Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54551) athomi válasza kabelmania27 (#54549) üzenetére


athomi
veterán

Köszönöm szépen fiúk, így ok! :R

szerk.: 28-at talált összesen, így ok?

[ Szerkesztve ]

(#54552) kabelmania27 válasza athomi (#54551) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit, nézd meg hány %jelerősséget ír a tévé és ha van kedved megnézhetnéd a modem értékeket is.
Kódolatlanból 28 csatorna okés.

[ Szerkesztve ]

(#54553) athomi válasza kabelmania27 (#54552) üzenetére


athomi
veterán

Vmi 220-at írt, hogy talált, de a csatornákat váltogatva 28-ig van programcsatorna. Bedugtam a mediacard-ot, pár percig azonosított, de továbbra is csak 28 adóm van.

Jelerősséget egy csík jelzi, elég gatyának tűnnek, ilyen 25-75 százalék körülinek tűnnek.

[ Szerkesztve ]

(#54554) donmackó válasza athomi (#54553) üzenetére


donmackó
őstag

Telefonálj nekik, mert lehet hogy még nincs aktiválva a kártya, vagy az előfizetés.

Release the cable hounds!

(#54555) Gubek-Einste válasza donmackó (#54554) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nem aktív a kártya akkor beállítások folyamatban lenne az üzenet a kártya behelyezése után.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54556) kabelmania27 válasza athomi (#54553) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Ha a modem értékeket megnézed kilehet számolni hogy rendben van-e a bejövő jelerősség.

(#54557) norberto_th


norberto_th
aktív tag

A HD adások milyen hangminőségben vannak sugározva, azaz a filmek? DTS?

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#54558) tomp válasza norberto_th (#54557) üzenetére


tomp
félisten

Van olyan HD csatorna aminél mp2 a hangsáv. De a legtöbb aac. HBO HD, Dis.Showcase HD, MTV Live HD, Filmbox HD DD5.1.
Állami HD csatornák alapesetben DD2.0 de a külföldről sugárzott élő közvetítések DD5.1
DTS nincs. Nem terjedt el.

(#54559) donmackó válasza Gubek-Einste (#54555) üzenetére


donmackó
őstag

Csak tipp volt. Mi a boxon észre sem vettük hogy nincs aktiválva rendesen a kártya, csak kevesebb csatorna jött be mint a másik 2-n. :D

Release the cable hounds!

(#54560) norberto_th válasza tomp (#54558) üzenetére


norberto_th
aktív tag

Köszi az infót! :R

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#54561) csabi63 válasza norberto_th (#54560) üzenetére


csabi63
senior tag

Film+ HD és a Mozi+ HD pedig 256 kbit/s sztereó. Ami elég gáz filmcsatornáknál, de ez van.

(#54562) Christian79


Christian79
tag

29-es körzet, UPC digitális tv: a Mozi+HD nem megy. 554-es freki: 0 digitális csatorna. A központ szerint minden rendben. Nem egy helyről van az infó, + egy upc technikus is megerősíti....

(#54563) Gubek-Einste válasza Christian79 (#54562) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A Helpdesk munkatárs csak azt tudja mondani amit neki is mondanak, ezzel ellentétes info-t nem terjeszthet.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54564) dangerzone


dangerzone
addikt

Sziasztok!

UPC-nél díjcsomagot váltottunk, Power Fiber 500 van most. A szaki kijött, cserélt routert is. Azonban mióta ez a váltás megtörtént olyan, mintha hatalmas pingem lenne. A weboldalak, videok kb fél perc után töltenek be, akkor viszont elég gyorsan. Van valami ötlet, hogy ez mitől lehet? A korábbi router vs lassabb net kombóval nem volt ilyen probléma.

(#54565) kabelmania27 válasza dangerzone (#54564) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nézd meg rendben vannak-e a modemértékek.
Bridge mód+saját routerrel jobban járnál.

(#54566) khorvat válasza dangerzone (#54564) üzenetére


khorvat
senior tag

Ez van ha sikerül megetetniük a 240/20ról a 500/22-es váltást! Konkrétan szerintem pénz kidobás az 500-as net, nem beszélve a connectbox gyengélkedéseiről, amivel azt érik el az előfizetői oldalon hogy érezhetően lassabb lesz az 500-as net mint előtte a 240-es volt!

(#54567) Seirei


Seirei
tag

Múlt héten volt itt kábeles aki közelebb húzta a cb-t + rakott új elosztót, így azt a sebességet kapom ami a csomagomban van, viszont a pingem így is brutálisan szarakodik online játékoknál. Konkrétan EU-s szervereken normál 40ms-ről felugrik 160-ra, valamikor 300-ra, és rögtön vissza.

Modemértékek rendben, csillapító nincs, a modem újra van indítva szinte 2 naponta..

(#54568) dangerzone válasza kabelmania27 (#54565) üzenetére


dangerzone
addikt

Mit takarnak ezek a modemértékek? Mire kell figyelni?

(#54569) kabelmania27 válasza dangerzone (#54568) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A vételi jel erősségét és hasznos jel/zaj arányt és az adási szintet mutatják, összefoglalóban le van írva hogy mely tartományban jók. Legfontosabb hogy 50alatt legyen az adási érték.
Ha nem használod a wi-freet kapcsold ki.

[ Szerkesztve ]

(#54570) headhunter válasza dangerzone (#54564) üzenetére


headhunter
addikt

Connect Boxot, érdemes 5-7 naponta újraindítani.

Ilyen a pingtest, amikor kezd sok lenni az elveszett csomag: [link]

Újraindítás után: [link]

Program: [link]

(#54571) tomp


tomp
félisten

7napos üzemidőnél jár a ConnectBox.
240-es net maxon megy. ping: 9-13ms között.
Ami növekszik szépen az a javíthatatlan adatcsomagok száma a 466MHz-en. Jelenleg 214.213. A többi frekin csak pár száz.

(#54572) sznandi77


sznandi77
csendes tag

A Upc toppon van, két településen éjfél óta nincs szolgáltatás (tv, net, telefon), a facebookon a kérdésre annyi a válasz, hogy tudjuk,ha 72 órán belül nem sikerül kijavítani csak utána jár jóváírás.

[ Szerkesztve ]

(#54573) Brutforsz


Brutforsz
aktív tag

Nem tudom kikapcsolni a Wi-Free-t a Ubee modemben problémával fordulok hozzátok.

Első lépésként a MyUPC profilomban kikapcsoltam a szolgáltatást. E-mailben meg is kaptam a tájékoztatást ennek megtörténtéről, valamint arról, hogy perceken belül újra fog indulni a modem, immár az új beállításokkal.
Nem indult újra. Negyed óra múlva kézzel újraindítottam; a Wi-Free továbbra is elérhető.

Pár nap várakozást, s közben világhálós keresgélést követően arra jutottam, hogy - ugyan nem értem, miért - lehet, hogy az kavar be, hogy a modem bridge módban van, s esetleg így nem érvényesül a beállítás.

MyUPC profilomban bekapcsoltam a Wi-Free-t, áttettem router üzemmódba a modemet, majd kikapcsoltam a szolgáltatást, az értesítés megjött erről, a modem nem indult újra, kézi restart után a helyzet változatlan. Ezt a kört mégegyszer lejátszottam, eredmény nélkül.

Megvártam, míg letelik a 72 óra, mialatt bizonyosan meg kellett volna történnie a változtatásnak, majd az ügyfélszolgálathoz fordultam. Tegnap hívtak vissza:

Úgy látják, hogy ki van kapcsolva a szolgáltatás. Én is így látom a profilomban, viszont a modem szórja a jelet. Kizártam azt, hogy esetleg valamelyik szomszédét észlelem: ha áramtalanítom a Ubee-t, egyből eltűnik a wi-fi-képes eszközök radarjairól, amint feláll a rendszer, ismét megjelenik azokon.

Végső megoldásként azt vetette fel a szolgáltató munkatársa, hogy törli a MyUPC profilt, és így biztosan nem fogom tudni igénybe venni a szolgáltatást; nem fogja osztani a modem sem. Nem láttam ugyan az összefüggést, de jó, legyen.

A profil törlése megtörtént. A Wi-Free továbbra is megy.

Ma újraregisztráltam a profilt, bekapcsoltam a szolgáltatást, ismét áttettem router módba a modemet, ezúttal engedélyeztem mindkét wi-fi sávot is - hátha az a gond, hogy le voltak tiltva -, így kapcsoltam ki a Wi-Free-t, az értesítés megjött, a modem nem indult újra magától, kézzel újraindítottam. A Wi-Free megy.

Én kifogytam, ezért tőletek kérek ötleteket, merre induljak most.

Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.

(#54574) dobolan válasza Brutforsz (#54573) üzenetére


dobolan
senior tag

Nekem sem kapcsolt ki myupc-ből tiltva, de nekem telefonos ügyfélszolgálatos kikapcsolta.

(#54575) Brutforsz válasza dobolan (#54574) üzenetére


Brutforsz
aktív tag

Köszönöm, visszakapcsoltam a profilban, aztán a telefonos ügyfélszolgálaton - egyelőre az automatán keresztül - kikapcsoltam. Ha ez sem jön be, megint bekapcsolom, és a humán opciót fogom választani a lemondáshoz.

Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.

(#54576) Lac-coo válasza dangerzone (#54564) üzenetére


Lac-coo
őstag

Nálam semmi csere , váltás nem volt, de rendszeresen előjön ez a hiba ...

(#54577) 4Grider válasza Lac-coo (#54576) üzenetére


4Grider
nagyúr

Jelszinteket gondolom ellenőrizted, dns kiszolgálónak meg nem a UPC kiszolgálóit használod...

(#54578) Gubek-Einste válasza Brutforsz (#54575) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Csinálj egy factory reset-t a HGW-n.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54579) Lac-coo válasza 4Grider (#54577) üzenetére


Lac-coo
őstag

Ki szoktam verni a balhét, olyankor jó néhány hétre megjavul :)
Hogy mi a baja nem tudom ,de most éppen megint elég vacak .....

De amúgy jelszintek jók ....

[ Szerkesztve ]

(#54580) 4Grider válasza Lac-coo (#54579) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor ideje ellenőrizni a jelszinteket. A topic összefoglalójában szépen le van írva, hogy mit kell nézni. Aztán ha gondok vannak, akkor legalább konkrét értékekkel tudod hívni az ügyfélszolgálatot. Az egyedi dns kiszolgálóknak meg csomó helyen utána tudsz nézni. A Google kiszolgálója pl. 8.8.8.8 és 8.8.4.4.

(#54581) Gubek-Einste válasza 4Grider (#54580) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Custom DNS lista: egy, kettő

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54582) dangerzone válasza headhunter (#54570) üzenetére


dangerzone
addikt

Kipróbáltam az origo.hu-t próba kedvéért, 17 csomag után meguntam, 100%-os loss. :D

(#54583) dangerzone válasza dangerzone (#54582) üzenetére


dangerzone
addikt

Ezt dobja a router saját hálózati diagnosztikája. Van tipp, hogy mit lehetne tenni?

(#54584) Brutforsz válasza Gubek-Einste (#54578) üzenetére


Brutforsz
aktív tag

Köszönöm az ötletet.

Elvégeztem, egyelőre nem változott a helyzet, megy a szolgáltatás, de ez most elvileg normális, mert amikor legutoljára elértem a profilomat, akkor még nem volt kikapcsolva, s nem akartam keverni, hogy a telefonos automata után ott is elvégzem a változtatást.

Jelenleg nem elérhető a szolgáltató oldala, majd holnap ismét nekifogok.

Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.

(#54585) petey


petey
tag

Sziasztok, van valakinél esetleg gond mostanában a TV-vel? Nekem több csatorna pixeles, és "töredezik".
Csináltam egy factory resetet, ugyanolyan szarok lettek. :(
Kábelek megnézegetve, de a fura hogy sok csatorna szépen jön, addig pl. a Sport1, CC, Prime stb tökre pixeles.. :(((

(#54586) khorvat


khorvat
senior tag

Számlázásban díjneteseknek van most vmi csúszás?
Eddig minden hónapban elsején jött a számla díjneten, most csak a myupc oldalon látom, hogy mennyi a hátralékom de számla nem érkezik!

Mondjuk amit látok összegszerűen nem tetszik több mint 400Ft-al több a havidíj, mint amit a 2 éves hűséggel aláírtam. Ha jönnek nekem itt hűség alatt emeléssel szépen le lesz mondva az egész, nem a 400Ft miatt hanem az elvek miatt!

(#54587) sznandi77 válasza sznandi77 (#54572) üzenetére


sznandi77
csendes tag

Du 1-kor elindult. Jó kis kavar lehetett.

(#54588) Gubek-Einste válasza petey (#54585) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Merre laksz?
Nézd meg a box jelszinteket, Menü gomb majd gyorsan 1789, sokszor nyomd meg lefelé gombot, értékek listázása utána még egyszer lefelé gombot, kilépés Back gomb vagy sokszor felfelfelé és UPC/Menü/Back gombokat.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54589) 4Grider válasza khorvat (#54586) üzenetére


4Grider
nagyúr

Le lett már itt korábban írva, hogy az rtl és a tv2 áremelése miatt emelkedtek a listaárak. A hűségért ebből kapott kedvezményed nem változik, de mivel emeltek a listaáron, emelkedik a kedvezményes ár is. Az előző számládra ezt ráírták, légyszi olvasd el!

(#54590) petey válasza Gubek-Einste (#54588) üzenetére


petey
tag

Székesfehérvár.
Beléptem a menübe, végigmentem mindenen. Frekvenciavizsgálatnál van pár 49%-os erősség, egy 57%, a többi 85-92%. Melyik értéket nézzem?

(#54591) kabelmania27 válasza petey (#54585) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg milyenek a modemértékek.

(#54592) khorvat válasza 4Grider (#54589) üzenetére


khorvat
senior tag

Tudok az áremelésekről, hogy többen kaptak.
DE!

Nekem a számlán eddig erről nem volt szó soha, ilyen információt nem kaptam
Tessék
Ennyit látok a legutolsó novemberi számlámon, +1 oldal az internet ÁFA csökkenésről és +1 oldal kedvezményes készülék ajánlatról!

Másik dolog, hogy díjneten már 1 hetet késik a számla publikálás erre irányult a kérdésem, hogy ez általános lehet vagy csak nálam van ez és érdemes UPC-t hivogatni, hogy mi a gond.
Mondjuk tegnap este már MyUPC se volt elérhető, onnan érzem a problémák indulását konkrétan összetojta magát a számlázási rendszerük díjnet fele ők nem adtak át semmit azért nincs számlám.

Egyébként meg az internet adót ahogy nem ették meg az emberek hasonlóan kellene állni az ilyen emelésekhez is egységesen, tömegesen elutasítani. Ilyen alapon bármikor lehet a számlán 4000FT-ot is emelni hasonló trükközéssel a kedvezményes és listaár játékban!

[ Szerkesztve ]

(#54593) petey válasza kabelmania27 (#54591) üzenetére


petey
tag

Diagnosztikában minden sikeres, a jelminőség
ID 8 Minőség 100% Erősség 49%
ID 4 Minőség 100% Erősség 78%
ID 15 Minőség 100% Erősség 92%

de ha megmondod konkrétan hol keressem akkor megköszönném :)

(#54594) 4Grider válasza khorvat (#54592) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem az első és nem a második oldalon van a tájékoztatás (te ezeket fotóztad be). A 3.-4.-5. oldalakon van az áremelés és az internet-ÁFA csökkentésről infó.
Az a gond az áremelés elutasításával, hogy maga az emelés egy kormányzati háttéralku eredménye. Így az NMHH-nál is le lett zsírozva, ráadásul a szolgáltatóknak az NMHH jogászai ajánlották a magyarázó szöveget (hogy az áremelés megfeleljen a hatályos jogszabályoknak). Amit pedig az állam le akar dugni a torkunkon, azt úgyis ledugja.

(#54595) 4Grider válasza petey (#54593) üzenetére


4Grider
nagyúr

Topic összefoglalója, böngészőben általában a 192.168.100.1 ip cím.

(#54596) kabelmania27 válasza petey (#54593) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

192.168.100.1 admin párossal belépsz, utána kapcsolat menü alatt felfelé és lefelé értékek

(#54597) khorvat válasza 4Grider (#54594) üzenetére


khorvat
senior tag

Nincs 5. oldal és nincs áremelésről szó sehol, ezt elhiheted!

(#54598) canniball válasza khorvat (#54586) üzenetére


canniball
nagyúr

Erről jut eszembe: nem tudom ezt láttátok/hallottátok-e (érdekes módon nem emlékszem, hogy itt a portálon szó esett volna róla, pedig ide vág).

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#54599) 4Grider válasza canniball (#54598) üzenetére


4Grider
nagyúr

A digitális szolgáltatások áfacsökkentése egy uniós országban nem a bizottságon múlik, hanem a tagállamon. A brüsszeli testület csak javaslatokat fogalmazhat meg.
Ezek vannak leírva a cikkben. Így aztán amit itthon eldöntöttek, az úgy is lesz egész addig, amíg máshogy nem döntenek.

(#54600) canniball válasza 4Grider (#54599) üzenetére


canniball
nagyúr

Neked legyen igazad!

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.