Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#187351) focvis válasza bandus (#187348) üzenetére


focvis
veterán

Az Android Auto kényes a kábelre, minimum valami közepes minőségű kell oda (olcsó kínai nem lesz jó, személyes tapasztalat). A gyárival tuti működni fog.

Szerk. Látja, de nem szinkronizál -> nem kizárt, hogy más nyűgje van, nem a kábel.

[ Szerkesztve ]

(#187352) bandus válasza focvis (#187351) üzenetére


bandus
veterán

carplay. de akkor ha véget ér a pénteki call áradat, akkor megpróbálom gyári töltőkábellel az ájfónt.

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#187353) Dave46


Dave46
tag


Sziasztok, ez a kép egy sima mezei 2015 körüli 2.0 CR TDI Passat hirdetéséből lett kifényképezve, az létezik, hogy ezeknek ennyire drága a szervizelése? :Y DPF csere több, mint egymillióért?

[ Szerkesztve ]

It's never your successful friends posting the inspirational quotes.

(#187354) molnarpeter válasza Dave46 (#187353) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nepper talált pár német számlát a kocsiban, nincs itt semmi látnivaló :D független szerviz töredék áron megcsinálja a kellő javítást itthon, ne erre alapozz szvsz.

[ Szerkesztve ]

(#187355) subzero444


subzero444
csendes újonc

Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a legutolsó 1.4-es szívó (63kw, 85-86LE) vw polo-val kapcsolatban? Ha minden igaz ez a motor megbízható. Népítéleten a gázpedál lassú reakcióját írják hátránynak. Amire kíváncsi lennék, autópálya tempót (csak 130) hogy bírhatja? Nem találtam infót hogy milyen fordulaton pörög ilyenkor.

[ Szerkesztve ]

(#187356) rasotamas válasza subzero444 (#187355) üzenetére


rasotamas
veterán

Nem tudom az volt-e vagy még gyengébb motor már ha létezik, visszakerestem a fotókat, nem találtam semmit, 2018 júliusban Dortmundban béreltünk egy Pólót valami 300km volt benne, halálfélelmem volt venne autópályán, mintha egy rendes autóval hegynek fölfele mennék.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#187357) molnarpeter válasza rasotamas (#187356) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1.0 szívó

(#187358) molnarpeter válasza subzero444 (#187355) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mi lenne a használati profil (város/vidék/autópálya arány, napi/éves km-ek), mennyi a keret?

(#187359) rob210


rob210
nagyúr

Sziasztok.
2010 es superb legnagyobb meglepetésemre, az aksi nem BME kódos.
Egy laza fél óráig olvasgattam keresgéltem próbálkoztam a vcds-ben de mindig kiírta, hogy a vezérlő nem kommunikál.
Ebből arra következtettem, hogy ezt nem kell feltanítani.
Majd azért felhívtam a hozzáértőt: (a kocsi nem start stoppos így nem az, Köszi Másgus)
Tehát a végeredmény ugyan az eladták a tulajnak, jó drágán az AGM aksit, feleslegesen.

Viszont és ellenben, ezeknél típushiba az ajtó átvezető kábel?
Ez már a második superb 3 hét alatt ahol a bal első ajtónál kábeltörés/törések vannak.
Ezt a vcds gyönyörűen mutatta is.
:F

Renault power

(#187360) subzero444 válasza molnarpeter (#187358) üzenetére


subzero444
csendes újonc

Becslésem: városban kevés(nem ingázás) 20%, főút, pálya 40-40%. Éves kilométerre olyan 15.000 lőnék be. Keret: 2-2.5millió. Nagyon nem hozzáértő vagyok, szóval jöhet minden tanács :). Úgy vennék mindenképp hogy szervizbe vinném átvizsgáltatni.
Ahogy gondolkodtam:
-dieselt nem szeretnék, szerintem abban túl sok a rizikó 15k éves km-re
-turbósokat is kerülném
-kombit sem, egyedül (vagy max leendő párommal) használnám
-nem szeretnék 10évvel régebbit sem, mert jó lenne ha egy lopás elleni cascot tudnék rá kötni.
Amik szóba jöttek:
Kia ceed 1.6gdi -> kokszosodik elvileg
Kia rio 1.4cvvt -> autópálya?
6-os golf 1.6os motorral -> ha nem viszik el előttem, szerintem ez lett volna a nyerő. Néztem róla teszteket/videókat, itt nem lett volna gond a pályázással.
Ugyanott(kereskedés) van ez a polo -> de ez csak 1.4-es, nem vagyok egy fitti paldi, de nem tudom pályán elég lenne vagy abszolút hanyagoljam.
Más (lehet ez már offtopic a témában). Az is szóba jött, hogy uj autónak ezt befizetném önerőnek. Ilyen profillal milyen autókat nézzek, ha esetleg emellett döntök? Már minden turbós ahogy láttam :(.
Köszönöm előre is :).

(#187361) macilaci78 válasza rasotamas (#187356) üzenetére


macilaci78
nagyúr

2.0 szívódízel Ford Transit kisbusszal Zalaegerszeg alól Bécsen túlra 8 fővel és 3 napi csomaggal... A hazai dombok emelkedőinek alul 90-100-zal nekimentem, a tetejét örültem, ha 60-nal elértem...
Simán megy az a Polo 130-cal, de a kamiont nem szélárnyékból kell előzni, hanem lendületből.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#187362) rasotamas válasza macilaci78 (#187361) üzenetére


rasotamas
veterán

Nem mondom hogy lehetetlen de én nem venném ha szempont a pályázás. Pályára a minimum szerintem egy 90 lovas 1.4 turbó dízel yaris.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#187363) bandus válasza focvis (#187351) üzenetére


bandus
veterán

jó helyen keresgéltél, sirit kellett engedélyezni hozzá, de ezen kívül működik az aldis/lidl-ös kábellel is szerencsére :K így a problémákon kívül már minden fasza :D

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#187364) Beri válasza subzero444 (#187360) üzenetére


Beri
addikt

vegyél priust

eladó Aromamizer RDTA V1

(#187365) rasotamas válasza rasotamas (#187346) üzenetére


rasotamas
veterán

Visszairt a szerviz, teljes vezérléscsere volt:
"Hallo guten Tag! Es wurde der Komplette Zahnriemensatz und die Wasserpumpe erneuert! Sie können die Kopie am Montag bei mir abholen!
MfG Jürgen *****"

https://tinyurl.com/rasoapro

(#187366) hdanesz válasza Beri (#187332) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Ha ismét hideg lesz, kipróbálom. Most 10 fokban nem csinálta. Köszi!

(#187367) focvis válasza hdanesz (#187366) üzenetére


focvis
veterán

Ez elmúlt 2 hétben nálam is többször csikorgott a fék az indulást követő első közepes erejű lassításig, utána már rendben működött. (Kb. 3000 km van bennük, elől Zimmermann, hátul TRW páros.) Minden ilyen alkalommal kb. mínusz 1 Celsius volt, nagyobb hidegben nem csikorgott, illetve plusz fokoknál sem. Nem tudom, hogy melyik, inkább az első tengelyre tippelek (nem biztos).

[ Szerkesztve ]

(#187368) d.tiborz válasza subzero444 (#187355) üzenetére


d.tiborz
aktív tag

Szia,
Nekem ilyen motor volt az előző autómban (Skoda Roomster). 12 év/135e Km-ig volt velem, semmi gondom nem volt. Emlékeim szerint 130-as tempónál kb 3500 körül forgott a motor 5. fokozatban. Akkor evett is, de az egy szekrény volt hátulról.

(#187369) Qru válasza rasotamas (#187365) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor most egy darabig ezzel nem lesz teendőd. :K

#nincsbennetarcsi

(#187370) atos19881101


atos19881101
senior tag

Ma kicseréltük a váltótartókat. Mind a két oldalt el volt repedve. Így feszesebb lett a váltás.

Mást is észrevettem. A rohadék szelepfedél megint folyat. Már 3x cseréltem rajta tömítést és még mindig szar. Valakinek ötlet? Victor reinz ment rá. Illetve a kb 1 éve cserélt gumi üzemanyag csövek meg vannak repedezve. (Nem gyári). Milyen márka ami ajánlott ebből, ami többet bír? Gyárit nem veszek.. arany áron van.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#187371) Mágus2 válasza atos19881101 (#187370) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyárit vegyél a csőből a többi max 2 év. Tömítés passz, szoktam tenni a hajlatokhoz(tandem két sarka meg a szimering ház két sarka) kis tömítő pasztát. ;)

(#187372) atos19881101 válasza Mágus2 (#187371) üzenetére


atos19881101
senior tag

Köszi! Nincs olyan márka a csőből, ami jobban bírja? A gyári tényleg arany áron van.. akkor inkább cserélem évente.
A sarkokba nyomtam kis pasztát, de úgy tűnik akkor nem eleget.
Ránéztem VCDSel a pd elemekre. A 4. henger már lassan közelít a 2.8hoz. :F Az 1es -1.8, a kettes -0.6. Gondolom ezek egyenlítik a 4est. Vagy fordítva... lassan inkább meggyújtom a szekeret. Lehet kompresszió miatt is ilyen érték? Viszont ha rossz lenne a kompresszió, akkor teljesítményben is észre kellene vennem. Vagy tévedek? Plusz hidegben is pöccre indul.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#187373) molnarpeter válasza atos19881101 (#187372) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hidraulika cső :D de amúgy tényleg azt vettem észre általánosságban, hogy minél inkább nyomásra készült cső, annál inkább tartós. Üzemanyag csövet is lehet ilyen szempontból nézni esetleg, nameg minél magasabb a hőtűrése, annál jobb. Talán power belt vagy haberkorn tudna tanácsot adni a témában még :F (meg abban is, hogy melyik kiskereskedelmi partner tud majd adni).

[ Szerkesztve ]

(#187374) atos19881101 válasza molnarpeter (#187373) üzenetére


atos19881101
senior tag

Én is a hőre tippelek, hogy azt nem bírják. Ez a haberkorn és power belt ezek mik? Nem ismerem.

Közben megvan:  [link] 

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#187375) diegho


diegho
nagyúr

Leon 3-ban a féklámpa hol van? Oldalsó búra a karosszériában? Kiírta, hogy a jobb oldali elment aludni.

(#187376) atos19881101 válasza atos19881101 (#187374) üzenetére


atos19881101
senior tag

Rossz a link: [link]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#187377) rob210 válasza atos19881101 (#187374) üzenetére


rob210
nagyúr

A semperitnek vannak nagyon jó és tartós csövei.
Én pl. A retroautóban veszem a csöveket.

Renault power

(#187378) atos19881101 válasza rob210 (#187377) üzenetére


atos19881101
senior tag

Köszi. Utána nézek.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#187379) Mágus2 válasza rob210 (#187359) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Rövid a kábelkorbács. Ha nem spóroltak volna 1 centit, akkor nem lenne ez a hiba. 20 eres kabelnél 20 centi ajtónként. Ezt átszamolva 100 000 autóra... Azért volt értelme a spórolásnak, és a gariig így is bírja. :D

(#187380) Lacess válasza Mágus2 (#187379) üzenetére


Lacess
tag

Mester, ha már erre jársz! (sajnos egyre ritkábban :( )

Ebben a témakörben tudsz esetleg valami infóval szolgálni?

:R

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#187381) molnarpeter válasza Lacess (#186577) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

7zap.com katalógust átfutva lehet összehasonlítgatni esetleg, illetve wikin itt egy kis lista, pl megkapta a hengerfejbe integrált leömlőt ha minden igaz [link]

[ Szerkesztve ]

(#187382) Lacess válasza molnarpeter (#187381) üzenetére


Lacess
tag

Köszi, ezt már megtaláltam. Itt pont, hogy egy kalap alá van véve az előd és az utód (CHPA->CZDA), engem pedig leginkább a különbségek érdekelnének ezen két motor, illetve a "kistestvérek" (CMBA; CPVA->CZCA) esetében is.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#187383) molnarpeter válasza Lacess (#187382) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Akkor maradnék az alkatrész-katalógusnál, total commander stílusban megnyitva egymás mellé, vagy egy online text difference checkerbe bemásolva az alkatrész listát ki lehet deríteni :F

[ Szerkesztve ]

(#187384) Bdanyy válasza Beri (#187324) üzenetére


Bdanyy
addikt

és #187325 molnarpeter

nem igazán bízott volna benne, hogy sokkal tartósabb lenne. Ma készült el, mentem egy próbakört, úgy tűnik rendben van. Olyan túl sok futást nem tervezek ezzel a kocsival, egyelőre most az elég, hogy saját lábán mozgatható. Ha megint előjön, akkor berendelek valahonnan bontottat, köszi a linkeket.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#187385) rob210 válasza Mágus2 (#187379) üzenetére


rob210
nagyúr

Ahogy nézem adnak is hozzá gyári javító készletet :C
Azért ez szerintem ciki.

Renault power

(#187386) 6030D válasza diegho (#187375) üzenetére


6030D
Ármester

Használati kézikönyv mit mond?
Neten szerintem az eggyel korábbi modellét találtam, abban az index mellettinek írja a féket.

B verzió: valaki nézze meg melyik nem ég. :B De falhoz közel állva tükörből te is látod.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#187387) zsoltip


zsoltip
őstag

Üdvözlet Fórumtársak!
Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BMT Trendline DSG

2 kérdés:
1. Mik az általatok tapasztalt fogyasztási adatok?
2. Mennyibe kerül egy esetleges DSG váltó hiba szervizelése, esetleg cseréje?

Köszönöm.

(#187388) bul07 válasza bul07 (#187179) üzenetére


bul07
nagyúr

Hogy legyen folytatása a Golf 4 tuning videónak

Kezdődnek a gondok?! | Golf 4 1.9 PDTDI |😲 Beesett a kuplung PEDÀL....😳 [link]

Hát nem sokáig bírta, bár ha nem mindent cseréltek a kuplungba akkor lehet alapból meglévő hiba is és idővel amúgy is előjött volna
De akkor is ezt nem erre tervezték

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#187389) grizlisandor válasza zsoltip (#187387) üzenetére


grizlisandor
addikt

1. Spritmonitor
2. Száraz DSG, ami nem ajánlott. (a héten pont tárgyaltuk) :U

(#187390) troll81 válasza bul07 (#187388) üzenetére


troll81
addikt

:) igen a csere jó volt csak az alkatrészt is cserélni kellett volna egy erősebb komplett kuplung szettre.es akkor nem esik szét.ilyen egyszerű a motor az bírni fogja szerintem. :R

(#187391) Grande Ale


Grande Ale
őstag

Üdv!
2014-es Golf7 variant nem kellene jelezze, ha kifogy az ablakmosó folyadék? Azt hiszem Comfort Line felszereltség. Indításkor a műszerfalon mondjuk nincs ilyen check lámpa a többi közt... Könyv írja, de az nyilván több felszereltségnek is a könyve.

[ Szerkesztve ]

(#187392) grizlisandor válasza bul07 (#187388) üzenetére


grizlisandor
addikt

Csíptem a Szabit, már kevésbé, mert az elmúlt fél évben kezd kicsit elszállni magától. :U

Még csak az első videót néztem meg, hát szép és jó, de miért nem tudott egy kevésbé lerugott külsejű Golf 4-et venni. :U

(#187393) MunezXBK válasza grizlisandor (#187392) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Direkt vett ilyet, talpra akarta állítani.

(#187394) Gyula84 válasza grizlisandor (#187392) üzenetére


Gyula84
veterán

Még csak az első videót néztem meg, hát szép és jó, de miért nem tudott egy kevésbé lerugott külsejű Golf 4-et venni.
több videó anyag :D

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#187395) 1stVikman válasza Grande Ale (#187391) üzenetére


1stVikman
senior tag

Felszereltség függő, enyém jelzi. Mondjuk ez highline.

(#187396) Grande Ale válasza 1stVikman (#187395) üzenetére


Grande Ale
őstag

Ha rossz lenne a szenzor akkor azt jelezné gondolom. Akkor biztos nincs benne.

(#187397) diegho válasza 6030D (#187386) üzenetére


diegho
nagyúr

Elsőre megtaláltam hol van és melyik :C

(#187398) yodamester10 válasza grizlisandor (#187392) üzenetére


yodamester10
őstag

Szabi kitartó srác csak kb 2 évet adok neki,hogy a környezetvédelmi normák miatt majd letámaszthatja majd valahova a dízel Golfot Németben.A sok ráköltött pénzen vettem volna egy 7-es Gti-t vagy R-t aztán hajrá.

[ Szerkesztve ]

(#187399) MunezXBK válasza yodamester10 (#187398) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ingolstadt környékén él, ott nincs akkora szigor.

[ Szerkesztve ]

(#187400) Newlachka válasza MunezXBK (#187399) üzenetére


Newlachka
őstag

kövezzetek meg én azt sem értem,hogy minek kell "3" autót tartani,illetve minek kell a kotlákat feltámasztgatni.
Ott a smart az is hulladék,ha megvan még,ott a golf az se jó,ott volt az e39 amit állandóan szereltek/foltozgattak.Most ott a 3-as kabrió.Majdnem minden 3.ik videóban elhangzik,hogy neki milyen jó kint,de állandóan MO-n van.
És nekem az a szerviz egyáltalán nem szimpatikus.Elmondja 200x hogy 100-ból eddig egyse járt így váltó összerakás után.
Oké elhisszük,de ez így járt.Takarít,összerak új alkatrészekkel és viszlát.Nem kell azt csinálni amit yt-n a videó alatt is művel.(osztja az igazolványt)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.