Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/parrot.gif)
Lacess
tag
Mágus, ha erre járnál!
Két kérdés, bár a válasz talán minden classikus tdi-t hajtónak jól jöhet:
Az első, hogy vezérlés csere után mindenképp el kell mennem adagolóshoz előtöltést beállítatni?
A második pedig: Te hallottál már olyanról hogy a classkus tdi kényes a szar akksira? Illetve konkrétan arra ha leesik a feszültség indításkor és nehezebben indul? Meg olyanról hogy ilyen esetben azt fogja "hinni" az ecu hogy hideg van, ezért indult nehezen, ezért több naftát fog adni, kvázi dúsit?
(Azt most hosszú lenne leírni hogy ezt honnan szedtem. Még nem tudtam eldönteni hogy van-e benne valami, lévén hogy pl. van hőmérséklet jeladó ami "segít" az ecunak eldönteni hogy milyen hideg van. Inkább Téged kérdeznélek... )
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.