Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54251) AtaWrc válasza ztsoft (#54244) üzenetére


AtaWrc
tag

Ha szoftveresen rendbe rakják nagyon jó kis cucc lesz.

Nekem ilyen gondom nincs a phonnal, ha van kapcsolat, akkor használható, viszont elég gyakran eldobja jelet

(#54252) Seirei válasza AtaWrc (#54251) üzenetére


Seirei
tag

Előbb fognak piacra dobni egy újabb opcionális eszközt, mintsem ezzel foglalkoznának.

(#54253) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Kezdek kilenni a upc-vel. Nem ezt vártam.
Trio L csomag, félévig 500-as net (vezetékes mérés):

úgy, hogy hol a wifi, hol a net kapcsolat szakad. A modem értékek jók, megnéztem az összefoglaló alapján.
Holnap felhívom őket, mert a számátvitel is csak félsiker egyelőre.
De telefon sincs néha, mert ez a CB olyan stabil.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#54254) #41133696 válasza ArthurShelby (#54253) üzenetére


#41133696
törölt tag

A CB nálam mindig hozza a tökéletest vezetékesen FiberPower 240:

és, szeptember óta még nem kellett havidíjat sem fizetnem :) Szóval nekem a UPC nagyon bejön :)

(#54255) kezo0 válasza ArthurShelby (#54253) üzenetére


kezo0
addikt

Szintén FP 240, Compal HGW --> Asus RT-AC68U --> wifin mérve egy iPad mini 4-esen:

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#54256) blakey válasza kezo0 (#54250) üzenetére


blakey
titán

De te modemnek használod. :)

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#54257) #41133696 válasza blakey (#54256) üzenetére


#41133696
törölt tag

Szintén modemnek használom, mert CB - TP-Link Archer C5

(#54258) canniball válasza ArthurShelby (#54253) üzenetére


canniball
nagyúr

Mivel ez a garantált sebességet sem éri el telefonálj mielőbb (és míg meg nem oldják minél többször), akkor vagy fixálják vagy kaphatsz kompenzációt. De ha nem tudnak róla akkor egyik sem játszik...

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#54259) qnadam válasza tomp (#54245) üzenetére


qnadam
veterán

amit leírtál, az a nagyon jótól messze van, inkább minimumnak nevezném :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#54260) tomp válasza qnadam (#54259) üzenetére


tomp
félisten

Alig használom a 2,4-et.
A meg-meg álló wifi meg kiderült, hogy köze van a hibámhoz.
Koaxon a 15-ös down frekin ömlik hozzám a javíthatatlan adatcsomag. Amikor hirtelen sok ilyen jön na akkor áll meg a wifi. Lan kapcsolaton annyira nem lehet észrevenni.
1nap 15óra alatt 140ezer javíthatatlan adatcsomag a 15-ös csatornán. A többi 14-en 2-3ezer.

(#54261) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Hétvégén nem hívtam a upc-t, mert akkor csak sima egyszerűbb indítsd újra a modemet hibaelhárítósok dolgoznak.
Reggel föl hívtam őket, hogy a számátvitel csak félig van meg (ha engem hívnak még a régi T-s csöng, de ha upc-ről vagy a T-s ről hívok, akkor a mobil a régi számom jelzi ki), illetve a net (és CB) instabil. Reggel mindkettő problémával elhajtottak, mert nem voltam eszköz mellett (úton voltam). Dél körül fölhívtam az ügyintézőt, akinél kötöttem a szerződést, ő beírt valami sürgetést, és mondta hogy majd eszköz mellől hívjam a 1221-et 2;0 mellékel.

Este fölhívom őket (este 7), a nő mondja, hogy azért nem tökéletes a szolgáltatás, mert nincs befejezve a számátvitel (nem kellett eszköz mellett legyek). Kérdezem, hogy akkor tud e ebben illetékesebbet kapcsolni. Mondja hogy ebben ő a legilletékesebb, lát egy sürgetést, de a csávó aki csinálja a számátvitelt (ő már upc-s, nem alvállalkozó) neki már 6-kor lejárt a munkaideje. Szegény semmi konkrétumot nem tudott mondani, hogy mikor lesz kész. Mivel még a számátvitel miatt nincs lezárva a munkalapom, ezért nem tökéletes az internet szolgáltatás (500 helyett 20 megabit, befagyó CB). A vicc, hogy telefonálás közben elment a telefonvonal is, szóval utána mobilon hívott vissza az ügyintéző (aki nagyon rendes volt, de sajnos sokat nem tudott segíteni).

Az előzmény még annyi volt, hogy mikor helyszínre jöttek bekötni elsőre nem jöttek ki a megbeszélt időpontban, másodszor is már én hívogattam őket 11-kor, hogy 12ig ideérjenek.

A T-től azért jönnénk át, hogy itt megbízhatóbb a szolgáltatás (ott még a rézkábeles vonal van).

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#54262) kabelmania27 válasza ArthurShelby (#54261) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Hamarosan meg fog oldódni a probléma és rendben lesz a net és a telefon.

(#54263) tomp


tomp
félisten

No kérem szépen délelőtt kijött a technikus! Az aki a hibám elején is kijött.
Jött és kérdezte, hogy mi volt a laptopos mérés eredménye. Hát semmi mert az elmúlt 2hétben csak vártam de 2x sem jött. Na erre "óóó hogyaza.." reagálás és csend. Nem érti miért nem jöttek ki 2x sem. Pedig konkrétan laptopos kollégát kért. Hát semmi. Mivel korábban a lakásban mindent kipróbált és ugyan úgy tapasztaltuk a hibát(és emlékezett rá!) így utolsó "azért megnézek még valamit ha már kijöttem" dologként megnézte a házban lévő dobozt. De ott is tökéletes minden.
Mondta, hogy a hibámat NEM adja ki a kezéből mert akkor nem fog történni semmi csak várni fogom a csodát. Holnapra megszerzi a technikusi gépet+modemet és ő maga megnézi a házban lévő doboznál a netet és a területet ellátó CMTS-t is. Úgyis holnap külsős terep napja lesz.
Nem sokkal rá, hogy elment hívott a upc. Sikerült e elhárítani a hibát. Miért sikerült volna? Házon kívüli a hiba. Ok. Egyeztetnek a technikussal és holnap a műszakis kollégákkal együtt nézik meg a hálózatot.
Amióta upc-s vagyok csak 1x jött más ember a kiszálláskor. Az összes többi esetben az az ember jött aki foglalkozik a hibámmal! Ez azért elgondolkodtató...

(#54264) mike710 válasza donmackó (#54240) üzenetére


mike710
aktív tag

Sziasztok. Akik szoktak játszani inkább azokhoz szólna a kérdésem, hogy nektek működik a uplay vagy a lol bejelentkezés ? Nekem konkrétan egyik se megy, a háztartásban két géppel is próbálva viszont mobil netről egyből működik. DNS- csere megvolt, routert is resiztem már sőt a gépet is újra raktam.

Bocsánat nem válasz akart lenni.

[ Szerkesztve ]

(#54265) Gubek-Einste válasza mike710 (#54264) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Tudod pingelni a szervereket?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54266) z67 válasza canniball (#54180) üzenetére


z67
őstag

Meglett a megoldás az RTL/TV2 emelésre. Eddig a Digital Gold 3690 volt, mostantól 3810, ami a számomra elérhető legjobb ár. Persze ez megint húség, és valószínűleg nem az évszázad üzlete, de elvi kérdést csináltam belőle.

(#54267) Shylock


Shylock
csendes tag

Sziasztok,

/*mielőtt bárki is azt javasolná, hogy vessem fel a problémámat a VPN-es szekcióban, megtörtént*/

a segítségeteket szeretném kérni egy VPN-es problémával kapcsolatban, nagy valószínűséggel UPC oldali problémáról lesz szó, de lehet valaki már találkozott hasonlóval. Előre szólok, kicsit hosszú lesz.

Évek óta használok UPC interneten keresztül VPN-t, viszont most először használok Cisco AnyConnect-et. Az elmúlt másfél év során ezzel sem volt probléma, azonban 2016.09.07-ről 08-ra viradóra valami megváltozott. A letöltés nem is annyira szörnyű, de a feltöltés szinte értelmezhetetlen: [link]

Első lépésként kiiktattam minden lehetséges hiba forrást, vagyis a routert. De közvetlenül a modemhez kapcsolódva is hasonló értékeket mérek. Kipróbáltam Mobilinternettel (Vodafone) valamint Digi-s vezetékes Internettel is, azok esetén nem tapaztaltam semmilyen problémát a VPN-en. Az egyik barátomnál is kipróbáltam, aki másik kerületben lakik (és új típusú fehér UPC modemje van), és szintén UPC-s, nála is ugyan úgy előjött a probléma. Sőt az összes UPC-s nettel rendelkező kollégám is hasonló problémáktól szenved.

Ami eddig történt és nem segített, időrendi sorrendben:

1. IP6 visszaállítás IP4-re
2. Modem csere Cisco EPC3212-ről Ubee EVW3226-re
3. SMTP levélküldés / DNS kiszolgáló futtatása engedélyezése (MyUPC felületen)
4. IP cím csere
5. Az Ubee-n firmware csere, visszatöltésre került egy régi verzió
6. Bridge módba lett kapcsolva a modem
7. Port Forwarding (ez úgy tűnik működik)

Felvetődött még egy olyan ötlet is, hogy esetleg a cégemnél van valamilyen prioritás beállítva a különböző IP cím tartományokra és azt a tarományt esetleg hátra sorolják, ahonnan a UPC osztja a címeket. Felkerestem a VPN-t üzemeltetőket és azt mondták nincs ilyen korlátozás. Sőt több tesztet is elvégeztünk, amiből az jött ki, hogy a logokból sem látszik semmi, hogy probléma lenne.

UPC már a héten küldené a harmadik technikust hozzám, hogy Ők majd megoldják. Az első ember hozta az új modemet, a második kijött, de megegyeztünk, hogy nem hardveroldali probléma lesz. A harmadik most nem tudom mit csinálna, mert bár többször rákérdeztem a Helpdesk oldalon, de nem tudnak semmilyen választ adni, hogy mit is kellene csinálni, vagy hogy a kiszálló kolléga mit is fog nálam csinálni. Mert összességében minden rendben van, jók a jelek, jól funkcionál a modem.

Ha jól gondolom a problémát a AnyConnect DTLS Tunnelje okozza, amely a 443-as porton keresztül kommunikál, a DTLS-ről még a Cisco-nál is találtam leírást, hogy vannak olyan szolgáltatók akik ezt a kapcsolatot korlátozzák vagy teljesen tiltják. Erre is rákérdeztem a UPC-nél, azt mondják,nem korlátoznak semmit.

Kipróbáltam a TunnelBear nevű szolgáltatást, ami OPENVPN-t használ, ott az ég világon semmilyen lassulást nem tapasztaltam. VPN-hez képest normális értékeket mértem.

Ekkor jött az ötlet, hogy megpróbálom a port forwardingot. Ez igazából, mondjuk azt, működik. 443-at 8443-ra irányítottam át. Ezek után, ilyen sebességet tudok mérni: [link]

Ebben a megoldásban az zavar, hogy napon belüli többszöri újracsatlakozás után, még ezzel a módszerrel is van, hogy visszatér a "korlátozás". Valamint az is zavar, hogyha ez így működik, az azt jelenti, hogy korlátozzák a hálózatot, amihez nem lenne joguk.

Sajnos kezdek belefáradni, hogy hiába hívom a UPC-t, vagy ötletük sincsen, hogy mi lehet a gond, vagy ugyan azokat a megoldásokat próbáljuk, újra és újra. Hiába mondom el minden ügyfélszolgálatosnak ugyan azt, mintha nem is hallanák. Az elmúlt egy hónapban olyan 2,5 órát beszéltem velük. :) Már gondolom Ők sem szeretnek engem, de már én sem Őket.

Valaki tapasztalt már hasonlókat?

Bármilyen apró ötletnek örülnék.

Mindenkinek köszönöm aki végigolvasta!

(#54268) Gubek-Einste válasza Shylock (#54267) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Miért ragaszkodsz a Cisco AnyConnect-hoz? Más lehetőséged nincsen a VPN használatára?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54269) Breeze


Breeze
aktív tag

Üdv!

Nem tudom ki találkozott/tapasztalt márt hasonlót a Cisco felvevős boxal, de nálunk, youtube-n videó lejátszásnál kereken 13 perc után egy kis pattanó hang hallatszik és elmegy a hang.Nem csak az interactive felületen, de egyik csatornán sincs hang, addig míg nem történik reset. Ez után helyre áll minden.Hívtam a 1221-t ott azt mondták, ha csere lesz, akkor csak is használt felvevős Cisco boxot adnak, vagy a rémálom Horizon boxot. Utóbbit semmi kép se szeretném. :((( :o

[ Szerkesztve ]

(#54270) ztsoft válasza Shylock (#54267) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Nem igazán értem az Ekkor jött az ötlet, hogy megpróbálom a port forwardingot. Ez igazából, mondjuk azt, működik. 443-at 8443-ra irányítottam át., és a Valamint az is zavar, hogyha ez így működik, az azt jelenti, hogy korlátozzák a hálózatot, amihez nem lenne joguk. kijelentéseidet.

Ha jól értem, akkor a külső 443-as portot irányítod át a belső 8443-as portra. Ha ez így van, akkor a külső szemszögből nem történt változás! Ugyan úgy a 443-as porton megy a kommunikáció a router-ig, onnan a 8443-as porton folytatódik.

Ebből az következik, hogy Nálad van gond a belső hálón. Amúgy kétlem, hogy a UPC pont a 443-as portot korlátozná, mivel a böngészők, meg még sok más alkalmazás ezt használja a titkosított kommunikációra.

Az SMTP levélküldés / DNS kiszolgáló futtatása engedélyezése (MyUPC felületen) Neked nem számít a problémáddal kapcsolatban, mivel az SMTP levél küldés, és DNS kiszolgálása nem a 443-as porton történik.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#54271) Shylock válasza Gubek-Einste (#54268) üzenetére


Shylock
csendes tag

Nem ragaszkodom hozzá,a cégemnél ez van és igazából korábban ezzel sem volt gond. 2016.09.08. előtt ez is tökéletesen működött. Akkor valami történt, azóta használhatatlan. Ezt is minden egyes alkalommal elmondom az helpdeskesnek aki éppen próbál segíteni, de sokat még nem segített.

(#54272) Shylock válasza ztsoft (#54270) üzenetére


Shylock
csendes tag

Ha megnézed a speedtest-es eredményeket, ott is az látszik, hogy nem a befelé jövő forgalommal van a gond, hanem a kifelé menővel, vagyis az nagyon nincs is, mert a 0.14 Mbit/sec értelmezhetetlen. A célom is az volt, hogy a kifelé menő forgalmat terelem másik portra.

Azért gondolom, hogy nem nálam van a gond, mert az volt a nulladik lépés, hogy minden hálózati elemet kiiktattam a laptopom és a modem között és közvetlenül, kábelen keresztül kapcsolódtam a modemhez, ugyan azzal az eredménnyel.

Mobilinterneten keresztül (Vodafone) ugyan ezek a problémák nem jelentkeznek, sőt Digi-s vezetékes internetről sem tapasztaltam soha semmilyen problémát. Ha megnézed a Digi-n mért eredményeket, ott még a ping is nagyságrendekkel jobb VPN-en keresztül is. 9-es pingem UPC-n csak VPN nélkül van.

Viszont a VPN-es problémám nem egyedi, a UPC-s vezetékes internettel rendelkező kollégáim (7-en), szintén ugyan úgy szenvednek a lassú VPN-től mint én.

Az első dolgok egyike volt, hogy elmentem az egyik barátomhoz, aki szintén UPC-s és nála is kipróbáltam, hogy hogyan működik a VPN-em, az eredmény ugyan az volt. Pedig másik kerületben lakik, neki már a legújabb fehér UPC-s modemje van. (Ezt csak azért emelem ki, mert a UPC már másodszor akar modemet cserélni 2 hónapon belül)

Az SMTP levélküldés / DNS kiszolgáló futtatása engedélyezése (MyUPC felületen) Ezt először az egyik UPC-s helpdeskes javasolta, hogy legyen bekapcsolva. Aztán mutatta meg, hogy hogyan tudom magam is ki bekapcsolni a myUPC felületen.

Igazad van, ennek tényleg semmi köze hozzá, de mivel Ők javasolták, így inkább megcsináltam, nem akartam én lenni az oka, hogy nem működik. :)

A legnagyobb problémám az, hogy a UPC nem tud vagy nem akar kilépni a megszokott probléma megoldási keretek közül.

Minden egyes alkalommal mikor felhívom Őket már egy 20 perces monológot mondok,hogy mi az ami eddig ki lett probálva és mit ne csináljunk már. Aztán mindig visszatérünk ugyan oda, hogy cseréljük le megint a modemet. Mert, hogy az új Ubee-s modemnek nem elegendő a teljesítménye (szerintük) a VPN forgalom kezelésére és ha kifizetek egy egyszeri 5000 Ft-ot,akkor holnap már hozzák is az új modemet. Aztán mindig elmondom, hogy nem akarok fizetni, főleg nem úgy, hogy a Cisco modemmel is tökéletesen működött korábban minden és garanciát meg ők sem vállalnak, hogy ez akkor biztosan megold minden problémát.

Tapogatózom a sötétben. Ahogyan írtam is, az OpenVPN-el az ég világon semmi gond nincsen,sajnos nem tudok válogatni, adottság, hogy a cégemnél ez a típusú VPN van.

[ Szerkesztve ]

(#54273) vargalex válasza Shylock (#54272) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Elsőre azt gondoltam, hogy az otthoni VPN szerverrel kapcsolatban van gondod.
Én az egyik ügyfélhez kapcsolódom Cisco VPN szerverhez OpenConnect-el (Linux alatt). Ott nem tapasztaltam lassulást, igaz leginkább SSH-n kapcsolódom.
Neked a teljes netes forgalmad is a céges VPN-en keresztül megy? Az mire jó? A szerver és közted is lassú már a kapcsolat? Vagy csak onnan kifelé a netre?

[ Szerkesztve ]

Alex

(#54274) ztsoft válasza Shylock (#54272) üzenetére


ztsoft
őstag

A célom is az volt, hogy a kifelé menő forgalmat terelem másik portra. De ezt csak a belső hálón sikerült (8443-as port) a router-ig, utána már a 443-as port van, így szintén nincs változás kintről nézve. Lehet módosítani a külső portot is, de akkor már a cégnél is módosításokat kell eszközölni (pl.: 8443 -> 443).

Egy teszt erejéig meg lehet próbálni a következőt, de csak a teszt erejéig!
A UPC HGW (modem) bridge módba áttenni, ahhoz kapcsolódni a laptoppal közvetlenül (nem kell saját router), így egy külső publikus IP címet kap a laptop.
Gondolom Windows-t használsz, ha igen, tiltsd le a tűzfalat, meg minden olyan alkalmazást, ami beleszólhat a kommunikációba. Majd így tesztelni a VPN-t. Esetleg több gépen, több oprendszeren is tesztelve.
Ha így is tapasztalod a problémát, akkor lehet a UPC baltázott el valamit a költözéskor (talán a nyáron költözött új helyre a szerver park, ha a neten rákeresel, pontosabb dátumot kapsz), lehet összefüggés a Nálad tapasztalt probléma, és a költözés között, (ahogy írtad is: 2016.09.07-ről 08-ra viradóra valami megváltozott).

A legnagyobb problémám az, hogy a UPC nem tud vagy nem akar kilépni a megszokott probléma megoldási keretek közül. Ha a fenti tesztet elvégzed, és marad a hiba, akkor már ennek az eredményét is tudod bizonyítani, hogy valahol máshol van a gubanc (esetleg az orruk alá dörgölni, sokszor egy kicsit erélyesebben kell fellépni, hogy történjen valami).

Esetleg a cégnél az informatikus megkérni, hogy tegyen fel a gépedre egy naplózó alkalmazást a VPN-hez, majd ennek eredményét elemezni, hogy mi lehet a gond.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#54275) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Erre most tényleg szerelőt kell hívni (én nem így gondolom a összefoglalóban olvastak alapján), remélem nem az ügyintézőnek van igaza.
Félek hogy csak kijönnek és problémázni fognak (falban megy a kábel).

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#54276) kabelmania27 válasza ArthurShelby (#54275) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A 466-os frekin alacsony az SNR, lehet ez okozza a problémát.

(#54277) tomp válasza ArthurShelby (#54275) üzenetére


tomp
félisten

Ahogy látom téged is a 466MHz-es szindróma kínoz. :DDD
Nálam a jelszintje jó viszont az összerendelt letöltési táblázatban látható, hogy a 15-ös csatornán azaz 466MHz-en rengeteg javíthatatlan adatcsomag érkezik.(utolsó oszlop)
Ha hirtelen sok érkezik na akkor megakad a modem. Az a sok konkrétan 1nap alatt 100ezernél több.
Ma voltak kint a műszakisok. Említették, hogy 466MHz-en bezavarhat a digitális telefon jele. Azt nem tudom milyen telefonhálózat de az elmúlt napokban sok ügyfélnél 466MHz-es probléma volt.
A náluk lévő műszer pontosan kijelzi ha a lakásban vehető 466MHz-en ez a jel. Mivel nálam nem és a jelszint is okés így az esetemben tovább keresik a hiba forrást.
Hívd fel őket és mond meg, hogy 466MHz-en lévő letöltési freki nem jó. Így már konkrétan úgy mennek ki hozzád majd a műszakisok.

(#54278) Miska0330


Miska0330
tag

Tegnap írtam a UPC-nek a hibabejelentő oldalán erről a weboldal lassulásos hibáról. Ma felhívtak, hogy olvasták a hibát. Azt mondta a telefonban a UPC-s, hogy csináljak a modemem gyári beállítást meg hogy ráküld valami konfigot. A jelszinteket látja, hogy rendben van. Mondtam is neki, hogy igen a jelszintek azok rendben vannak. Délben csináltam meg a gyári resetet a Connect Boxon, eddig lekopogom rendben van.

Múltkor írtam, hogy ajánlottak 9500 Ft-ért jó csomagot. El is fogadtam azóta. Eddig lekopogom mindig hozza az 500 mbit-et. Legnagyobb csúcsidőben is ilyen 470 - 480 Mbit között mér. 2 éve vagyok UPC előfizető. Eddig nem bántam meg. Budapest 8. kerület

Lefelé:

1 402000000 9 40 256qam 7
2 354000000 11 40 256qam 1
3 362000000 10 40 256qam 2
4 370000000 10 40 256qam 3
5 378000000 10 40 256qam 4
6 386000000 10 40 256qam 5
7 394000000 10 40 256qam 6
8 410000000 9 40 256qam 8
9 418000000 9 40 256qam 9
10 426000000 9 40 256qam 10
11 434000000 9 40 256qam 11
12 442000000 8 40 256qam 12
13 450000000 8 40 256qam 13
14 458000000 8 40 256qam 14
15 466000000 8 38 256qam 15

Felfelé:

1 59800000 45 5.120 64qam 23
2 53200000 44 5.120 64qam 22
3 46600000 44 5.120 64qam 21
4 40000000 43 5.120 64qam 20
5 33200000 43 5.120 64qam 19

[ Szerkesztve ]

(#54279) ArthurShelby válasza tomp (#54277) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Ha jól értem, akkor húzzam ki a modemből a telefont, és jó lesz?
Esetleg erről a bűvös 466MHz-digitális telefonról tudsz többet?

Az normális, hogy router módban csak fehéren világít a CB? (az elején szokott zölden is)

Kihúztam a telefont, újra indítottam a CB-t. Wifin 27, kábelen (gigabites) 19Mbit/s a letöltési sebesség. Agyameldobom, kész, vége, nincs semmi szabály.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#54280) ztsoft


ztsoft
őstag

Ismét kezdődik (folytatódik) a buli! :C Már kezd a hócipőm tele lenni az egésszel! A sebesség megvan, értékek jók.

--- bix.hu ping statistics ---
100 packets transmitted, 86 received, 14% packet loss, time 99275ms
rtt min/avg/max/mdev = 14.555/1045.441/10096.293/2168.604 ms, pipe 11

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#54281) kabelmania27 válasza ztsoft (#54280) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

-7 -8 ds érték osztás után télen légkábeles övezetben nem jó, korábban voltak pozitív értékek, nyugodtan bejelentheted a hibát. Adási értékek rendben vannak.

[ Szerkesztve ]

(#54282) ztsoft válasza kabelmania27 (#54281) üzenetére


ztsoft
őstag

A csere után egyből feltűnt, hogy a TC kevesebb ds értéket mér/jelez, mint az Ubee, nagyjából 5 az eltérés. Lehet ez is közre játszik.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#54283) tomp válasza ArthurShelby (#54279) üzenetére


tomp
félisten

Nem a upc telefon.
Amit találtam az vagy a DPMR jele(hasonlít a cb rádióra) vagy az LTE450 zavarhat be a kábelbe.
Bp. 9. kerületében a lakàsokban is kimutatható erősen ez a jel. Elèg ha a mérő bemenetéhez rakják a csavarhúzót mint antenna.
Lehet nàlad is ez zavar be. Hívd fel őket és említsd meg a 466-ot. :-)

(#54284) ArthurShelby válasza tomp (#54283) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Áhh, értem. Mondjuk, én a 11.kerületben vagyok, és remélem nálam ez csak időleges probléma. Most nézték (más ügyintézők) bent a upc-nél, és jók voltak az értékek.
Nálam most elvileg az a baj, h valaki nem zárta le az ügyemet (de ebbe az ügyintétők nem látnak bele, ezt valami háttér csoport csinálja), és még nincs csomag a modem mögött.
Persze időpontot nem tudtak mondani, hogy kb mikorra lesz kész.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#54285) lakisoft


lakisoft
veterán

Sziasztok,

Megkaptam az új modemet én is és folyamatosan probléma van a nettel. Naponta többször elmegy. Mi lehet ennek az oka? Semmi nem változott csak a modemet cseréltem ki. A CISCO kábelmodem mekkora sávszélességet tud kiszolgálni?

üdv,
lakisoft

(#54286) kabelmania27 válasza lakisoft (#54285) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
A cisco max 240Mbitre jó.
Modemértékek rendben vannak?

(#54287) lakisoft válasza kabelmania27 (#54286) üzenetére


lakisoft
veterán

Ezt az új modemnél hol tudom megnézni? bent vagyok az admin felületén.

Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) SNR (dB) Moduláció Csatorna azonosító
1 402000000 -2 37 256qam 7
2 354000000 -2 37 256qam 1
3 362000000 -2 37 256qam 2
4 370000000 -2 37 256qam 3
5 378000000 -2 37 256qam 4
6 386000000 -2 38 256qam 5
7 394000000 -2 38 256qam 6
8 410000000 -3 37 256qam 8
9 418000000 -3 37 256qam 9
10 426000000 -3 37 256qam 10
11 434000000 -3 37 256qam 11
12 442000000 -3 37 256qam 12
13 450000000 -2 37 256qam 13
14 458000000 -2 37 256qam 14
15 466000000 -2 37 256qam 15

Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Zárt állapot RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Zárolt 37.636 1516365990 21
2 Zárolt 37.636 1514159266 19
3 Zárolt 37.636 1514161124 20
4 Zárolt 37.636 1514157941 29
5 Zárolt 37.356 1514161771 18
6 Zárolt 38.605 1514165049 11
7 Zárolt 38.605 1514165883 12
8 Zárolt 37.636 1514162265 32
9 Zárolt 37.636 1514166372 39
10 Zárolt 37.636 1514167837 49
11 Zárolt 37.636 1514158454 62
12 Zárolt 37.356 1514168581 31
13 Zárolt 37.636 1514171197 24
14 Zárolt 37.636 1514162556 14
15 Zárolt 37.636 1514171938 10

Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) Jelsebesség (ksps) Moduláció Csatorna azonosító
1 59800000 40 5.120 64qam 5
2 53200000 39 5.120 64qam 4
3 46600000 38 5.120 64qam 3
4 40000000 38 5.120 64qam 2
5 33200000 38 5.120 64qam 1

Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Csatorna típusa T1 időtúllépés T2 időtúllépés T3 időtúllépés T4 időtúllépés
1 2.0 0 0 10 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 8 0
4 2.0 0 0 0 0
5 2.0 0 0 0 0

[ Szerkesztve ]

(#54288) kabelmania27 válasza lakisoft (#54287) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak az értékek, ha van bekötve csillapító kiveheted.

[ Szerkesztve ]

(#54289) lakisoft válasza kabelmania27 (#54288) üzenetére


lakisoft
veterán

és akkor a folyamatos csomagvesztés mivel magyarázható?
Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 8927, Received = 8305, Lost = 622 (6% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 10ms, Maximum = 197ms, Average = 19ms

(#54290) kabelmania27 válasza lakisoft (#54289) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet modem vagy hálózati probléma, ha visszaregisztrálod a régi modemet és minden jól működik akkor a compal modemet cseréltesd ki vagy vidd vissza.

(#54291) lakisoft válasza kabelmania27 (#54290) üzenetére


lakisoft
veterán

kivettem a 6dB-s csillapítót ez lett az eredmény:

Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) SNR (dB) Moduláció Csatorna azonosító
1 402000000 3 37 256qam 7
2 354000000 3 37 256qam 1
3 362000000 3 37 256qam 2
4 370000000 3 38 256qam 3
5 378000000 3 37 256qam 4
6 386000000 3 38 256qam 5
7 394000000 3 38 256qam 6
8 410000000 2 37 256qam 8
9 418000000 2 37 256qam 9
10 426000000 2 37 256qam 10
11 434000000 2 37 256qam 11
12 442000000 2 37 256qam 12
13 450000000 3 37 256qam 13
14 458000000 4 38 256qam 14
15 466000000 3 38 256qam 15

Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Zárt állapot RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Zárolt 37.636 2748866 0
2 Zárolt 37.636 1882752 0
3 Zárolt 37.356 1886698 5
4 Zárolt 38.605 1884506 6
5 Zárolt 37.636 1888282 5
6 Zárolt 38.605 1888362 3
7 Zárolt 38.605 1889234 0
8 Zárolt 37.636 1889974 0
9 Zárolt 37.636 1884796 0
10 Zárolt 37.636 1891503 6
11 Zárolt 37.636 1889677 0
12 Zárolt 37.636 1883317 0
13 Zárolt 37.936 1891935 4
14 Zárolt 38.605 1891928 0
15 Zárolt 38.605 1881148 12

Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) Jelsebesség (ksps) Moduláció Csatorna azonosító
1 59800000 34 5.120 64qam 5
2 53200000 33 5.120 64qam 4
3 46600000 32 5.120 64qam 3
4 40000000 32 5.120 64qam 2
5 33200000 32 5.120 64qam 1

Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Csatorna típusa T1 időtúllépés T2 időtúllépés T3 időtúllépés T4 időtúllépés
1 2.0 0 0 0 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0
5 2.0 0 0 0 0

a modem logjába ez van benne:
22-11-2016 22:28:19 error SW upgrade Failed before download - TFTP Max Retry Exceeded
22-11-2016 22:28:19 error SW Upgrade Failed Before Download - Server not Present
22-11-2016 22:28:18 notice SW Download INIT - Via Config file fiberpower120_sip.cfg

[ Szerkesztve ]

(#54292) lakisoft válasza lakisoft (#54291) üzenetére


lakisoft
veterán

Visszaregeltem a régi CISCO modemet:

DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 29.3 dBmV 39.9 dB
Channel 2: 28.9 dBmV 39.2 dB
Channel 3: 28.3 dBmV 39.2 dB
Channel 4: 29.1 dBmV 39.5 dB
Channel 5: 30.9 dBmV 39.8 dB
Channel 6: 30.2 dBmV 39.9 dB
Channel 7: 30.6 dBmV 39.9 dB
Channel 8: 28.5 dBmV 40.0 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 31.0 dBmV
Channel 2: 31.5 dBmV
Channel 3: 31.0 dBmV
Channel 4: 31.8 dBmV

(#54293) Gubek-Einste válasza lakisoft (#54292) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Teljesen fals ez az eredmény.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54294) lakisoft válasza Gubek-Einste (#54293) üzenetére


lakisoft
veterán

Kifejtenéd?

(#54295) Gubek-Einste válasza lakisoft (#54294) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Milyen letöltési irányú értékek nem létezhetnének.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54296) lakisoft válasza Gubek-Einste (#54295) üzenetére


lakisoft
veterán

és mit csináljak? hibabejelentés? a gateway felé legalább 5%-os csomagvesztés van. A 6dB-s csillapítót visszarakjam?

[ Szerkesztve ]

(#54297) donmackó


donmackó
őstag

Jelszint helyzetjelentés:

Downstream Channel Status
Receiver # Channel ID Lock Status Frequency Modulation Symbol Rate SNR Power
1 1 Locked 354000000 256QAM 6952000 38.6 4.8
2 2 Locked 362000000 256QAM 6952000 38.6 4.9
3 3 Locked 370000000 256QAM 6952000 38.6 4.8
4 4 Locked 378000000 256QAM 6952000 38.6 5.1
5 5 Locked 386000000 256QAM 6952000 39.0 5.3
6 6 Locked 394000000 256QAM 6952000 38.6 5.2
7 7 Locked 402000000 256QAM 6952000 38.6 5.1
8 8 Locked 410000000 256QAM 6952000 38.8 5.2

Upstream Channel Status
Transmitter # Channel ID Lock Status Frequency Modulation Symbol Rate Channel Type Power
1 24 Locked 40000000 64QAM 5120000 ATDMA 50.3
2 23 Locked 33200000 64QAM 5120000 ATDMA 49.5
3 0 Unlocked 0 N/A 0 N/A 0.0
4 0 Unlocked 0 N/A 0 N/A 0.0

Release the cable hounds!

(#54298) Intruder2k5 válasza lakisoft (#54296) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, mindenképp rakd vissza, és ha nem megy 15 alá a vételi jelszint, akkor 1221, de ha marad a hibajelenség, akkor is.

(#54299) kabelmania27 válasza lakisoft (#54296) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ez a modem magas értékekkel is elmegy, ettől független visszarakhatod a csillapítót, utána indítsd újra a modemet.
Valami nem stimmel ekkora különbséget nem lehet a két modem által kiírt értékek között.
Intruder2k5: Nem láttam a cisco értékeket, ezért még itt tartottam.

[ Szerkesztve ]

(#54300) Intruder2k5 válasza kabelmania27 (#54299) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Melyik érték negatív?

A DS 28-30dBmV értékek?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.