Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Internet fejlesztés országosan!
- Raspberry Pi Zero W külső antenna újrahasznosított alkatrészekből
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #35799 üzenetére
Valóban. De a CG meg kereklámpás-küllőskerekes-máfélekipufogós. Azzal mondjuk nem számoltam hogy más piacon más elnevezés...
Integra!
Ja hogy India! Ott gondolom nem nehéz produkálni ezt a számot.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
Amit Bogyo linkelt abból én is elfogadnék egy szőr újat, de jó is lenne ez nekem. Csinos gép, jó kis öszvérnek tűnik.
Más. Vett a haverom egy 95-ös GS1100-et
Tegnap mentem vele egy kört, hááát, böszme egy jószág vmi 260-280 kiló tuti van, lóerőben csak 105 asszem de kegyetlen milyen idegbeteg, és kardános, csodaszép gép. Viszont elég kelletlenül kanyarodik, hozzá kell szokni, elég magas a súlypontja és szvsz még a villaszög miatt is keményen kell dolgozni ha döntögetni akarsz. Nyílván megszokás gyakorlás de egy új fazerhez vagy CBhez mérve böszme egy cucc. viszont csudiszép, durva hangja van és rohadtul bejönnek a szög egyszerű dupla kipuk rajta.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Something_
őstag
Hi!
Szerintetek van rá sansz, hogy ezek eredetiek? :-)
ALPINESTARS GP PRO KESZTYŰ-2012
Pardit hívtam SP2-es kesztyű miatt, de nincs nekik készleten abban a színben, ami nekem kell. :-(
-
TayRol
veterán
válasz Something_ #35805 üzenetére
Nem, kizárt. Ennek ellenére ennyiért jó vétel, nekem is volt, 3 szezont simán kibírt, pedig kapott rendesen.
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #35804 üzenetére
Csinos darab.
"...lóerőben csak 105 asszem..."
Éccsapám Virago-ja csak 55LE mégis amikor felült a 73lovas SV-re hiányolta belőle a nyomatékot. No meg a már linkelt videó is bizonyítja hogy nem minden a ménes.HGabor89!
Gugli-képek alapján úgy látom az eredetin fényes anyagból vannak a kemény protektorok, no meg az ára is kissé gyanúsnak tűnik.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
válasz vendingo #35797 üzenetére
Felétek most? Itt már véget is érte hetekkel korábban a cserebogár szezon.
Más: Soha többet, ha kell megkerülöm, de én a soroksárira és a róbert károlyra nem megyek. Az nem út emberek, az l***sz! A középszentderem lecsapódott olyat ugrattam néhol. Aztán ha lassan mész? Letolnak!
-
Integra
titán
válasz canniball #35812 üzenetére
nézd, ez a video szerintem nem sokra jó. semmi értelme.
először is maga az út. közút. forgalommal, hova gyorsultak? mennyire? 150 méteren? aztán el sem indult az ezres, ott ügyetlenkedik az ember rajta. aztán milyen áttétel volt a két motoron? én biztos, hogy fél méterre a parkoló autóktól nem nyelezem le indulásnál a motoromat, miközben mellettem is fél méterre ott kolbászol egy másik kiszámíthatatlanul.tehát akkor már inkább gyári állapotú motorokat linkelj, amik egy zárt pályán gyorsulnak, gyári beállításokkal, gyári állapotban. annak több értelme van. ez csak megmosolyogtató home made videó.
videótól függetlenül pedig: a nyomaték a kigyorsításhoz kell, hogy minél hamarabb elérd a csúcsebességet, miközben a sok lóerő pedig ahhoz, hogy minél nagyobb lehessen a csúcssebesség és ott is tudj maradni. tehát a nyomaték és a teljesítmény összehangolásából fog kiderülni, milyen egy motor karakterisztikája. amit jelentősen lehet még befolyásolni olyan dolgokkal mint áttételek, gumik, futómű etc.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dexar007
veterán
Na nekem is megvolt az elso "close call" szituaciom.
Eppen kresz vizsgara igyekeztem a 3-as fouton,kenyelmes 110-120-as tempoval,mikor egyszercsak befordulnak elem elozes kozben,index es minden elojel nelkul. Satut nyomtam elol hatul,hatso kerek megcsuszott es jobbra kikerultem. Eselyem nem lett volna megallni,sem kikerulni ha 2 meterrel elorebb lettem volna.A legjobb pedig,hogy mindez nyilegyenes uton tortent,ott ahol mas kozlekedo rajtunk kivul eppen pont nem volt km-es korzetben.
15 perccel vizsga idopontja elott mar ott voltam,de csak bamultam magam ele,ennek ellenere mindharom modul meglett (C kat). Viszont mai napon mar nincs kedvem felulni a motorra,haza se nagyon volt kedvem jonni.Give me your cum,bull!
-
canniball
nagyúr
Nem tudom, lehet. Próbáltam keresni de nyomatékgörbéket nem sikerült találni, viszont ha lehet hinni Wikinek akkor kb. azonos a max. nyomaték csak az XV750 előbb leadja (6000 vs. 7000rpm).
Integra!
"semmi értelme."
Szerintem NagySzakállnak más erről a véleménye. A mindenféle körülményeket félretéve: eszembe nem jutott volna hogy bármi esélye van az épített gépnek. De ahogy írod is a végén elmosolyodtam.
Amúgy a videót valaki más linkelte itt; már nem emlékszem pontosan ki, de biztos bogyo kartárs volt.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
válasz canniball #35794 üzenetére
Ha nincs nagyon buci lábad enged annyit a bakancs szára, hogyha nem húzod túl szorosra akkor alá fér. Egyébként a Martens gyárt félcipőt is. 5évig hordtam munkába télen nyáron egy ilyet és sokkal jobban szigetelt mint a 14 soros Shelly's.
Csongi: a biciklis protektor cuccoknak is elég komolynak kell lennie. Gondolj bele, hogy DH-nál a sziklás terepen mennek sokszor 50 vagy feletti tempót és ha ott buknak nem a "sima" aszfalt hanem a kemény murva, szikla az amin tompítanak.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
Na de ezt a lábfejed felett még össze kell tépőzárazni, ott szerintem nem enged annyit a bakancs. A gugli is olyan képeket dob amiken félcipőhöz használják. Persze ettől még lehet belefér bakancsba, de nem hiszem hogy nagyon kényelmes lenne. Ha már ilyesmi akkor inkább ilyen kivitel, ebbe még a bakancs felhúzása előtt rendesen bele tudsz bújni. Vagy varrass a bakancsra/ba protektorokat.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Outlander
őstag
Szép kártyával vásárolható boltokat tudnátok mondani?
Google lal csak egyet találtam, de hátha van több is.
Priviben is jöhet, köszönöm.Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Dexar007
veterán
válasz Teasüti #35817 üzenetére
A 3-as ugye sima fout,1x1 egy sav. Elottem ment egy auto,se szemben,es mogottunk km-es korzetekben sehol senki,elozesbe belekezdtem 110-120 kornyeken,egyszer csak elkezd balra kanyarodni,nekem pedig meg jobbra sikerult elmenekulnom.Valoszinuleg egyebkent az ut masik oldalan allo kurvahoz igyekezett,nincs mas magyarazat miert vett hirtelen ekkora fordulatot.
Give me your cum,bull!
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz canniball #35826 üzenetére
Miért? Benne foglaltatik a Kreszben a lehetőség, teljesen szabályos a dolog.
(#35827) Dexar007
Nem mindenkire 200 méterenként.
Csak ha kihalt az út, akkor azért elbambulhat a sofőr.
Én se mindig veszem észre, hogy közben utolért vki, ha már jó ideje egymagam vagyok az úton.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz Teasüti #35828 üzenetére
Lehet igazad,van es az volt a gond,hogy sehol senki,igy hat eszre se vett.Erre meg nem gondoltam,pedig lehet benne valami,mivel ha sokan vannak az uton,akkor az ember szinte folyamatosan sasolja a tukroket,mert nem lehet hibazni. Mindenesetre bennem megallt az uto,es azon gondolkozok,hogy az ilyet,hogy lehetne kivedeni,de tobbnyire sehogy,ha nincs szerencsed,es radhuzzak a kormanyt,akkor igy jartal.Pedig meg a tempo sem volt nagy.
Give me your cum,bull!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Dexar007 #35830 üzenetére
Úgy, h felhívod a figyelmét.
Az sokad rangú kérdés, hogy ez tetszik-e neki, vagy sem.
A biztonság előbbre való szerintem a szimpátiánál.
Amúgy is taj parasztnak kell lenni hozzá, hogy sértésnek vegye, elvégre teljesen szabályos.Én biciklire szándékozom venni majd vmelyik fizuból Hornet-et, ami 140 dBi hangon szólal meg. Bárki meghallja a forgalomban bármilyen zaj mellett.
Pedig ez csak egy bicikli, még csak nem is motor.
De tudom, hogy néha bizony figyelmen kívül hagynak, akkor már nem elég a passzív láthatóság.[ Szerkesztve ]
-
válasz canniball #35821 üzenetére
A bakancs annyit enged amennyit te engedsz a cipőfűzővel persze ésszerű keretek között, de az tény jobb amit te linkeltél vagy a rá/belevarratás. A lényeg, hogy megoldható.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #35828 üzenetére
Benne foglaltatik persze, csak senki nem használja, így senki nem tud róla. (Én is cca. 15 éves B jogsival rácsodálkoztam mikor 2 éve B125-t csináltam, fogalmam sincs anno benne volt-e.) Úgyhogy csak az lenne hogy "mit dudálsz paraszt? rádhúzom a kormányt vazze!", vagy a hétvégi sofőr úgy megijed hogy elrántja a kormányt és kész a baleset; pedig így sem vagyunk különösebben közkedveltek.
Outlander!
Ilyesmit tuti nem lehet venni, már a sportszervásárlást is évekkel ezelőtt megszüntették.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz Dexar007 #35830 üzenetére
Ezert elozok ritkan lenduletbol, es csak akkor megyek 100 felett ha egyedul vagyok, mikor utol erek valakit a forgalmatlan uton, bar bosszant, de vagy akkor elozok ha nincs kereszt ut vagy lassitok moge es varok egy kicsit legyen ideje felebredni, mikor latom a tukorbe hogy belenez es eszrevett, akkor elozom le. Magam is ismerem az erzest mikor egy motoros eloz lenduletbol, neha megijedek, pedig egyik szemem a tukron van allandoan. Es meg igy is er meglepetes. Ha kressz akkor te miert is mentel 120 al egy 90 es utvonalon? Elsonek sajat haza tajan nezzen szet az ember ea ha minden szaz kivalo, akkor lehet felhozni a masik szabalytalansagat,
Dudalni is lehet sokfele kepen, lehet folyamatosan, vagy rovidet tobbet, 2-3 rovid nm lesz ellenszenves.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Dexar007
veterán
válasz csongi #35836 üzenetére
Nekem is egy idore elment a kedvem a lenduletbol elozestol. Azert egy teljesen kihalt uton a 120 meg nem az a ,,hudeidiota vagy" kategoria.Foleg,hogy ora szerint volt ennyi,lehet ezert meg csekket sem kapnek Szombathelyrol.Mindenesetre nyilegyenes uton,egyszer csak lefekezni es index nelkul elkezdeni megfordulni teljesen oke. Persze,valoszinuleg nem lattak,masra nem tudok gondolni.
Give me your cum,bull!
-
Something_
őstag
válasz Grillo #35840 üzenetére
Stadionoktol az orsig, aztan dozsatol keletiig most fel van turva.
Habar a kifele pillangotol botrany, kulso sav hasznalhatatlan autoval is. Belsobe megy minden szar auto 50nel, pedig jo az ut es asszem 70es tabla van, szoval lehet mebni 80nal :-)
Kulsobe pedig felborulsz 70nel, plusz vicc, hogy az 50nel halado autokat kell megelozni jobbrol..
.. pedig ugye jobbra tartas kene kresz szerint..
.. de legalabb haladna a belsobe...
...de nem!!Jah es ha megelozod jobbrol, akkor bunko bmws szaguldozik 80nal a 70es tablanal..
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Grillo #35840 üzenetére
A forgalom ment ott az agyamra. Tiszta stresszben voltam, folyton centiztek hol itt hol ott. A másikon ugyan ez meg maga az út állapota. Ha tudom eskü visszamegyek az M0-án és békás felől közelítem meg a flórián teret. Ott ez nincs.
Nem vagyok ehhez hozzászokva. 2x csikorgóra fékeztem magam, mert valaki úgy gondolta ő besatuzik egy előtte haladó miatt. Mondom 1x jutok ki innen soha többet erre. Jártam már pesten több felé, de ez ez... A körút nem gond, sőt kellemes, a soroksári sem, de ez a kerepesi-róbert károly....
Mentek a légkalapácsok, a bobcat-ek centikre tőled forognak, ki van szórva a sóder, ledob a felgyűrt aszfalt stb. Agyrém h lehet ott élni, nem, hogy közlekedni. Gátlástalanul befurakodó taxisoktól kezdve volt ott minden. Vagy csak a csúcsban voltam ott? 2-3 között. -
Grillo
senior tag
válasz Something_ #35841 üzenetére
Ja, mondjuk én kifelé a Stadionok után rámegyek a Fogarasira,de tény, hogy onnan az Örsig tényleg szar.
Befelé most felújítás, ok, de szerintem ez a szakasz a Keletiig még jobb állapotban is van az átlagnál, csak a hídnál szar, de azt most megcsinálják, remélem normálisan.
Ha megyek melózni, akkor épp a Dózsa-Keleti között a legjobbab, kimegyek buszsávba, aztán gyiá. Még lejt is kicsit, ami a Gulliveren érezhető előny. -
félisten
válasz Integra #35843 üzenetére
Még kigyorsítani sem lehetett rendesen. Meg a GS ezzel a 40-60-as tempóval egy halál, vagy nagyon forog vagy ha felváltok alig forog, elég egy halvány fék és leváltasz. Kell egy masszív 70-es tempó 5.-ben és szépen haladok, nem erőlködik nem rezonál. Kuplunggyilkos nap volt. Olyan de olyan meleg lett a blokk is.
Kifelé békáson kocsisor állt olyan 1kmen át, közöttük lavíroztam el. Sokan féltek vagy nem tudom, elfértem volna lazán, de járdaszegélyig húzódtak. Senki nem bunkóskodott.Direkt néztem és 20-al haladtam és hát igen igen úgy éreztem megállj kell a csuklómnak. Ment volna sokkal gyorsabban is, de ha bárki odahúzza vagy ajtót nyit ott vége a történetnek. Így meg meg lehetett állni. Ez egy elég kaki nap volt motor szempontjából. Holnap áttérek a busz vasút kombóra, esőt mond és le lett mosva. -
Something_
őstag
válasz Grillo #35844 üzenetére
Fogarasi külső sávja is elég vicces (Amúgy a Dózsától az Arénáig most kb nincs is buszsáv :-D
Kb 1 hónapos "motoros-múltam" van, 2 hét 50-es, 2 hét 250-es Azt vettem észre, hogy az 50-esel nem vitt el a nyomvájú, viszont 250-essel simán leírok pár 8ast a buszsávba, hogyha úgy sikerül...
Ha veszek egy 600-ast, akkor azzal még durvább lesz?
Autónál pl 15 és 17-es felni között nem vettem észre különbséget, nem vitt el a szar út. 17-ről 18ra váltáskor viszont használhatatlannak minősítettem a nagyobb felnit.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Kolondrum #35845 üzenetére
szerintem az az első, hogy nem érzed magad biztonságban ilyen forgalomban, nem szoktál ehhez és nagyon defenzíven is gondolkodsz az ilyen forgalomban való közlekedéshez. ennél keményebbnek kell lenned. nagymotoron ülsz, ügyesebb, gyorsabb és mozgékonyabb vagy, és jobban is látod a forgalmat mint bármilyen autós, így kell, hogy hozzá állj. szerintem. és a motorozásodról ennek a hozzáállásnak üvöltenie is kell az autósok felé.
a szentendre felé kivezető úton pedig még ha áll is a dugó, tényleg pofon egyszerű áthajtani mert az aszfalt is jó, lehet menni határozottan. érdemes a figyelem felkeltés miatt zajosabban menni, visszakapcsolni, én ott harmadikban vagy másodikban szoktam menni, gyors gáz, fék, gáz fék ha kell. meghallják. nem szarozok 40-50 kmh simán az álló autók között. de én ezt megszoktam, így nőttem fel, nem félek az autók között. muszáj volt, elkellett döntenem, hogy most akarok motorozni vagy sem. ha igen, akkor szedjem össze magam és ne fossak, tanuljak meg mindent amit lehet, alkalmazzam és képezzem magam, ha meg nem, akkor felejtsem el az egészet, mert abból csak baj lesz.
ha úgy állsz hozzá, hogy soha többet ilyen helyen... ok, lehet ezt is, de nem fogsz sosem megtanulni biztonsággal ilyen forgalomban közlekedni. igaz, senki sem kényszeríthet rá, hogy olyat tégy, amit nem szeretsz, vagy nem érzed, hogy lenne vénád hozzá, de akkor tényleg nem szabad ilyen helyeken közlekedned, vagy csak akkor, ha valóban nincsen forgalom. ezt csak te tudhatod, hogy mit érzel és mit akarsz, mi a célod. de egy kis céltudatossággal, odafigyeléssel sokat javíthatsz a helyzeten és megszokhatod idővel és megérzed, hogy a gyakorlás, a tapasztalatszerzés reális önbizalmat ad és kevésbé fogsz félni, nem fogod felhúzni magad minden autóson és a kocsisorok között is elmész picit gyorsabban és nem azon fogsz kattogni, hogy jaj, csak nehogy kinyissa valamelyik az ajtót.. így nem lehet motorozni. az autós sem hülye. nyár van, tudja, hogy motorosok már az utakon vannak. ha kell, kapcsold fel a refit is hozzá. nem világítasz a szemükbe, motoron ülsz és ezért gyorsan változik a refi íránya is, de a visszapillantóban jobban megláthatnak.
a blokk miatt meg ne aggódj, meleg, az a dolga, hogy meleg legyen. ha ilyet nem bír ki, told be az árokba[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Grillo
senior tag
válasz Something_ #35846 üzenetére
Ja, vannak szakaszok, ahol, ha kitapasztalod, hol melyik bucka üt kisebbet, elég jól el lehet evickélni 60-70-nel is, de pl. a készenléti rendőrség előtti keresztbordák ellen nincs orvosság.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #35831 üzenetére
Ezeknél a videóknál mindig az jut először eszembe, hogy mi van, ha ott a büdös bánat semmi közepén elfogy a benzin? Autóba azért csak be tud dobni az ember 1-2 kannával tartaléknak de itt... Meg gondolom amilyen minőségű benzinek pl. Afrikában lehetnek...
Ettől függetlenül tuti, hogy élete egyik ha nem a legnagyobb élménye lesz egy ilyen út.
A másik kedvencem, aztán itt nem is az "überalles" GS-sel megy.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós kamerák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPhone topik
- Elektromos autók - motorok
- Apple Watch
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen