demmer123
őstag

November 10-én rendeltem egy terméket Ebayről,de még mindig nem jött meg a termék.
Azt olvastam 3-4 hét alatt legtöbb esetben megérkezik.Nos nekem nem akar.

Nyomkövetésnél még mindig ezt írja

Process completed in yanwen sorting center.
Nov-13-17, 23:58 PM

Yanwen Acceptance.
Nov-13-17, 21:45 PM

Vagy ez nem is fog változni már,ezt ne figyeljem?

Estimated delivery Nov 28, 2017 - Jan 03, 2018

(#71106) V/ válasza demmer123 (#71105) üzenetére


V/
Topikgazda

Röviden: Yanwen és nem valódi nyomkövetési számod van, csak egy általuk vezetett küldemény azonosító.
Mostanában azért nem mindig igaz a 3-4 hét, a nemzetközi postai ajánlottakra sem, ha nem elsőbbségiek.(priority). Január 3-ig kénytelen vagy várni, de előfordulhat, hogy december közepéig megérkezik.

[ Szerkesztve ]

(#71107) Tsebacsi válasza V/ (#71104) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Most kaptam sok SMS-t hogy jött ?vissza? Pénz a webkártyára. Megnéztem otp direktben és most így néz ki:

Tehát tényleg zárolva van és valószínű fel fogják oldani 1-2 napon belül?!

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#71108) V/ válasza Tsebacsi (#71107) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt tudom, hogy az Ersténél hasonló szituációban a fizetési kísérlet után a levont logisztikai céges tétel a 2. munkanap délutánján visszakerült. Az OTP néha lassúbb.
Az a 2 tételes levonás amit a másik kártyával fizettél az el fog menni majd, a többi meg vissza.Valójában csak a bankod könyvelésére kell várnod.

[ Szerkesztve ]

(#71109) bcl válasza demmer123 (#71105) üzenetére


bcl
senior tag

Én november 2-án rendeltem egy pár cuccot, és volt, ami a héten érkezett meg, meg a múlt héten, olyan 28-a körül.
Szóval esélyes, hogy megérkezik, de azért légy türelemmel!

Ráadásul szépen csúszunk bele az ünnepi szezonba, ami megint nyújtja a szállítási időket.

Ellenpélda: a múlt hét előtti pénteken is rendeltem csomó cuccot, ebből már a harmadik érkezett volna ma, ha otthon lettem volna. Pedig a mai pl HK-ból, különösebb fakszni nélkül...

(#71110) bcl válasza V/ (#71095) üzenetére


bcl
senior tag

Frissítés:

elfogadtam a refund-ot, és meglepve tapasztaltam, hogy az eBay is "beleszólt", és tőlük külön MÉG kaptam vissza pénzt.
Érdekes módon ezt az eBay felületén nem is látom, a PayPal szólt, hogy jött pénz az eBay-től.
Mailben az jött, hogy "eBay ruled in your favor in your dispute case, and a partial refund of was sent to your PayPal account for your purchase from Pitney Bowes, Inc.", a valahol írták (de most nem találom), hogy az "import charges"-t kaptam vissza. :R

wow! :)

Köszönöm még egyszer a segítséget!

(#71111) Tsebacsi válasza V/ (#71108) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Válaszolt az eladó. Ő is csak 1 vásárlást lát, nincs 2 különböző fizetés szóval úgy néz ki tényleg csak meg kell várni míg a dolog lefut és vissza utalja a Bank vagy akárki a pénzt. De azt ígérte ő is ellenőrzi még 1x.
Megköszöntem, írtam hogy várom az órát és remélem mielőbb meg is kapom. :))

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#71112) access_denied


access_denied
senior tag

Üdvözletem!

Ha a Request total from Seller opcióra "We're sorry, but we can't complete your request right now." hibaüzenetet kapok, akkor mit tudok csinálni? Gondolom ez az opció nem az eladott termékek beállításaitól függ.

(#71113) V/ válasza access_denied (#71112) üzenetére


V/
Topikgazda

Vársz egy kicsit, esetleg törlöd az eBay sütiket és gyorsítótárat.
De nem tudod kifizetni normál módon, ezért kérsz számlát, pénzbekérőt?

(#71114) johniee válasza johniee (#71066) üzenetére


johniee
senior tag

Nos, az eladó elfogadta, hogy visszaküldhetem a pixelhibás kijelzőt,
majd írt egy üzenetet a termékkel kapcsolatban - hogy küldjem már el bekarikázva a képeken,
hogy hol a pixelhiba. Megkapta.
Viszont nem küldte a return shipping label-t.
Megjelent egy eddig nem látott rész az ügynél, visszaküldhettem volna neki a terméket,
de mivel nem reagált tegnap óta az eladó, az ebay ma közbeléphetett,
kértem a szállítási információkat, erre az ebay fogta és lezárta az ügyet,
illetve vissza is utalta a termék árát+a szállítási költséget is paypalra :DDD :C
Akkor ezek szerint megtarthatom a hibás kijelzőt is?! :DD

[ Szerkesztve ]

"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)

(#71115) V/ válasza johniee (#71114) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak annyi megjegyzés, hogy magyar vevők viszonylatában nincs return shipping label
Annak a postának amelynél az eladó előre kifizetné a szállítási költséget nincs Magyarországon felvevőhelye, kirendeltsége. Ezért biztosítja a PayPal a visszaküldési költség megtérítését. Te írod rá a csomagra a címkét.
Ha a döntés ellen nem fellebbez akkor igen.
Van amikor egyébként úgy döntenek, hogy ől finanszírozzák és az eladótól sem vonják vissza a pénzt.
Magunk közt szólva ha nem így lenne (a pénzt csak elszedik tőle) akkor az eladó helyében én nem fogadnám el ezt döntést, hanem a vásárlói és eladó védelem közös pontja alapján, ragaszkodnék ahhoz a szabályhoz, hogy csak visszaküldés esetén kapja a vevő a pénzt vissza.
Mert egyébként szívás, még annak ellenére is hogy volt 1 pixel hiba, de mondjuk én ezt eleve jeleztem volna hirdetésben, mert szállításközben ez nem keletkezhet, csak ha használva van.

Mivel így pixel hibával nem akartad használni és ezért kérted a pénzt vissza, úgy gondolják, hogy megy a kukába.Minek tartanád meg? ;]

[ Szerkesztve ]

(#71116) RAZR_v3


RAZR_v3
tag

Rendeltem egy kínai eladótól egy terméket, pár dolláros értékben, Paypallal fizettem. Megkaptam a szokásos pozitív értékelést, aztán egy napon belül jött egy üzenetet, amiben azt írja, hogy nincs neki raktáron a termékből, és szeretné törölni a rendelést és visszaadni a pénzem. Majd megkérdezi, hogy ez így oké-e és várja a válaszomat.
Megnéztem kíváncsiságból a termék adatlapját, ez a piros kiírás fogadott: "Unfortunately, access to this particular item has been blocked due to legal restrictions in some countries. We are blocking your viewing in an effort to prevent restricted items from being displayed. Regrettably, in some cases, we may prevent users from accessing items that are not within the scope of said restrictions because of limitations of existing technology. Please accept our apologies for any inconvenience this may cause, and we hope you may find other items of interest on eBay."

Arra gondoltam, hogy írok az eladónak és utána rögtön törlöm a megrendelést, de a rendszer már nem engedi, gondolom azért, mert már kaptam egy pozitív értékelést a termék kifizetése után. Szerintetek át akar verni? Még nem állította be azt, hogy feladta volna postán a terméket.

(#71117) V/ válasza RAZR_v3 (#71116) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ő lép vissza az eladástól nála kerül a visszalépés feljegyzésre.
Ebben az esetben: és utána rögtön törlöm a megrendelést viszont nálad.
Kell neked saját magadtól egy fekete pont?
A törlést majd megcsinálja, még korrekt is, hogy írt, mert nem igazán kell a beleegyezésed.
Ha a rendszer üzenetet akár Google fordítóval lefordítod egyértelmű.
Nincs itt átverés, akkor lenne, ha hitegetne a feladással.
Ha nincs neki, akkor nagy valószínűséggel nem tudja elküldeni és ezért van ez: Még nem állította be azt, hogy feladta volna postán a terméket.
Egyezz bele és vedd meg olyantól akinél van, az a lényeg hogy a pénzt kapd vissza.

[ Szerkesztve ]

(#71118) access_denied válasza V/ (#71113) üzenetére


access_denied
senior tag

Köszönöm a választ!

Arról van szó, hogy a sok kis tétel miatt a shipping cost összeadódik, és irreálisan magas lesz. Gondolom erre van kitalálva a request total, hogy az eladó megnézi, hogy az összes tétel küldése milyen összegbe kerül és "átíródik" a shipping cost.

Volt, hogy refund-ban kaptam meg a szállítási költség különbözetét, de volt olyan is, ahol nem kellett bűvészkedni, tisztességes shipping cost alakult ki úgy, hogy több tételt vásároltam. Az, hogy ez hogyan működik, nem tudom, de a request total from seller-nek ez lenne az értelme.

(#71119) V/ válasza access_denied (#71118) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt még a vásárlás előtt tisztázni kell az eladóval, hogy hajlandó-e egyben küldeni. Ha nem utal rá a hirdetésben akkor nem igazán akarja, így nyomogadhatom a számlakérést, de nem fog küldeni.
Bár ez két üzenet előszokott jönni:
The seller does not offer combined shipping discounts és The seller has disallowed combined payments and shipping discounts. Függ attól is hogy miként van a termék meghirdetve. GSP szállítás esetén meg nem megy ez a dolog
Adott esetben súlykategóriát is vált a csomag, drágább lesz és úgy megvenni, hogy nem tudom mennyi a postaköltség nem igazán jó ötlet.
Az értelmét tudom, ismerem használom is, ha nincs szállítási költség, de vállalja az eladó a postázást ide.
.

[ Szerkesztve ]

(#71120) t420s


t420s
aktív tag

Üdv!

Befolyásolja az ebay-es refundot ha a seller: This user is no longer registered on eBay?

Megvettem a terméket az ebay-en paypallal fizettem nem jött meg, és ezt látom amikor üzenetet akartam küldeni a sellernek: This user is no longer registered on eBay.

Ez befolyásolja a refundot? Az eladó tutira nem ad refundot, de az ebay maga adni fog?

A minősítéseiből látszik hogy nem épp maga távozott az ebayől: kirúgták.

[ Szerkesztve ]

(#71121) V/ válasza t420s (#71120) üzenetére


V/
Topikgazda

A vásárlói védelmet az eBay nyújtja, nem az eladó. Indítsd el a nem érkezett meg requestet. Persze ez a lehetőséged akkor indul, ha a várható érkezési idő utolsó dátuma is túllépve.

[ Szerkesztve ]

(#71122) t420s válasza V/ (#71121) üzenetére


t420s
aktív tag

megoldás megvan. jeleztem, és kb 5 percen belül jött a mail az ebaytől refundot kaptam....
és még nem is járt le az érkezési idő de úgy tűnik az eladó - akárhány minősítése és kirúgása elég volt

(#71123) Rowan66


Rowan66
tag

Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni. Nov. 03-án vásároltam egy gyógynövényes cuccot aminek a várható érkezésre nov.27 volt. Nem kaptam meg, úgyhogy dec. 05-én indítottam egy refundot. Válaszolt az eladó, hogy várjak, Mo-ra 6-8 hét mire ideér a cucc. Arra kért, hogy zárjam be az ügyet. Ha bezárom, akkor azt az üzenetet kapom, hogy erre többet nem nyithatok.Maradhat ez így függőben egy darabig? Várok még, a MP ismeretben van még remény, hogy megkapom.

[ Szerkesztve ]

(#71124) V/ válasza Rowan66 (#71123) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal-n azután is indíthatsz, az eBay-n a megnyitás után a 30. napon zárul automatikusan. Valójában 45-59 nap is lehet a szállítás, attól függően, hogy milyen mód lett kifizetve és milyen útvonalon jön.
Hivatalosan december 27-ig volt reklamációs lehetőséged, írsz az eladónak hogy még nem jött meg, csak hogy tudjon róla és vársz 2 hetet, ez lett volna a jobb, 5-e az korai volt a requestre.
A te szállításod is beleesett abba 600 millió csomag szállításban ami 11.11.-én indult, mert nem rögtön kerül ki az adott országból a csomag.
A magyar postán is a megérkezés után dekkolhat 1-1,5 hetet, mire megkezdik a kézbesítést.

[ Szerkesztve ]

(#71125) Rowan66 válasza V/ (#71124) üzenetére


Rowan66
tag

köszi a választ :)
korai volt, de akkor most hagyhatom nyitva és várhatok így?

[ Szerkesztve ]

(#71126) V/ válasza Rowan66 (#71125) üzenetére


V/
Topikgazda

Január 5-én lesz vége a 30 napnak, akkor záródik automatikusan. Addig megérkezhet. Várhatsz, bár sok eladó nem szereti ezt a "lebegtetést".

[ Szerkesztve ]

(#71127) Nirvatti


Nirvatti
tag

Hello, ismét itt. :)

Az lenne a kérdésem, hogy az ebay-től kapott -10$-os kuponommal vásárolt termékkel ha gondom van, (konkrétan egy pendrive a harmadik tesztelési ciklus közben meghalt) akkor az eladó a teljes vételárat térítheti ha igazat ad nekem?

(#71128) Krogoth válasza Nirvatti (#71127) üzenetére


Krogoth
senior tag

Miért fizetne 20 dollárt, ha te csak 10et fizettél?
Számok csak példa miatt.

(#71129) Nirvatti válasza Krogoth (#71128) üzenetére


Nirvatti
tag

Hát mert a kupont az ebay-től kaptam.
Így azt feltételezem, hogy a termék (ha működne) az eredeti árát éri. Előtte és utána is annyiba kerül(t).
Szóval nem "plusszosan" akarok kijönni a helyzetből, puszta kíváncsiság hogy mire számítsak.

Amúgy egy működő pendriveot szerettem volna, nem garanciális ügyintézést.

(#71130) DJ. Ru$y válasza Nirvatti (#71129) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Alapból sosem adnak vissza se kupont, se pontot, se eBay-en, sem másik kínai shopban. Némely shop ad vissza fájdalomdíjként pár pontot, vagy coint vagy amit az ő shopjában le tudsz vásárolni.

Pénzre nem váltja senki a kuponodat.

A nem működő pendriveról nem az eBay tehet, sőt, ha gyári hibás, akkor az eladó sem. Visszaküldöd és küld cserébe egy másikat. Paypal pedig téríti a visszapostázás költségét. Ha megbízható eladótól (sincerity és a másik accountjai pl.), akkor korrekt garanciális ügyintézést várhatsz.

A kuponod gondolom ajándék volt, ergo nem leszel mínuszban, ha csak a fennmaradó részt kapod vissza, mert a kupon ingyen volt.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#71131) Camembert


Camembert
tag

Sziasztok,

meglehet, hogy figyelmetlen voltam, így az előrendeléssel kapcsolatosan szeretnék segítséget kérni.

Szeretnék egy terméket megvásárolni, egyenlőre csak a kosárba tettem be, mert csak előrendelés van rá. Viszont a kosár azt jelzi, hogy van egy kifizetettlen tételem (én elköteleztem magamat a vásárlás mellett) és folytassam a folyamatot.

Az eladó állítás szerint még ebben az évben lesz a termékből, viszont ha most kifizetem, és ha még se lenne, akkor nagy valószínűséggel kifutok a 45 napos PayPal védelemből, amit nem szeretnék.

Mit lenne tanácsos tenni jelen esetben?
Kérhetem a fizetés halasztását, míg raktáron lesz a termék?
Ha nem fizetem ki X napon belül, akkor számíthatók valamilyen büntetésre?

(#71132) V/ válasza Camembert (#71131) üzenetére


V/
Topikgazda

Több éve (2014-től) már nem 45 nap a PayPal védelem, hanem a vásárlás napjától számított 180 nap. Ha az eBay-n vásárolsz ott van egy várható szállítási idő végdátum, attól számítva 30 nap a vásárlói védelem. Valószínűleg még abba is bele fog esni a dolog.
Kifizeted és annyi. Onnantól az eladó problémája hogy mikor juttatja el hozzád.
Arról nem is beszélve, hogy olyat ami nincs azt nem is hirdethet, mert az lenne az alapvető szabály, hogy megvásárolható termék hirdetése lehet fent.

[ Szerkesztve ]

(#71133) Camembert válasza V/ (#71132) üzenetére


Camembert
tag

Szia,

köszönöm a választ. Igen, a várható szállítási idő utolsó napjába belefér a 180 nap bőven.
Ha jól értelmezem, ha addig nem érkezik meg, nyithatok vitát (30 napig), és a teljes összeget minden probléma nélkül visszakapom?

Érdemesebb lenne töröltetni, és mástól megrendelni, akinél van/lesz raktáron?
Ilyen esetben, hogy a termék nem elérhető és kérem a vásárlási szándék törlését, kaphatok valamilyen büntetést?

(#71134) V/ válasza Camembert (#71133) üzenetére


V/
Topikgazda

Már összekeverted a kettőt.
1. PayPal 180 nap vásárlás napjától,
2. eBay a várható szállítási idő utolsó dátuma és +30 nap.
Vagy 1., vagy 2.
De az a lényeg hogy ha nme érkezik meg valamelyiken nyitod az ügyet és visszakapod a pénzed.
Ha nincs raktáron akkor megkéred az eladót, hogy törölje ő, mert te nem tudsz várni.
Az ő hibája, ő problémája, nem a tied.
Szó nélkül törölni fogja és pár nap múlva visszakerül hozzád a pénz.

[ Szerkesztve ]

(#71135) Camembert válasza V/ (#71134) üzenetére


Camembert
tag

Így már világos, köszönöm. :R
Még nem fizettem érte, csak a kosárban van, ahonnan nem tudom törölni, elmentettem későbbre: Save for later. Abban a reményben, hogy kifizetem, amint raktáron lesz.
Most kiírja, hogy: You've committed to buy this item. Please continue to checkout.

Eddig ilyet még nem csináltam, így nem tudtam, mi a teendő, meglepett a fenti szöveg.

Inkább mégis kérem a törést az eladónál, remélem nem lesz gond.

(#71136) V/ válasza Camembert (#71135) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írd meg neki hogy legyen szíves törölje. Te meg akartad venni, de nem tehetsz arról, hogy nincs neki, viszont hetekig sem akarsz várni.
Egyenlőre az egyéb kérdést válaszd az üzenetnél. More actions, Contact seller, I have a question about using my item or I want to send the seller a message
Ha te kéred, neked kerül feljegyzésre, hogy visszaléptél a vásárlástól.
Jelen pillanatban az eladó sértette meg az eBay szabályait, mert továbbra is fent hagyta a hirdetést, annak ellenére, hogy nincs mögötte termék. Ezért az ő kötelezettsége -és neki jegyezzék fel a hibát- törölni a vásárlást.
De ahogy gondolod.

[ Szerkesztve ]

(#71137) Camembert válasza V/ (#71136) üzenetére


Camembert
tag

Már levelezem az eladóval, ő írt rám, hogy mi van.
Akkor tűnt fel, hogy már vásárlási kötelezetségem van.
Ekkor kérdeztem rá, hogy mikkora várható a termék és, hogy mi a
Pre-Order Policy náluk (ez nem volt feltüntetve), mielőtt meghoznánk a végső döntést.

Olyan termékről van szó, ami még meg sem jelent és amúgy is ajándék lenne, így másodjára átgondolva a dolgot, teljesen bizonytalannak érezzük a helyzetet.

Talán elsőre töröltetni kellett volna és nem tétováznunk.

(#71138) V/ válasza Camembert (#71137) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezek lennének az előírások az ilyesmi szabályos hirdetésére:
If you want to list presale items, you must meet all of the following criteria:
Guarantee that the item will be available for shipping within 30 days from the purchase date. Be sure to clearly state this information in your listing.
Clearly indicate in the listing that the item is a presale item.
The handling time specified in your listing should reflect the time from the end of the listing until the item is shipped to the buyer. Be sure to specify the correct handling time in your listing.

Ha ezek nincsenek garantálva, leírva, akkor szabálytalan és ezek következhetnek:
If it doesn't, it may be removed, and you may be subject to a range of other actions, including limits of your buying and selling privileges and suspension of your account.

Ezt egyébként lehet jelezni az eBay-nek is és megteszik ezeket a korlátozó intézkedéseket.

Most már kíváncsivá tettél, nem adnád meg a termék linket?

[ Szerkesztve ]

(#71139) mufi


mufi
senior tag

Sziasztok, német ebay csapatnak hogyan tudok emailt irni?

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#71140) V/ válasza mufi (#71139) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugyanúgy mint a többinek, Customer Service. Kundenservice
Felső sor Hilfe, alul Kontaktieren Sie uns.
Kiválasztod a problémát és ahol van e-mail-es elérhetőség abban a témában a 2. pontnál Kontaktmöglichkeiten ott lesz a link. Community fragen

(#71142) V/ válasza mufi (#71141) üzenetére


V/
Topikgazda

Kell még választani az eladáson (Verkaufen, ezen áll a képen) belül altémát, akkor lesznek a kapcsolatfelvételi opciók és írtam, hogy ahol van ilyen lehetőség, mert nem minden témában lehet írni.
(Ezt a képfeltöltési oldalt kérem ide nem linkelni, mert az ÁSZF-be ütköző linkek, képek vannak rajta)

[ Szerkesztve ]

(#71143) access_denied válasza V/ (#71119) üzenetére


access_denied
senior tag

Köszönöm, romlott a helyzet.

Ugye a kosárba összecsipegettem a tételeket, majd kértem egy request totalt, minek az lett az eredménye, hogy csökkent a shipping cost, de nem megfelelő mértékben, és már a delete item (vagyis a kosár tartalmának törlése) sem működik.

Rá lettem kényszerítve a vásárlásra?

(#71144) V/ válasza access_denied (#71143) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem lettél rákényszerítve, kérheted a vásárlás törlést az eladótól. Azért javaslom még avásárlás előtt tisztázni, hogy küldi-e egyben és mennyiért, akkor nem fordulhat elő ez: csökkent a shipping cost, de nem megfelelő mértékben.

(#71145) mufi válasza V/ (#71142) üzenetére


mufi
senior tag

A community fragen az kb 0, l*szar, ott senki nem válaszol. Nem értem, hogy létezik olyan, hogy nem tudok direkt irni az ebaynek :W
Anrufen? Kár hogy nem tolom a németet amúgy jó volna...telefonon magyarázni azoknak valamit...előbb trítek meg egy dzsihadistát minthgy azok megértsék a bánatomat... :C
Az a gond, hogy töröltem a régi felhasználómat egy újra, vagyis nem töröltem hanem kértem egy új usert ami felülírta a régit - szerencsére, az angol ebayen még megvannak az üzenetek, watchlist stb...de mikor problámát jelenék egy adott termékre, amit nemrég vásároltam német ebayen, átdob a német ebay oldalára és valami hibát ír ki...ezért akartam direkt írni a customer servicenek de hát úgy tűnik nem lehet...vagy csak nem találom az opciót... :W

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#71146) V/ válasza mufi (#71145) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a németen vásároltad akkor ez a rész jó: átdob a német ebay oldalára és valami hibát ír ki...
Nem biztos hogy tudok segíteni, de mi lenne az a valami hiba

[ Szerkesztve ]

(#71147) access_denied válasza V/ (#71144) üzenetére


access_denied
senior tag

Sokat gyakorlati dolgot tanulok tőled, köszönöm :).

A törlést azt levélben kell kérelmezzem? Más opciót nem találok.

Az a baj, hogy az egyes apróságok felsorolása egy levélben kezelhetetlenné tenné a kérdést.

Horgászcuccokról van szó, a botcsőben, amiben feladná a botokat, abban elférnének a pici apróságok, és a shipping cost a csomag tömegét nem, csak a biztosítási értéket növelhetné meg, de nem ennyire irreális áron (88 font a rendelés és 44 lenne a shipping úgy, hogy közben csökkentette az árakat).

(#71148) V/ válasza access_denied (#71147) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg ebben a hsz-ben a képeket, hogy melyik opciót látod, és azt válaszd.
More actions, Request to cancel this order vagy a Contact seller, Request to change an order
Ezt az adott terméknél találod, ha több van, akkor mindegyiknél külön kell kérni.

[ Szerkesztve ]

(#71149) mufi válasza V/ (#71146) üzenetére


mufi
senior tag

Na, ebay.com-on látom a cuccot amit vettem a német ebayen. Szeretném visszaküldeni, mennék rá az opcióra erre átdob német ebayre ezzel az üzenettel:

"Ihre Anfrage konnte aufgrund eines technischen Problems nicht bearbeitet werden. Bitte versuchen Sie es noch einmal."

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#71150) V/ válasza mufi (#71149) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a com-os azonosítókkal belépsz a német oldalon és ott a Probleme klären, majd a Ich habe einen Artikel erhalten, der von der Beschreibung des Verkäufers erheblich abweicht. jelölése és Weiter után a megjelenő vásárlások közt nincs ott a problémás terméked?

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.