Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/qru.gif)
Qru
MODERÁTOR
Jaj Mági!
Ma megint össze foschta magát a Paszuly. Pályán vészüzembe kapcsolt. Tehát egyenseben 126 volt a max, dombra fel már csak 118, de dombról lefelé 133-at is elértem.
Utoljára a 120-as Skodámnál örültem ennyire ha végre elértem a 130-at.
Városban is érezni, hogy erőtlen, nem úgy megy. De pályán a gyorsító sávban nyomtam egy padlót és kész vége volt. Service now és folyamat világít izzítás visszajelző. Ha leállítom eltűnik a hiba (az erőtlenség megmarad csak nem világít a műszerfal mint a karácsonfa) de amint 100 fölé gyorsítok megint kezdi. Ha lassan gyorsítok fel akkor is pár száz méter után bedobja a törcsit.
Legutóbb DPF és EGR puceválás volt aztán jó volt most meg megint vmi nyűgje van.
Bit szerint a vákuum kiszökött (a fejemből )...
mod:
Criton: Viheted rögisztrálnak aztán elküldenek azzal, hogy majd értesítenek. Elősször az Amarokok aztán a 2.0 TDI-k és aztán a 1,6 TDI-k, ez lesz a sorrend. Most még az elsőnél tartanak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi