Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3451) #00809728 válasza mazda626 (#3435) üzenetére


#00809728
törölt tag

18t annál nagyobb?
2.8 na az már mocika a javábol olyan fincsi morgo hangja van.

egyébként én sem vennék 16 alatt6it mert azok tényleg lomhák.De majd jőnnek az 14t és már azok sem lesznek lomhák. :DD

(#3452) mazda626 válasza #00809728 (#3449) üzenetére


mazda626
addikt

Szeret enni, nem vitás. Kímélve lenne, nem hajtaná szét tesóm. Első hetekben biztosan élvezné a "lapulunk az ülésbe, de jó!!!" effektet, utána leszokna róla. Dinamikusan közlekedik mindenki a családban nálunk, de ez nem jelenti azt, hogy benne vagyunk a gyorshajtók Mo.-n TOP10-ben. :) Tiszteljük a technikát, ha mi tiszteljük az autót, ő is tisztel bennünket.

(#3453) #00809728 válasza marsu (#3441) üzenetére


#00809728
törölt tag

Jókai bableves hazafelé sporolok a gázolajjal. :B

Jampi aprópecsenyélye
Dorozsmai jércemell ezek közül még nem tudom. :U

lefolytásnak

Gesztenyepüré tejszínhabbal és eperrel

benne vagyok.

(#3454) #00809728 válasza VR6-Fan (#3447) üzenetére


#00809728
törölt tag

19pdti 50.000km mentem el vele.Igaz most adodott egy probléma vele de hanyagolható.

(#3455) marsu válasza #00809728 (#3448) üzenetére


marsu
addikt

Korábban a VW Passatomban gyári könyöklő volt, az utólagosan beszereltek közül még nem találkoztam olyannal, ami minőségében megfelelt volna a gyári minőgégével.

Press any key to continue ...

(#3456) marsu válasza #00809728 (#3453) üzenetére


marsu
addikt

:C

Nekem a fatányéros volt szimpatikus, de még majd meggondolom ....

;)

Press any key to continue ...

(#3457) #00809728 válasza mazda626 (#3452) üzenetére


#00809728
törölt tag

Ezt én sem írhattam volna jobban le.Könny csordult a szememben. :K

Amikor anni ilyent írtam akkor azt írták vissza

-vazzeg de beteg vagy a kocsi van értem nem én ő érte.
-Ja én meg kb 2 éve nem takaritottam ki.

Na gondolhatod.....

(#3458) #00809728 válasza marsu (#3455) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hy!

Voltam bent a seatnál és kértem gyári könyöklőt 47.000ft és ők is a pohártartó helyére rakják.Igaz tiszta bőr.
Nos utángyártott 11.000ft és ipari bőr de ezárt az árér mit vár az ember.

(#3459) mazda626 válasza #00809728 (#3457) üzenetére


mazda626
addikt

:(
Akármi meghálálja a gondoskodást. Egy jól karbantartott autó sok ideig szolgál. Annó volt egy 1200-es Ladánk, karbantartottuk, és 11 évig használtuk. Mindenhova eljutottunk vele. A szomszéd vett egy Opel Astrát, le sem sz@rta, nem törődött vele, bontóba is került.

(#3460) #00809728 válasza mazda626 (#3459) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hy!

Én diesel párti vagyok és igazából minden 5 fok alatti elindulás előtt kicsit járatom a mocit.
Munkahelyemről kijővet látom a sok kocsigyílkost beülnek és már mennek is üveghangig.
Nem értem nincs senkinek 3-5 perce?

Fater első szériás kocka 1300 van 4 gang az ami a városban 13 litykot is benyalja.Motorikusan toppon van mert nincs benne 90.000km de a kasztni az ha megcsináltatod és lefesteted akkor is szétrohad magától.Már 3-4 cseréltek rajta sárvédőíveket és köszöböket de a mocija még megy.

[ Szerkesztve ]

(#3461) mazda626 válasza #00809728 (#3460) üzenetére


mazda626
addikt

Nekünk pont a moci kezdett szarakodni, a kasztni korához képest rendbenvolt, jó a kesztyűtartó úgy szét volt rohadva, hogy az útra potyogott belőle a forgalmi. :DDD Szerencse, hogy garázsban tűnt fel. Motorban mindig kihagyott 1 henger, megcsináltattuk, rá két hétre jó nagy hideg télben 2004 02-ben Debrecen-Tiszafüred táv alatt elsült a motor. Mikor városunk táblájánál jártunk, már vas-vas hang jött ki belőle, pont a házunk előtt mondta, hogy nyekk. Alig bírtuk betolni a garázsba. Ezután többet nem kölöttünk rá, romák vitték el.

(#3462) DeadMeat válasza #00809728 (#3460) üzenetére


DeadMeat
veterán

Pedig ez pont nemjo,hogy melegiteni probalod a motort allo helyzetben.Meg benyasnal csadieselnel nem igazan.
Fel perc,mig rendesen folall az olajnyomas,aztan moderalt gazkezelessel mehet.Kozepesen magas fordulaton,hogy minel alacsonyabb legyen a tarheles.---->hamarabb bemelegszik.
Tc-n is volt rola egy cikk olvasd el,tanulsagos.
meg is van

[ Szerkesztve ]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#3463) #00809728 válasza DeadMeat (#3462) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hy!

Nos én olvastam már sok-sok oldalt de igazából engem nem győzőtt meg ezek közül egyik sem.
Üzemanyagellátó rendszerrel foglalkozom és csináltam egy olyan tesztet,hogy hidegen járattam a fuel pumpát -10fokon megfelelő benzinnel.
Majd járattam egyet simán 23fokon.Nagyobb volt a kopás a -10fokosnál mint a szobahőmérsékletinél.

Nem tudom lehet maradi vagyok.Nos -10fok beülsz akkor az olaj kicsit le van dermedve kb 2-3 perc járatás után szerintem kellően felenged.Tudom a teljes szintetikusnál más a helyzet.De igazából nálunk azt is kiprobáltam és igen csak folyosabb volt 23fokban mint -20ban.
Akkor a dugattyuk 1000fordulaton járnak és kopnak abban a tartományban.De ha te elindulsz vele közepes fordulaton pld 2000fordulaton akkor természetesen jobban kopnak amig fel nem melegszenek ill ki nem tágulnak.Gondolom én.
Hát olajnyomásod az azonnal van de idő kérdése amire az is megfelelően felmelegszik.
Ugyanis a gyártok igaz megadják ilyen olyan a 0-40w stb de azokat mind szombajhőmérsékletre én nem - 30fokra.

Ismétlem lehet én vagyok maradi és amit teszteltem abban van a hiba de igazából maradok a régi bevált modszernél és kicsit járatom. :Y

(#3464) #00809728 válasza DeadMeat (#3462) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hy!

Egy meleg motort leállítva és néhány perc múlva újraindítva nincs komoly gond: az olajjáratok leürülését megakadályozzák a visszacsapó szelepek, indítás után gyakorlatilag az első főtengelyfordulatra felépül az olajnyomás, minden kenési helyre eljuttatva az éltető nedűt. A néhány napra, esetleg hetekre leállított motorban azonban lassacskán csak leürülnek az olajcsatornák, így a hidegindítás után 5-10 másodpercig is eltarthat, amíg a vezérműtengely legtávolabbi végéhez is megérkezik az olaj.

Elolvastam és igazából kb az jőtt le belőlle amire számítottam.
Nos én nem üzemmeleg mociig melegittem a járgányomat hanem kb 2-5 perc addig vagy levakargatom a szélvédőt vagy elmélázom.

Aztán elindulok egy megfelelő fordulaton.

[ Szerkesztve ]

(#3465) DeadMeat válasza #00809728 (#3463) üzenetére


DeadMeat
veterán

Hat hogy oszinte legyek en is a koztes megoldast hasznalom.Par perc jaratas,addig korbejarom az autot,aztan megyek,nem forgatva,de nem is tul alacsony fordulaton.
A kenese elvileg nem lehet sokkal roszabb az olajnak (legalabbis ezeknek a full synt cuccoknak) alacsony hofokon,mint uzemi hofokukon.Legalabbis nem annyival roszabb,hogy karositana a motort.

Kivettem a cikkbol egy reszet,amit eleg ertelmesnek latok :DDD
"A motor akkor melegszik, ha hajtjuk, és minél több üzemanyagot elégetünk benne. (Meg ha bekapcsoljuk az állófűtést, vagy betoljuk egy szaunába, esetleg a globális felmelegedésre bízzuk a dolgot, de most nem erről van szó.) Az egyhelyben ácsorgás, alapjáraton motormelegítés ebből a szempontból tehát a lehető legrosszabb megoldás. Az üzemi hőmérséklet elérése alapjáraton nagyon sokáig, dízeleknél akár órákig is eltarthat (ha elérik egyáltalán), és nem mellékesen Európa és Észak-Amerika nagy részén a környezet védelme és a szomszédok nyugalma érdekében tilos is.
A második pont szerinti kopásminimalizálás tehát egyrészt az alacsony fordulatszám - nagy terhelés kombináció elkerülését jelenti egyszerű visszaváltással: ugyanazt a teljesítményt valamivel nagyobb fordulaton, a dugattyúk kisebb terhelése mellett is elérhetjük. Másrészt a magas fordulatszámok is kerülendők.
Totalcar ajánlása: a motor elindítása után kb. 2-3 másodperc várakozás. Ezt az időt remekül ki lehet használni akár a biztonsági öv bekapcsolására, akár a tükrök gyors ellenőrzésére. Ezt követően azonnali elindulás. Cél a maximális fordulatszám fele, vagy annál valamivel kevesebb: dízeleknél 2000, benzineseknél mondjuk 2500. Óvatos gázpedálkezelés. Cél itt is a maximális terhelés (nyomaték) legföljebb fele. Vigyázat! Elektronikus gázadagolásnál a félig nyomott pedál nem fél terhelést jelent, hanem sokkal többet"
Kb ennyi a lenyeg szvsz.Hogy ebbol mi igaz... Hallottam mar ezt is ajanlani,azt is.A szerelom azt ajanlotta amit en csinalok,es en igy is teszek. :R

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#3466) #00809728 válasza DeadMeat (#3465) üzenetére


#00809728
törölt tag

a motor elindítása után kb. 2-3 másodperc várakozás
én inkább 2-3 percig.

De azzal,hogy beül a masiniszta és nyomja ami a csővőn kifér... :(((

[ Szerkesztve ]

(#3467) #00809728


#00809728
törölt tag

Hy!

Ha valaki most szeretne venni mp3 a kocsijába és nincsenek akkora igényei ill lovéja akkor annak ajánlanám a "hülye azért nem vagyok" Tecnostar mp3 4*15 w cuccát.Meglepődtem mert cd-rw amin mp3 van simán megette.Van egy karcos lemezem 80-évekkel betettem és lejátszotta.Gondoltam biztos a rázkodás védelme gyengyusz lehet de a vasuti átjároban is szolt rendesen.

10.990ft volt sajna a kocsimat ezzel fogom majd később leadni.Ami volt benne egy pioneer MP80-ast attól inkább jó magyar forintért inkább megváltam mint ,hogy leadjam.

(#3468) Gebriel válasza marsu (#3441) üzenetére


Gebriel
veterán

Mit szólnátok egy PH!-s Skoda, VW, Audi, Seat club találkozóhoz? Elmehetnénk együtt enni egy jót..

Jó ötlet :C :C ,Megszervezed? :)) de én az opelosokat kihagynám, :((( nem német autó :(

Csumez

Casco-d nem terjed ki az ilyen kára :F

(#3469) #00809728 válasza Gebriel (#3468) üzenetére


#00809728
törölt tag

Skoda ill a Seat sem német autó csak a szivük egyezik. :B

(#3470) Gebriel válasza #00809728 (#3469) üzenetére


Gebriel
veterán

De német korszen a seat és a skoda is, az opelban még a "sziv" sem egyezik :(((

[ Szerkesztve ]

(#3471) #00809728 válasza Gebriel (#3470) üzenetére


#00809728
törölt tag

opel volt Magyar is. :DD
Vagy jőhetnek csak ők fizetik a kajánkat. :K

[ Szerkesztve ]

(#3472) Gebriel válasza #00809728 (#3471) üzenetére


Gebriel
veterán

Az éveként megrendezet WV találkozón(ha nem tévedek Wörthersee-be szokót lenni),bármilyen vendég autó(márka) bemehet,legyen az amcsi vagy japán kivéve az Opel-t ;]
Opel a GM-hez tartozik közük nincs a németekhez,max csak annyi hogy ott gyártják :(
Gondolom ez lehet az oka hogy a német autó talákozókon nincs helye az opelnek.

Szerk:Nekem igazábból semmi bajom az opelel.Családban is van egy Omega.

[ Szerkesztve ]

(#3473) VR6-Fan válasza Gebriel (#3472) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az árulás (de ha már Opelék nem tudtak rendes motort gyártani, persze hogy VW-től lopják :((( )

Most hogy mondod az idelyin tényleg egy darab opelt nem látam, még Krágenfurthban is alig...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#3474) marsu válasza Gebriel (#3468) üzenetére


marsu
addikt

Egy szombat délután lenne az ideális ...

;) :)

Kinek felel meg akár éjszakába nyúlóan?

:D

Press any key to continue ...

(#3475) DeadMeat válasza marsu (#3474) üzenetére


DeadMeat
veterán

Szombat ok,de nagyban fugg attol,hogy melyik.Melo miatt tudod....
Ejszakazas nem gond :DDD

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#3476) marsu válasza DeadMeat (#3475) üzenetére


marsu
addikt

Szombat nekem sem gond, mert ha nyitva is van az autó szalon, 12:00-kor be is zár, és utába már szabad a pálya ...

:D :DDD

Press any key to continue ...

(#3477) #00809728


#00809728
törölt tag

Szombat délután remek.

(#3478) csumez válasza Gebriel (#3468) üzenetére


csumez
csendes tag

Sajna nem, mert az önerőm 200e, ill. 20%. Jelenleg a károm pár tízezer ft.-os, így nem jöhet szóba a casco. Bár a cascom kiterjed a fényezésre is. Ma azért még felhívom a biztosítot, hogy ez esetben is számít-e az önerő.

(#3479) #00809728


#00809728
törölt tag

Hy!

Ki merre felé szokott alufelniket rendelgetni (Magyarország)ill milyen netes oldalakat szokott bőngészni.?
startgumit ismerem.

Lényeg az az uj seaton pirelli zero +17 gyári fr felnik lesznek elég jól is néznek ki.
Télre megmaradtak a micheline 17 kerekeim amit nem szerenék elkotyavetyélni ezért kéne 17 valamilyen felni mert állítolag 17 acél felni nincs Magyarországon.

Szoval 17 alut keresek ami megbiható télen is eddig momo néztem ki de aztán lehet ,hogy a gyári felnire rámegy a téli garnitura a momora meg az uj pirelli gumok.

Ki tud olcsó valamiféle fekete felniket vagy ami a sárga autóhoz megy.

[ Szerkesztve ]

(#3480) #00809728


#00809728
törölt tag

momo

Sajna eddig ez jőn be megint. :B

(#3481) marsu válasza #00809728 (#3477) üzenetére


marsu
addikt

Ok. Akkor eddig a szombat a nyerő .....

Kinek jó még?

Na és melyik legyen az?

:D

Press any key to continue ...

(#3482) Makaveli


Makaveli
senior tag

Huhh most két kérdésem lenne...

1.: Nem tudom, hogy miért lehet, de a VW Passat (újabb fajta) néha mikor megyünk vele rángat mikor be van rakva üresbe. Mikor áll a kocsi remeg az autó, lehet érezni. De úgy, hogy idegesítő. Nem folyamatosan hanem csak rángat úgy 0,5-1 másodpercenként. Nem mindig csinálja, csak néha, mi lehet a baj?

2.: Mikor megvettük azt ígérték, hogyha nem másolt a CD akkor mutatja, hogy mi a szám címe, meg az album nevét is mutatja. Ehhez képest semmi. Be lehet ezt valahol állítani? Nem fontos, csak gondoltam megkérdezem...

Előre is köszi!

[ Szerkesztve ]

CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola

(#3483) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

kicsit drága egyes golf...

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#3484) #00809728


#00809728
törölt tag

aez

Azt hiszem ilyen lesz :B

(#3485) marsu


marsu
addikt

Sziasztok!

Ma kipróbáltam a VW Tiguan-t ....

:D :DDD

vw_tiguan

Press any key to continue ...

(#3486) Gebriel válasza marsu (#3485) üzenetére


Gebriel
veterán

Marsu,

Mi az induló ára? :R

(#3487) szettele


szettele
csendes tag

Ma érkezett meg a szalonba a skoda octaviánk. Csinos ! Szép gyönygyház fekete.
Sajnálom a régi Seat Toledo-mat becserélni rá.A csalában mindenkinek tetszik.
Jövő héten vehetem át. Már nagyon várjuk. :C :DD

(#3488) Tompo válasza #00809728 (#3484) üzenetére


Tompo
aktív tag

Nekem a momo jobban bejön, de hát egy seaton... :D

(#3489) Makaveli válasza szettele (#3487) üzenetére


Makaveli
senior tag

Hanyas lesz?

CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola

(#3490) szettele válasza Makaveli (#3489) üzenetére


szettele
csendes tag

Sajnos csak 1.4-es tour.Jobban tetszett volna az RS. ;]

(#3491) #00809728 válasza Tompo (#3488) üzenetére


#00809728
törölt tag

Na ezért majd kapsz pénteken. :((
Cod2 legyen fent és egy 15perces lealázossat adok majd neked. :K

[ Szerkesztve ]

(#3492) DeadMeat


DeadMeat
veterán

Valami barom nekem is osszekaristolta a jobb hatso ajtomat... 3 csik fontrol lefele szepen alapozoig.... :W :O

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#3493) #00809728 válasza marsu (#3485) üzenetére


#00809728
törölt tag

Bővebb szakértői leírást ha lehetne :B

(#3494) #00809728


#00809728
törölt tag

szép nem?

[ Szerkesztve ]

(#3495) Makaveli


Makaveli
senior tag

#3482-re senki? Már kicsit aggasztó...

CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola

(#3496) marsu válasza Makaveli (#3495) üzenetére


marsu
addikt

Szia!

Szerintem nézesd meg egy szervízben.

Jöhetsz hozzánk is Esztergomba, de ha van a közeledben is, akkor gurulj be hozzájuk, mert könnyebb úgy ha látják a problémát.

;)

Press any key to continue ...

(#3497) marsu válasza #00809728 (#3493) üzenetére


marsu
addikt

Lesz majd nyílt hétvége, akkor ki lehet próbálni.

;)

Press any key to continue ...

(#3498) csumez válasza Makaveli (#3482) üzenetére


csumez
csendes tag

A második kérdésedre válaszolnék. Nem mindegy hogy mp3 vagy audio. Elvileg ha mp3 akkor mutat mindent, ha audio akkor nem.

(#3499) csumez válasza DeadMeat (#3492) üzenetére


csumez
csendes tag

Akkor haverok vagyunk!

(#3500) csumez válasza marsu (#3481) üzenetére


csumez
csendes tag

Én frankón részt vennék egy ilyen taliban, csak mint mondtam szombaton elutazunk messzebre rokonokhoz. Én az Alfás időszakomban is aktívan jártam talikra, és máig tartó barátságokat szereztem. Szóval részemről majd hajrá!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.