Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sto1911:] Pinball FX3 PH! verseny
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TimeCenter
tag
1a. A DBC-61, DBC-62, DBX-102-es sorozatokból a 90-es években több ezret eladtunk. Az nem volt gyárilag tokhibás. Mivel a Borkutime-nál én rendeltem a CASIO alkatrészeket tudom, hogy hány tokot kellet rendelni hozzá ( havi szinten kb. 2-3 db-ot ), ami főleg arra ment el ( szerintem ), hogy újjá varázsolják az amúgy karcos plexi üveget.
1b. Amit én mondtam az az első sorozat AW-49-es volt ahol 100-ból 100 megrepedt. Ezeket cseréltük is garanciálisan. A repedés nem az óra fülénél volt, hanem az egyik hátlapcsavarnál repedt meg a tok. Ez szemmel is látható volt. Ezt a CASIO a gyártás második sorozatában kijavította, utána nem repedtek a tokok. De ennek a tokrepedésnek semmi köze a rugósfül kitépéshez.
2. Példa az elemcserére ( kicsit csúsztat, de szerintem jó ), amit itt a benzintankoláshoz hasonlítok, hiszen ott is energiát adunk a termékhez.
-telitöltöm a tankot, erre milyen garanciát vállaljon a kutas
a, - hogy jó minőségű a benzin és nem teszi tönkre a motort
b, - vállaljon garanciát az egész motorra, ( amire már a gyártó sem ad, hiszen az 5 éves kocsira már nincs garancia ) ha elromlik az injektora ( ami lehet már a tankolás elött is rossz volt ).
Tehát a "sima" elemcserén ( aki azt kér ) jelentkező 200-300 Ft haszonból vállaljon az órás olyan garanciát a vízállóságra, melyet már a gyártó sem vállal. Ilyet egyetlen órás sem engedhet meg magának. Inkább befektet ( ha megteheti ) és vesz vízállóságmérőt és külön pénzért végzi el az ellenőrzést.
Nálunk a szakszervizben a garanciális javítások, elemcsere után mindig van vízállóságmérés, melynek a papírját is mellékeljük.
De egy cseppálló ( WR30 ) óra esetében, ha a vevő elemcserét kér nem számítjuk fel a vízállóságmérés árát, csak ha kérik a mérést.
Téma tudnivalók
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I5-8250U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garan
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- be quiet! Dark Pro 13 1600W (80 PLUS Titanium) Fél ár.
- LENOVO ThinkPad X240