Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#92101) Mágus2 válasza mmdms (#92099) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem csak neked lenne optimális, hanem érzetre is az lenne, ezért is mondtam, hogy kevés bele az a teljesítmény. Nem véletlenül ajánlottam az AFN-t, az gyárilag olyan. Ha most megíratod az AHH-t olyanra, mint az AFN, akkor mit is nyertél azzal, hogy a gyengébbet vetted?

Akarod tudni a különbséget a két motor között?

[ Szerkesztve ]

(#92102) freaghill válasza Mágus2 (#92101) üzenetére


freaghill
őstag

Nem nekem tetted fel a kérdést, de én szívesen megtudnám:K

(#92103) Mágus2: De! :) Akkor is érdekel, hogy az a kettő motor között mi a különbség. :)

[ Szerkesztve ]

(#92103) Mágus2 válasza freaghill (#92102) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Neked nem AHU van? De az már három. :U

Az AHH és az AFN között annyi a különbség, hogy az AFN- ben nagyobb csúcsok vannak és más a szoft.

Az AHU más tészta, ott más a turbó. Az AHH is változó geos turbó, sőt, azonos az AFN turbójával.

Bumm, erre mit mondanak az okos szerelők?

[ Szerkesztve ]

(#92104) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Há Jóuzsi, a 66kw örök élet meg egy nap, úgy hallottam, az biri, de a 81kw az ördögtűl való, az szarfoshugy...

és kiderül sokszor, hogy teljesen azonosak a főalkatrészek, csak mivel a jobban menő jobban megy, jobban mennek vele és mivel az bírja, elhanyagolják, szarrá tuningolják.

Ezt mondták nekem az octavia-ra vásárlás előtt, csak a 66kw, aztán beülsz és rájössz, hogy az nem bír menni. Aztán kicsit jobban beleásod magad, és kiderül, hogy abban is VGT van 2000 után, szóval innen nézve már mind1.

[ Szerkesztve ]

(#92105) tresh válasza Mágus2 (#92094) üzenetére


tresh
addikt

Ez így volt de azóta helyén a történet és kapott új adagolót + csúcsok is be lettek állítva rendesen azóta szedi a lábát és nincs vele baj füstje sincs :) Még a légtömegmérő csere van hátra de abból lehet gyárit kéne kukáznom vagy nem tudom mit merjek bevállalni?

Amúgy Morris nem tudom mit olvasott halott de az AFN van mindig mindenkinek ajánlva mert tényleg bitang jó motor csak érteni kell hozzá. eddig kb 2 embert tudok aki tudja hogy mit hogy kell rajta csinálni :U

(#92106) #08365312


#08365312
törölt tag

na megmértük így felkapcsoltam a fényszórót a hátsó ablakfűtést az elakadásjelzőt a hangtechnikát a ködlámpát és a belső világítást a csomagtartót kinyitottam és ment a fűtés!!!! és 14,30 ra ment le azalá nemigazán!!! fordulaton sem!ugyan ennyi volt....az aksin mértük ezt

#Mágus2

(#92107) Mágus2 válasza #08365312 (#92106) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az elég. Akkor a nyugalmi áramfelvétellel van valami, lehet az változik, nem állandó. Ha generátor teóriámat erősíti, hogy nem mindig pontosan azonos idő után merül le. Lehet nem mindegy hol áll meg a generátor tengelye. A generátor kábelét el kell kötni az akksiról, amikor leteszitek az autót több mint 2 napra, és ki fog derülni.

A piros vastak kábel ami oda van csavarozva az + akksi saru kábeléhez.

[ Szerkesztve ]

(#92108) mmdms válasza Mágus2 (#92103) üzenetére


mmdms
addikt

Akkor az ahh-ra rosszul emlékezett valószínűleg, ő azt mondta ebbe se változó geos turbó van. Én nem értek annyira hozzá, gondoltam megspórolok magamnak még egy hibaforrást, ha nem változó geos turbo van a kocsiba. De te nagyon benne vagy, hiszek neked. :) Bár pont ahh-ból találtam akkor normális tulajtól, tuti valós kilóméterrel, az azért többet számít remélem, mint a 2 motor közti különbség. Most biztos azt gondolod rossz szakember, de mindenki emberből van. :)
Az még érdekelne, hogy az ahh és afn közti különbség ebbe merül csak ki?

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#92109) Mágus2 válasza mmdms (#92108) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem gondolom, hogy rossz szakember lenne. Csak nem nézett utána az adott motornak. A többi különbség elhanyagolható. Dobj egy képet a turbódról,meg egy gyártási èvet is Már megvan, 99-es. :K

A VGT nem hibaforrás, hanem a nyomaték forrása szélesebb fordulatszám tartományban. :K

[ Szerkesztve ]

(#92110) mmdms válasza Mágus2 (#92109) üzenetére


mmdms
addikt

Maximum holnap tudok képet, ami van a motortérről azon nem látszik. '99 dec. variant ha számít.
A kérdés még mindig félig nyitott, akkor 15 lóerőt lehet azért várni az írástól? :)

Szerk: igazából a klímás haladás ami böki a csőröm, az legyen legalább olyan, mint most nélküle, és már nincs egy szavam se. Ezt olyan +15 lóra saccolnám. Költeni ezen felül nekem nem lenne kifizetődő, max ha kevesebbet enne.

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#92111) Mágus2 válasza mmdms (#92110) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Simán el lehet érni. :K Kis befektetéssel túl is teljesíthető.

[ Szerkesztve ]

(#92112) VR6-Fan válasza mmdms (#92110) üzenetére


VR6-Fan
veterán

szerezzél 4 gyári vagy 502 sima utcai csúcsot és arra kell egy nem fingatos programot írni, 140le/320nm vagy valami ilyesmi szokott lenni a konzerv afn chips ;)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#92113) tresh válasza VR6-Fan (#92112) üzenetére


tresh
addikt

:K

(#92114) Mágus2 válasza VR6-Fan (#92112) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Én 4 új gyári AFN csúcsra gondoltam, meg egy light soft-ra, lazán 120 ló fölött lenne és 300Nm környékén. Ez nem terhel meg semmit túlságosan.

Még az adagolót nem néztem, ha az is azonos, akkor igen. Lesz egy teljes értékű AFN. Csak a kuplungra is gondolni kell. Az az első, ami jelezni fogja hogy too much powaaa.

[ Szerkesztve ]

(#92115) VR6-Fan válasza Mágus2 (#92114) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ha a csúcsot cseréli akkor lesz vasban egy teljes értékű AFN-je nem?
akkor szerintem mehet annak a konzerv programja is rá :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#92116) mmdms válasza VR6-Fan (#92112) üzenetére


mmdms
addikt

Jövő ilyenkorra ha minden jól alakul akkor átállok én is a sötét oldalra, ezt nevelőfateromnak adom. Nyugodtabban fogok aludni ha csak 110 van abba a ménesbe.

tomcsi23: na igen ez egy jó kérdés, pályán kellett egykétszer már vészfékeznem, 140->0, utána nem sok fékhatás van.

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#92117) tomcsi23 válasza Mágus2 (#92114) üzenetére


tomcsi23
veterán

Csak a kuplungra is gondolni kell. Az az első, ami jelezni fogja hogy too much powaaa.
Fékkel mi a helyzet?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#92118) tresh válasza tomcsi23 (#92117) üzenetére


tresh
addikt

280/288 tarcsa elol hatul 245 csak megfogja ;)

Magus: fix 80as lendkerek es a kuplung is birja ;)

[ Szerkesztve ]

(#92119) Mágus2 válasza tomcsi23 (#92117) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az annyira nem gyenge, persze nem árt a nagyobb. Ha nagyon forszírozni fogja a hegyezést,akkor elindulni is nehéz lesz vele. ;]

(#92120) tresh válasza Mágus2 (#92119) üzenetére


tresh
addikt

Gyari afnre 130le/300nm gondolom akkor boven ne gyilkos kategoria? :))

[ Szerkesztve ]

(#92121) TaaT válasza tresh (#92118) üzenetére


TaaT
veterán

Hátul nem 232? :)

Give them hell Ukraine!

(#92122) tomcsi23 válasza Mágus2 (#92119) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jól van skacok, akkor nem para. :D
Max cserél egy (fokkal) jobb tárcsát-betétet, azt' jöhet a mehet.

mmdms: autópályán többnyire elég 1x a vészfékezés, utána már le van szarva, ha nem is fog, mert megálltál. Ha folyamatosan csapatsz vele, az más kérdés. ;]

'csába, ennyi nyútonméterről normál halandó csak álmodik. Pfejj, csak egyszer mennék fel egy emelkedőre, hogy nem lassul a gép... :U

:D ;] :C

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#92123) Mágus2 válasza tresh (#92120) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

1,2 barra megírva egy nem túl agresszív ü.a. térképpel füstölni sem fog. :K

tomcsi23 Most 320Nm van, de nem érezni, jól eldugták ebben a CR technikában, olyan mint egy 1.8T, semmi tartalékot nem érzek benne. ;] :DDD (megvan az, csak széthúzták a tartományt, ezért nem rúg hátba, viszont elforog 5000-ig, és nem veszi el a kraftot 4500-nál) :U

[ Szerkesztve ]

(#92124) tomcsi23 válasza Mágus2 (#92123) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem hosszúak a fokozatok?
Vagy nehéz a puttony? :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#92125) -v- válasza tomcsi23 (#92124) üzenetére


-v-
addikt

De, marha hosszúak amúgy, én nem szerettem a váltóáttételezést az oktávban ...

(#92126) Mágus2 válasza tomcsi23 (#92124) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Hosszú, mint egy hónap fizetés nélkül, meg a puttony is nehéz... :K

[ Szerkesztve ]

(#92127) -v- válasza Mágus2 (#92126) üzenetére


-v-
addikt

Városban én valahogy sose találtam a jó fokozatot ... harmadik rövid, ott már zavart a hangja, negyedik hosszú, ott meg túl keveset forog ... megindul a sor felszúrod negyedikbe, picit visszalassulunk már rakhatod is vissza.. valahogy nekem ez maradt meg, hogy folyton 3-mas 4-es között varázsoltam :D
Viszont a hatodik az jó, hogy olyan hosszú :K

(#92128) tomcsi23: á az nem volt gyepálva sosem :) egy dízel meg egy oktáv nem arra való

[ Szerkesztve ]

(#92128) tomcsi23 válasza Mágus2 (#92126) üzenetére


tomcsi23
veterán

Sok múlik az áttételezésen (igaz, Brainiac?! ;]).
Akkor ez még az előd görbéje, és nem CR?

Vilike, városban hogy-hogy nem 1-2 ment? :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#92129) Mágus2 válasza tomcsi23 (#92128) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez még pd. Városra a 3. az ideális. 60-nál az 2000 fordulat körül van.

(#92130) Mágus2 válasza tomcsi23 (#92128) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Elvileg ilyen az enyém, ez egy gyári CFHC később megírva.

Nekem azt is szokni kellett sokáig, hogy 750 az alapjárat, és nem hallani a motort. :Y

[ Szerkesztve ]

(#92131) tomcsi23 válasza Mágus2 (#92130) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem rossz, tényleg nincs hátbavágós csúcs. :)
Jól látom, valamiért többet mértek/mutatott gyári állapotra, mint a gyári érték?

Csak nem ráindítóztál? :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#92132) Mágus2 válasza tomcsi23 (#92131) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Valamiért a 170 lovas turbója volt rajta a gyári soft-al, gondolom ebből van a többlet. Ritka CR amelyik megüti a gyári szintet nyomatékban. A lovak megvannak, de valami miatt mindenhol azt látom, hogy 40-50Nm-el kevesebbet mérnek a gyárilag megadottnál. :U Gondolom a súlyos áttét miatt, mert ugye a gyári a lendkeréken volt mérve, nem a kerekeken, bár akkor a lovak is hiányoznának...Keresgéltem a mért diagramok között, de elég furcsákat mérnek a 140 lovasokon. Pl. ez

Ja nem indítottam rá, azt nem lehet, csak furcsa volt, meg ugye kuplung kinyomás nélkül sem engedi indítani. Le van ez védve minden oldalról.

[ Szerkesztve ]

(#92133) Mágus2 válasza tomcsi23 (#92131) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A másik dolog, mai nagyban tud befolyásolni egy ilyen mérést, a DPF telítettsége. Ha be van rakva korommal, fojtja rendesen a motort. :Y

Hopsz, a fenti linket benéztem. Nem Nm- ben van megadva, átszámolva még több is, mint 320Nm. :B

A Wiki azt mondja, hogy a CFHC 320 Nm. (236 lb•ft) at 1750–2500.

Adagolós után nem az, hogy lusta, de nagyon más. Gyorsabban és csendesebben teszi a dolgát, talán a zaj hiányzik a legjobban. Süvített a turbó, morgott az egész bódé, ez meg csak suhan.

[ Szerkesztve ]

(#92134) tomcsi23 válasza Mágus2 (#92132) üzenetére


tomcsi23
veterán

A nagyobb turbicsekkel tolták ki a gyárból? :)

Elhiszem, hogy más világ, komolyabb, magasabb színvonal, szintet léptél vele. :K

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#92135) Mágus2 válasza tomcsi23 (#92134) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Valaki ráakasztott egy nagyobb turbót, mert tartósan 170+ lovat akart. Az eredeti turbóval nem mérték. Ilyenkor a gyári soft nem ad több nyomást, hiába nagyobb a turbó, amíg meg nem írják, elvileg azonos a teljesítmény. Gondolom aki ilyesmire vetemedik az kiveszi a DPF-et is(ez már okozhat növekedést). Az sem támogatja a tuningot. Eddig aki eltávolította, mindenki arról számolt be, hogy jobban megy. Én azért meghagyom gyárinak, főleg, hogy itt szigorodni fog az ellenőrzés a gyárilag DPF-el szerelt autókra.

[ Szerkesztve ]

(#92136) Mágus2 válasza tomcsi23 (#92134) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Még tartalékban mindug veri a leony. :D

(#92137) #08365312 válasza Mágus2 (#92107) üzenetére


#08365312
törölt tag

Rendben azt is megcsináljuk! köszönjük! reméljük !
És ha mondjuk ezzel lesz a probléma akkor mi a teendő?generátor gondolom jó és a kábellel kell valamit csinálni....?

[ Szerkesztve ]

(#92138) kk831228 válasza Mágus2 (#92133) üzenetére


kk831228
addikt

Engedd le az ablakot ha hiànyzik a zaj... ;)

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#92139) VR6-Fan válasza Mágus2 (#92135) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Vagy azonos nyomason nagyobb a szallitott mennyiseg mennyiseg, mint pl most nalam, amit a legtomegmero miatt lekorrigal.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#92140) tresh válasza TaaT (#92121) üzenetére


tresh
addikt

245 :) B5 a4 és passaton is :R

(#92123) Mágus2: :R Légtömeg mérő milyen márka legyen Pierburg v Bosch? :F Illetve komplett házat cseréljek vagy csak az érzékelőt ? [link]

[ Szerkesztve ]

(#92141) Mágus2 válasza VR6-Fan (#92139) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez érdekes. Azonos nyomáson hogy lehet nagyobb a szállított mennyiség? A motor és a csövek űrtaltama állandó. A motor légnyelése adott fordulaton állandó. Csak a nyomás növekedéssel növeKszik. Egy nagyobb turbó tengelye kevesebbet forog, de lassabban is pörög fel. Valahol hiányosak a fizikai ismereteim?

(#92142) Mágus2 válasza #08365312 (#92137) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

HA ezzel lesz a probléma, akkor a generátor a ludas.

tresh Olyat vegyél, amilyen most van benne. Elég az érzékelő, bár a régebbi fajtában az nem cserélhető.

[ Szerkesztve ]

(#92144) tresh válasza tresh (#92140) üzenetére


tresh
addikt

Gondolom 15 év után lassan illik légtőmegmérőt cserélni ;]

(#92146) #08365312 válasza Mágus2 (#92142) üzenetére


#08365312
törölt tag

na a helyzet az hogy 2 vezeték megy a generátorra egy vastagabb meg egy véknyabb és a véknyabbnál mértem 4,30 A :( szóval megvan a probléma oka ha minden igaz :/

(#92147) tresh válasza Mágus2 (#92142) üzenetére


tresh
addikt

Ebben kiszedhető ez már másabb mint a régi afn :) Ok köszike :R

(#92148) maggi1886076 válasza 7600 GS (#92145) üzenetére


maggi1886076
addikt

Az új skodák szebbek...

Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/

(#92149) tresh válasza maggi1886076 (#92148) üzenetére


tresh
addikt

:K

(#92150) Mágus2 válasza tresh (#92149) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A régiek még szebbek. [link] :K

7600 GS Miből adódik ez az előítélet? Miért utálják vagy nézik le még mindik ennyien a skodát?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.