Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#79251) anglergab válasza Iceman17881 (#79248) üzenetére


anglergab
addikt

Cseréltesd ki a régi Horizon box távirányítót (kisebb), az újra (nagyobbra) a UPC-nél!

A működés sokkal gyorsabb lesz.
Illetve az új távirányítóval a TV-det is fogod tudni vezérelni, nemcsak a Horizon boxot, azaz elég lesz egy távirányító.

[ Szerkesztve ]

(#79252) HREH


HREH
senior tag

Sziasztok!
Ötletet/tanácsot szeretnék kérni, mert már kezdek begolyózni....
Kedden visszajöttünk nyaralásból, aminek az idejére nem kapcsoltuk le a routert (UPC ConnectBox). Amikor csatlakozni akartam, láttam, hogy a teló nem ismeri fel a WiFi-t, mint kiderült azért, mert a box nem hajlandó bekapcsolni. Fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, szerdán délelőtt kijött a technikus csávó, hozott új routert és tápkábelt. Beállította, minden jól működött. 2-3 óráig.... Utána el kellett mennem, és mikor este visszajöttem, szomorúan tapasztaltam, hogy ismét se kép, se hang a routeren.... Akárhogy próbáltam nem jött rendbe a dolog. Ügyfélszolgálatot felhívtam ismét, péntekre ígérték, hogy kijönnek. Tegnap a csávó már csak egy tápkábelt hozott, amivel be is indult a router, ezután lelépett, én meg elkezdtem beállítani a dolgokat (WiFi, portnyitás, stb.). Amint kihajtott az utcából, ismét ugyanaz a hibajelenség, próbáltuk mindkettő tápkábellel, több konnektorból (amik egyébként 100%-osan működnek). Megint nem volt egész nap internet.
És akkor hogy egy kis csavar is legyen a dologban, most reggel már csak poénból bedugtam az egyik tápkábelt, amivel elindult a router..... 10 percig, utána ismét lehalt, hiába kapcsolgattam/dugtam át máshová.
Jelszintek rendben a technikus szerint, reset ugye nem segít, azt meg kötve hiszem hogy a WiFi beállítása, vagy a portnyitás miatt csinálná ezt az eszköz. Elektromos hálózat is rendben, minden eszköz tökéletesen megy minden hálózati csatlakozóról.

Pár órán belül jön ismét a technikus, csak gondolom megint ugyanez lesz, hogy bejön, ő "megcsinálja", amivel ideig-óráig jó, majd ismét se kép, se hang...

Van valami ötletetek/tanácsotok? Mit tegyek?

"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."

(#79253) Gubek-Einste válasza HREH (#79252) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Inkább használjál saját router-t.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#79254) HREH válasza Gubek-Einste (#79253) üzenetére


HREH
senior tag

Saját itthoni routerbe hogy dugjak koaxkábelt?

[ Szerkesztve ]

"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."

(#79255) Kicsirics77 válasza HREH (#79254) üzenetére


Kicsirics77
veterán

A cb ne használd csak modemnek,erre írta,hogy használj saját routert.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#79256) mlinus válasza Kicsirics77 (#79255) üzenetére


mlinus
őstag

én úgy értelmezem hogy a wan része se műküdik, ergo az e gész eszköz lehal, nem csak a router része.

(#79257) Kicsirics77 válasza mlinus (#79256) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Attól függetlenül nyugodtan használhat saját routert,ha kicserélik a cb-t

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#79258) HREH válasza HREH (#79252) üzenetére


HREH
senior tag

Cserélték a boxot, az halt meg. Most rendben van minden.

"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."

(#79259) ztsoft válasza ztsoft (#79244) üzenetére


ztsoft
őstag

Ismét megvolt a Technikusi kiszállás. Az itteni központban kezdett, de ott jó volt a DTX csatorna. Nálam már nem jó.

Persze a műszer most sem mutatott hibát, de most tovább léptünk. Kipróbáltunk egy Horizon box-ot is (ez már UPC logós, az enyém még Horizon logós volt anno), ugyan az a hiba (csak nem esik szét a kép, hanem megáll egy időre az adás). Próbáltuk direktbe kötni a TV-t is (egyből a bejövő koaxra), így is ugyan az.

Elmondása szerint, lövése sincs, hogy hol van a hiba. Nem irigylem Őket, elég messze vagyok a központtól, ráadásul a műszer sem segít Nekik.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79260) anglergab válasza ztsoft (#79259) üzenetére


anglergab
addikt

Lehet, túl magas a jelszint.

(#79261) 4Grider válasza anglergab (#79260) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem is csak az jut eszembe. Itt az a kérdés, hogy a technikusnak miért nem jutott eszébe egy csillapítót megpróbálni...

(#79262) ztsoft válasza anglergab (#79260) üzenetére


ztsoft
őstag

Szerintem nem magas, mivel most is 58-at ír (gondolom %-ban írja, hűvösebb időben ez 78) a TV a jelerősségre, minőségre viszont mindig 100-at ír. Van itthon 6 dB-es csillapító, azt betéve a TV elé, így már csak 30 az erősség, a minőség továbbra is 100, de a hiba így is jelen van. Most már ez is letudva.

Meg volt már olyan is, hogy magas volt, akkor 98 - 100-at írt a TV az erősségre, meg nem csak egy csatorna sínylette meg akkor.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79263) anglergab válasza ztsoft (#79262) üzenetére


anglergab
addikt

Interferencia?
Amikor rossz a kép, akkor is 100-as a minősége a csatornának?

A hiba lehet még a fejállomáson/TV-feladónál és a mediabox szoftverében/konfigurációjában is.

(#79264) Livius válasza ztsoft (#79262) üzenetére


Livius
őstag

Ilyen infók utána meg inkább kijelenthető, hogy túl alacsony a jelszínt.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#79265) ztsoft válasza anglergab (#79263) üzenetére


ztsoft
őstag

Interferencia?

Ez egy jó kérdés. A műszer semmilyen hibát nem jelzett, miközben a kép széthullott. Az előző Technikus is ezt mérhette egy "csipogó"-nak (a ma kint lévő hívta így) nevezett műszerrel, még az összes HDMI kábelt is kihúztam a TV-ből (simán 30 volt, kihúzás után 15 lett, jelentsen ez bármit is).

Amikor rossz a kép, akkor is 100-as a minősége a csatornának?

Igen, ez változatlan marad, olyan, mintha maga a stream is így érkezne. A TV sem jelzi hibának a diagnosztikában.

A hiba lehet még a fejállomáson/TV-feladónál és a mediabox szoftverében/konfigurációjában is.

Mint írtam is, az itteni meg a Pesti központban is jó a DTX csatorna. A Horizon box-ot csak tesztelésre hozta fel a Technikus, én Mediacard-ot használok.

(#79264) Livius

Pont ez az érdekes, hogy este, éjszaka még rosszabb a helyzet, még jobban széthullik a kép, miközben a jelerősség 78. Persze a minőség mind végig 100.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79266) Livius válasza ztsoft (#79265) üzenetére


Livius
őstag

Amúgy ha van kábeles UPC neted, ott milyenek az értékek a feltöltés és letöltés csatornáira?

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#79267) ztsoft válasza Livius (#79266) üzenetére


ztsoft
őstag

Igen, van. Ez volt a kánikulában, és ez van most.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79268) tormakri


tormakri
csendes tag

Valaki tudja mennyi a maximum amire lemennek ügyfél megtartó csomagal? Happy home 300 prémium van itthon de telekom nagyon alájuk pörkölt amivel felhivtak.

(#79269) anglergab válasza ztsoft (#79265) üzenetére


anglergab
addikt

Akkor lehet, hogy eleve a rossz jelet osszák tovább. Tehát nálad nincs bithiba, csak a feladó állomásra úgy érkezik, hibás átvitel miatt.

(#79270) Iceman17881 válasza anglergab (#79251) üzenetére


Iceman17881
csendes tag

Igazából egy távirányítóval használom, mert a tvm távirányítója többek között a set top boxot is felismerte és tudom vele vezérelni azt. Inkább azzal van bajom hogy a set top box menürendszere csatornaváltásnál rettentő lassú és nehézkes (néha van hogy nem akar eltűnni az állapotsáv és ilyenkor lépnem kell még egyet hogy eltűnjön) ahhoz képest amit azelőtt a TV saját menürendszerénél megszoktam. (korábban vidéken használtam ottani szolgáltató csomagjával, és a tv saját menüjét tudtam használni)

Tehát igazából az a kérdésem hogy mediacarddal ugyan ez lesz e a felület, mint set top boxnál a TV-n? Mert ha igen, nem feltétlen cserélném le..

(#79271) kezo0 válasza Iceman17881 (#79270) üzenetére


kezo0
addikt

A mediacard azon kívül, hogy kikódolja a kódolt csatornákat, nem tesz semmi mást, így saját menürendszere sincs. Ezért természetesen a tévéd saját menürendszerében fogsz navigálni, hiszen nem lesz boxod.
Ha a koax kábelt most átdugod a boxból közvetlenül a tévébe, és elvégzel egy DVB-C csatornakeresést, akkor a tévéd megtalálja az összes UPC-s csatornát, amelyek között van huszonvalahány olyan, ami kódolatlan. Ezek mediacard behelyezése nélkül is nézhetők, és a tévéd menüjével tudsz közöttük váltani. Viszont arra készülj fel, hogy ha lesz mediacardod, és ezáltal láthatóak lesznek a kódolt csatornák is (legalábbis azok, amelyekre előfizetsz), ezen csatornák között kicsit lassabban vált majd a tévé, hiszen a kódolás feloldásához kell némi idő. Ez tévénként eltér, így csak akkor fogod megtudni, nálad milyen gyors ill. lassú a kódolt csatornák közötti váltás, ha meglesz a mediacard.
(Plusz búcsút mondhatsz a műsorvisszanézésnek, a MyPrime-nak és az egyhetes EPG-nek, amiket csak a box tesz elérhetővé.)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#79272) ztsoft válasza anglergab (#79269) üzenetére


ztsoft
őstag

Állítólak a feladó és az itteni állomáson is hibátlan a DTX csatorna.

Tegnap egy hosszabb tesztet csináltam (23:45 - 0:00), ahol a jelerősség 78 és 82 között ingadozott (most nézve 66-on áll, és nem ingadozik). Látszólag nem volt összefüggés az ingadozás és a kép széthullása között.

Az Eurosport 1 HD-nál nem ugrált a jelerősség (ugyan azon a frekvencián van). Sajnos azt a Technikus sem tudta megmondani, hogy mely csatornák vannak közvetlenül a DTX mellett (nem tudom a csatorna számozás úgy van-e) a frekvencián.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79273) woodworm válasza ztsoft (#79272) üzenetére


woodworm
veterán

"Sajnos azt a Technikus sem tudta megmondani, hogy mely csatornák vannak közvetlenül a DTX mellett"

Mit tud akkor egyáltalán megnézni? Ismernie kellene annyira a saját rendszerüket, hogy ha nem is fejből vágni, de legalább a helyét tudni, hogy hol nézheti meg. Tudtommal nyilvános információ, pdf-ben letölthető az oldalukról. Készülék nem jelzi a csatornák frekvenciáját?

(#79274) Toth_Jani válasza ztsoft (#79272) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam a technikus olyan kábelt hagyott a tévéhez hogy a jelerősség 8-25% között van, de a jelminőség 95-99% így a minőséget nem befolyásolja.
Ha kicserélem bolti 300 forintosra akkor a jelerősség meglesz 90-98%, de nem változik semmi, nem esik szét a kép nem szakadozik egyik kábelen sem.

(#79275) Frenk


Frenk
aktív tag

Sziasztok!

Routert cseréltem - kell az eddig használt MAC címet "klónoznom"?

(#79276) golyós


golyós
őstag

Sziasztok!
Lecserélném a gyári UPC modem-routert egy sajátra mert megbízhatatlan, lassú, Laptopot állandóan ledobja.
1 db Tv LAN
2db laptop
4db telefon van rajta maximum egyszerre
TP-LINK Archer C7 AC1750 Dual Band
Ez jó lenne?

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#79277) kezo0 válasza golyós (#79276) üzenetére


kezo0
addikt

Szia,
a gyári UPC modem-routert nem lehet lecserélni, főleg nem egy olyan eszközre, amiben nincs kábelmodem. Ha nem jó a UPC-s eszköz, kérheted a cseréjét egy másikra, vagy még azzal próbálkozhatsz, hogy egy saját routert kötsz be utána, ami átveszi a modem-routertől a router funkciókat. Ebben az esetben a UPC-s eszközt bridge módba kell kapcsolni a menüjében.
Saját routernek akár jó is lehet az a típus, amit írtál. De nem a UPC-s HGW helyett, hanem az után kötve.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#79278) ztsoft válasza woodworm (#79273) üzenetére


ztsoft
őstag

Bocsánat, nem fogalmaztam egyértelműen. Azt nem tudta megmondani, hogy az adott frekvenciában (jelen esetben ez 714 MHz) melyik csatornák vannak mellette.

Ahogy a képen is látszik a DTX mellett a Rai Uno szerepel (ugyan azon a frekvencián), de a valóságban ezt már nem tudta, hogy így van-e.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#79279) headhunter


headhunter
addikt

Tegnap volt egy kb. 17 órás UPC mentes időszak egész Berettyóújfaluban.
Minden meghalt, TV+intenet+telefon... (2019.08.17. 08:30- 2019.08.18. 01:30-ig.)

Tegnap délben, 15 óra utáni helyreállítást mondtak a hibabejlentésre, "bejött"...

(#79280) golyós válasza kezo0 (#79277) üzenetére


golyós
őstag

Igaz, rosszul írtam.
Cserélték már, csetélték a tv mediaboxot is, az egész rendszer hulladék.
Felvételeket sokszor csak úgy játsza le, ha újraindítom. Hiába jöttek már ki töbszőr is, szerintük minden oké. Az 500 as net lassab mint 240es, megbízhatatlanabb.
Az működhet, hogy a HGW-n kapna a tv továbbra is LAN-t és az új routerről csak a wifi menne?

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#79281) cof válasza golyós (#79280) üzenetére


cof
veterán

Működhet úgy, modem módban 3 IP-t kapsz, egyszerre maximum 3 eszközzel kapcsolódhatsz rá, tehát a routeren kívűl még kettő eszközt csatlakoztathatsz a modemre, a router-re meg ugye 254-et?

Viszont így külön hálózaton lesznek, mert 3 külső ip címet kapsz.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#79282) anglergab válasza ztsoft (#79278) üzenetére


anglergab
addikt

Ez a fejállomástól függ.
A TV-n a diagnosztikai infóban látható a frekvencia.
A sorrend és a frekvencia kiosztás teljesen független.
Az egy frekvencián lévő csatornák között gyorsabban tudsz váltogatni, mintha a csatornák különböző frekvencián lennének.

Ha zavar van a DTX-en és ugyanakkor más, azonos frekvencián lévő egyik csatornán sincs zavar, akkor központi a hiba.
Arra tippelek, hogy a UPC által fogadott stream (műhold, IP) hibás.
Ezt ők jól továbbítják, de a fogadott stream eleve hibás lehet.

Ezért nem tapasztalnak a központban ezen a frekvencián hibát, mert tényleg nincs. A feladónak feladó hálózaton is ellenőrizni kellene a csatornát.

[ Szerkesztve ]

(#79283) Beniii06 válasza anglergab (#79282) üzenetére


Beniii06
őstag

Ezt a logikát követve, akkor másnál is jelentkeznie kellene a hibának, eddig még csak nála jelentkezett a hiba(jelenleg nem tudom kipróbálni a csatornát) és ha tömeges bejelentés lenne, biztosan foglalkoztak volna a hibával vagy legalább közölték volna, hogy tudnak róla és folyamatban van a kijavítása. Központi hiba esetén illogikus lenne kétszer is technikus kollégát küldeni nemde?

ztsoft
Szomszédokat, ismerőket megkérdezted náluk jó-e, illetve kipróbáltattad velük a csatornát?

"Got any other secret weapons?"

(#79284) anglergab válasza Beniii06 (#79283) üzenetére


anglergab
addikt

Lehet, nem jelentette be más pl. egy megyében.
A központban meg nincs riasztás.

Én is szoktam tapasztalni egy időre meg-megálló adásokat tökéletes jelerősség és jelminőség mellett.

IP az átvitel, ott pedig nem garantált a sávszélesség/route.

[ Szerkesztve ]

(#79285) SMS Help


SMS Help
csendes tag

A UPC Horizon Go nektek megy számítógépen Chrome-ból?

(#79286) cof válasza SMS Help (#79285) üzenetére


cof
veterán

Megy.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#79287) pjen válasza SMS Help (#79285) üzenetére


pjen
félisten

Nekem is megy.

[ Szerkesztve ]

(#79288) nicu71 válasza SMS Help (#79285) üzenetére


nicu71
addikt

A Chrome- ból Windows alatt? azt hogy kell?nekem win10es applikáció van ,az megy is de böngészőből lehetséges nézni a Horizon Go-t?

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#79289) anglergab válasza nicu71 (#79288) üzenetére


anglergab
addikt

Igen, még telefonos böngészőből is.

[ Szerkesztve ]

(#79290) bounty123 válasza nicu71 (#79288) üzenetére


bounty123
őstag

Itt tudod nézni böngészőből: https://www.horizon.tv/hu_hu.html

(#79291) degec


degec
senior tag

Nagy Tisztelet !

Azt lehet tudni, hogy mi a búbánat különbség van üzleti optikás alap és prémium csomagok között ? :)
2évre nettó 4999 vs 4699 :) nem igen látok különbséget..szolgáltatásban.. de hátha TI ! Köszönöm !!!

[ Szerkesztve ]

(#79292) inf3rno válasza degec (#79291) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Valószínűleg nagyobb garantált rendelkezésre állás vagy ilyesmi, amiben a különbség van.

Buliban hasznos! =]

(#79293) kabelmania27 válasza degec (#79291) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elvileg a hibaelhárításban is van különbség.

(#79294) Meghivott


Meghivott
addikt

UPC-s net szakadozik, voltak kint és megállapították, hogy mely szakaszokon szükséges a kábel cseréje, de a munkálatokat csak nem kezdik el. Kaptak már pár hivatalos e-mailt, de ezen kívül hogyan lehetne még eredményesen nyomást gyakorolni rájuk?

(#79295) 4Grider válasza Meghivott (#79294) üzenetére


4Grider
nagyúr

Bejelented a kötbér igényed. Erre szoktak mozdulni.

(#79296) Meghivott válasza 4Grider (#79295) üzenetére


Meghivott
addikt

Ezt hogyan érdemes, személyesen vagy mailben?

(#79297) 4Grider válasza Meghivott (#79296) üzenetére


4Grider
nagyúr

Telefonon. Azt kötelesek rögzíteni.

(#79298) Meghivott válasza 4Grider (#79297) üzenetére


Meghivott
addikt

Köszi!

(#79299) Zyelor


Zyelor
aktív tag

Sziasztok,

A hosszú hétvége előtt elkezdett b*szakodni a vezetékes elérésem a ConnectBoxon. 500-as net van bekötve, eddig viszonylag problémamentes volt, péntek este jelentős lassulást tapasztaltam. Reset nem oldotta meg. Ma értem haza, mostmár gyakorlatilag semmit nem tölt be a PC-m vezetékes kapcsolatán. Néha a ConnectBox sem pingelhető. A wifi kifogástalan, a telefonomra átjött simán az 500 Mbps. Viszont kábelen a PC-m felé semmi de semmi nem tölt be.

A ConnectBoxban a hálózati diagnosztikát futtatva azt írja, hogy probléma van az otthoni hálózatban. De azt nem, hogy mi... Találkozott már valaki ilyennel? Olyan, mintha full hibás lenne az eth port.

(#79300) kabelmania27 válasza Zyelor (#79299) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Modemáramtalanítás után sem javul a helyzet?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.