Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
Kábelkorbács lesz a csomiajtó tetejénél.
Asbee
veterán
Utángyártott kettőstömegűvel mik a tapasztalatok? Luk 157k, Sachs 187k, gyári 440k Sok rosszat hallani.
curmpli
tag
Most egy autelektronikás javító műhelyben áll az autó és azt állítják a szerelők az rendben van. Valamilyen motort akarnak rendelni. Azért is írtam ide, mert nekem nem tűnik ez a problémák forrásának.
raziel01
veterán
Pont fentebb írtam, nálam ugyan ez volt. A bugó hang nálam is jelentkezett ha nem volt gyújtáson az autó de ráadtam a világítást.
4 kábel volt elszakadva és összeérve is valszeg a csomagtérátvezetőnél.
Corsa02
őstag
Mindkettő jó, valszeg a gyári is vagy LUK vagy Sachs vagy Valeo....
The Truth Is Out There --->
Asbee
veterán
Gyárihoz már nem hasonlítok utángyártottat, hiába ugyanaz a gyártó. Szerintem luk lesz, jó áron van kaufferen.
[ Szerkesztve ]
Lacess
tag
Pedig a lírásod alapján nagyon "átvezető szagú" a dolog. Ráadásul CC-nél nagyon is ismert a probléma.
Pont így szokott kezdődni: először csak valamelyik izzóra ír hibát az MFA, aztán nem akar bezárni a csomiajtó, etc. etc.
Érdemes megjegyezni, hogy mindkét oldalon/zsanérnál van kábelköteg, illetve hogy nem konkrétan az átvezető gumiban törik meg. Inkább a zsanér, illetve a rugó környékén az oldalkárpit mögött.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Corsa02
őstag
Ez nagyon termékkategória függő, olyan is van amiből soha nem vennék gyárit, mert az utángyártott alkatrészben több hibát is javítottak, amíg a gyári maradt ugyan olyan rossz...de persze fordított eset is előfordul.
The Truth Is Out There --->
curmpli
tag
Köszi, rákerestem elolvastam, szerintme is ez lesz. Keresnem kell valakit aki kicserélia a kábelköteget. Észak BP/Észak pest megyére van javaslatotok?
curmpli
tag
Köszönöm!
grizlisandor
addikt
MeyleHD csinálhatna azt is igazán.
Futóműalkatrészek már mennek.
imyourfriend
őstag
Pontosan nem tudom a verzióját a tgk.-nak, volt szűrő akkor kipucolták azt is gyerekkorom óta ismerem a szerelőket, legutóbb az Octaviánál pontos és odafigyelős munkát csináltak.. nem egyszerű azért a 4x4 pedig egy plusz dolog személy szerint nem örülök túlzottan.
grizlisandor
addikt
Most nézem, Meylét: MEYLE PD: Advanced performance and design.
Piroshoz van pollenszűrő(hepa), féket találtam PD-set.
simonjoe
senior tag
Nekem a karosszériások cserélték ki, Ők tudják, hogy lehet bontani a kárpitot. Viszont nem volt olcsó, gyári köteg a PB-nál, bal első, jobb hátsó: 132eHUF volt.
Joe
tibbike01
őstag
Szerintem ő arra gondolt, hogy az nem jelent garanciát a jó minőségre, ha egy gyártó gyártja a gyári alkatrészt, majd ettől a gyártótól veszel utángyártottat.
Syz
senior tag
Sziasztok!Elsősorban személyes tapasztalat érdekelne a kérdésemet illetően.
Golf IV 1.9 TDI,chippelve,ültetve,sportos vezetési stílus: eddig 215/45 R17 volt a nyári gumi méret amivel használtam,de belefutottam egy hangérien Hankook széria hibás garnitúrába és idén már újat kell vásárolnom.Felvetődött bennem a 225/45 R17 méret is,de ezzel nincs személyes tapasztalatom.Mindenképpen új garnitúrát fogok vásárolni és márkásat,XL erősített verziót,szóval a 30-40 ezer/db ár miatt szeretnék jó döntést hozni,melyik méret lenne a megfelelőbb.
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
MunezXBK
nagyúr
Gumis topikban több segítséget kapsz.
F_Zolee
veterán
Gyári méret a 225/45 R17, az kellene rá. Gumis topik amúgy ha már csak az a kérdés milyen legyen.
Syz
senior tag
Köszi,felteszem ott is Szeretnék jó döntést hozni.
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
molnarpeter
nagyúr
Esetleg XX. kerületben Jartronic, ha az még nincs túl messze. Alapvetően olaszos, szerintem kb minden nap csinál ilyen jellegű hibákat
Jobb minőségű kábelt betoldva, esetleg picit hosszabbra hagyva még tartósabb is lesz, mint az eredeti volt.
[ Szerkesztve ]
bul07
nagyúr
Ahol a négy évszakoson kívül ha mást akar akkor hülyének van nézve.
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Mágus2
Közösségépítő
215-45 nem váltóméret a golfra... Nálatok ezért nem ugrik a forgalmi, vagy bukik vizsgán az autó?
225-45-R17 az ideális váltó méret.
curmpli
tag
köszi szépen!
Qru
MODERÁTOR
Nem, kb pont lesz*rjak.
#nincsbennetarcsi
Syz
senior tag
Október végén szokott műszakizni az autó,akkor már téli gumival.Úgyhogy nem látta még vizsgabiztos a 215/45-öt Viszont akkor most már megveszem rá a 225-öt,köszi a tanácsokat
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
nabasszus, rohadt dizel, ilyen meg sose volt velem, hogy kaptam egy “please check oil level” lampat. a szervizkknyv szerint mehetek tovabb de majd azert nezzek ra. kerdes, hogy ilyenkor szabad e nekem ratoltenem, vagy eg szerviz feladat. ha igen, milyen olajat vegyek igy hetvegen?
a kocsi egy 2023-as audi q3, 10700 km-rel… 2.0 tdi 150 le
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Nézd meg a nívópálcán először. Persze, hogy szabad, sőt...
Szerintem VW 508/509.
koszi mester tipp, hogy hol vegyek ma ilyet budapesten? Epp oda tartok az m1en
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Ne túlozzunk...
Ha gyorsan kell, benzinkút.
Ha jó árban, Kauffer Cím: Budapest, Hunyadi János út 3, 1117
13:00-kor zárnak.
Aktuális választék: [link] a Mannolt azért mégse...
[ Szerkesztve ]
koszonom! herceghalomra beugrottam meg, innen szerintem mar eljutok a 11-be Aztan ott majd adnak valamit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
kozben azt is megtalaltam, hogy az 507-es kell nekem koszi koszi a segitseget! Gondolom merni/ratolteni szinten hidegen?
sose kellett megbilyet csinalnom, a kiabol egyaltalan nem fogyott az olaj
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
KubanitoS
veterán
Szia,
Esetemben 2023 Skoda Karoq 2.0 TDI 4x4 150LE és nekem is kéri a folyamatos utánöntögetést kb 15 ezrenként. A Shellnél szoktam venni, van olyan olajuk, ami kifejezetten a VW konszern dízeleire van kitalálva. Mondjuk ez nálam cégautó, de ha sajátnak vettem volna közel 16 millióért, na akkor nem lennék ennyire nyugodt...
Ugyanígy öntögetni kellett az 1.6 CRDI Octaviát is.
Szerintetek ez miért lehet? Saját kocsiként jellemzően japánok vannak, ott egy decit nem kellett utánönteni sosem (nem vitaindításnak írom, csak ezt tapasztalom).
szerk: Megállsz, megnézed a szintet és 1-2 decit utánöntesz, többet ne, majd megint megnézed. Megállás után pár percet azért várj szerintem.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
diegho
nagyúr
A VW szerviz szerint ez normális. Sőt az is, ha a víz fogy.
Várj! Honnan az infó, hogy 507 kell bele? Szerintem az még a korábbi autókba kellett, Golf 6-7 és kortársai.
Ez már 2023-as autó, nekem nagyon gyanús, hogy ebbe már az 508/509 kell.
Olajszint, ahogy előttem írja KubanitoS.
Megállsz, vársz 5 percet, kihúzod a nívót, letörlöd, visszadugod, óvatosan kihúzod ismét. Leolvasod, hol van a minimum és a maximum között. Ha pont a minimumon van, akkor kell bele kerek 1 liter, hogy a maximumon legyen. Nem kell túltölteni.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Az szerintem csak a legújabb 2.0 TSI és 3.0 TDI privilégiuma ha a fedélzeti irodalom 507-et mond, akkor az meg van minden bokorban.
[kép] a szervizkonyv ezt irja. de rakerdezek mindjart a boltban is.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
"in an emergency" ahogy a ki lehet olvasni a screenshotból. Mit ír felette?
#214435 molnarpeter Nem akarok hülyeséget írni. 1.5 TSI is 508/509.
oriasi mester vagy Valoban az 508 kell mar, emergency eseten 507.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
molnarpeter
nagyúr
Na az emergency nem szúrta ki a szemem, pedig a sok C3 és tsai gyanúsak is voltak. Köszi
jóvanna, a rutin, meg az évek és a sok fórumozás hagyott nyomot a koszon túl is...
"Emergency" esetére, van a garázsban 504/507, API SP, ILSAC GF-6A, ezek valók a "gépparkomhoz".
És mivel a jappppánszívóbenzinesem, a német turbóssal ellentétben, nem igényel utántöltést, így a maradék 0,5 liter API SP / ILSAC GF-6A 0W-20-t bele tervezem önteni az 504 pótlására. Ha csak le nem ordítjátok miatta a hajam!
Corsa02
őstag
Sajnos EA288 Evo -nak ez most egy aktív hibája, ezerrel megy a kutatás, hogy mi az oka, azaz meg is van már. Amíg 10e kmként kér 1 litert az még oké, nem nagy dolog, de ennél sokkal rosszabbak is vannak, sajnos nagyon függ a Fahrprofil-tól...
Ezek szerint Te vegyesen használod az autód és kb. 50% város. Jól gondolom?
The Truth Is Out There --->
rbalint88
addikt
Akkor ezert van, hogy a volt fonoknek az Arteon 5-10e km-kent bekap egy litert? Dunakeszi-Budaors hasznalatban
Mas kerdes: Golf7-be mennyire plug and play berakni egy memorias vezetoulest? Egyaltalan van hozza olyan?
koszonom szepen a korultekinto segitseget! neked koszonhetoenmegoldodott a 2024es olajvalsag. ratoltottrm fel litert, most kozepen van a nivo. mobil1-ez javasolt a srac, azt hoztam el.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
TayRol
veterán
200 lovas dízel új Tiguannal nekem is volt utántöltés, most 5e van az Arteonban (szintén 200 lóerős dízel) még nem tapasztaltam.
Én amúgy az Etele úton szoktam venni a 10 emeletes ház alatt, meg nem mondom melyik webshopnak van ott az egyik boltja.
mi az egyebkent? lehet valamit kezdeni majd vele?
a kocsi ugye tesztauto volt mielott elhoztam, 5200 km-rel. ez fokent varosozast jelentett gondolom. en kb 85% autopalya 10% fout es a maradek varos hasznalatot nyomok. es az az 5% is azt jelenti, hogy hazaerek. nincs belvarosban dugozas. nehany extrem eset amikr el kell menni az 500 meterre levo villamosmegalloba mert a csajom nem vitt esernyot es szakad az eso…
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
TayRol
veterán
Ja, igen, 110e km-t futott CUNA-ba (lekopogom, jól működik, 100%-ban hosszú távra van használva) milyen olajat érdemes tenni?
CharlieDrop
veterán
Ó, én folyton túl sok olaj a rendszerben üzenetet kapok, le kell venni a betöltő kupakot és utána elmúlik… na ezt kell összeadni…
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MunezXBK
nagyúr
Folyékonyat.
TayRol
veterán
azt vártam, hogy semmilyet, de ez sem rossz
imyourfriend
őstag
Utóbbi 4-5ezer km-nél minimálisan nehezebb volt benyomni a kuplungot, most hogy hazaért a Karoq kipróbáltam az olajozottabban megy. Vezetési élményt nem befolyásolja, nem ragad be és nem akad meg sőt hosszabb utakon/városban sem korlátoz. Kérdésem annyi lenne 240ezernél kell valamire számítani idővel, kinyomócsapágy/munkahenger vagy inkább a pedál mechanikát zsírozzam meg? 2015 O3 1.6 cr változatlanul, a sebességváltó is megfelelően működik nincs váltási gond/nehézség.