Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/motion_blur.gif)
Motion_Blur
félisten
Ugyanezt csinálja nekem is, random módon, de heti rendszerességgel.
Hidegen soha, csak akkor ha már valamennyire üzemmeleg és leállítás után pár perc múlva újraindítom. Vezérlés csere előtt és után is tapasztaltam ezt.
Két dolgot mondanak az okosok: vízpumpa, vagy fokoló kerék hibája
Idézek a TFSI csoportból:
"A fokoló kerék hibája is okoz ilyen hidrotőkés hangot. Én lánccserekor cseréltem azt is, utána csend lett"
"A szívó oldalon nem egy sima lánckerék van hanem egy olyan "fokoló" kerék ami olajnyomás hatására a vezér ű tengelyt el tudja pár fokkal forgatni a kipufogó oldali tengelyhez képest. Ez a kerék a kezdeti szériában ha elengedte a benne tárolt olajnyomást, hajlamos volt úgy viselkedni mint egy rossz hidrotőke még újra fel nem állt az olaj nyomás indítás után."
Ennél közelebb nem jutottam a megoldáshoz.
Milyen vezérlés ment az autódba? van cikkszámod?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section