Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    Még meg sincs az autó, de már a vállamra ült a kisördög egy chiptuning gondolatával ;]
    2.0 cr, gyárilag 170ló @4200 rpm, 350Nm.
    Legtöbb oldal 420-450 Nm-eket, 200-225 lóerőket igér.
    Nade nagy kutakodás során azt találtam, hogy az összes DSG6 váltó 400Nm-re lett tervezve, én meg nem szándékozok semmit meggyilkolni, csak hát mégiscsak egy teletankolva beleülve majd 2 tonnás autó, és hát olyan jól néz ki, hogy a 2.0TSI 7,5-8 másodperc alatt van százon 211 lóval.
    Lehet-e úgy, hogy a 400Nm-t ne lépje túl nyomatékcsúcson (400Nm plató 1750-3500ig) , de teljesítménycsúcson azért jöjjön ami a csövön kifér (320-340Nm még 4000 fölött is).
    Ezzel a többletkárosodás minimalizálható?
    Másrészt ez ugyebár a csaló dízel, azt se ártana kicsit barátibbá tenni nehogy idő előtt dpf-et kelljen vennem, ha remapolva visszacsalítva elviszem márkaszervizbe azt észreveszik, nézik, szólnak, visszateszik, vagy mi ilyenkor a szitu?

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés