Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- OpenSuse Leap 16.0 pre alpha
- Tesco Népköztársaság
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Milyen mosógépet vegyek?
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Még meg sincs az autó, de már a vállamra ült a kisördög egy chiptuning gondolatával
2.0 cr, gyárilag 170ló @4200 rpm, 350Nm.
Legtöbb oldal 420-450 Nm-eket, 200-225 lóerőket igér.
Nade nagy kutakodás során azt találtam, hogy az összes DSG6 váltó 400Nm-re lett tervezve, én meg nem szándékozok semmit meggyilkolni, csak hát mégiscsak egy teletankolva beleülve majd 2 tonnás autó, és hát olyan jól néz ki, hogy a 2.0TSI 7,5-8 másodperc alatt van százon 211 lóval.
Lehet-e úgy, hogy a 400Nm-t ne lépje túl nyomatékcsúcson (400Nm plató 1750-3500ig) , de teljesítménycsúcson azért jöjjön ami a csövön kifér (320-340Nm még 4000 fölött is).
Ezzel a többletkárosodás minimalizálható?
Másrészt ez ugyebár a csaló dízel, azt se ártana kicsit barátibbá tenni nehogy idő előtt dpf-et kelljen vennem, ha remapolva visszacsalítva elviszem márkaszervizbe azt észreveszik, nézik, szólnak, visszateszik, vagy mi ilyenkor a szitu?https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest