Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [TheLázs:] Mintázatok és kihívások
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/mm.gif)
MM
őstag
Ma volt szerencsém utazni egy 2020-as Arteonban, amiben kb 50k km van, az élmény megdöbbentett, de nem a jó értelemben. Nem gondoltam volna, hogy a keret nélküli ablakok miatt ennyivel kevésbé merev a karosszéria. Viszonyítás képpen, egy 2022 végi Oktáv 4-et hajtok most, eddig kb 20k méter ment bele. Az "egyben van" érzetre, ez pedig a jóféle magyar utakon tekeredett, mindig máshonnan jött valami nyöszörgő hang.
Mélygarázsba lehajtáskor egy ferde rámpán az ablakok mindkét oldalon jól hallhatóan dörzsölődtek. Csak remélem, egy Passat nem ilyen.
Ezen kívül a futóműtől sem estem hanyatt, jobb egyen legalábbis az úthibák kisimítása kb ugyanolyan volt, mint az Oktávban, pedig kicsit ballonosabbak a gumik. (245/45 R18 vs 225/45 R18). Előtte MK 5 Mondeóban ültem sokat, ahhoz képest az Oktáv 4 erős visszalépés volt futómű terén. Gondoltam ez inkább a kategóriában visszalépés miatt van, de ezek szerint nem.
Nem véletlenül mondta a Vályi Pista a Hybrid Mondeo tesztben, hogy tanulhatnának a VAG mérnökök a Fordtól futóművet készíteni / hangolni...
[ Szerkesztve ]