Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Vesporigo
aktív tag
Közel másfél évig Telekom netem volt otthon, költözéskor váltottam UPC-re (mivel Telekomnál elfelejtettek tájékoztatni, hogy az új lakásban csak ötödakkora sebesség lesz, mint előző helyen, sőt megnyugtattak, hogy ugyanazt a sebességet kapom, csak olcsóbban), így bementem a Telekomhoz és közöltem hogy megszüntetem (hűségidő nem volt). Meg is történt az előfizetés megszüntetése, de mivel a net költöztetésének díját és az utolsó havi költséget még ki kell fizetnem, rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy megmarad-e addig a fiókom, amíg befizetem a maradék költségeket. Azt válaszolta, hogy 30 napig megmarad a fiók, be is tudok lépni. Ez történt kb 15 napja. Ma beléptem a fiókba, mivel ilyenkor szokott jönni a számla, viszont a számlákat már nem látom, csak a dokumentumaimat. Számlákra kattintva az alábbi üzenetet kapom:
SZÁMLÁK
BEFIZETÉSRE VÁRÓ SZÁMLÁK
A számlarészleteket nem érheted el, mert a belépési azonosítód jogosultsága nem megfelelő. Ha új jelszót készítettél, kérünk, hogy véglegesítsd a jelszavadat! Ezt a jelszó megváltoztatásáról szóló megerősítő SMS megérkezését követően, arra válaszolva teheted meg.
Ha a belépéskor rendszerünk automatikusan azonosított be, akkor a számlarészletek eléréshez add meg az előfizetői jelszavadat!
Próbáltam már jelszót is változtatni, meg nem az email címemmel, hanem az ügyfélazonosítóval belépni, de ugyanezt kapom. Ilyenkor mi történik? Kiküldik a címemre a csekket? Mert online nehezen tudnám befizetni. A Telekomhoz meg nem tervezek többet bemenni, gondolom keresnek majd, ha kell a pénzük.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.