Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99024) Vesporigo


Vesporigo
aktív tag

Közel másfél évig Telekom netem volt otthon, költözéskor váltottam UPC-re (mivel Telekomnál elfelejtettek tájékoztatni, hogy az új lakásban csak ötödakkora sebesség lesz, mint előző helyen, sőt megnyugtattak, hogy ugyanazt a sebességet kapom, csak olcsóbban), így bementem a Telekomhoz és közöltem hogy megszüntetem (hűségidő nem volt). Meg is történt az előfizetés megszüntetése, de mivel a net költöztetésének díját és az utolsó havi költséget még ki kell fizetnem, rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy megmarad-e addig a fiókom, amíg befizetem a maradék költségeket. Azt válaszolta, hogy 30 napig megmarad a fiók, be is tudok lépni. Ez történt kb 15 napja. Ma beléptem a fiókba, mivel ilyenkor szokott jönni a számla, viszont a számlákat már nem látom, csak a dokumentumaimat. Számlákra kattintva az alábbi üzenetet kapom:
SZÁMLÁK
BEFIZETÉSRE VÁRÓ SZÁMLÁK
A számlarészleteket nem érheted el, mert a belépési azonosítód jogosultsága nem megfelelő. Ha új jelszót készítettél, kérünk, hogy véglegesítsd a jelszavadat! Ezt a jelszó megváltoztatásáról szóló megerősítő SMS megérkezését követően, arra válaszolva teheted meg.

Ha a belépéskor rendszerünk automatikusan azonosított be, akkor a számlarészletek eléréshez add meg az előfizetői jelszavadat!

Próbáltam már jelszót is változtatni, meg nem az email címemmel, hanem az ügyfélazonosítóval belépni, de ugyanezt kapom. Ilyenkor mi történik? Kiküldik a címemre a csekket? Mert online nehezen tudnám befizetni. :) A Telekomhoz meg nem tervezek többet bemenni, gondolom keresnek majd, ha kell a pénzük.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.