Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz V.Stryker #133337 üzenetére

    Azért én azt hozzátenném, hogy a mostani motorod tömegéhez, 55 lóerejéhez és 55 Nm csúcsnyomatékához képest gyakorlatilag bármi tolni fog :U Vegyük például az említett FZ6-ot, ennek már 5 ezernél megvan az 50 Nm nagyjából, és 14 ezer körül tilt le. 230 kg helyett csak 200 kg, és 98 lóerő.

    Ezt a minél alacsonyabb fordulat buzériát nem igazán tudom hova tenni. Egy ilyen sornégy 600-nál az 5 ezres fordulat olyan hamar megvan, plusz a váltókiosztás is olyan hogy észre sem veszed, gyakorlatilag 3-4 ezer között azt érzed hogy alapjáraton ketyegsz.
    Volt 3 éve egy Tuono V4 tulaj, aki azért adta el fél év után a vadi új motorját, mert hogy alacsony 3 ezer körüli fordulaton túlságosan rángat az ő ízlésének :W

    Továbbra is a jelenlegi motorod függvényében: azt írja persu hogy sornégyből minél nagyobb köbcenti kéne. Ha például egy mezei FZS1000-et nézek, akkor az durván 140 lóerőt és 105 Nm-t tud. El nem tudom képzelni, hogy ne érezd rohadt erősnek minden fordulatról még utassal együtt is :U

    Én amikor az FZ6 után felültem egy MT10-re és szerpentineztem vele 1 órát, akkor nem mertem nyélgázt húzni neki kettesben kigyorsításon, mert baszott módon tolt. BMW S1000R szintén zenész.

    Habár nem tudom hogyan motorozol és korábban mikhez voltál szokva, de a mostani motorodból kiindulva, meg azokból amiket nézegetsz szerintem erősen túlgondolod ezt a nyomaték dolgot. Persu 180-200 lóerős motorokhoz van szokva 200 fölötti tempóval, az ő skáláján teljesen mást jelent a "nem úgy megy" mint a tiéden.

    #133345 persuader ezt Geresics árulja? :D

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés