Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Nem csak neked lenne optimális, hanem érzetre is az lenne, ezért is mondtam, hogy kevés bele az a teljesítmény. Nem véletlenül ajánlottam az AFN-t, az gyárilag olyan. Ha most megíratod az AHH-t olyanra, mint az AFN, akkor mit is nyertél azzal, hogy a gyengébbet vetted?
Akarod tudni a különbséget a két motor között?
[ Szerkesztve ]
freaghill
őstag
Nem nekem tetted fel a kérdést, de én szívesen megtudnám
(#92103) Mágus2: De! Akkor is érdekel, hogy az a kettő motor között mi a különbség.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Neked nem AHU van? De az már három.
Az AHH és az AFN között annyi a különbség, hogy az AFN- ben nagyobb csúcsok vannak és más a szoft.
Az AHU más tészta, ott más a turbó. Az AHH is változó geos turbó, sőt, azonos az AFN turbójával.
Bumm, erre mit mondanak az okos szerelők?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Há Jóuzsi, a 66kw örök élet meg egy nap, úgy hallottam, az biri, de a 81kw az ördögtűl való, az szarfoshugy...
és kiderül sokszor, hogy teljesen azonosak a főalkatrészek, csak mivel a jobban menő jobban megy, jobban mennek vele és mivel az bírja, elhanyagolják, szarrá tuningolják.
Ezt mondták nekem az octavia-ra vásárlás előtt, csak a 66kw, aztán beülsz és rájössz, hogy az nem bír menni. Aztán kicsit jobban beleásod magad, és kiderül, hogy abban is VGT van 2000 után, szóval innen nézve már mind1.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Ez így volt de azóta helyén a történet és kapott új adagolót + csúcsok is be lettek állítva rendesen azóta szedi a lábát és nincs vele baj füstje sincs Még a légtömegmérő csere van hátra de abból lehet gyárit kéne kukáznom vagy nem tudom mit merjek bevállalni?
Amúgy Morris nem tudom mit olvasott halott de az AFN van mindig mindenkinek ajánlva mert tényleg bitang jó motor csak érteni kell hozzá. eddig kb 2 embert tudok aki tudja hogy mit hogy kell rajta csinálni
#08365312
törölt tag
na megmértük így felkapcsoltam a fényszórót a hátsó ablakfűtést az elakadásjelzőt a hangtechnikát a ködlámpát és a belső világítást a csomagtartót kinyitottam és ment a fűtés!!!! és 14,30 ra ment le azalá nemigazán!!! fordulaton sem!ugyan ennyi volt....az aksin mértük ezt
#Mágus2
Mágus2
Közösségépítő
Az elég. Akkor a nyugalmi áramfelvétellel van valami, lehet az változik, nem állandó. Ha generátor teóriámat erősíti, hogy nem mindig pontosan azonos idő után merül le. Lehet nem mindegy hol áll meg a generátor tengelye. A generátor kábelét el kell kötni az akksiról, amikor leteszitek az autót több mint 2 napra, és ki fog derülni.
A piros vastak kábel ami oda van csavarozva az + akksi saru kábeléhez.
[ Szerkesztve ]
mmdms
addikt
Akkor az ahh-ra rosszul emlékezett valószínűleg, ő azt mondta ebbe se változó geos turbó van. Én nem értek annyira hozzá, gondoltam megspórolok magamnak még egy hibaforrást, ha nem változó geos turbo van a kocsiba. De te nagyon benne vagy, hiszek neked. Bár pont ahh-ból találtam akkor normális tulajtól, tuti valós kilóméterrel, az azért többet számít remélem, mint a 2 motor közti különbség. Most biztos azt gondolod rossz szakember, de mindenki emberből van.
Az még érdekelne, hogy az ahh és afn közti különbség ebbe merül csak ki?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Mágus2
Közösségépítő
Nem gondolom, hogy rossz szakember lenne. Csak nem nézett utána az adott motornak. A többi különbség elhanyagolható. Dobj egy képet a turbódról,meg egy gyártási èvet is Már megvan, 99-es.
A VGT nem hibaforrás, hanem a nyomaték forrása szélesebb fordulatszám tartományban.
[ Szerkesztve ]
mmdms
addikt
Maximum holnap tudok képet, ami van a motortérről azon nem látszik. '99 dec. variant ha számít.
A kérdés még mindig félig nyitott, akkor 15 lóerőt lehet azért várni az írástól?
Szerk: igazából a klímás haladás ami böki a csőröm, az legyen legalább olyan, mint most nélküle, és már nincs egy szavam se. Ezt olyan +15 lóra saccolnám. Költeni ezen felül nekem nem lenne kifizetődő, max ha kevesebbet enne.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Mágus2
Közösségépítő
Simán el lehet érni. Kis befektetéssel túl is teljesíthető.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
szerezzél 4 gyári vagy 502 sima utcai csúcsot és arra kell egy nem fingatos programot írni, 140le/320nm vagy valami ilyesmi szokott lenni a konzerv afn chips
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Én 4 új gyári AFN csúcsra gondoltam, meg egy light soft-ra, lazán 120 ló fölött lenne és 300Nm környékén. Ez nem terhel meg semmit túlságosan.
Még az adagolót nem néztem, ha az is azonos, akkor igen. Lesz egy teljes értékű AFN. Csak a kuplungra is gondolni kell. Az az első, ami jelezni fogja hogy too much powaaa.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
ha a csúcsot cseréli akkor lesz vasban egy teljes értékű AFN-je nem?
akkor szerintem mehet annak a konzerv programja is rá
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
mmdms
addikt
Jövő ilyenkorra ha minden jól alakul akkor átállok én is a sötét oldalra, ezt nevelőfateromnak adom. Nyugodtabban fogok aludni ha csak 110 van abba a ménesbe.
tomcsi23: na igen ez egy jó kérdés, pályán kellett egykétszer már vészfékeznem, 140->0, utána nem sok fékhatás van.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
tomcsi23
veterán
Csak a kuplungra is gondolni kell. Az az első, ami jelezni fogja hogy too much powaaa.
Fékkel mi a helyzet?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
tresh
addikt
280/288 tarcsa elol hatul 245 csak megfogja
Magus: fix 80as lendkerek es a kuplung is birja
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az annyira nem gyenge, persze nem árt a nagyobb. Ha nagyon forszírozni fogja a hegyezést,akkor elindulni is nehéz lesz vele.
tresh
addikt
Gyari afnre 130le/300nm gondolom akkor boven ne gyilkos kategoria?
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Hátul nem 232?
Give them hell Ukraine!
tomcsi23
veterán
Jól van skacok, akkor nem para.
Max cserél egy (fokkal) jobb tárcsát-betétet, azt' jöhet a mehet.
mmdms: autópályán többnyire elég 1x a vészfékezés, utána már le van szarva, ha nem is fog, mert megálltál. Ha folyamatosan csapatsz vele, az más kérdés.
'csába, ennyi nyútonméterről normál halandó csak álmodik. Pfejj, csak egyszer mennék fel egy emelkedőre, hogy nem lassul a gép...
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
1,2 barra megírva egy nem túl agresszív ü.a. térképpel füstölni sem fog.
tomcsi23 Most 320Nm van, de nem érezni, jól eldugták ebben a CR technikában, olyan mint egy 1.8T, semmi tartalékot nem érzek benne. (megvan az, csak széthúzták a tartományt, ezért nem rúg hátba, viszont elforog 5000-ig, és nem veszi el a kraftot 4500-nál)
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Nem hosszúak a fokozatok?
Vagy nehéz a puttony?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-v-
addikt
De, marha hosszúak amúgy, én nem szerettem a váltóáttételezést az oktávban ...
Mágus2
Közösségépítő
Hosszú, mint egy hónap fizetés nélkül, meg a puttony is nehéz...
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Városban én valahogy sose találtam a jó fokozatot ... harmadik rövid, ott már zavart a hangja, negyedik hosszú, ott meg túl keveset forog ... megindul a sor felszúrod negyedikbe, picit visszalassulunk már rakhatod is vissza.. valahogy nekem ez maradt meg, hogy folyton 3-mas 4-es között varázsoltam
Viszont a hatodik az jó, hogy olyan hosszú
(#92128) tomcsi23: á az nem volt gyepálva sosem egy dízel meg egy oktáv nem arra való
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Sok múlik az áttételezésen (igaz, Brainiac?! ).
Akkor ez még az előd görbéje, és nem CR?
Vilike, városban hogy-hogy nem 1-2 ment?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Ez még pd. Városra a 3. az ideális. 60-nál az 2000 fordulat körül van.
Mágus2
Közösségépítő
tomcsi23
veterán
Nem rossz, tényleg nincs hátbavágós csúcs.
Jól látom, valamiért többet mértek/mutatott gyári állapotra, mint a gyári érték?
Csak nem ráindítóztál?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Valamiért a 170 lovas turbója volt rajta a gyári soft-al, gondolom ebből van a többlet. Ritka CR amelyik megüti a gyári szintet nyomatékban. A lovak megvannak, de valami miatt mindenhol azt látom, hogy 40-50Nm-el kevesebbet mérnek a gyárilag megadottnál. Gondolom a súlyos áttét miatt, mert ugye a gyári a lendkeréken volt mérve, nem a kerekeken, bár akkor a lovak is hiányoznának...Keresgéltem a mért diagramok között, de elég furcsákat mérnek a 140 lovasokon. Pl. ez
Ja nem indítottam rá, azt nem lehet, csak furcsa volt, meg ugye kuplung kinyomás nélkül sem engedi indítani. Le van ez védve minden oldalról.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A másik dolog, mai nagyban tud befolyásolni egy ilyen mérést, a DPF telítettsége. Ha be van rakva korommal, fojtja rendesen a motort.
Hopsz, a fenti linket benéztem. Nem Nm- ben van megadva, átszámolva még több is, mint 320Nm.
A Wiki azt mondja, hogy a CFHC 320 Nm. (236 lb•ft) at 1750–2500.
Adagolós után nem az, hogy lusta, de nagyon más. Gyorsabban és csendesebben teszi a dolgát, talán a zaj hiányzik a legjobban. Süvített a turbó, morgott az egész bódé, ez meg csak suhan.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
A nagyobb turbicsekkel tolták ki a gyárból?
Elhiszem, hogy más világ, komolyabb, magasabb színvonal, szintet léptél vele.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Valaki ráakasztott egy nagyobb turbót, mert tartósan 170+ lovat akart. Az eredeti turbóval nem mérték. Ilyenkor a gyári soft nem ad több nyomást, hiába nagyobb a turbó, amíg meg nem írják, elvileg azonos a teljesítmény. Gondolom aki ilyesmire vetemedik az kiveszi a DPF-et is(ez már okozhat növekedést). Az sem támogatja a tuningot. Eddig aki eltávolította, mindenki arról számolt be, hogy jobban megy. Én azért meghagyom gyárinak, főleg, hogy itt szigorodni fog az ellenőrzés a gyárilag DPF-el szerelt autókra.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Még tartalékban mindug veri a leony.
#08365312
törölt tag
Rendben azt is megcsináljuk! köszönjük! reméljük !
És ha mondjuk ezzel lesz a probléma akkor mi a teendő?generátor gondolom jó és a kábellel kell valamit csinálni....?
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Engedd le az ablakot ha hiànyzik a zaj...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
VR6-Fan
veterán
Vagy azonos nyomason nagyobb a szallitott mennyiseg mennyiseg, mint pl most nalam, amit a legtomegmero miatt lekorrigal.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tresh
addikt
245 B5 a4 és passaton is
(#92123) Mágus2: Légtömeg mérő milyen márka legyen Pierburg v Bosch? Illetve komplett házat cseréljek vagy csak az érzékelőt ? [link]
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ez érdekes. Azonos nyomáson hogy lehet nagyobb a szállított mennyiség? A motor és a csövek űrtaltama állandó. A motor légnyelése adott fordulaton állandó. Csak a nyomás növekedéssel növeKszik. Egy nagyobb turbó tengelye kevesebbet forog, de lassabban is pörög fel. Valahol hiányosak a fizikai ismereteim?
Mágus2
Közösségépítő
HA ezzel lesz a probléma, akkor a generátor a ludas.
tresh Olyat vegyél, amilyen most van benne. Elég az érzékelő, bár a régebbi fajtában az nem cserélhető.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Gondolom 15 év után lassan illik légtőmegmérőt cserélni
7600 GS
addikt
#08365312
törölt tag
na a helyzet az hogy 2 vezeték megy a generátorra egy vastagabb meg egy véknyabb és a véknyabbnál mértem 4,30 A szóval megvan a probléma oka ha minden igaz :/
tresh
addikt
Ebben kiszedhető ez már másabb mint a régi afn Ok köszike
maggi1886076
addikt
Az új skodák szebbek...
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
tresh
addikt