Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-17 21:43:19

LOGOUT.hu

PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.

A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#165963) Kendek


Kendek
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Nyereményjáték!

Újabb játékkulcs került felajánlásra opr jóvoltából, és ez alkalommal is játszani lehet érte! :C

Stellar Blade™

A játék egy külön topikban zajlik, ott lehet leadni a feltett kérdésekre a helyes válaszokat. A szabályok és a kérdések az összefoglalóban olvashatóak.

Jó játékot és sok szerencsét mindenkinek! :)
A felajánlást pedig köszönjük opr kollégának! :R

<-ƘƘ->

Hozzászólások

(#2851) Nayrobi


Nayrobi
őstag

Srácok, nézzetek már rá arra a twitterfolyamra ahonnan ez indult. Kiderült, hogy a srác az elmúlt pár évben folyamatosan szarozta a pst, Jason Schreier össze is szedett egy csokorral belőle, hirtelen törölt is minden ehhez kapcsolódó tweetet, a windowscentralos arc, aki ezt az egész sztorit felkapta pedig azzal védekezik, hogy ő csak megírta amit olvasott és ennyi.

Kamu az egész.

(#2852) Kendek válasza keIdor (#2849) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

A játékfejlesztők panaszkodnak, hogy a fejlesztői hardver túlmelegszik? Előfordulhat, főleg ha eredetileg tényleg nem ilyen paraméterezésre rakták össze a vasat. De alapvetően ez még nem mond semmit a végleges dizájnról. Az lehetséges, hogy az MS-hez képest megcsúsztak vele, de minket ez annyira nem érint, mert ami konzolt mi fogunk majd vásárolni, annál tutira nem lesznek túlmelegedési problémák.

<-ƘƘ->

(#2853) Wesder válasza Nayrobi (#2851) üzenetére


Wesder
félisten

Akkor jó. :R

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#2854) erahurka válasza l.skywalker (#2848) üzenetére


erahurka
félisten

Én a McLaren F1-es csapatának 2015-2018 közti teljesítménye után nem hiszek abban, hogy ha valaki valamit jól csinált, az nem fog atom bakot lőni később.

Új motorgyártóval szerződtek, az meg már a felvezető körön elfüstölt. Évekig sarazták az erőforrást, aztán váltottak, és az az év is katasztrófa lett, csak most a kasztni miatt. Mindezt minden idők második legsikeresebb csapata játszotta el.

Elég egy rossz döntés olyan embertől, aki túl magasan van a ranglétrán. Volt már erre példa pont a Sony-nál, hogy amit a vezérigazgató elképzelt azt meg kellett valósítani attól függetlenül, mekkora hülyeség volt.

(#2855) AxBattler válasza l.skywalker (#2850) üzenetére


AxBattler
félisten

Az előző generációban a X360 törhető volt, a népszerűségéhez, felfutásához ez is hozzájárulhatott. A mostani genben pedig a PS4 a törhető, szóval ez még rátehetett egy lapáttal az előnyére. Szvsz.

(#2851) Nayrobi
Igen, már alapból volt egy ilyen szaga a történetnek...

[ Szerkesztve ]

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#2856) Wesder válasza AxBattler (#2855) üzenetére


Wesder
félisten

Az MS nem titkolta hogy itthon a warez miatt volt népszerű a 360.
Fejlődő orszàgokban ez teljesen normàlis.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#2857) Moby válasza Kendek (#2838) üzenetére


Moby
addikt

Ezt az általánosságban halkabb meg hűvösebbet remélem nem gondoljátok komolyan. A konzol és a rajta futó kódnak az a dolga-célja, hogy a lehető legoptimálisabban kihasználja a hardvert. Pestiesen szólva, hogy a szart is kitapossa belőle.
Vagy érdekes kérdés lett, hogy az dashboardon mennyit fogyaszt egy konzol? Egy 2.3Ghz-en ketyegő gpu-t rejtőkonzol sok minden lesz, na halk meg hűvös biztosan nem. Ha meg nem fog annyin járni, akkor meg majd azon megy a rinya, hogy szarul optimalizált a kód. Ez nem egy újítás, ez egy kényszermegoldás arra, hogy ilyen peremfeltételek mentén, amit a sony lefektetett, egyáltalán működőképes maradjon a cucc. Nem csak a Hűtés miatt kell bennmaradni a TDP keretben, hanem a táp, a VRM, és a hűtés miatt is. Megspórolták a CU-kat, visszahozzák agyig tolt frekivel. Csak ennek ára van. Ezt az árat a CPU fogja megfizetni, mert a SmartShift úgy működik alapvetően, hogy géming módban a CPU kárára a GPU-ra tolja a kakót. Azaz ha erre optimális kódot akarnak írni, akkor a cpu-ról le kell venni a melót, és a GPU-ra kell rakni. Amit a sony-s stúdiók majd megtesznek, a többi meg...hát. Cell. Írtam korábban.

(#2858) l.skywalker válasza Nayrobi (#2851) üzenetére


l.skywalker
félisten

Én is így gondolom. Más a helyzet most mint 2013-ban, most elég hamar elterjed egy csokorba szedett hülyeség.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#2859) l.skywalker válasza erahurka (#2854) üzenetére


l.skywalker
félisten

Szerintem nem jó a példád, de persze nem lehetetlen a helyzet, csak furcsa lenne.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#2860) l.skywalker válasza AxBattler (#2855) üzenetére


l.skywalker
félisten

Igen az X360-nak ez nagy lökést adott, de azért a multi játékok meg az online ingyenes Fortnite idejében már szerintem nem kockáztatja meg a tulajdonosok 70%-a, hogy feltöri a gépet azért, hogy játszhasson bármivel, de ne multizhasson.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#2861) Kendek válasza erahurka (#2854) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Oké, de ha tényleg ennyire elszámolták volna magukat a Sony-nál, akkor egy ilyen mértékű, teljes áttervezést akkor sem tudnának kivitelezni. Ez nem egy-két hónap lenne, hanem minimum egy évvel eltolódna a konzol rajtja. Lásd pl. az MS oldalán a One X-et, az sem azért érkezett egy évvel a Pro után mert ők lazán megengedhették ezt maguknak.

(#2857) Moby: Na de a kód maximálisan kihasználhatja a hardvert, ettől nem fog túlmelegedni. A DF videóban is elmagyarázta, hogy a megjelenített képtől függően dinamikusan változik, hogy mekkora számítási kapacitásra van szükség. Pl. ha a felhőket nézed, akkor töredéke annyit kell dolgoznia a hardvernek.
Tulajdonképpen ennek az egésznek az lenne a célja a Sony részéről, hogy még optimálisabban legyen kihasználva a hardver.

<-ƘƘ->

(#2862) b. válasza Kendek (#2838) üzenetére


b.
félisten

Ez hasonló, mint a laptopokban van pl a most kiadott Intel / RTX laposokban. Bizonyos TDP és Hőmérséklet keretekhez szabályozza a működét és az órjeleket. Egy csúcsra kijáratott GPu nak megnő az étvágya hatványozottan, 50-100 Mhz ért is 10-30 % plusz TDP kell, amit el kell látni a tápnak és a VRM körnek. Itt a lényeg , ettől a ponttól pl [link] a laposok esetében. A másik meg , hogy amire fentebb utaltam, szinte elképzelhetetlennek tartok egy RDNA/ RTX vagy bármilyen konstrukciót ami stabilan 2,2 Ghz fölött jár léghűtéssel ennyi tranyóval az mellett egy 3.6 GHz-s procival...

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#2863) Kendek válasza b. (#2862) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Ergo most arra utalsz, hogy kamuztak a Sony-nál, és vagy full baromság, hogy erre képes lesz a hardver, vagy teljesen instabil lesz és túlmelegszik? Laikusan is hozzáállva, azért ez így nehezen hihető. :U

<-ƘƘ->

(#2864) b. válasza Kendek (#2863) üzenetére


b.
félisten

Nem. Arra utalok, hogy ideális esetet adtak meg a számadatoknál ,egy elméleti maximumot aminek a gyakorlati alkalmazás majd ellent fog mondani.Szerintem.
De semmi nem biztos. Legyen úgy hogy a gyakorlat is ezt fogja igazolni,de szerintem nem, ha csak nem kap egy kompakt vízhűtést az egész,( még úgy is kétséges)de az meg ebbe az árba, hát nem tudom..

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#2865) l.skywalker válasza b. (#2864) üzenetére


l.skywalker
félisten

Szerintem már gyakorlatban is régóta forog ez a rendszer, csak nem a közérdekű számára. Legalábbis kétlem, hogy a devkit és a végleges piaci termék között ekkora különbségek lennének.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#2866) Kendek válasza b. (#2864) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Pont az hangzott el a DF videóban, hogy ezek a max órajelek lesznek a tipikusak, és nem csakis elméleti, turbó értékekről van szó. Az persze nyilvánvaló, hogy fullra leterhelve az IGP-t, annak meg fog nőni az étvágya, és azt valamivel kompenzálni kell. De ez is az optimálisabb erőforrás kihasználásról szól.

<-ƘƘ->

(#2867) b. válasza Kendek (#2866) üzenetére


b.
félisten

Videókban sok minden elhangzott már, de legyen így. ÉN kételkedem, amíg nem látok kész , nem devkit gépet a hűtésével együtt, ami működik és tesztelve van,de ez az én bajom :)

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#2868) Kendek válasza b. (#2867) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Ami ebből lejön az az, hogy a Sony egy olcsón gyártható konzolban gondolkodik. Az MS pedig megmutatott egy baró erőgépet, de annak az elméleti maximális fogyasztása akár sokkal is több lesz. Így pedig az APU-n kívül a körítés is drágább.

<-ƘƘ->

(#2869) b. válasza Kendek (#2868) üzenetére


b.
félisten

Én azt látom, ( nem VS témába belemenve ) hogy a Microsoft egy nem végletekig túlhajtott ,számításban erős és könnyebben hűthető ,a fejlesztők fele egy stabil és kiszámítható konstrukcióban gondolkodik ami akár felhasznált termékekben elbírja a kisebb selejtes, nagyobb energiaszivárgású GPU kat is , míg a Sony nyélre hajtja a rendszert magasabb órjelekre hajt hogy lépést tartson és megy a marketing az SSD ről.
A fogyasztás szerintem pont a Microsoft gépének lesz kisebb.
Az árat nem idekeverve.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#2870) Kendek válasza b. (#2869) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

A PS5-ben lesz egy fogyasztáskeret, ezt lehet a játékfejlesztőknek kihasználni. De ezt is kiszámítható és stabil formában kapják, ugyanúgy mint anno a fix órajelen hajtott hardver erejét. Másnak nem is lenne értelme, az pedig elképzelhetetlen lenne, hogy felemásan viselkedjenek az egyes konzolok. Csakis olyan APU-val állhatnak elő ami sorozatgyártásban is jó arányban kihozható.

<-ƘƘ->

(#2871) keIdor válasza b. (#2869) üzenetére


keIdor
titán

Kár egyébként, mert engem 9TF-el is ugyanúgy érdekelne a Sony gépe, szóval kár volt felülniük arra a TF vonatra.

Olyan mindegy, hogy 2160p a render vagy 1800p, nehezen venni észre most is ezt. Különben is, ha 3-4 év múlva jön egy Pro én akkor sem lepődöm meg, illetve akkor meg tök mindegy lenne, hogy a Slimnél vissza kell vegyenek a részletességből.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#2872) #21123072 válasza keIdor (#2871) üzenetére


#21123072
törölt tag

De miért ültek fel a TF vonatra? Cerny pont az ellenkezőjét magyarázta.

(#2873) erahurka válasza Kendek (#2861) üzenetére


erahurka
félisten

A forrás azt írja ha jól olvasom, hogy vagy egy évet csúszik a PS5 megjelenése, vagy bevállalják az instabil, nagy százalékban meghibásodó konstrukciót, és több időt adnak maguknak egy teljes áttervezéshez és akkor már valszeg további teljesítmény növeléshez (PS5 Pro).

De fura hogy ha ennyire mellé mentek vele akkor csak most jönnek róla ilyen hírek. Valszeg inkább az MS nyomja ezt a lejárató kampányt hátha elegen megírják, sokan elolvassák és inkább Xboxot vesznek majd.

(#2874) l.skywalker válasza erahurka (#2873) üzenetére


l.skywalker
félisten

Nem hinném, hogy konzol related hírekben az MS-nek nagyobb lenne az olvasottsága. Szerintem egy Playstation blog-ot többen olvasnak el, mint ahány ember valaha látott élőben Xbox One-t.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#2875) F-ECT$ válasza erahurka (#2873) üzenetére


F-ECT$
titán

Szerintem lehet valami gond, amire most jól ráülnek az MS-nél is. Ha a Sony is bemutatná végre a gépet, az segítene eloszlatni a pletykákat.

Mondjuk én úgyse veszek rögtön gépet, megvárom az első tapasztalatokat :)

Dive ever, work never.

(#2876) keIdor válasza #21123072 (#2872) üzenetére


keIdor
titán

Felkapta a sajtó, manapság sok mindent a számok adnak el. A Sony ugyanúgy tolja az SSD-jük számait, a gyakorlatban majd kiderül, hogy ez mennyit számít.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#2877) b. válasza Kendek (#2870) üzenetére


b.
félisten

Nézd ,csodák nincsenek . Leírtam a véleményemet, szerintem a fent említett hír és cikk igaz.. logikusan végiggondolva és belegondolva abba hogy működik a GPU gyártás és tuning valamint ennek a hűtése, valamint hogy mindkét konzol gyártó azonos architektúrát használ 30 % órajel eltéréssel. Ez nem véletlen..ennek vagy a felhasználó, vagy a konzol minősége / hűtése/ élettartalma vagy pedig a hardver látja kárát.
A konzolok mostani felépítését a gamer lapopokhoz érdemes nézni a hűtés és TDP keret/ órajel szempontjából, ott sem véletlen a sokszor 30 -40 % órajel eltérés..
A fejlesztő stabil hardvert kap, mert van egy bizonyos throttling szint, ami alá nem esik sem a GPu sem a CPU. Majd ehhez kódolnak, ennyire egyszerű a dolog a elméleti számok meg ott lesznek.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#2878) Kendek válasza b. (#2877) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

A kevesebb feldolgozóegységbe fér bele a magasabb órajel, ezt kifejezetten így kérte a Sony. Nem azért jár alacsonyabb órajelen a Series X IGP-je mert azt kímélni szeretnék és ezért nem hozzák ki belőle a maximumot.
A fix órajelek azt jelentik egy ilyen konzolnál, hogy olyan teljesítményre kell belőni a hardvert, amit minden esetben elbír. Ez összességében kompromisszumos, és nem lesz mindig optimális. Lesz a PS5-nek is ilyen órajele, de emellett oda tudja tenni a magasabb teljesítményt ahova inkább kell.
Igazából itt két dologról van szó. A PS5 APU-ja gyengébb lesz ez nem vitás, de ezzel együtt kisebb is és olcsóbban gyártható. Ezáltal a tápáramkör is egyszerűbb lesz, és így az is olcsóbb. De ezt valamelyest kompenzálja, hogy dinamikusan szabályozza a részegységek közötti teljesítményszintet. Ami által optimálisabban használható ki a hardver. Persze ha valami játék fullra le tudja terhelni az APU-t, akkor ott bizony hátrányban lesz. De logikusan is belegondolva, ilyenkor nem a PS-nek lesz magasabb a fogyasztása (már amennyire ez érdekes dolog).

<-ƘƘ->

(#2879) erahurka válasza l.skywalker (#2874) üzenetére


erahurka
félisten

Nem igazán értem mit írsz. Az MS-nek nincs olvasottsága. De megtolhatja kicsit a híreket, megosztják a róluk cikkező oldalak, aztán felkapja a gaming sajtó.

(#2880) Moby válasza Kendek (#2861) üzenetére


Moby
addikt

Én nem is beszéltem túlmegeledésről. Nyilván nem fog túlmelegedni. A hűtést, a tápot, a VRM-et, mindent úgy fognak kialakítani, hogy az adott TDP kerektre elég legyen. De ez nem függ össze azzal, hogy optimálisan ki legyen használva. Optmilásian ugyanúgy ki lehet egy olyan rendszert is használni, amiben az erőforrások nem változnak állandóan, hanem stabilak. Itt inkább az a gond, hogy itt a topikban is ez úgy van össze kötve, minth ez egy szükséges lépés lenne az opmalizációhoz. Nem az. Ez csak egy módja annak.

Túl van ez itt misztifikálva. A kevesebb CU kevesebb tranyót jelent. A kevesebb tranyó olcsóbb árat jelent. Amit így konzolonként lehet megspórolni. Az órajelbirizgát meg egyszer kell megtervezni, és megcsinálni hozzá mindent. Így lesz olcsóbb a konzol, miközben a számítási "veszteség" alig jelentkezik, miközben egy csomót tranyót, és árat spóroltak. De ez nem fog jönni minden esetben, és pláne nem magától. Ehhez majd dolgozni kell a deveknek is, és ahol nem teszik bele a munkát, ott a veszteség is nagyobb lesz. Megfordítva, ahol szánnak majd rá időt, ott lesz nyereség bőven. A probléma annyi, hogy a sony most olyan számokkal házal, ami azt feltételezi, hogy a melót majd mindenki beleteszi. Tudjuk, hogy nem így lesz. A tranyón meg az áron meg azért kell spórolni, mert az überssd viszont olyan drága mint a dög, a konzol meg nem kerülhet ezer dollárba.

[ Szerkesztve ]

(#2881) Kendek válasza Moby (#2880) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Az optimális hardverkihasználás itt úgy értendő, hogy oda tudja tenni a magasabb teljesítményt ahová éppen kell. A fix órajelek ezt nem engedik. Vagyis ott elő áll olyan szitu is, hogy fullra le van terhelve az IGP, miközben a CPU meg csak részben van kihasználva.

<-ƘƘ->

(#2882) Moby válasza Kendek (#2881) üzenetére


Moby
addikt

Ez nézőpont kérdése. A valóság inkább az, hogy a sony apu-ban ha a cpu is, meg a gpu is teljes kakaón megy, akkor kiüti a TDP keretet. Ehhez képest lesz hol ebből-hol abból elvéve. A meghatározó, az ISTEN ebben a rendszerben nem a szükséges teljesítmény, hanem a TDP keret. A fix rendszerben nincs TDP keret. Vagyis az a TDP keret, hogy minden járhat fullon is.

(#2883) Kendek válasza Moby (#2882) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Igen, itt egyről beszélünk. :)
Ha a CPU-t és az IGP-t is fullra le kell terhelni, akkor ott bizony akár érezhetően is gyengébb lesz mint a Series X fix órajeleken járatott APU-ja. Emiatt lesz olcsóbban gyártható a PS5. Hogy melyik megközelítés válik be, azt csak a jövő tudja megmondani. Kicsit nehéz kérdés ez ha a jelenlegi eredeti és félgenerációs konzolokat nézzük. Szerintem itt a Sony a játékkínálattal akar továbbra is tarolni.

<-ƘƘ->

(#2884) Moby válasza Kendek (#2883) üzenetére


Moby
addikt

Pénzügyileg biztos, hogy a sonyé. Bár azért itt még mindig nagy kérdés az apu-apu, ssd-ssd árviszonyok. Majd ha lesz fogyasztói ára mindkettőnek, akkor kiderül. Mondjuk aki hozzám hasonlóan odavan a sony exkluzívokért azoknak lényegében mindegy lesz az XSX ára.

/hacsak nem hozzám hasonlóan úgyis megveszi mindkettőt :D

(#2885) paprobert válasza Kendek (#2881) üzenetére


paprobert
senior tag

Cerny azt mondta, hogy az egyszerű(bb) grafika könnyebben telíti fullra a GPU-t, mint egy komplex, szétshaderezett megjelenés, ahol sokkal több buborék keletkezik a GPU-n belül. Az utóbbi esetben lehet majd max órajelekre számítani.

Tegyük fel, 350W a teljes fogyasztáskeret, 285W fixen a GPU-nak, 65W fixen a CPU-nak. A SmartShift abból a 65W-ból tud átcsoportosítani pár wattot a GPU számára, ha a CPU-nak pl. csak 2GHz-re van szüksége.

640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

(#2886) hombre[EU] válasza Kendek (#2883) üzenetére


hombre[EU]
veterán

7-8éve laptop cpu-ra készítik fel a játékaikat/engineket. Mi az ami ezek után le fog terhelni 16szálat ebbōl a zen2-bōl? Egyébként is mekkora teljesítményveszteségrōl beszélünk,ha eldob 200mhz a cpu? Nem ezen fog múlni :)

Ha valamin tényleg kellene változtatni az a ram. Remélem launchig belepakolnak egy gyorsabbat

Life, Uh, Finds A Way

(#2887) l.skywalker válasza erahurka (#2879) üzenetére


l.skywalker
félisten

Ne lovaljuk bele magunkat. Szerintem a PS médiasúlya sokkal nagyobb, bármit tudnak cáfolni.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#2888) Moby válasza hombre[EU] (#2886) üzenetére


Moby
addikt

60-120FPS -en szinte minden? (VR?)
Ha ez így lenne, vajon miért nem tettek bele egy 2GHz-en járó, 4 magos procit, és nem kéne szenvedni smartshifttel, a gpu meg járhatna fixkettőhármon? :)

(#2889) hombre[EU] válasza Moby (#2888) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Akkor szólhatnál Yamauchinak,hogy felejtse el a 240fps-t :D
Viccet félretéve, szerintem hosszútávon a számoló egységek jobban fognak hiányozni,mint a cpu órajel. Csak már kezdjük itt úgy beállítani a PS5-öt mintha az új játékok el sem indulnának rajta (sōt kigyullad) miközben 1-2 éven belül olyan játékok érkeznek majd,hogy lef*ssuk a bokánkat :)

Life, Uh, Finds A Way

(#2890) Kendek válasza hombre[EU] (#2889) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Ugye innen indult az egész. De ez nyilvánvaló baromság, hiszen rengeteg technikai infót kaptunk már arról, hogy mit fog tudni a PS5. Ha tényleg ennyire el lenne cseszve és vállalhatatlan lenne, akkor nem tartottak volna róla előadást.
Plusz egész idáig azt ecsetelték a játékfejlesztők, hogy mennyivel kiforrottabb a PS5 fejlesztőkörnyezete, és alig van teljesítménybeli eltérés a Series X-hez viszonyítva. Ehhez képest most azt állítja valaki, hogy közel lehetetlen a PS5-re optimalizálni.

<-ƘƘ->

(#2891) hombre[EU] válasza Kendek (#2890) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Egyetlen (független) embernek hiszek, Schreiernek. Ō pedig azt mondta,hogy a fejlesztōk megvannak elégedve a konzollal ill. nem lesz gond a játékok minōségével sem.

Life, Uh, Finds A Way

(#2892) Tegla80 válasza hombre[EU] (#2889) üzenetére


Tegla80
addikt

Yama az orok almodozo,ne bantsd erte........ igert Ő mar sok mindent a gt prologue,gt5,gt6,sport elott,/kozben/utan,h ez sztem siman hiheto. :D

[ Szerkesztve ]

Sony® & PlayStation®

(#2893) hombre[EU] válasza Tegla80 (#2892) üzenetére


hombre[EU]
veterán

figyelj,minden második ígeretét megtartotta :D szóval,ha azt mondja 240 a target akkor 120 biztos ;]

Life, Uh, Finds A Way

(#2894) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

Júniusban "E3" az IGN-tōl
Szerintem májusban PS5 event

Life, Uh, Finds A Way

(#2896) keIdor válasza hombre[EU] (#2895) üzenetére


keIdor
titán

Egyik játék sem a világom, tehát az egyik PS5 nyitócím nálam kapásból felejtős.
Csak a grafika miatt nem veszem meg. Lehet jó lesz ez 2021-ben is... eddig.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#2897) hombre[EU] válasza keIdor (#2896) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Én még rajta tartom a radaron,de valószínū nagyon alul lesz a wishlisten :) ez viszont érdekes: all the bosses have been made in order to fight against more than one person, for this reason, even if you do team up with your friends, you must expect a difficult challenge
Csak soloban játszok úgyhogy challenge accepted :D

Life, Uh, Finds A Way

(#2898) Wesder válasza hombre[EU] (#2897) üzenetére


Wesder
félisten

Lesz benne single?
Emiatt én simàn kinézem hogy multi only.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#2899) hombre[EU] válasza Wesder (#2898) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Godfall’s designed from the ground up with co-op in mind. You can play the entire game in solo, duo or trio. Your enemies will respond dynamically, mutating their behavior and attack patterns based on your group size. Our goal for co-op is stronger together, and fun for all. via blog.eu.playstation

Life, Uh, Finds A Way

(#2900) Wesder válasza hombre[EU] (#2899) üzenetére


Wesder
félisten

Nem szóltam.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.