Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60501) NoOne1976


NoOne1976
őstag

Még nem nagyon volt időm tanulmányozni a Horizon boxot, de egyből elakadtam 2 dologgal.
Hogyan tudom előhívni a csatorna listát, hogy ne egyesével kelljen lépkednem?
A kedvencnek beállított csatornákhoz hogy férek hozzá?

(#60502) mylenovo válasza 4Grider (#60493) üzenetére


mylenovo
csendes tag

"tudsz-e egy oldalt az ip címével pingelni"
Ezt hogyan kell csinálni? (Elnézést, ha nagyon dilettáns a kérdés).

(Egyébként Technicolor modemet cseréltek egy ugyanolyan Technicolor modemre).

(#60503) Intruder2k5 válasza ArthurShelby (#60498) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nincs kéznél egy ventilátor? Bár tudom, nem ennek kellene legyen a megoldás, de legalább meg tudnál bizonyosodni arról, hogy a melegedés a hunyó.

(#60504) Intruder2k5 válasza mylenovo (#60502) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Gondolom Windows-t használsz...

Start menü -> Minden program -> Kellékek -> Parancssor, és ide írd be ezt:

ping 8.8.8.8

Esetleg indíthatsz folyamatos pingelést is, hibakeresésnél ez hasznos lehet.

ping -t 8.8.8.8

[ Szerkesztve ]

(#60505) mylenovo válasza Intruder2k5 (#60504) üzenetére


mylenovo
csendes tag

Köszi!

Ezt írta ki, nekem ez kínaiul van:
"Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=19ms TTL=59
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=21ms TTL=59
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=19ms TTL=59
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=20ms TTL=59

Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 19ms, Maximum = 21ms, Average = 19ms"

(#60506) Intruder2k5 válasza mylenovo (#60505) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ez most rendben van, de akkor és azon a gépen futtasd majd le, amelyiken megakad, elmegy a net.

(#60507) TeeJay válasza Watercolour (#60500) üzenetére


TeeJay
félisten

és mai napig nincs rá javítás, bár van egy tippem hogy nem FW hiba lesz ez...
szép kilátások és pont a legnagyobb csomaghoz adják kötelezően...
na még jó hogy maradtam a TC7200-nál az legalább jó

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#60508) ArthurShelby válasza Intruder2k5 (#60503) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Egyébként pihenés (hűlés) után a sima (nem hd) csatorna jó volt. De erre egyelőre még nem vennék mérget.
Azért ez ciki, hogy egy hd csatorna így megizzasztja. Ez tényleg egy nagyon gyenge vas.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#60509) Intruder2k5 válasza ArthurShelby (#60508) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Na igen, már elég régen tudjuk, hogy komoly bajok vannak vele, de, hogy TV-zni sem lehet vele, az már tényleg kicsit sok...

(#60510) Tombi


Tombi
senior tag

Sziasztok, 14. kerületben Bp-en olyan hibajelenségem van már hónapok óta,
hogy a HirTV hangja szakadozik, képe hibákkal teli.
Minden más csatorna jól müködik.

Mivel keveset tévézek, mindig csak felbosszantom magam, de nem akar megjavulni.
cl kártyát használok.

Mit tanácsoltok ? :R

(#60511) 4Grider válasza Tombi (#60510) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden digitális adásokat vevő tv-n szokott lenni jelerősség és jelminőség ellenőrzés. Meg kellene nézni, hogy mit mutat az adott frekvencia esetén. Két probléma szokott lenni: Tartósan alacsony jelerősség (ekkor már eleve alacsony a jel erőssége, kábelt kell cserélni, meghúzni a csatlakozókat, osztót cserélni, jelosztón variálni, kint erősíteni, stb...), vagy jó a jelszint, de időnként elszáll a jelminőség. Ez utóbbi esetén valami jelbetörés zavarja a csatornát (meg kell találni a betörés helyét).

(#60512) ztsoft válasza NoOne1976 (#60501) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

A műsorújság itt, a kedvencek meg itt.

A UPC Youtube csatornáján több videót is megtalálsz a Horizon HD box-hoz.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#60513) Tombi válasza 4Grider (#60511) üzenetére


Tombi
senior tag

Köszönöm, holnap meg fogom nézni, mivel ma dolgozom.

(#60514) Watercolour válasza Watercolour (#60483) üzenetére


Watercolour
aktív tag

A technikus jött, és természetesen úgy történt, ahogy megjósoltam. Ráadásként kicserélte a lépcsőházban a splittert, kissé jobbak lettek a jelszintek, de azt mondta, egyértelműen külső probléma van és az elosztó cseréjétől nem fog megjavulni a probléma. Bejelentette a külső hálózati problémát, és az egész szánalmas vergődés kezdődik előről.

(#60515) Intruder2k5 válasza Watercolour (#60514) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Déjà vu érzésem van. Ez egy katasztrófa a UPC hibaelhárítási és/vagy ügyfélszolgálati rendszerében, hogy nem képesek a bejelentett hibákat összefuttatni valami módon.

(#60516) Watercolour válasza Intruder2k5 (#60515) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Elismerem, az ilyen random szakadós problémát valószínűleg nehéz megtalálni is kijavítani. Bár nekem is nagyon kellemetlen, hogy megbízhatatlan az internet kapcsolatom, ha korrektek lennének, lenyelném.
Az a dühítő az egészben, hogy hazudoznak, hülyének néznek, bürokráciával terhelnek és próbálják lerázni magukról a kötbér kötelességüket úgy, hogy egy nem létező szabályra hivatkoznak (Sehol nem találtam említve, hogy a 72 órán túli hibajavítás utáni kötbér csak akkor jár, ha nálam lenne probléma. Arról nem is beszélve, hogy logikailag se lenne túl sok értelme.)

Gondolom a hibák ide-oda passzolgatása folyománya annak, hogy különböző alvállalkozók foglalkoznak különböző területekkel és rossz köztük a kommunikáció, és különösebben nem is érdekli őket.

[ Szerkesztve ]

(#60517) Intruder2k5 válasza Watercolour (#60516) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A kötbérigény rögzítéséhez ragaszkodj, azt ne bírálja el egy call-center ügyintéző. Ha majd írásban elutasítják, azzal tudsz a felettes szervhez fordulni.

(#60518) Watercolour válasza Intruder2k5 (#60517) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Már kétszer elutasították. Most folyamatban van egy panaszom, amiben pontos jogi indoklást kértem arra, hogy szerintük miért nem vonatkozik rám a kötbér.

Arról nem is beszélve, hogy a probléma jelenleg sincsen elhárítva, tehát a kötbér összeg még nem megállapítható.

[ Szerkesztve ]

(#60519) Intruder2k5 válasza Watercolour (#60518) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ez biztos, hogy így nem igaz, mert én is kaptam kötbért a UPC-től külső hálózatos hiba miatt. Ráadásul nem is kértem, önként és dalolva adták.

(#60520) Watercolour válasza Intruder2k5 (#60519) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Akkor te szerencsés vagy, nekünk nem adtak semmit önként, sőt, mint említettem már kétszer írásban elutasították a kötbér igényünket, arra hivatkozva, hogy a június elején történt technikusi kiszállás alkalmával ők lezártákák a hibajegyünket, és ezzel a 72 órás hibajavítási kötelezettségüknek eleget tettek.

Idézet az egyik elutasításból:

"Helyszínen technikus kolléga megállapította, hogy nem az előfizetői ponton van a hiba, ezért a bejelentését lezártuk, viszont a külső hálózati hiba elhárítását megkezdtük.

Az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően a 72 órás hibaelhárítási kötelezettségünknek eleget tettünk ezért a jóváírás nem indokolt."

Természetesen, még ha adnak is a végén kötbért (amit ezek után egyébként erősen kétlek), mostmár mindenképpen a felettes szervekhez fogunk fordulni.

[ Szerkesztve ]

(#60521) bigdigit


bigdigit
addikt

Nálunk viszont még most se jött össze a szolgáltatás bekötése...1 hét múlva 2 hónapja nyűglődnek rajta. Pénteken végre kint voltak és betettek a karón még egy kettes elosztót magára a fővezetékre mivel a régit nem bírták szétszedni és cserélni 1db négyesre. Ezen húzódik hetek óta a dolog. Ügyfelest most hívtam és szerinte biztos mégegyzser ki kell jönniük mert még nem zárult le a beruházás. Panaszt nem tehetek mivel még nem vagyok aktív előfizető. Az összes f@szom ki van velük de az inviteles 13/1 már utra kevés 2 kamasz gyerekkel meg vagy 8 neten lógó kütyüvel.

(#60522) BlaCkHaMmErR


BlaCkHaMmErR
újonc

Sziasztok!

UPC előfizetőként a következő csomaggal rendelkezem:

Digital Gold + HD csomag
Fiber Power 30
Telefon Bronz

Ez egy sok éve hűséggel kötött csomag, a hűségidő már lejárt.

A My UPC rendelőben az ajánlatok között szerepet a Trio L csomag. Az lenne a kérdésem, hogy ennek az árában benne van a HD csomag mind a 32 csatornája is?

Előre is kösz a válaszokat!

(#60523) Handball94 válasza BlaCkHaMmErR (#60522) üzenetére


Handball94
aktív tag

Benne, de akár ennél jobb ajánlatot is kaphatsz/alkudhatsz a telefonos ügyfélszolgálat lemondás menüjében.

(#60524) amdboy


amdboy
senior tag

Sziasztok! Segitsèget szeretnèk kèrni, hogy mit tehetek. Tavaly novembert óta vagyok upc előfizető. Jelenleg èlő szolgáltatásaim vannak ami a következő: 120 megás net, digital bronze tv illetve freedom bronz mobil. E mellett van egy huawey p10 lite mobil is, mindezekèrt fizetek 15 párszáz forintot. A lènyeg amièrt irtok, mert szerettem volna egyel nagyobb csomagot rendelni telefonon a mobil szolgáltatásból. Elmondták, hogy telefonon ez nem lehetsèges, menjek be szemèlyesen. Ez a mai napon meg is törtènt, de közöltèk, hogy nem lehetsèges a kèrèsem mert fekete listán vagyok a upc-nèl. Na itt a csavar! Ugyan is minden számlám be van fizetve, soha nem kèstem a fizetèssel, sőt általában kb 2 hèttel hamarabb is fizetek mint kellene. Ugyan ezt elmondtam az ügyintèzőnek is, aki ezt csekkolta is ès csak szèttárta kezèt, hogy sorry. Èn erősködtem, hogy ez igy nem fer, ès panaszt tennèk. Azt mondta azzal nem èrek el semmit, de felhivja a háttèrcsoportot. Ezt megtette de indoklás nèlkül állitólag neki is azt mondták, hogy nem lehetsèges a kèrdèsem. Mit tehetel ez ügyben? Ezt megtehetik?

(#60525) unicumnext válasza amdboy (#60524) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Nem hagytam volna annyiban, ez nem panaszkezelés, ha minden számlád be van fizetve, akkor nem értem miért kerülnél fekete listára, így szerintem telefonon tegyél panaszt.

(#60526) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Engem most minden ismert upc-s probléma utolért. Ugye volt eddig a horizon box, most bejött a csoportos megbízás (pedig upc-s bankkártyánk van), amivel Godspeed küzdött, és most a myupc-be sem tudok belépni (csak tölt).
Mindenki más letudja vonni az összeget, csak a upc nem (persze az volt az első kérdésük, hogy van a elég pénz a számlán :D ). Remélem nem kapok most 500ft "büntetést" (e-pack kedvezményt remélem nem bukom, nálam ez elvi kérdés, hogy nem engedek).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#60527) amdboy válasza unicumnext (#60525) üzenetére


amdboy
senior tag

Betelefonáltam, a vonal vègèn ülő hölgy sem èrtette mi ez most, holnapra igèrt visszahivást. Kiváncsi leszek!

(#60528) mylenovo válasza mylenovo (#60505) üzenetére


mylenovo
csendes tag

Sziasztok!

Na, most mértem egy ilyen pinget akkor, amikor akadozni kezdett a net (konkrétan a logout.hu-t percek alatt tudta csak betölteni), de az értékek egy az egyben ugyanazok, mint korábban, azaz jók.

S továbbra is igaz, hogy Wi-Free-re csatlakozva minden gond nélkül tudok netezni.

(#60529) 4Grider válasza mylenovo (#60528) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha a UPC dns kiszolgálóját használod, állj át 8.8.8.8 -ra vagy 8.8.4.4-re (Google dns) vagy opendns-re (208.67.222.222 vagy 208.67.220.220).

(#60530) cigam válasza 4Grider (#60529) üzenetére


cigam
félisten

Az, hogy lassan, akadozva tölt be, és IP-t tud pingelni, nem feltétlen DNS hiba.
Pl. Nem volt letesztelve, hogy a logout.hu nevet ilyenkor feloldja-e, vagy hogy ilyenkor a logout szervere, hogyan válaszol a pingre.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#60531) NoOne1976 válasza ztsoft (#60512) üzenetére


NoOne1976
őstag

Azt, hogy a műsorújságot hol érem el, és a kedvenceket hol állítom be, gond nélkül megtaláltam.

Sajnos kezdem azt hinni, hogy olyan alap funkciókat keresek, amik nincsenek ezen a boxon.

Nem az epg-t akarom megnézni, hanem egy listát szeretnék előhívni a csatornákról, ahol csak végigszaladok és leokézom azt, amit nézni akarok.

Normális tvken, boxokon az is alap, hogy beállíthatom, hogy a kedvenceket hozza fel alapból és ha mindent akarok, akkor váltok a listák között. (Arról nem is beszélek, hogy több kedvenc lista is készíthető.)

Azért csodálkozom most ezen, mert 100éve vannak műholdas meg kábeles boxaim, de ilyennel még nem találkoztam.

Vagy tényleg nem érhető el egyből a kedvencek lista? Az adott csatorna számát meg vagy fejből tudom, vagy az epg-be kell bemenni? :Y

(#60532) donmackó válasza NoOne1976 (#60531) üzenetére


donmackó
őstag

Nyomd meg az OK gombot, majd nyomd a le vagy fel gombot folyamatosan. Akkor behozza oldalt az adók ikonjait. Odatekersz ahova akarsz és megint OK.

Release the cable hounds!

(#60533) Lesliegold


Lesliegold
tag

Sziasztok,

Holnap rendelném az új házikóba az UPC-s csomagot, augusztus 30-as szerelést kérve.

MIX Hiper L , de kell papír alapú számla így 5699Ft-ot ír a net.
+ Connect box
+ 1 db Media Card CI+-os TV-be
+ 1 db Horizon Mediabox (CI-s TV-hez)

Hogy rendeljem, neten, vagy Ügyfélszolgálatoson keresztül? (Neten a 2. médiaegység 890, telefonon rendelve 490?) (Neten rendelve a Connect boxot nem hozza, de nekem kéne) köszi!

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Redmi 3

(#60534) kabelmania27 válasza Lesliegold (#60533) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv! Ügyfélszolgálaton keresztül telefonon vagy személyesen.

(#60535) Lesliegold válasza kabelmania27 (#60534) üzenetére


Lesliegold
tag

Ok. Jó a telefonos ügyfélszolgálat, de miért ezt ajánlod, mi a baj ezzel?[link]

Xiaomi Redmi 3

(#60536) kabelmania27 válasza Lesliegold (#60535) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Neten nem tudsz csak max két hétre előre választani időpontot.

(#60537) Lesliegold válasza kabelmania27 (#60536) üzenetére


Lesliegold
tag

30 napot tudok. Most néztem...

Xiaomi Redmi 3

(#60538) kabelmania27 válasza Lesliegold (#60537) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Akkor változott a helyzet két éve max 10 napra előre lehetett kérni.

(#60539) tobias88888


tobias88888
őstag

Sziasztok, most váltok albérletet Pesten belül és az új helyen ahogy nézem jelenleg csak telekom van ami elképesztően nevetségesen drága. Eddig upc volt, arra hittem azt hogy drága (még nem volt az akció) de ez kb vicc kategória. Pesten olyan érzésem volt korábban, hogy kartelleznek ezek a szolgáltatók, legalábbis nem nagyon mennek egymás területére. Hogyan lehetne megtudni, hogy a upc készül e terjeszkedni egy bizonyos terület felé? (irsz.1035) Egyáltalán Pesten bemennek egymás területére?

(#60540) Shamat válasza NoOne1976 (#60531) üzenetére


Shamat
aktív tag

Fel vagy le "dpad" hosszan és előjön bal oldalt a csatornalista.

DEAD LIKE ME

(#60541) ArthurShelby válasza tobias88888 (#60539) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Mikor 2-3 szolgáltató van, az a kartellezés mintapéldája.
A terjeszkedési terület üzleti titok (mivel ha megtudja a versenytárs gyorsan leköti az ottani ügyfeleket akciósan 2 évre).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#60542) pjen válasza tobias88888 (#60539) üzenetére


pjen
félisten

Nálunk ittt van a villany oszlopon mind a 3 nagy szolgáltató.

(#60543) Watercolour válasza pjen (#60542) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Szerencsés vagy, nagyon kevés helyen van ilyen.

(#60544) headhunter válasza pjen (#60542) üzenetére


headhunter
addikt

Tudnál készíteni egy fotót, hogyan férnek el az oszlopon, milyen távolságra vannak egymástól a kábelek, elosztók?

Itt jelenleg az Invitel és UPC van fent a villanyoszlopokon, de már nehéz elképzelni hova szereli majd a Telekom az optikát, mert nagyon alacsonyra kerülne a kábel.

(#60545) GR11


GR11
újonc

Sziasztok, lenne egy kérdésem.

Egy hete van új Horizon médiaboxom, minden jól működik. Annyi gond van csupán, hogy a műsorújságban 3-4 a mostanit megelőző műsor kivételével minden korábbi műsorhoz az van írva (minden csatornánál), hogy "információ nem elérhető". Így viszont a műsorvisszanézést sem lehet használni, mert nem tudom kiválasztani a visszanézendő műsort, sőt az éppen látható műsoroknál sem jelenik meg a jelecske ami mutatja, hogy visszanézhető-e a műsor. A későbbi műsorok például minden gond nélkül megjelennek, pár napra előre is. Internetkapcsolat elvileg van.Tudja valaki esetleg, hogy mi lehet a gond?

(#60546) pjen válasza headhunter (#60544) üzenetére


pjen
félisten

Nem tom mennyire látszik,fönt a villany,alatta a 3 Tv kábel.

(#60547) Geree


Geree
senior tag

kicsit több, mint 1 hónapja küzdöttem jelerősség problémákkal... akkor ezek lettek a UPC-s szaki által kihozott "legjobb" eredmények (1-2 osztó kiiktatása stb...): [link]

Most - lakáson belül semmi nem változott és nem vagyok egy nagy szaki, de ezek jelerősség szempontjából kicsit jobb értékeknek tűnnek:

Downstream
Upstream
Jól látom, hogy itt lehetséges, hogy nem (csak) nálam volt a hiba - pedig a szerelő a házba bejövő erősítőt is nézte, illetve melegebb sem volt akkor (földkábeles terület)..sőt...

Csak azért érdekel, hogy tudjam mennyire volt értelme/szükséges a lakást "szétbontani" kábelek és osztók után kutatva...

a friend in need is a friend indeed

(#60548) headhunter válasza pjen (#60546) üzenetére


headhunter
addikt

:R

Nálatok közelebb vannak egymáshoz, mint itt a UPC és Invitel.

[ Szerkesztve ]

(#60549) kutga


kutga
nagyúr

Hölgyek/Urak!

Nemrég járt le a hűségem a tv+net+telefon csomagomra, hívtak is hogy megújítanák, persze két év hűséggel.

Mivel albérletben lakunk, kíváncsi lennék hogy mi a helyzet akkor, ha később olyan helyre költözünk ahol nincs bekötve a upc, miképpen lehet lemondani, szüneteltetni, illetve esetleg ha úgy költözünk, hogy a lakásban már eleve be van kötve valami (upc vagy egyéb)?

Let the Zone take me if I am.

(#60550) Klown válasza pjen (#60546) üzenetére


Klown
aktív tag

Egy letűnt korszak szelleme lebeg szemben a 2. ház tetején! Fejjel lefelé felszerelt AM-Mikró antenna... :C

<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.