Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az alábbi leírás amit följebb írt djsunstealer nagyon jól illeszkedik a problémámra (kivéve az Eth portok)
Szerintem ilyenbe még nem futottatok bele, de azért mielőtt újra felhívom az ügyfélszolgálatot, futok még 1 kört.
Pár napja volt a környéken (2. kerület) valami kis bibi, csak annyit vettem észre, hogy reggel világított a Connect Box összes fénye, tehát nem volt se kábeles net se wifi. Kikapcsoltam, majd egy picit később újra be. (Az utóbbi két évben mindig ez volt a metódus, de kb. 3--4x ha meg kellett csinálni, akkor sokat mondok, mindig remek működött a szolgáltatás.) Felállt a rendszer, hibát nem mutatott a CB, a kábeles net (150) megy rendesen, a Wifi része viszont érezhetően lassú, a röhej az egészben pedig az, hogy ha átkapcsolom a WiFree-s hálózatra, minden rendesen működik, holott elvileg annak kisebb a sebessége. Futtattam applikációt, böngésztem különböző közép- és felsőkategóriás telefonról, mindegyiknél ugyanez a jelenség tapasztalható. Látszólag minden rendben, mégis pl. az applikációknál simán gyorsabb a WiFrees accounttal. A CB beállításainál a 2,4 és 5 Ghz-es tartomány is be van állítva, semmi gond nem volt vele eddig, a csatornát manuálisra állítottam, nem lett jobb, a létező összes variációt kimerítettem. Ekkor hívtam fel az ügyfélszolgálatot, akik csináltak egy resetelést és kvázi "újrahúzták" a rendszert. Ezt megtehettem volna én is így utólag. A helyzet változatlan, a Wifi lassabb, mint a WiFrees hálózaton.
A hab a tortán ráadásul (ennek talán nincs köze a Wifihez), hogy lefuttattam a routerben a hálózatdiagnosztikát: "hiba tapasztalható az otthoni hálózatban" piros háromszög jelent meg a 4-es Ethernet portnál. Ha lehúztam, minden rendben volt (Ez az UTP kábel köti össze a CB-ot a Horizon boxszal)
A Wifis dolog bosszant a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!