Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54601) GarfielDD


GarfielDD
csendes tag

Sziasztok!

Egy modem érték elemzést szeretnék kérni. Köszönöm szépen!

[link]MODEM ÉRTÉK KÉP

(#54602) headhunter válasza dangerzone (#54582) üzenetére


headhunter
addikt

Modem "restart" után, milyen a ping?

(#54603) Gubek-Einste válasza GarfielDD (#54601) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ebből nem sok mindent lehet mondani, kellene az egész le és feltöltési irány.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54604) #41133696 válasza #41133696 (#54490) üzenetére


#41133696
törölt tag

Megérkezett Díjnetre is az utolsó "potya hónap" számlája, de még a jövőhavi sem lesz teljes :)

Tulajdonképpen 180 fokos fordulatot értek el a hozzájuk való viszonyulásomban :) Ami mindjárt az első helyre repítette őket :) Szeptember óta nem kellett még fizetnem, ezt korábban egyik szolgáltatónál sem értem el, csak a UPC-nél a legtöbb a maximum felezős negyedév volt, de itt azon túl, hogy 0 Ft még kaptam díjnet kedvezményt is 1500 Ft értékben, szóval tényleg úgy vagyok vele, hogy UPC mindörökké :)

(#54605) Gzu73 válasza khorvat (#54597) üzenetére


Gzu73
tag

nálam nem az utolsó számlánál volt az értesítés, hanem azon amelyik 09.26-10.25 időszakra szólt.
szóval nézz vissza 1-2-3 számlával,valamelyik sokadik oldalán lesz az értesítés.

(#54606) Levi123 válasza khorvat (#54592) üzenetére


Levi123
senior tag

Most olvastam én is vissza, hogy csak úgy megemelték a díjat 370 Ft-al.
Pedig határozott idejű és díjú a szerződés.. bezzeg ha te mondanád fel kötbért fizethetnél. Ők milyen nagylelkűek, hogy visszamenőleg nem számlázzák a díjat és amúgy is csak a felét kell fizetnünk :)
[kép]

Levi

(#54607) khorvat válasza Gzu73 (#54605) üzenetére


khorvat
senior tag

Megérkezett a díjnet számla, elvileg a díjnet volt a hibás a késés miatt.

TV havidíját szépen fel is akarják benne emelni +370Ft-al. Ebben csak az a szép hogy szeptemberben 2 év hűséget írtam alá, illetve hogy erről a +370Ft emelés miértjéről a UPC-től hivatalosan a mai napig semmilyen értesítést nem kaptam. (Az, hogy tudom mi ez pontosan az itteni fórumnak köszönhető)

Kezdődhet a harc!!!

Első körben megkapják az esélyt, hogy adjanak a mostani havidíjnál kedvezőbb ajánlatot és abba építsék be a 370Ft-jukat ahogy akarják, nekem mindegy minek hívják, de többet ugyanezért nem fogok fizetni. Ha nem boldogulok velük jöhet a fogyasztóvédelem, NMHH panasz, kötbér igény ami a csövön kifér.

Legvégső esetben pedig szolgáltató váltás!

(#54608) kezo0 válasza khorvat (#54607) üzenetére


kezo0
addikt

Az összes szolgáltató emelte ugyanezen okból a tv-előfizetés díját. Van aki még többel is, mint a UPC. (A UPC legalább nagy cégként tudott alkudni az RTL-lel és a TV2-vel.) Szóval tényleg szuper ötlet emiatt szolgáltatót váltani, csak hajrá!
Ugyanígy szuper ötlet fogyasztóvédelemhez meg NMHH-hoz szaladgálni emiatt, amikor ez az egész egy törvényből ered, és pont az NMHH kötelezte a feleket ezeknek a szerződéseknek a megkötésére. Nincs olyan cég, amelyik ezt ne hárítaná tovább az előfizetőkre, de te majd jól megreklamálod, és ezért biztosan megbüntetik majd a UPC-t... Szerintem inkább ne akard ezt a tortúrát feleslegesen a nyakadba venni. Senki sem örül ennek a lépésnek, és nem azért a nyamvadt 370 Ft-ért (bár biztosan van, aki azért is), hanem igazad van, egy elv miatt. De attól tartok, hogy ezt a békát most mindenkinek le kell nyelnie, főleg, hogy ennél sokkal nagyobb szarságok is történnek a médiapiacon...

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#54609) khorvat válasza kezo0 (#54608) üzenetére


khorvat
senior tag

Összes szolgáltató? MindigTV is kötött ilyen szerződést és ott is tovább terhelik az előfizetőre és így már ott sem tudja senkisem ingyen nézni az RTL Klubot, TV2-t? Én nem hallottam arról, hogy a MindigTV már emiatt ne lenne ingyenes! Ez alapján akkor van szolgáltató aki nem emelt.

NMHH oké hogy kötelezte a szerződés megkötésére a UPC-t, de szerintem arra is kötelezte, hogy erről tájékoztassa az előfizetőit ha ezt tovább akarja hárítani és havidíjat akar emelni! Nah ez nálam nem történt meg ezért kell a fogyasztóvédelemhez fordulni.

Nekem az is jó, ha csinálnak egy egyedi promót pl. ingyenes HD mediacard a mostani 490Ft helyett és akkor emeljék a TV-t 370FT-al. Lényeg nem szabad birka módjára benyelni a dolgokat, ha van rajtuk fogás és hibáztak a törvények végrehajtásában akkor ezt ki kell hajtani belőlük. Nem gondolom, hogy 1 hétnél tovább foglalkoznék az üggyel de egy próbát megérhet, illetve van konkurens szolgáltató nem üres fenyegetés a váltás az új előfizető mindenhol jó promókat kaphat.

(#54610) Tombi válasza kezo0 (#54608) üzenetére


Tombi
senior tag

Nyelje le a szolgáltató, vagy ne szolgáltasson, ha megkötök egy szerződést a bankkal, annak sem mondhatom, hogy szar évet zártam, emelkedtem a költségeim ezért, kevesebbet fizetek !

Az általad leírt hozzáállás miatt is tart az ország ott ahol. Ki kell állni az érdekeinkért !!!

[ Szerkesztve ]

(#54611) kezo0 válasza khorvat (#54609) üzenetére


kezo0
addikt

Nem tudom, mi van a MindigTV-nél, de az ugye nem kábeles szolgáltató, és minőségben, választékban nem is versenyképes egy UPC-vel...
Amúgy biztos vagyok benne, hogy minden előfizető kapott értesítést, így te is. Nekem is rajta van a legutolsó számlán egy jó hosszú tájékoztató szöveg erről, meg az internet áfájának csökkenéséről is, ami viszont csökkenti az összességében fizetendő díjat. Pedig díjneten, elektronikusan kapom a számláimat. A normál kétoldalas számlalevél ezúttal további oldalakkal folytatódott, ott voltak ezek a szövegek, csak tovább kellett görgetni a megszokotthoz képest... De csak hajrá, pereld be a UPC-t.
Egyébként úgy tudom, ezúttal nem a műsorszétosztókat (tehát jelen esetben nem a UPC-t) terhelte a szerződéskötés kötelezettsége, hanem a konkrét műsorszolgáltatókat, vagyis a szóban forgó két tévétársaságot. Alaposan nézz utána ezeknek a dolgoknak, mielőtt perre mész a UPC jogászaival, aztán kiváncsian várjuk a fejleményeket. ;)

Tombi: jaj, hagyjál már ezzel... Hát akkor neked is jó szórakozást hozzá, ha ezzel akarod az idődet tölteni. De ez most szerintem tök egyértelműen esélytelen, ahogy előttem már páran szintén megírták.
És kérlek, ne minősítsd a hozzáállásomat, meg, hogy kiért/miért tart itt az ország... Köszi.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#54612) petey válasza kabelmania27 (#54596) üzenetére


petey
tag

Felfelé irányuló forgalmat bonyolító csatorna állapota

Adó száma Csatornaazonosító Zárolási állapot Frekvencia Moduláció Jelváltási sebesség Csatornatípus Teljesítmény
1 9 Zárolva 53200000 64QAM 5120000 ATDMA 45.3
2 6 Zárolva 33200000 64QAM 5120000 ATDMA 47.0
3 7 Zárolva 40000000 64QAM 5120000 ATDMA 46.5
4 8 Zárolva 46600000 64QAM 5120000 ATDMA 44.0

Lefelé irányuló forgalmat bonyolító csatorna állapota

Vevő száma Csatornaazonosító Zárolási állapot Frekvencia Moduláció Jelváltási sebesség Jel-zaj arány Teljesítmény
1 11 Zárolva 434000000 256QAM 6952000 36.5 10.5
2 8 Zárolva 410000000 256QAM 6952000 36.0 11.8
3 9 Zárolva 418000000 256QAM 6952000 36.2 11.5
4 10 Zárolva 426000000 256QAM 6952000 36.3 10.9
5 12 Zárolva 442000000 256QAM 6952000 36.5 9.7
6 25 Zárolva 450000000 256QAM 6952000 36.8 9.6
7 26 Zárolva 458000000 256QAM 6952000 37.2 10.3
8 27 Zárolva 466000000 256QAM 6952000 37.5 10.6

bocs, kicsit szétcsúszott

[ Szerkesztve ]

(#54613) khorvat válasza kezo0 (#54611) üzenetére


khorvat
senior tag

Felém a tájékoztatás elmaradt ebben a UPC mulasztott, bizonyítsa be hol és mikot tájékoztatott! Nem fogja tudni így jogos lesz a panaszom bárhol megállja a helyét a dolog szerintem.

(#54614) Gubek-Einste válasza petey (#54612) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Rendben vannak az értékek, jó erős a letöltési irányod.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54615) sacaboy válasza kezo0 (#54611) üzenetére


sacaboy
tag

Szia!

Ebben nincs igazad! Én is panaszt tettem az UPC-nél,emiatt. Volt egy határozatlan szerződésem, aminek a számlalevelében augusztus 25-én azt írták hogy a következő számlán már szerepelni fog az emelt összeg. A törvény ugye július 1-től szól. Mi szeptember 9-én kötöttünk hűséget fix összegre. Tehát a törvényileg szabályozott érvénybe lépés után. Na most akkor két évre szerződtünk. Akkor hogy is van ez?
- törvény hatályba lépése július 1.
- augusztus 25-én közlik a határozatlan szerződésen, hogy köv hónaptól számlázzák
- szeptember 9. új két éves hűség telefonon kötve, ügyfélszolga által mondott, ezt nem fogja érinteni a díjemelés, két évig ennyi lesz a díj, aláír. Ezt annak tudatában adta a upc, hogy van egy törvény aminek következtében van plusz díj. Hát kérem akkor ez nem szerződésszerű magatartás a UPC részéről. Nyelje le akkor, vagy ne kössön úgy határozott idejű szerződést ebben az esetben.
- októberi számla, nincs rajta emelés
- novemberi számla, nincs emelés
- decemberi számla +370 Ft,
WTF?

Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3

(#54616) Storms válasza sacaboy (#54615) üzenetére


Storms
őstag

A válasz : [link] :)

ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■

(#54617) sacaboy válasza Storms (#54616) üzenetére


sacaboy
tag

"A mostani áremelés a UPC hűségidős előfizetőit azonban nem érinti, amennyiben a későbbiekben érintené, arról az ügyfeleket időben tájékoztatja a társaság – közölték az MTI kérdésére."

A tájékoztatás elmaradt... És mi a megállapodás után kötöttünk hűséget. Egy adott díjra...

[ Szerkesztve ]

Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3

(#54618) ArthurShelby válasza Storms (#54616) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Ebben a topikban mindenki hirtv/mno-t olvas?

Egyébként meg tényleg lenyelhetné a szolgáltató ezt a 370ft-ot, de azért ennyire nem kéne ezen rinyálni, csak nem vág a földhöz ez a 370. Ez annak most jól jön aki hűségidőn belül akarja felmondani a szerződést.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#54619) kisapa


kisapa
senior tag

Sziasztok! Egy ismerősnél tegnap üzemelték be a UPC kábeles szolgáltatást. Elmentem segíteni beüzemelni mert egy saját routert kellett betenni mögé, hogy el tudja érni a korábban már meglevő két videó rögzítőjét. A direct boxot modem módba kapcsoltam és működött is egy ideig. Egy idő után elkezdett szakadozni a távoli elérés és ma reggel azt látom,hogy utoljára reggel 5 óra körül kapcsolódott a router és azóta az egyik eszköz nem is elérhető. Az átirányításokat megnéztem a routerben azok megmaradtak.Mi lehet a probléma?

[ Szerkesztve ]

(#54620) sacaboy válasza ArthurShelby (#54618) üzenetére


sacaboy
tag

Nem a 370 Ft a rinya tárgya. Hanem az hogy egy fix árra szerződsz úgy hogy akkor már élt ez a törvény, és az összeget megváltoztatják.

Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3

(#54621) canniball


canniball
nagyúr

A UPC nagyfőnöke avatta fel az új hálózatot Monoron

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#54622) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok!

Telefonos értékesítőn keresztül 1 hete nagyobb netre váltottam, és a kiscsávó javasolt még cserét modernebb TV box-ra is felár nélkül, így persze elfogadtam. Tegnap jöttek kicserélni a modemet és mellette a Cisco box-omat egy Horizon-os cuccra.

Na most ezt a Horizon-t inkább visszalépésnek érzem, ezért vissza szeretném kapni a régit. Itt a fórumban azt olvasom, hogy ilyet nem csinál a UPC, de nekem a műszakis azt mondta, hogy 14 napon belül kérhetem a cserét a régire. És ha jól emlékszem, a telefonos csóka is azt mondta, hogy 14 nap próbaidőm lesz a váltás után (hogy ez pontosan mire vonatkozik, azt nem tudom).

Ezzel kapcsolatban van tapasztalat? Cserélniük kell vagy nem?

(#54623) kabelmania27 válasza Mauzes (#54622) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Hívd fel a 1221-et és kérd vissza a régi tipust.
petey: Köszi, rendben vannak az értékek, nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztónál modemnél és a toldásnál.

(#54624) canniball


canniball
nagyúr

Monoron is mindennapos lehet a gigabites internet - interjú a Liberty Global technológiai igazgatójával.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#54625) szabi__memo


szabi__memo
nagyúr

Be lehet upc ubee modem mögött egy linux gépet úgykonfigurálni, hogy kívülről is látható/elérhető legyen?
Kifele kilát természetesen, no-ip-t használok, címet beregisztrálja, az oldalukon látom is hogy ott a cím, de befelé nem érem el külső címről.

Van valami technikai oka ami miatt nem lehet ezt megcsinálni, vagy rosszul csinálhatok valamit?
Köszi

(#54626) mattheus


mattheus
őstag

Nálatok megy a Horizon Go applikáció?
Én folyamatosan színes tesztábrát látok, mikor megnyitom a megtekinteni kívánt műsort.

(#54627) petey válasza kabelmania27 (#54623) üzenetére


petey
tag

köszi, nekiestem, nem lazultak ki, viszont ami bemegy a boxba koax az valszeg KH-s, megtört picit. Majd szólok küldjenek ki valakit, nincs szerszámom megcsinálni :) köszönöm a helpet. :R

(#54628) Gubek-Einste válasza szabi__memo (#54625) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A megfelelő portokat átirányítottad?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54629) szabi__memo válasza Gubek-Einste (#54628) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Ha nem wi-free-n lóg akkor működik. Ehhez milyen portokat kellene átirányítani????

[ Szerkesztve ]

(#54630) 4Grider válasza szabi__memo (#54629) üzenetére


4Grider
nagyúr

Wi-free-hez te nem állítasz port-forwardot. Az a háló nem arra van, hogy távoli elérést valósíts meg rajta...

(#54631) szabi__memo válasza 4Grider (#54630) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Nem értem, mert a másikhoz sem állítok mégis működik.
Nyilván nem arra van, de szeretnék

[ Szerkesztve ]

(#54632) 4Grider válasza szabi__memo (#54631) üzenetére


4Grider
nagyúr

A UPC viszont nem szeretné, hogy ilyesmire használják ezt a szolgáltatást...

(#54633) szabi__memo válasza 4Grider (#54632) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

És ezért nem lehet megoldani, vagy most ezt hogy értsem?

(#54634) Brutforsz válasza Brutforsz (#54584) üzenetére


Brutforsz
aktív tag

Miután a telefonos ügyfélszolgálat önkiszolgáló automatája által megadott 48 órás határidő lejárt, és semmilyen változás nem történt - sem a modemben, sem a MyUPC profilban nem kapcsolódott ki a Wi-Free -, utóbbi helyen kikapcsoltam, megvártam míg 1,5 óra múlva megérkezett róla az értesítés, és visszatettem a modemet az alapértelmezett gyári beállításokra. Nem segített.

Megpróbáltam úgy is, hogy factory reset -> Wi-Free bekapcsolás -> Wi-Free kikapcsolás -> factory reset (többször), de hatástalan volt.

Ekkor felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol a Wi-Free-vel kapcsolatos ügyintézésnél ezúttal kezelő jelentkezését kértem. A kikapcsolásra vonatkozó kérésemre azt a választ kaptam, hogy ők nem tudják megtenni, kizárólag én a MyUPC profilban. Miután ismertettem az előzményeket, egy hibaelhárító technikushoz kapcsoltak.

Röviden megbeszéltük a kialakult szituációt, majd - azt a tájékozatást követően, miszerint ha ők távolról lelövik a Wi-Free-t, akkor majd esetlegesen visszakapcsolni is csak ők tudják - elköszöntünk egymástól.

A modem gyakorlatilag azonnal újraindult, elvariált magában kb. 10 percig, s mikor végre felállt, azt a Wi-Free elindítása nélkül tette.

Köszönöm mindenki segítségét.

Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.

(#54635) 4Grider válasza szabi__memo (#54633) üzenetére


4Grider
nagyúr

Szerintem nem, és ennek több oka is lehet. Alacsony prioritású natolt hálózatról van szó. Még az sem kizárt, hogy többszörösen nat-olt. Amögött lévő eszközt te kívülről meg nem találsz.

(#54636) szabi__memo válasza 4Grider (#54635) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Ezt megkerülni sem lehet? Nem kell nagy sávszél. Tőlem 1kbps is lehet csak legyen kapcsolat.

[ Szerkesztve ]

(#54637) Intruder2k5 válasza szabi__memo (#54636) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem lehet, és itt ilyenhez egyébként sem nyújtanánk segítséget, ha lehetne sem!

(#54638) szabi__memo válasza Intruder2k5 (#54637) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Ha nem lehet akkor ok. De ha lehetne akkor miért nem segítenétek? Azt hittem erre van a topik

[ Szerkesztve ]

(#54639) Gubek-Einste válasza szabi__memo (#54638) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A warez tiltott.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54640) szabi__memo válasza Gubek-Einste (#54639) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Ez miért warez?

(#54641) Gubek-Einste válasza szabi__memo (#54640) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Mivel a szolgáltató rendszerének a megkerülése lenne ami szerződés szegés lenne vagyis tiltott.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#54642) szabi__memo válasza Gubek-Einste (#54641) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

A vicc az egészben, hogy pont van egy egyszerűbb módszer ez helyett amit viszont nem akartam kihasználni, mert az aztán warez. Na mindegy akkor, kár, hogy ez nem működik, de tényleg köszönöm szépen a felvilágosítást

(#54643) kezo0 válasza khorvat (#54613) üzenetére


kezo0
addikt

Tartok tőle, hogy mivel te kezdeményezed a jogi procedúrát, ezért nem a UPC-nek kell bizonyítania, hogy tájékoztatott téged (egyébként szerintem be tudná bizonyítani), hanem neked kell bizonyítanod, hogy nem kaptál tájékoztatást. Ebben pedig az a buktató, hogy nemleges körülményt (vagyis azt, hogy valami NEM történt meg), mindig sokkal nehezebb bizonyítani, mint valaminek a megtörténtét. Te ugyanis simán meg is semmisíthetted/törölhetted ill. bármilyen módon eltüntethetted az értesítést, amit a UPC küldött neked. Ők pedig meg tudják majd mutatni, hogy az a tájékoztatás bizony el lett neked küldve, én ezt biztosra veszem.
De újból mondom, csak hajrá, és majd tájékoztasd a fórum lakóit a vegeredményről. Ezt egyébként mindenkinek üzenem, aki ebben az ügyben perre kíván menni akár a UPC-vel, akár másik kábelszolgáltatóval szemben.
Jól körül van ez az emelés jogilag bástyázva, az tuti. Talán ott lehet egy pici esély, akinek konkrétan mást ígért egy telefonos ügyintéző, és ezt hangfelvétel is bizonyítja – bár ugye ezeket a felvételeket a UPC őrzi...;)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#54644) lm83


lm83
őstag

Na szóval mert egy darabig nem néztem a fórumot, és a november végén jött számlát is csak most olvasgatom.
Nekem hiába van két éves szerződésem, amit februárban kötöttem, ők ettől függetlenül megemelhetik a szolgáltatás árát?

(#54645) kezo0 válasza lm83 (#54644) üzenetére


kezo0
addikt

Csak olvass vissza itt egy kicsit, az elmúlt napokban többször is felmerült ez a téma.
Senkinek nem tetszik, de úgy intézték, hogy legyen joguk emelni – mondják ezt páran (beleértve engem is).
Mások szerint nincs joguk hozzá, és mindenki birka, aki ezt a skandallumot eltűri (beleértve engem is), továbbá ezért tart itt ez az ország, bla-bla-bla...;)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#54646) 4Grider válasza kezo0 (#54643) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha jól rémlik a UPC elektronikus számlái digitálisan aláírtak. Így nincs nehéz dolga senkinek, aki hiteles dokumentummal akarja bizonyítani, hogy mi volt (vagy nem volt) az előző havi számlában.
Nekem benne volt az értesítés, az emelés ráadásul a hatóságokkal egyeztetve lett (sőt igazából felülről indult az egész amiatt, hogy a két nagy kereskedelmi a földfelszíni sugárzásban ingyenes maradjon), így nem látom értelmét az erőlködésnek. Mint írtam, amit állambácsi le akar nyomni a torkunkon, azt le fogja.

[ Szerkesztve ]

(#54647) csabi63 válasza lm83 (#54644) üzenetére


csabi63
senior tag

Emelhetnek bármit, bármikor. A 2 éves hűségem felénél járok, szorgoskodnak rendületlenül.
Június
November

Ami érdekes, hogy az első félévben fillérre ugyanannyit fizettem. Júliustól meg alig van hónap, hogy ne emelkedne valamelyik tétel. 100 forint itt, 200 ott, 300 amott. Jelenleg majdnem 800 forinttal fizetek többet, mint a szerződéskötéskor. És ki tudja, hol a vége? Nem tetszik, de mégis mit tehetnék? A szolgáltatással elégedett vagyok, fizetek mit a katonatiszt.

(#54648) dobolan válasza csabi63 (#54647) üzenetére


dobolan
senior tag

Hát bocs, de én ezt tuti nem hagynám szó nélkül. Legalább rákérdezhetnél az ügyfélszolgálaton..

(#54649) kezo0 válasza 4Grider (#54646) üzenetére


kezo0
addikt

Ezt ne nekem írd, én ugyanezt mondom. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#54650) lm83 válasza kezo0 (#54645) üzenetére


lm83
őstag

Gondolom, akkor az is előjött, hogy tavaly nyáron a Telenornak viszont nem engedték ezt.
Aki volt bent ügyfél szolgálaton, neki mit mondtak?
Akkor csak úgy ha kedvük tartja bármikor megemelhetik akármennyivel, amennyivel csak gondolják? Hiába van nekem fix időre fix összegre szerződésem?

Akkor én is mondhatom nekik, hogy holnaptól csak felét fizetem? Mert már szar csatornák vannak szar műsorral? Aztán bedobom egyik irodába a rács alatt a papírt és el van intézve?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.