Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
FRENK1988
veterán
Renault Megane RS
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Ace owner
addikt
Azért egy LS1 RX7 engem jobban feldobna mint egy kvatró [link]
Galaxy Fold 4
Ki fogod nőni, hidd el! Utána majd annak fogsz örülni hogy a vizes kanyarban nem mocorog, meg hogy télen rendesen megáll 40-ről.
Ck. : egy szóval nem mondtam ilyet. Hozzá teszem azt hittem neked is kvatród van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
viperabácsi
addikt
(#75750) Ck. Hát a HÁTSÓ LÁB hiányzik
(#75757) bitpork Mi tudjuk milyen xar
[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
Ace owner
addikt
Sosem tetszett az AWD drift.. Most is gondolkozom erősen hogy beülök egy Ladába, de a józan ész győzni fog szerintem..
Galaxy Fold 4
Ck.
addikt
Csak vicceltem, de sajna nem. Bár az lenne...de csak nyomi első kerék. De más meg azt mondja, h a quattro miatt meg nehezebb lenne ezért nem menne úgy, mint most. Nem tom.
És többet is fogyasztana.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ck.
addikt
De máshol meg azt olvasom h a quattro menne jobban azonos teljesítmény mellett. Össze-vissza mondanak mindent, én a végén még annyira osszezavarodok, h eladom és veszek egy biciklit.
FRENK1988
veterán
az legalább jó helyen hajt
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
viperabácsi
addikt
Elméletileg a quattro jobban át tudja adni a nyomatékot mert a 4 kerék felületén osztja el.Jobb gyorsulás érhető el vele viszont picit többet eszik .
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
tomcsi23
veterán
0-ról jobban megindul, havas, csúszós, nedves úton is jobban el tud rugaszkodni, ill kanyarban, határon kigyorsítva.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
4 kerék hajtás:
-nagyobb fogyasztás
-kevesebb kerekekre jutó erő
+nagyobb úttartás
+ jobb kanyarstabilitás
-drágább üzemeltetés
+normális meghajtásnál elfogadható "terepképesség"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Mert nehezebb. A veszteség is több. 8 Gömbcsukló...
ßrainiac
addikt
Golf 4 1.8T 150LE (AGU)-ra féktárcsát / betétet ki milyet ajánlana?
Ate tárcsája tetszik (kinézetre is, meg a magas széntartalom miatt), valamint gyári minőséget is ígér. Részletek: szellőztetett, magas széntartalmú, bevonatolt
Betétből még nézelődtem, mehet abból is Ate?
A minőség a lényeg, nem az ár, persze nem százezreket szeretnék költeni
Hála
brumi1024
veterán
Ezek a jobb 4 kerék hajtási rendszerekre igazak, de ha nem jó a konstrukció, akkor elég sok plusz meghibásodási lehetőség jöhet még szóba. 4 kerék hajtásból is csak a jót szabad megvenni. Szerencsére ez a konszernen belül többnyire adott, de a viszkós Scenic RX4 vagy az Ignisek nem biztos, hogy túlélik az első terepútjukat.
[ Szerkesztve ]
Megy az Ajudival is.
viperabácsi
addikt
De legalább mosolyt csal az arcomra mikor tolom neki.Igaz csak A4 b5 2.6 q 150 loval
[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
tomcsi23
veterán
Szerinted milyen a gyári első fék?
Ate. Van abból a "sima", ill. powerdisc, betét is sima, ill. kerámia. Másik alternatíva EBC; ott is van sima tárcsa, ill. a mart, bevonatos tárcsák, betétek meg fekete, zöld, piros (ez a kerámia), ill. sárga.
Tárcsa és betét egy gyártmány legyen.
Mind szvsz.
Hja, első kell vagy hátsó?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Morris
veterán
Az mit takar?
Adott volt ugye a Golf IV. Ott egy Eurocar tipusú riasztó volt beleszerelve.
A kulccsal a központizár le/föl húzta az ablakokat.
Ha pedig riszatóval (távirányítóval) zártam, akkor fel is húzta az összeset.
Most a Passat-nál ez nem megy sajnos. Kulccsal ugyanúgy működik a le/fel, mint a Golf-nál.
De a riasztót nem lehet megtanítani, hogy záráskor fel is húzza az ablakokat.
Ebből gondoltam, hogy a riasztóval van a bibi. Mondta is a srác, hogy a riasztó nem tudja ezt a fícsört.
ßrainiac
addikt
Első-hátsó.
Akkor powerdisc + kerámia betét, mi?
Akarok bele menő ellipszis mintát!!4
Másik témához: tudok egy jó riasztóst, aki szerelte nekem a rádiót (mikrofonos őrületet), meg immo+riasztó kombót, az ilyen ablakfelhúzós, napfénytető bezárós. Jó áron és profin dolgozik.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
A konfort elektronika a passatban tudja, csak egy pipa. A golf öregebb, az csak utólagos riasztóval tudtak.
[ Szerkesztve ]
ßrainiac
addikt
EBC? Ez is meno ^^
Carbonos?
VR6-Fan
veterán
Zimmermann se rossz szerintem.
De jo multkor a szerimin a jobb elsot eltudtam fekezni lehet a felcsapodo vizet nem szerette, 200rol fekezve raz....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Morris
veterán
Akkor nem értem miért mondta a srác, hogy nem tanítható.
Mindenesetre teszek majd vele egy próbát...
Mágus2
Közösségépítő
Van hozzá spéci program.
Ck.
addikt
Uraim, számoltam, osztottam, szoroztam, beszélgettem Vele egy nagyot, és végül megszületett a döntés: MARAD.
Túlságosan a szívemhez nőtt és ezt a kis olajos kalandomat leszamitva az autó tökéletes állapotban van. Sokkal újabbra nem telne, kb. azonos évjáraton belül tudnék csak csere-berélni és ki tudja mit fognék ki.
Arról már nem is beszélve, hogy allófűtéstől kezdve kenyérpirítóig minden van benne, abszolút full extra a xenon-t leszamitva.
Úgyhogy szépen megy szerelőhöz, beteszunk ezúttal egy gyári, nem utángyártott O gyűrűt a problémás részre, aztán kap egy új klíma lapátot (mocsok nyest h a fene enné meg), van egy kis horzsolás rajta elől, azt fényező megcsinalja, kap 4 új pacskert és remélhetőleg sokáig még hű társak leszünk és Ő sem fog semmi szomorúsággal meglepni.
Rájöttem h nem tudok azonosulni ezzel a levillogós vese köcsögséggel, legalábbis most nem.
Tomcsi23:
Egyedül körforgalom nagy sebességű bevételénél dolgozik az ESP, egyenesfutasnal megy a normál kigyorsitas, nem érzem h bármi is visszafogná az autót, max ha alacsonyabb sebessegről hirtelen padlózok. Arra azért kíváncsi vagyok, h vajon egy quattro álló helyzetben padlógáznál ugyanúgy megcibálja a kormányt, mint egy első kerekes, vagy vagy kevésbé akarja kitépni?
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Szvsz az ASR-t kérdezte, nem az ESP-t.
Morris
veterán
Sejtem is milyen...
Nem hinném hogy a riasztósoknak lenne hibakódkilovasójuk és egyéb huncutságuk.
Annak ellenére tudja ezt feture-t a passat, hogy csak mindössze 1 évvel fiatalabb a golfnál???
tomcsi23
veterán
Elvileg van benne némi karbon, ja, mint a sima HCD tárcsánál is.
Azt azért meg kell jegyezni, a mart tárcsák jobban kajálják majd a betéteket is, a magam részéről maradtam a simánál.
Mod: Ebc fékmesternél: tárcsa, betét.
VR6: igen, ha olcsó kell, akkor zimmermann, de hogy ahhoz milyen betét a jó, azt passzolom. Lehet amúgy, Nálad a ferodo betét melegedett el.
Ck.: azért kell fogni a kormányt.
Bár nemtom, itt maradt-e a haldex a hajtásban.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Ck.
addikt
A műszerfalon ugyanaz a visszajelzője. És szvsz kanyarban mindkettő dolgozik.
KRISSTUS
tag
Ha Pesten van akkor kérlek add meg az elérhetőségét.
(#75738) Mágus2
Az egy idézet volt a másik fórumról, ahol az illető az írta, hogy ő tudja is aktiválni őket.
Csak még nem tudtam regisztrálni, ezért még nem tudtam felvenni vele a kapcsolatot.
Pl ezen az oldalon az Octavia kanyar fény aktiválása van leírva, persze kell hozzá még egy normális VAG COM kábel.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
"a mart tárcsák jobban kajálják majd a betéteket is"
A ceramic betét viszont keményebb mint a sima.
Give them hell Ukraine!
tomcsi23
veterán
Vajon a sárgánál is keményebb?
Ebc ofkorsz.
Ja, nyilván. Szerintem a piros a sárgánál is keményebb.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
TaaT
veterán
Azt nem tudom, én az ate ceramic-ra és az ebc red-re gondoltam, ezek alapvetően hasonló betétek.
Give them hell Ukraine!
zsolt19900
őstag
remélem ez az ablak fel le nálam is megoldódik, mert amíg nem lett levéve az akkusaru, akkor ment ugye de most nem akar
most teszik majd be nekem a riasztós bicskakulcsos távos cuccost, aztán elmegyek valami szakihoz hogy nézzen rá, ha nem vinné fel le az ablakokat a távról a szekér
továbbá kap új középdobot, axiál csuklókat és a hozzá tartozó alkatrészeket, meg lesz csinálva az ajtó piciny lógása és minden ilyesmi dolog, szóval patent lesz a kis lupókám már csak az esztétikai dolgok lesznek rajta hátra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Morris
veterán
Az Eurocar-os riasztónak pont az volt a gyenge pontja, hogy egyszer lekerült vmelyik akkusaru, mehetett is vissza beállításra.
Ck.
addikt
Mági Mester,
A6 C5-ben széria az ESP/ASR páros, vagy csak az ASR?
VR6-Fan
veterán
olcsó? 60e a két tárcsa a szaromra
betét középső része fel volt üvegesedve, meg a tárcsa középső része, ha lesz egy kis időm felrakatom esztergára hogy lehet e egyáltalán kezdni vele valamit.
itt fék mesteréknél gondolom darab ár van, mert akkor a turbo grove darabja 35e (Y)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
zsolt19900
őstag
én tutihifiről rendeltem egy 10k-s bicskakulcsos riasztós szettet annyira nem vagyok biztonsági mániás, amit el akarnak úgy is elvisznek csak a távos kpzás miatt kellett a szett a riasztó csak ráadás
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Mágus2
Közösségépítő
Egyik sem széria.
Ha van kikapcsoló gombja az ASR-nek akkor csak az van, ha ESP-nek van gombja, abban van ASR is.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Ejha, melyik típus, vagy méret van annyiban?
Jaja, db ár. Nem ócó az ebc sem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Ck.
addikt
És a kettő külön is volt rendelhető vagy együtt járt? Nem tudom egyértelműen eldönteni h az enyémben mindkettő van, vagy csak ASR. Hogyan lehetne a legkönnyebben kideríteni?
Mágus2
Közösségépítő
Minek van kikapcsoló gombja a középkonzolon a , ha egyiknek sincs, akkor nincs benne ASR sem.
VR6-Fan
veterán
passat/golf/corrado g60-hoz keresd, mert ugye nem túl gyári a fék.
de ha haverom cupra R-je bontásra kerül akkor erősen gondolkodok hogy felkerül az instant 305mm 4 dugós brembo, viszont akkor jöhet a felnik cseréje, meg az is tárcsa cserére szorul és itthon a nagyok nem forgalmaznak ahhoz való tárcsát betétet is csak elvétve
de most megy az izgulás, sanszos hogy 0-1misi közt össze autókáztam csekket itt az emelkedőn
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Végre kezdem utolérni magam és mostmár szeretnék a kocsin kicseréltetni pár dolgot. Hátsó lengéscsillapító: Bilstein gázost nézek 14.000Ft/db áron vagy lenne Sachs 12.000Ft/db viszont ez olajos. Melyik lenne a jobb?
A második a motortartóbakok. Ezekből Febit néztem, az megfelel esetleg van jobb/olcsóbb?
A harmadik pedig, a kormányom "nyekereg". Nem konkrétan a kormáánykerék, hanem mintha az egész kormánymű "mozogna". Ez főleg kátyúnál vagy rosszabb földesúton hallatszik. Mintha mozogna minden irányba, valami nem tartaná pontosan a helyén. És a holtjáték is megnőtt. Ez mi lehet? Kormányösszekötő vagy valami más?
Renault Megane IV Limited
Ck.
addikt
A középkonzolon ott az ASR kikapcsolója, de a műszerfalon nincs külön jelölve a kettő, ezért kérdezem. Vezetés közben hogy a legegyszerűbb kideríteni? Ha körforgalomban nagyobb sebességgel kanyaradok és bejelez az ESP elvileg, nem? Youtubeon se láttam külön ESP jelölést. Mi a rendes teszt módszer rá?
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Ja, ez a lyuggatott?
Mondjuk ez az alap sem szar elvileg és elég kedvező ár, ahhoz képest. Erre gondoltam az olcsót.
Persze találtam az enyémhez is 85/db áron sport zimmermannt. ehune.
Nofene, mi volt, kint álltak és nem vetted észre?
Ck.: pl durván kanyarodva, gáz nélkül, ha elkezdi fékezgetni a (hátsó) kereket, akkor van esp, de ha asr van a gombon, akkor nem lesz esp szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
brumi1024
veterán
Az ESP a kanyarban való kicsúszást próbálja megfékezni a kerekekről hajtóerőelvétellel, esetleg ráfékezéssel.
(#75798) tomcsi23: Még a gázt sem kell elvenni, pillanatok alatt megteszi az elektronika.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Nyilván, de ha van kipörgésgátló, akkor az is csinálhatja a fesztivált gáz esetében, míg gáz nélkül ez nem szól bele.
Mármint, hogy jobban meg tudja nézni a kolléga.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HDD 500GB 45DB
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)