Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
VR6-Fan
veterán
ismerős anno lött egy 3-as caddy-t (105le-s 1,9 pd, szög gyári) újba 80-90e körül lehányt róla a lendkerék, de kb úgy mint Sanyinak, súlyt nem rak bele (autó riasztókat szerel stb..), saját otthoni kocsija.. nem autó gyilkos...
kb 2éves lehetett a kocsi, gariba nem akarták megcsinálni meg egyezkedtek, végül mondta hogy kapják be..
vett egy g60-as motyot felrakta, most 300e körül van a caddy-ba, no problem.
a Te váltód igen csak egyezik még a G60/VR6 éra VW váltóvail, (5 gangos a tied ha jól tippelem), ott meg nem igen volt két tömegű motyó.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23