Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54751) Storms


Storms
őstag

Üdv

Ubee router/modemnél miért csak 72.2 Mbps-t tud a 150 Mbps helyett a kapcsolat egy USB-s N wifi adapterrel? Átraktam már az összes csatornára a routert de semmi, egyszer váltott csak át eddig akkor ment 150 Mbps-el 6-os csatornán, 20/40Mhz-re van rakva a csatorna sávszél, és az energiatakarékos WMM is kivan kapcsolva.

ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■

(#54752) 4Grider válasza Storms (#54751) üzenetére


4Grider
nagyúr

Talán azért mert a wlan elég sok tényezőtől függ. És 2.4 GHz-en ez nagyon jó eredmény. 5 GHz-en már nem annyira, de ott is még elmegy. Ha jobb sebességet akarsz, akkor ac-s router és adapter.

(#54753) pkaresz válasza Gubek-Einste (#54708) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!

Kicsit ránéztem a hálózatra, s van benne egy csillapító, mert kockásodott a kép, ez esetleg javítaná a telefonos problémámon, ha kivenném?
Bocs, ha láma voltam!
Tv azóta patent!

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54754) kabelmania27 válasza pkaresz (#54753) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nem biztos, hogy segít ettől független próbáld meg, ha valamelyik tévén kockásodik a kép akkor a tévé elé tedd vissza.
Hány dB-s a csillapító?

[ Szerkesztve ]

(#54755) pkaresz válasza kabelmania27 (#54754) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!

3dB es.
A bejövőn van.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54756) o.gaby


o.gaby
tag

Van itt olyan akinek legalább fél éve van CB? Az enyém 1 hete folyamatosan megakad, kábelen sincs meg mindig a 240, illetve a wifin is romlott a minőség, illetve a felcsatlakozott eszközök az 5G esetében sem tudnak max sebességgel felmenni. Már túl vagyok 2 gyári visszaállításon és egy reseten is. Az értékek viszont jók.

(#54757) kabelmania27 válasza pkaresz (#54755) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szia!
Azt nyugodtan kiveheted mert 12 alatt marad a ds érték.

(#54758) pkaresz válasza kabelmania27 (#54757) üzenetére


pkaresz
senior tag

Köszi, holnap kiveszem.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54759) kabelmania27 válasza pkaresz (#54758) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit, ha gond van a tévével akkor vagy a problémás tévé elé kösd vissza vagy ha több tévét érint akkor az osztó tévés kimenetére.

(#54760) pkaresz válasza kabelmania27 (#54759) üzenetére


pkaresz
senior tag

Valami történhetett, van telefon, a feltöltés is megvan.
Az értékek ezek lettek.
Nem csináltam semmit.
Egy csatorna 0, ha jól látom

Model: Cisco EPC3212
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 1.0
MAC Address: 54:d4:6f:8d:ae:c6
Bootloader Revision: 2.3.0_R1
Current Software Revision: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc
Firmware Name: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc.bin
Firmware Build Time: Jun 11 11:11:07 2013
Cable Modem Status: Operational

Cable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 9.2 dBmV 39.0 dB
Channel 2: 9.4 dBmV 37.9 dB
Channel 3: 9.5 dBmV 37.9 dB
Channel 4: 9.3 dBmV 37.8 dB
Channel 5: 9.1 dBmV 38.2 dB
Channel 6: 9.7 dBmV 38.7 dB
Channel 7: 9.7 dBmV 38.7 dB
Channel 8: 9.5 dBmV 39.0 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 32.4 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 33.9 dBmV
Channel 4: 33.4 dBmV

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54761) kabelmania27 válasza pkaresz (#54760) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Kiesett a problémás feltöltési csatorna.

(#54762) pkaresz válasza kabelmania27 (#54761) üzenetére


pkaresz
senior tag

Igen, látom.
Na várom a technikust.
Bár fájón adom oda a Ciscot!
:-(
Biztos, hogy modem hiba?

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54763) kabelmania27 válasza pkaresz (#54762) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nem biztos hogy modem hiba, inkább zajbetörés vagy egyéb hálózati probléma lehet, lehet nem kell cserélni és maradhat a cisco.

[ Szerkesztve ]

(#54764) pkaresz válasza kabelmania27 (#54763) üzenetére


pkaresz
senior tag

Értem, köszi!

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54765) Gubek-Einste válasza pkaresz (#54762) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nálam anno a telefon hibát csak a csere oldotta meg, igaz akkor Motorola SBV6120 lett cserélve Cisco EPC3212-re.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54766) tomp


tomp
félisten

Úgy tűnik jött a Connect Boxra fw update!
4.50.18.23-1-NOSH

(#54767) Studi22 válasza tomp (#54766) üzenetére


Studi22
aktív tag

Érdekes, restart után nálam maradt ez: 4.50.18.20-NOSH

A világon a legveszélyesebb dolog,mikor a hülyeség szorgalommal párosul.

(#54768) norberto_th válasza tomp (#54766) üzenetére


norberto_th
aktív tag

Min javít?

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#54769) o.gaby válasza tomp (#54766) üzenetére


o.gaby
tag

Szerintem ezzel a frissítéssel visszavették a wifi teljesítményét. Ha jól láttam a logban szombaton volt sikeres FW letöltés, azóta a teloim az 5G-re max 650 megabittel tudnak csatlakozni a korábbi 866 helyett, illetve a laptopom is 900 körül csatlakozik a korábbi 1300 helyett. Vagy csak simán tönkrement az egyik antenna benne.

(#54770) Peti1910 válasza kabelmania27 (#54738) üzenetére


Peti1910
csendes tag

Én köszönöm a segítséget. :DD

(#54771) pkaresz


pkaresz
senior tag

Sziasztok!

Ezek az értékek ma délelőtt.
Modem újraindítás volt!
Rendben van?

Model: Cisco EPC3212
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 1.0
MAC Address: 54:d4:6f:8d:ae:c6
Bootloader Revision: 2.3.0_R1
Current Software Revision: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc
Firmware Name: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc.bin
Firmware Build Time: Jun 11 11:11:07 2013
Cable Modem Status: Operational

Cable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 8.9 dBmV 39.1 dB
Channel 2: 11.2 dBmV 40.9 dB
Channel 3: 11.2 dBmV 40.9 dB
Channel 4: 11.3 dBmV 41.0 dB
Channel 5: 11.7 dBmV 41.0 dB
Channel 6: 11.3 dBmV 41.2 dB
Channel 7: 11.2 dBmV 41.4 dB
Channel 8: 11.1 dBmV 40.9 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 32.0 dBmV
Channel 2: 33.7 dBmV
Channel 3: 33.2 dBmV
Channel 4: 32.4 dBmV

Megy minden szépen!
Én ezt nem értem!

Üdv: Karesz

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54772) Gubek-Einste válasza pkaresz (#54771) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Rendben vannak az értékek.
A MAC címet legközelebb nem adni.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54773) pkaresz válasza Gubek-Einste (#54772) üzenetére


pkaresz
senior tag

Köszönöm!
Rendben!
😳

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54774) #41133696 válasza tomp (#54766) üzenetére


#41133696
törölt tag

Igen, nálam is frissült :)

(#54775) kabelmania27 válasza pkaresz (#54771) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Hasonlóak az us értékek, mind a négy csatorna működik, ezért stabil a kapcsolat.

(#54776) pkaresz válasza kabelmania27 (#54775) üzenetére


pkaresz
senior tag

Köszönöm!

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54777) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Sracok.
Sos help kell, mert asszony vegzal.

Par napja jott upc mediabox.
Kedvencek felveve. De van olyan feature, h az legyen az elso 50csati pl? Tehat a legegyszerubben elerheto valahogy? Vagy csak ugy erhetoek el, h menu-kedvencek-es akkor menuben leptetes es kivalasztas?

I humbly and respectfully decline™

(#54778) pjen válasza Magnum_ (#54777) üzenetére


pjen
félisten

Sajnos,igen.

(#54779) Magnum_ válasza pjen (#54778) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Koszonom szepen :R

Es az ures csatornakat hogy lehet eltuntetni?

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#54780) pjen válasza Magnum_ (#54779) üzenetére


pjen
félisten

Nekem nincsenek üres csatornák,ha léptetem a cstorna váltó gombal.

(#54781) Magnum_ válasza pjen (#54780) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Ugy ertem, hogy olyan csatorna, amire nincs elofizetesunk, ketto olyan kozott van, amire van elofizu. Na ezt el lehet tuntetni? :D

I humbly and respectfully decline™

(#54782) cstibi73 válasza Magnum_ (#54781) üzenetére


cstibi73
tag

Azokat a csatornákat tedd a kedvencekhez amire van előfizetésed. Utána lépj ki a menüből, 2x OK és "böngészés a kedvencek között". Igy csatorna váltó gombra csak ezek jelennek meg.

(#54783) Mauzes válasza Magnum_ (#54777) üzenetére


Mauzes
őstag

Milyen box-od van? A Horizon-nál ha egyszer beállítod az összes releváns csatornát kedvencnek, akkor egyrészt ezután akármilyen sorrendbe tudod rakni őket, másrészt pedig csak egyszer kell bemenni abba a menüpontba, hogy böngészés a kedvencek között, utána ebben a listában marad kikapcs után is, és nem is lesz semmilyen üres "csatorna."

Vagy pedig nem értem a kérdésedet.

(#54784) Magnum_ válasza cstibi73 (#54782) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nagyon nagy király vagy, köszönöm!!!! :R:R:R:R

I humbly and respectfully decline™

(#54785) tomp


tomp
félisten

Volt egy hosszú ideig fennálló nethibám. A többszöri "nem jöttek ki a technikusok" dolog miatt kértem kötbért. Ha nem ők húzzák a dolgot hanem szimplán "keressük a hiba okát" helyzet lett volna akkor nem kértem volna mert annyira nem zavart a hiba. Ma jött a válasz.
A 2016.11.16-án érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy panaszát jogosnak találtuk.
Több mint 9ezer Ft. Most volt először tényleges hibám ami több napon át tartott. Telefonban egyszer sem húzták a szájukat, hogy mit akarok. Miután megjavult a net még felhívtak, hogy valóban okés e.
Részemről a UPC jelesre vizsgázott! A technikusok nem kiérkezéséről nem a UPC tehet. Sajnos az egyik mobilszolgáltatónál konkrétan le kellett őket cseszni telefonon, hogy komolyan vegyék a hibámat. Addig csak hárítottak.

(#54786) ArthurShelby válasza tomp (#54785) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Nálam sem volt zökkenő mentes a beszerelés (első alkalommal nem voltak, második alkalommal meg egy helyen rossz minőségű f csatlakozót használtak egy helyen).
Sokáig azt mondták, hogy nincs csomag a CB mögött (számátvitel miatt), és azért indul mindig újra. A számátvitelnek már rég meg kellett volna történnie, az ügyfélszolgálatos meg csak sürgetést tudott rátenni, a háttércsoportnak kellett volna lépnie. Naponta hívogattam őket, az ügyfélszolgálatos nem tudott semmilyen plusz tájékoztatást adni, csak még egy sürgetést tudott rátenni az ügyemre, így már a végén volt pár sürgetésem.
Aztán megtörtént a számátvitel, de még mindig rossz volt. Ekkor jött, hogy akkor egy helyen könnyen szétcsúszik a kábel, valószínűleg az a baj. Vasárnap délelőtt kijött egy profi, ámde mogorva szerelő, és megcsinálta.
A telefonos számátvitel akkor lett teljesen kész, mikor lemondódott a t-s szolgáltatásunk (vasárnap délután) (előtte a bejövő hívások még 90%-ban a t-s vonalra mentek, lehetett hívást indítani is a t-sről, de a upc-s vonalról is lehetett hívást indítani, illetve nagymamám ha otthoniról hívott ott csöngött ki). Aztán kikapcsoltattuk még a hangpostát, mert teljesen felesleges nekünk. Idegesít még a vonalszakadáskor fellépő légvédelmi sziréna hang, valószínűleg ez a CB miatt van. Ami még más a t-hez képest, hogy a régi fajta vonalas telefon máshogy csöng kicsit (hosszabb a csengési periódus a szünethez képest, egyébként ez is lehet hogy hgw-től függ, egy cisco-nál lehet más lenne).
Egyébként mostmár az 500-as net stabilan megvan, a horizont go app kitűnő, a upc phone is, meg vagyok elégedve a upc-vel.

Még kíváncsi vagyok, hogy a második panasznak mi lesz a vége, 21.-éig van idejük válaszolni.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#54787) Storms


Storms
őstag

Üdv
Az mitől lehet, hogy reggel óta nem jó a net,belépve az admin felületre IPv6 címet nem kap a router, csak valami furcsa hosszu betűkből és számokból álló sor van ott.(f680:g83h:stb...) Már csináltam rajta hard reset-et is de azóta se jó, elől minden led normálisan világit ahogy szokott. :F

[ Szerkesztve ]

ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■

(#54788) vargalex válasza Storms (#54787) üzenetére


vargalex
félisten

A furcsa betűkből álló hosszú sor az IPv6 cím. Bár, a példáddal ellentétben abban g, h betű nem szerepelhet...

Alex

(#54789) Ablakos


Ablakos
őstag

A hűség felmondása mennyi kötbért is jelent pontosan? 2 év-re kötött és 3 hónap van hátra.

(#54790) HofiZoli válasza Ablakos (#54789) üzenetére


HofiZoli
senior tag

rengeteget, ugyanis az eddig igénybe vett kedvezményeket számlázza. jobban jársz ha hagyod leketyegni a 3 hónapot.

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#54791) mikung válasza Ablakos (#54789) üzenetére


mikung
aktív tag

Kb. 1 hónapja kötbérmentesen felmondhattad volna a TV -t (hörcsögadó).

Ha már csak 3 hónap van, jobban jársz ha hagyod. Amennyiben nagyon sürgős és valami extrább csomagod van (hasraütés ... 500 net+fullos tv 6k -ért), megpróbálhatod átadni valakinek.

(#54792) Mauzes


Mauzes
őstag

Faszaság, most hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem tetszik a Horizon box, úgyhogy visszacserélik a Cisco-ra.

Megpróbáltam még kialkudni a TV Gold mellé egy HD csomag bővítést havi 500 Ft-ért, na ezt már nem sikerült elérnem. :) Egy ezrest viszont nekem nem ér meg.

[ Szerkesztve ]

(#54793) pkaresz


pkaresz
senior tag

Sziasztok!

Bocs, ha már unalmas vagyok!

Sajnos nem értem haza,a technikus elment.
Tett be szűrőt, állítólag sok a jel.
Kedvesemnek mondta, nyáron nyugodtan vegyük ki.
Ezek az értékek.
A szűrőt nem láttam, majd ránézek.

Model: Cisco EPC3212
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 1.0
MAC Address:
Bootloader Revision: 2.3.0_R1
Current Software Revision: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc
Firmware Name: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc.bin
Firmware Build Time: Jun 11 11:11:07 2013
Cable Modem Status: Operational

Cable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -1.3 dBmV 39.0 dB
Channel 2: -0.9 dBmV 38.4 dB
Channel 3: -1.0 dBmV 38.3 dB
Channel 4: -1.1 dBmV 38.2 dB
Channel 5: -1.3 dBmV 38.3 dB
Channel 6: -0.8 dBmV 38.6 dB
Channel 7: -0.9 dBmV 38.9 dB
Channel 8: -1.2 dBmV 39.1 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 43.0 dBmV
Channel 2: 42.9 dBmV
Channel 3: 41.9 dBmV
Channel 4: 41.4 dBmV

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54794) pkaresz válasza pkaresz (#54793) üzenetére


pkaresz
senior tag

Elmondása szerint, szerelték a hálózatot a kollégái a faluban, azért lehetett javulás, csak azt nem tudta mit.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54795) kabelmania27 válasza pkaresz (#54793) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Semmi gond, erre való a topik.
Sok lesz a csillapítás, SNR is alacsonyabb, nyárig nem kell várni mert tavasszal már gond lesz kiveheted a csillapítót ez a modem szereti a pozitív ds értékeket, majd állítanak az erősítőn.
Korábban írtad, hogy egy kettes és egy négyes osztó van, ha változott a helyzet és leírod akkor meglehet mondani hogy kb milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#54796) adika4444 válasza pkaresz (#54793) üzenetére


adika4444
addikt

Ez ám a hibaelhárítás.
10-ről 0-ra meg -1-re leesett a vételi. SNR is rosszabb lett asszem a pár nappal ezelőttihez képest. Így is el fog menni a neted, a Telekomos net az nekem is ilyesmi szintekkel üzemelt, de kiveheted a szűrőt hogy lássuk úgy milyenek az értékek a szerelés miatt. Lehet kivéve is jó lesz és akkor nem kell vele foglalkozni. Az biztos hogy ezzel így még nyáron se igen lehet gondod, de jobb biztosra menni:)

üdv, adika4444

(#54797) kabelmania27 válasza adika4444 (#54796) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nem biztos, hogy stabilan elfog menni, pár napja két csillapítóval akadt a compal, egyetértek ki kell venni ez a modem elmegy magas ds értékekkel, majd levesznek a jelerősségből ha úgy látják.
Nem az ügyfél feladata a jelerősség beállítás, az egy más téma, hogy hozzáértők megoldják lakáson belül az osztócserét, de havi x ezer Ft-os havidíj mellett nehogy már az előfizető pakolgassa a csillapítót, ASZF-ben nincs benne hogy ez az ügyfél feladata.
pkaresz: Ezt javításnak nem nevezném, ilyet mondani hogy nyáron vegye ki.

[ Szerkesztve ]

(#54798) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok!

A felvétel opció nélküli előfizetés esetén a mediabox meg tudja állítani az adást? Vagy vissza/előretekerni ezt a megállított adást? Mert itt azt írja (médiaeszközök alatt), hogy igen: https://www.upc.hu/televizio/tv-ajanlatok/digital-gold/, ki van pipálva.

Én korábban azt hittem, hogy adásmegállítás csak felvétel opció esetén van. Vagy ez a Horizon esetén már változott, de régebbi box-oknál most sem lehet?

[ Szerkesztve ]

(#54799) pkaresz


pkaresz
senior tag

Köszönöm mindenkinek!
12dB volt benne, kivettem.
Model: Cisco EPC3212
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 1.0
MAC Address:
Bootloader Revision: 2.3.0_R1
Current Software Revision: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc
Firmware Name: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc.bin
Firmware Build Time: Jun 11 11:11:07 2013
Cable Modem Status: Operational

Cable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 11.4 dBmV 39.1 dB
Channel 2: 11.8 dBmV 38.3 dB
Channel 3: 11.6 dBmV 38.3 dB
Channel 4: 11.6 dBmV 38.2 dB
Channel 5: 11.4 dBmV 38.5 dB
Channel 6: 11.9 dBmV 38.6 dB
Channel 7: 11.8 dBmV 38.8 dB
Channel 8: 11.6 dBmV 39.1 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 31.0 dBmV
Channel 2: 30.9 dBmV
Channel 3: 29.7 dBmV
Channel 4: 29.2 dBmV

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#54800) UnSkilleD


UnSkilleD
senior tag

múltkor apám felhívta a upct hogy a 60as megszűnő net csomag 120asra váltását mikor tervezik levezényelni nálunk (mivel már vagy fél éve bedobták a postaládába a papírt róla), erre az ügyintéző azt mondta hogy ilyenről nem is hallott :D

ennyit a upcről

[ Szerkesztve ]

"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.