Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30580) hevizms


hevizms
addikt

Üdv mindenkinek.

Rendeltem március 15-én egy apróságot az ebyről és mivel lassan egy hónap is eltelt és sehol semmi,irtam egyet az ebaynek.
Ezt a választ kaptam az eladótól az ebayen keresztül.

The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.

Seller's message:
" Dear buyer, So sorry for inconvenience,we have posted out the item on Mar 16th by normal post ,so we do not have tracking number Maybe it is delayed or lost on the way as some reasons,Hope u could understand,do you agree that We refund the payment to you firstly and you help us close the case ,How do you think?If you still didn't got it, and want the item, You can buy again with that refund, Do you agree? looking forward to your understanding and reply. Have a nice day. Regards"

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

You can also view the details of this case in the Resolution Center.
Mivel az angol tudásom igencsak csekély és a google forditó sem éppen pontos,szeretnék kérni segitséget hogy ez most mit is jelent tulajdonképpen?Mit is kellene csinálnom ezekután?
Köszönöm előre is a segitséget :R

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.