Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60485) Watercolour válasza ArthurShelby (#60484) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Próbáltam két különböző ügyintézőt is meggyőzni arról, hogy ez ugyanaz a probléma, és nem szűnt meg, hiába voltam erélyes, nem hagyták magukat és kötötték az ebet a karóhoz, hogy ami eddig volt hiba, az ki van javítva, és nem lehetséges azt újra megnyitni, muszáj kiszállnia egy technikusnak és újra bejelenteni, amennyiben tényleg továbbra is "külső hálózati" probléma van.
Szerettem volna a felettesükkel vagy L2 supporttal beszélni, amire mindkét ügyintéző azt mondta, erre nincsen lehetőség, kizárólag velük lehet kapcsolatba lépni.

A legutolsó panaszom, melyben pontos jogi indoklást kértem arra, hogy miért nem hajlandóak kötbért fizetni, még folyamatban van.

Köszönöm a "drukkolást", próbálom csinálni, de már kezdek belefáradni. Sajnos nincs más alternatíva, csak ADSL, ami lássuk be, nem éppen 2017. Ha lenne, már megpróbáltam volna rendkívüli felmondást kezdeményezni az ÁSZF 12.4-es pontja szerint, de sajnos ebben a helyzetben ennek nem sok értelme lenne.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.