Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az Android Auto kényes a kábelre, minimum valami közepes minőségű kell oda (olcsó kínai nem lesz jó, személyes tapasztalat). A gyárival tuti működni fog.
Szerk. Látja, de nem szinkronizál -> nem kizárt, hogy más nyűgje van, nem a kábel.
[ Szerkesztve ]
carplay. de akkor ha véget ér a pénteki call áradat, akkor megpróbálom gyári töltőkábellel az ájfónt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Dave46
tag
molnarpeter
nagyúr
Nepper talált pár német számlát a kocsiban, nincs itt semmi látnivaló független szerviz töredék áron megcsinálja a kellő javítást itthon, ne erre alapozz szvsz.
[ Szerkesztve ]
subzero444
csendes újonc
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a legutolsó 1.4-es szívó (63kw, 85-86LE) vw polo-val kapcsolatban? Ha minden igaz ez a motor megbízható. Népítéleten a gázpedál lassú reakcióját írják hátránynak. Amire kíváncsi lennék, autópálya tempót (csak 130) hogy bírhatja? Nem találtam infót hogy milyen fordulaton pörög ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
Nem tudom az volt-e vagy még gyengébb motor már ha létezik, visszakerestem a fotókat, nem találtam semmit, 2018 júliusban Dortmundban béreltünk egy Pólót valami 300km volt benne, halálfélelmem volt venne autópályán, mintha egy rendes autóval hegynek fölfele mennék.
https://tinyurl.com/rasoapro
molnarpeter
nagyúr
1.0 szívó
(#187358) molnarpeter válasza subzero444 (#187355) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Mi lenne a használati profil (város/vidék/autópálya arány, napi/éves km-ek), mennyi a keret?
rob210
nagyúr
Sziasztok.
2010 es superb legnagyobb meglepetésemre, az aksi nem BME kódos.
Egy laza fél óráig olvasgattam keresgéltem próbálkoztam a vcds-ben de mindig kiírta, hogy a vezérlő nem kommunikál.
Ebből arra következtettem, hogy ezt nem kell feltanítani.
Majd azért felhívtam a hozzáértőt: (a kocsi nem start stoppos így nem az, Köszi Másgus)
Tehát a végeredmény ugyan az eladták a tulajnak, jó drágán az AGM aksit, feleslegesen.
Viszont és ellenben, ezeknél típushiba az ajtó átvezető kábel?
Ez már a második superb 3 hét alatt ahol a bal első ajtónál kábeltörés/törések vannak.
Ezt a vcds gyönyörűen mutatta is.
Renault power
(#187360) subzero444 válasza molnarpeter (#187358) üzenetére
subzero444
csendes újonc
Becslésem: városban kevés(nem ingázás) 20%, főút, pálya 40-40%. Éves kilométerre olyan 15.000 lőnék be. Keret: 2-2.5millió. Nagyon nem hozzáértő vagyok, szóval jöhet minden tanács . Úgy vennék mindenképp hogy szervizbe vinném átvizsgáltatni.
Ahogy gondolkodtam:
-dieselt nem szeretnék, szerintem abban túl sok a rizikó 15k éves km-re
-turbósokat is kerülném
-kombit sem, egyedül (vagy max leendő párommal) használnám
-nem szeretnék 10évvel régebbit sem, mert jó lenne ha egy lopás elleni cascot tudnék rá kötni.
Amik szóba jöttek:
Kia ceed 1.6gdi -> kokszosodik elvileg
Kia rio 1.4cvvt -> autópálya?
6-os golf 1.6os motorral -> ha nem viszik el előttem, szerintem ez lett volna a nyerő. Néztem róla teszteket/videókat, itt nem lett volna gond a pályázással.
Ugyanott(kereskedés) van ez a polo -> de ez csak 1.4-es, nem vagyok egy fitti paldi, de nem tudom pályán elég lenne vagy abszolút hanyagoljam.
Más (lehet ez már offtopic a témában). Az is szóba jött, hogy uj autónak ezt befizetném önerőnek. Ilyen profillal milyen autókat nézzek, ha esetleg emellett döntök? Már minden turbós ahogy láttam .
Köszönöm előre is .
macilaci78
nagyúr
2.0 szívódízel Ford Transit kisbusszal Zalaegerszeg alól Bécsen túlra 8 fővel és 3 napi csomaggal... A hazai dombok emelkedőinek alul 90-100-zal nekimentem, a tetejét örültem, ha 60-nal elértem...
Simán megy az a Polo 130-cal, de a kamiont nem szélárnyékból kell előzni, hanem lendületből.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Nem mondom hogy lehetetlen de én nem venném ha szempont a pályázás. Pályára a minimum szerintem egy 90 lovas 1.4 turbó dízel yaris.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
jó helyen keresgéltél, sirit kellett engedélyezni hozzá, de ezen kívül működik az aldis/lidl-ös kábellel is szerencsére így a problémákon kívül már minden fasza
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Beri
addikt
vegyél priust
eladó Aromamizer RDTA V1
Visszairt a szerviz, teljes vezérléscsere volt:
"Hallo guten Tag! Es wurde der Komplette Zahnriemensatz und die Wasserpumpe erneuert! Sie können die Kopie am Montag bei mir abholen!
MfG Jürgen *****"
https://tinyurl.com/rasoapro
Ha ismét hideg lesz, kipróbálom. Most 10 fokban nem csinálta. Köszi!
Ez elmúlt 2 hétben nálam is többször csikorgott a fék az indulást követő első közepes erejű lassításig, utána már rendben működött. (Kb. 3000 km van bennük, elől Zimmermann, hátul TRW páros.) Minden ilyen alkalommal kb. mínusz 1 Celsius volt, nagyobb hidegben nem csikorgott, illetve plusz fokoknál sem. Nem tudom, hogy melyik, inkább az első tengelyre tippelek (nem biztos).
[ Szerkesztve ]
d.tiborz
aktív tag
Szia,
Nekem ilyen motor volt az előző autómban (Skoda Roomster). 12 év/135e Km-ig volt velem, semmi gondom nem volt. Emlékeim szerint 130-as tempónál kb 3500 körül forgott a motor 5. fokozatban. Akkor evett is, de az egy szekrény volt hátulról.
Qru
MODERÁTOR
Akkor most egy darabig ezzel nem lesz teendőd.
#nincsbennetarcsi
atos19881101
senior tag
Ma kicseréltük a váltótartókat. Mind a két oldalt el volt repedve. Így feszesebb lett a váltás.
Mást is észrevettem. A rohadék szelepfedél megint folyat. Már 3x cseréltem rajta tömítést és még mindig szar. Valakinek ötlet? Victor reinz ment rá. Illetve a kb 1 éve cserélt gumi üzemanyag csövek meg vannak repedezve. (Nem gyári). Milyen márka ami ajánlott ebből, ami többet bír? Gyárit nem veszek.. arany áron van.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Gyárit vegyél a csőből a többi max 2 év. Tömítés passz, szoktam tenni a hajlatokhoz(tandem két sarka meg a szimering ház két sarka) kis tömítő pasztát. ;)
atos19881101
senior tag
Köszi! Nincs olyan márka a csőből, ami jobban bírja? A gyári tényleg arany áron van.. akkor inkább cserélem évente.
A sarkokba nyomtam kis pasztát, de úgy tűnik akkor nem eleget.
Ránéztem VCDSel a pd elemekre. A 4. henger már lassan közelít a 2.8hoz. Az 1es -1.8, a kettes -0.6. Gondolom ezek egyenlítik a 4est. Vagy fordítva... lassan inkább meggyújtom a szekeret. Lehet kompresszió miatt is ilyen érték? Viszont ha rossz lenne a kompresszió, akkor teljesítményben is észre kellene vennem. Vagy tévedek? Plusz hidegben is pöccre indul.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
(#187373) molnarpeter válasza atos19881101 (#187372) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Hidraulika cső de amúgy tényleg azt vettem észre általánosságban, hogy minél inkább nyomásra készült cső, annál inkább tartós. Üzemanyag csövet is lehet ilyen szempontból nézni esetleg, nameg minél magasabb a hőtűrése, annál jobb. Talán power belt vagy haberkorn tudna tanácsot adni a témában még (meg abban is, hogy melyik kiskereskedelmi partner tud majd adni).
[ Szerkesztve ]
(#187374) atos19881101 válasza molnarpeter (#187373) üzenetére
atos19881101
senior tag
Én is a hőre tippelek, hogy azt nem bírják. Ez a haberkorn és power belt ezek mik? Nem ismerem.
Közben megvan: [link]
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
diegho
nagyúr
Leon 3-ban a féklámpa hol van? Oldalsó búra a karosszériában? Kiírta, hogy a jobb oldali elment aludni.
(#187376) atos19881101 válasza atos19881101 (#187374) üzenetére
atos19881101
senior tag
Rossz a link: [link]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
rob210
nagyúr
A semperitnek vannak nagyon jó és tartós csövei.
Én pl. A retroautóban veszem a csöveket.
Renault power
atos19881101
senior tag
Köszi. Utána nézek.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Rövid a kábelkorbács. Ha nem spóroltak volna 1 centit, akkor nem lenne ez a hiba. 20 eres kabelnél 20 centi ajtónként. Ezt átszamolva 100 000 autóra... Azért volt értelme a spórolásnak, és a gariig így is bírja. :D
Lacess
tag
Mester, ha már erre jársz! (sajnos egyre ritkábban )
Ebben a témakörben tudsz esetleg valami infóval szolgálni?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
molnarpeter
nagyúr
7zap.com katalógust átfutva lehet összehasonlítgatni esetleg, illetve wikin itt egy kis lista, pl megkapta a hengerfejbe integrált leömlőt ha minden igaz [link]
[ Szerkesztve ]
Lacess
tag
Köszi, ezt már megtaláltam. Itt pont, hogy egy kalap alá van véve az előd és az utód (CHPA->CZDA), engem pedig leginkább a különbségek érdekelnének ezen két motor, illetve a "kistestvérek" (CMBA; CPVA->CZCA) esetében is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
molnarpeter
nagyúr
Akkor maradnék az alkatrész-katalógusnál, total commander stílusban megnyitva egymás mellé, vagy egy online text difference checkerbe bemásolva az alkatrész listát ki lehet deríteni
[ Szerkesztve ]
Bdanyy
addikt
és #187325 molnarpeter
nem igazán bízott volna benne, hogy sokkal tartósabb lenne. Ma készült el, mentem egy próbakört, úgy tűnik rendben van. Olyan túl sok futást nem tervezek ezzel a kocsival, egyelőre most az elég, hogy saját lábán mozgatható. Ha megint előjön, akkor berendelek valahonnan bontottat, köszi a linkeket.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
rob210
nagyúr
Ahogy nézem adnak is hozzá gyári javító készletet
Azért ez szerintem ciki.
Renault power
6030D
Ármester
Használati kézikönyv mit mond?
Neten szerintem az eggyel korábbi modellét találtam, abban az index mellettinek írja a féket.
B verzió: valaki nézze meg melyik nem ég. De falhoz közel állva tükörből te is látod.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
zsoltip
őstag
Üdvözlet Fórumtársak!
Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BMT Trendline DSG
2 kérdés:
1. Mik az általatok tapasztalt fogyasztási adatok?
2. Mennyibe kerül egy esetleges DSG váltó hiba szervizelése, esetleg cseréje?
Köszönöm.
bul07
nagyúr
Hogy legyen folytatása a Golf 4 tuning videónak
Kezdődnek a gondok?! | Golf 4 1.9 PDTDI |😲 Beesett a kuplung PEDÀL....😳 [link]
Hát nem sokáig bírta, bár ha nem mindent cseréltek a kuplungba akkor lehet alapból meglévő hiba is és idővel amúgy is előjött volna
De akkor is ezt nem erre tervezték
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
grizlisandor
addikt
1. Spritmonitor
2. Száraz DSG, ami nem ajánlott. (a héten pont tárgyaltuk)
troll81
addikt
igen a csere jó volt csak az alkatrészt is cserélni kellett volna egy erősebb komplett kuplung szettre.es akkor nem esik szét.ilyen egyszerű a motor az bírni fogja szerintem.
Grande Ale
őstag
Üdv!
2014-es Golf7 variant nem kellene jelezze, ha kifogy az ablakmosó folyadék? Azt hiszem Comfort Line felszereltség. Indításkor a műszerfalon mondjuk nincs ilyen check lámpa a többi közt... Könyv írja, de az nyilván több felszereltségnek is a könyve.
[ Szerkesztve ]
grizlisandor
addikt
Csíptem a Szabit, már kevésbé, mert az elmúlt fél évben kezd kicsit elszállni magától.
Még csak az első videót néztem meg, hát szép és jó, de miért nem tudott egy kevésbé lerugott külsejű Golf 4-et venni.
MunezXBK
nagyúr
Direkt vett ilyet, talpra akarta állítani.
Gyula84
veterán
Még csak az első videót néztem meg, hát szép és jó, de miért nem tudott egy kevésbé lerugott külsejű Golf 4-et venni.
több videó anyag
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
1stVikman
senior tag
Grande Ale
őstag
Ha rossz lenne a szenzor akkor azt jelezné gondolom. Akkor biztos nincs benne.
diegho
nagyúr
Elsőre megtaláltam hol van és melyik
(#187398) yodamester10 válasza grizlisandor (#187392) üzenetére
yodamester10
őstag
Szabi kitartó srác csak kb 2 évet adok neki,hogy a környezetvédelmi normák miatt majd letámaszthatja majd valahova a dízel Golfot Németben.A sok ráköltött pénzen vettem volna egy 7-es Gti-t vagy R-t aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ingolstadt környékén él, ott nincs akkora szigor.
[ Szerkesztve ]
Newlachka
őstag
kövezzetek meg én azt sem értem,hogy minek kell "3" autót tartani,illetve minek kell a kotlákat feltámasztgatni.
Ott a smart az is hulladék,ha megvan még,ott a golf az se jó,ott volt az e39 amit állandóan szereltek/foltozgattak.Most ott a 3-as kabrió.Majdnem minden 3.ik videóban elhangzik,hogy neki milyen jó kint,de állandóan MO-n van.
És nekem az a szerviz egyáltalán nem szimpatikus.Elmondja 200x hogy 100-ból eddig egyse járt így váltó összerakás után.
Oké elhisszük,de ez így járt.Takarít,összerak új alkatrészekkel és viszlát.Nem kell azt csinálni amit yt-n a videó alatt is művel.(osztja az igazolványt)
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
- HP Spectre x360 14-eu0779ng - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával