Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/magus2.gif)
Mágus2
Közösségépítő
Igen. Ennél az alkatrésznél ilyen idősen teljesen normális, hogy megadja magát. Ami még rosszabb, nem látni bele. Amikor kiadja a bontó a jót, nem tudni mennyit megy el, mennyire van benne megrepedezve a gumi membrán. Itt a szomszéd hármat cserélt, a legjobb ment egy hétig. Utána megvette az újat. Legalább a munkát nem kellett fizetnie, mert magának cserélte.
5 év után mindegyik elgezd ereszteni, valamelyik többet, valamelyik kevesebbet. Olyan hatásfoka egyik használtnak sem lesz, mint az újnak. Értem én hogy drága, de ez a fizikája.
Nem lehet tesztelni a régit, mert általában amiből bontják ki, már nincs benne a motor.
[ Szerkesztve ]